abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220393374
Ik blijf het toch apart vinden dat MCW maar met geld blijft strooien. De boerderij is eigenlijk te duur, haar bedrijf is financieel niet wat het moet zijn. En daar zit mevrouw weer met haar derrière in een duur hotel, dineren in een duur restaurant en voor honderden euro's aan benzine er doorheen gejaagd. HOE DAN?!
pi_220393395
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:55 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik ga dat toch ook eens doen. Gewoon een mega grote koffer achterin mijn auto. En als ik dan een kutdag heb gehad op mijn werk, dan rij ik niet naar huis, maar steek ik de grens over. Zo makkelijk kan het zijn.
Manifesteren kun je leren! Paris, Here we come!
pi_220393463
Michelle hou toch op joh. Zo ongepland door gereden naar Parijs en eten om 23:00 want ze zijn late eters. Wat een bullshit. Eigenlijk wilden ze roomservice want ze zijn zo moe met weer die kleine oogjes zoals iedere dag maar nee, ze rijden door naar Parijs en gaan om 23:00 nog uiteten. Want deze bijzondere liefde moet gevierd worden natuurlijk!
Mens, ga gewoon eens normaal je nest in. Je eigen nest, in je eigen huis. Zonder dat vriendje erbij waar je zogenaamd 3x per dag mee ligt te naaien volgens je podcast. Ga slapen als je zo moe bent en zulke kleine oogjes hebt.
pi_220393475
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
1 van de zoons van MCW droeg altijd een bril. Dat ging regelmatig stuk. Destijds duurde het ook steeds maanden voordat ze het lieten maken. Ergens vorig jaar ging de bril ook stuk en sindsdien geen bril meer gezien. Er is natuurlijk een klein kansje dat hij het niet meer nodig heeft. Maar ergens vraag ik mij af of dat wel het geval is..
Nu je het zegt👓
pi_220393476
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 07:09 schreef Weerikier het volgende:
Michelle hou toch op joh. Zo ongepland door gereden naar Parijs en eten om 23:00 want ze zijn late eters. Wat een bullshit. Eigenlijk wilden ze roomservice want ze zijn zo moe met weer die kleine oogjes zoals iedere dag maar nee, ze rijden door naar Parijs en gaan om 23:00 nog uiteten. Want deze bijzondere liefde moet gevierd worden natuurlijk!
Mens, ga gewoon eens normaal je nest in. Je eigen nest, in je eigen huis. Zonder dat vriendje erbij waar je zogenaamd 3x per dag mee ligt te naaien volgens je podcast. Ga slapen als je zo moe bent en zulke kleine oogjes hebt.
En ook nog de club in daarna. Jaja .... binnenkort weer even opladen aan het infuus.
pi_220393481
Weer met verbazing naar Juud gekeken. Verkeerde zuinigheid als je het mij vraagt met dat hotel. Nu moet ze ergens naar een goedkope hut door de sneeuw lopen met al haar bagage en een dekbed. Ook die alcohol in combinatie met haar hartklachten en dure medicatie vind ik bijzonder. En eigenlijk ook een dikke vinger naar haar artsen plus alle andere patiënten die nog niet die medicatie kunnen krijgen. Ben benieuwd hoeveel van die drankjes zij betaald heeft. Voor iemand die klaagt dat ze nergens geld voor heeft maakt ze wel bijzondere keuzes.
pi_220393484
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als je je bril niet op hebt kan het ook een moedervlekje zijn😅.

Ik blijf het frappant vinden dat de besties van Jacqueline tijdens de poly eigenlijk nooit in beeld waren en nu maximaal wel en samen tatoeages laten zetten?
Ik vind dat ook raar. En ik geloof er ook niet in dat JvP dingen voor zichzelf deed en dat buiten insta liet. Misschien dat een vriendin niet op beeld wil maar dan nog zou JvP iets hebben gepost: onderweg naar avond met vriendin o.i.d.
Nee hoor, die heeft gewoon wat mensen uit het stof gehaald toen bleek dat er buiten de besties van MCW niemand meer was.
pi_220393489
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 07:20 schreef Maremare het volgende:
Weer met verbazing naar Juud gekeken. Verkeerde zuinigheid als je het mij vraagt met dat hotel. Nu moet ze ergens naar een goedkope hut door de sneeuw lopen met al haar bagage en een dekbed. Ook die alcohol in combinatie met haar hartklachten en dure medicatie vind ik bijzonder. En eigenlijk ook een dikke vinger naar haar artsen plus alle andere patiënten die nog niet die medicatie kunnen krijgen. Ben benieuwd hoeveel van die drankjes zij betaald heeft. Voor iemand die klaagt dat ze nergens geld voor heeft maakt ze wel bijzondere keuzes.
Zij lijkt mij echt zo’n persoon die naar huis gaat, in dit geval de berghut, op het moment dat zij aan de beurt is om een rondje te geven. Of naar de wc, of net even zin in een drankje. En het hotel duur of niet, ik was echt never nooit in een berghut gaan zitten met vreemden.
pi_220393490
Ik spring gemiddeld nooit achterop de rug van mijn man. Dan geef ik hem een hernia denk ik 😂 dus beter maar niet.

Judith die nog trots een filmpje maakt van de slaapzaal waar ze slaapt (gelukkig in haar eentje). Tja, leuk als je backpackt op je 21e, maar vind het gewoon zielig als je een jaar of 50 bent.
Helemaal eens idd met wat hierboven werd geschreven: ze had echt beter een appartement kunnen kopen. Wellicht had ze dan ook in de buurt van haar ouders kunnen blijven wonen.
Een huis valt qua onderhoud echt tegen. En daarbij wil ze voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Nu ook weer met die tuin.... Huur een leuke hovenier in en laat het even goed aanleggen zodat je er verder weinig werk aan hebt.
Ik snap niet dat haar familie etc iedere keer komt opdraven om al die kut klusjes te doen. Vind ook niet dat ze dit aan haar ouders kan vragen. Haar vader is al 80!
pi_220393497
Sanneke vertelde dat haar zoon al de hele week tot 9.00 uur slaapt. Ik zie hem nu toch echt over de overloop kruipen en het is nog geen 7.30 uur. Ik verdenk haar ervan dat zij hem gewoon niet eerder uit bed haalt. En nu is Dion thuis dus kan die het mooi doen.
pi_220393505
AM herkent zich erg in dat andere mensen niet van sprankelende mensen houden.. Zou zij nou echt denken dat zij zelf "sprankelt" ? AM doet veel maar "sprankelen" is daar geen onderdeel van.
Heel veel kinderen maken en die vervolgens op hun 21e het huis uit gooien wel. Ook al is de huizen markt vreselijk en moet je op een kamertje gaan wonen en met 10 man een wc delen. Dat is goed voor je opvoeding vindt AM. Misschien had je wat minder kinderen moeten nemen Annemarie. Zodat je ook na hun 21e voor ze kan zorgen. En ze niet op straat hoeft te flikkeren.
Maar nee, mevrouw was verslaafd aan zwanger zijn en de aandacht die daarbij kwam kijken dus moesten er 8 kinderen komen. Of daar nou plaats en tijd en geld voor was maakte niet uit. En nu heeft madame een andere kick gevonden; het influencer spelen. Nu krijgt ze online haar aandacht. Hoeft ze alleen maar de privacy van haar gezin voor te verkwanselen. Maar zij heeft haar aandacht en hartjes en likes. Dus komt allemaal goed.
pi_220393528
DBM haar nieuwste post.. die leest hier mee
100% kan niet anders.

Benieuwd hoeveel verjaardagen ze dit weekend heeft en wie er maandag ziek is
pi_220393563
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als je je bril niet op hebt kan het ook een moedervlekje zijn😅.

Ik blijf het frappant vinden dat de besties van Jacqueline tijdens de poly eigenlijk nooit in beeld waren en nu maximaal wel en samen tatoeages laten zetten?
Ik heb zoiets meegemaakt met een vriendin. Verliefdheid doet echt hele rare dingen met een mens. Vriendschap bekoelde heel erg. Tot de roze bril afging en ze zelf inzag hoe puberaal ze zich had gedragen. En eigenlijk is onze vriendschap alleen maar veel sterker geworden.
Maar ja, als je je hele leven op insta gooit valt het niet alleen je naasten op, maar ook duizenden mensen extra.
Ik kijk niet meer bij AM, maar beweert zij van zichzelf dat ze sprankelend is? Hilarisch 😂.
pi_220393667
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:05 schreef WildeTuinen het volgende:
En louay die in slaap valt als hij stil zit.... Dat heet oververmoeid zijn!
Zij is echt niet de slimste...
Ging stuk om die ooievaar die ze een raaf noemt
pi_220393673
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 07:55 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM haar nieuwste post.. die leest hier mee
100% kan niet anders.

Benieuwd hoeveel verjaardagen ze dit weekend heeft en wie er maandag ziek is
Ik heb weer eens even anoniem gekeken, maar die vorige post ook over haarzelf. Of is dat ook manifesteren. Schrijven hoe je hoopt dat je ooit zal worden?
Maar wat ze schrijft over haar dochter; sinds we een tijd terug via pb even hebben “gekletst” neem ik alles met een enorm vat zout. Ze sprak zichzelf toen ook zo tegen, en beweerde dingen die niet klopten. Ze wist alleen niet dat ik er wel kennis van had. En toen ik haar daar op wees werd ik geblokkeerd en online beticht van pesten.
pi_220393676
Ahg de middelste van minibelle is ook al te goed voor de kunstacademie , daar zien de docenten ook al niet hoe (natuurlijk hoogbegaafd) zeldzaam creatief ze is🥲
pi_220393683
Milou hofmeester heeft een nieuwe caravan, dus kan ze weer losgaan op spullen kopen. Van de week kwam ze ook thuis met een mand vol met kringloop zooi.
pi_220393684
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 08:40 schreef Titatoet het volgende:
Ahg de middelste van minibelle is ook al te goed voor de kunstacademie , daar zien de docenten ook al niet hoe (natuurlijk hoogbegaafd) zeldzaam creatief ze is🥲
Vreselijk mens.
Ik vermoed dat de geknutselde vleesetende plant haar moeder moet voorstellen.
pi_220393687
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 05:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Manifesteren kun je leren! Paris, Here we come!
En anders wil Ellen (zonder Koen) daar vast wel bij helpen!
pi_220393690
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:04 schreef opwegnaar het volgende:
DBM, niet willen werken, maar wel recht hebben op ik weet niet hoeveel 'potjes'...
Zullen gewoon de zorgkosten aftrek zijn.
🤪 Zo bijzonder is dat niet. Stel je je verbruikt meer was dan gebruikelijk of extra beddengoed. Parkeerkosten en km kosten. Bepaald dieet staat er een vast bedrag voor ivm medische aandoening. Etc.
pi_220393695
Die verjaardag aftel kalender bij AM zal wel weer een samenwerking zijn. Welk kind dat 9 jaar wordt gaat nou nog op een kalender de dagen aftellen en stickertjes plakken weken vantevoren totdat ze jarig zijn. Je ziet ook gewoon dat Jet het ongemakkelijk vindt, die moeder met die telefoon in de ene hand en die kalender in de andere. Hup Jet, stickertje plakken!
Vind het wel echt iets voor Sanneke trouwens, misschien kan ze AM vragen hoe en wat met die kalender. Lekker volgend jaar zo'n kalender ophangen in haar nieuwe huis en afstrepen tot haar super belangrijke 38ste verjaardag 🤣
pi_220393700
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:31 schreef Loveischocolala het volgende:
Hvk weer wormen hoe dan
Als je je kinderen aan hekjes glijbanen enz laat likken, meiden die continu hun onderbroek uit de billen moeten plukken dan lukt dat wel lijkt me. Ze kan ze mooi aankleden maar als ik die zooi in die keuken op dat aanrecht zie denk ik dat de hygiëne daar minimaal is.
pi_220393716
Wel fijn voor Michelle dat het weer zo goed gaat met haar knie dat ze door Parijs kan flaneren op haar hakjes!
pi_220393723
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 08:43 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Zullen gewoon de zorgkosten aftrek zijn.
🤪 Zo bijzonder is dat niet. Stel je je verbruikt meer was dan gebruikelijk of extra beddengoed. Parkeerkosten en km kosten. Bepaald dieet staat er een vast bedrag voor ivm medische aandoening. Etc.
Zou DBM daarom de kleding met een stiftvlek in de was gooien. En maar roepen dat ze zoveel was heeft. En de andere kosten, tja. Zal ze weten dat er een drempelbedrag is?
pi_220393724
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 08:42 schreef QuintyQ het volgende:
Milou hofmeester heeft een nieuwe caravan, dus kan ze weer losgaan op spullen kopen. Van de week kwam ze ook thuis met een mand vol met kringloop zooi.
Eerlijk sinds ik weet hoe hard haar man werkt, heb ik er bij Milou toch echt minder moeite mee.. zij kopen zelf een caravan, schooit er niet om
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')