Manifesteren kun je leren! Paris, Here we come!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:55 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik ga dat toch ook eens doen. Gewoon een mega grote koffer achterin mijn auto. En als ik dan een kutdag heb gehad op mijn werk, dan rij ik niet naar huis, maar steek ik de grens over. Zo makkelijk kan het zijn.
Nu je het zegt👓quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
1 van de zoons van MCW droeg altijd een bril. Dat ging regelmatig stuk. Destijds duurde het ook steeds maanden voordat ze het lieten maken. Ergens vorig jaar ging de bril ook stuk en sindsdien geen bril meer gezien. Er is natuurlijk een klein kansje dat hij het niet meer nodig heeft. Maar ergens vraag ik mij af of dat wel het geval is..
En ook nog de club in daarna. Jaja .... binnenkort weer even opladen aan het infuus.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:09 schreef Weerikier het volgende:
Michelle hou toch op joh. Zo ongepland door gereden naar Parijs en eten om 23:00 want ze zijn late eters. Wat een bullshit. Eigenlijk wilden ze roomservice want ze zijn zo moe met weer die kleine oogjes zoals iedere dag maar nee, ze rijden door naar Parijs en gaan om 23:00 nog uiteten. Want deze bijzondere liefde moet gevierd worden natuurlijk!
Mens, ga gewoon eens normaal je nest in. Je eigen nest, in je eigen huis. Zonder dat vriendje erbij waar je zogenaamd 3x per dag mee ligt te naaien volgens je podcast. Ga slapen als je zo moe bent en zulke kleine oogjes hebt.
Ik vind dat ook raar. En ik geloof er ook niet in dat JvP dingen voor zichzelf deed en dat buiten insta liet. Misschien dat een vriendin niet op beeld wil maar dan nog zou JvP iets hebben gepost: onderweg naar avond met vriendin o.i.d.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als je je bril niet op hebt kan het ook een moedervlekje zijn😅.
Ik blijf het frappant vinden dat de besties van Jacqueline tijdens de poly eigenlijk nooit in beeld waren en nu maximaal wel en samen tatoeages laten zetten?
Zij lijkt mij echt zo’n persoon die naar huis gaat, in dit geval de berghut, op het moment dat zij aan de beurt is om een rondje te geven. Of naar de wc, of net even zin in een drankje. En het hotel duur of niet, ik was echt never nooit in een berghut gaan zitten met vreemden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:20 schreef Maremare het volgende:
Weer met verbazing naar Juud gekeken. Verkeerde zuinigheid als je het mij vraagt met dat hotel. Nu moet ze ergens naar een goedkope hut door de sneeuw lopen met al haar bagage en een dekbed. Ook die alcohol in combinatie met haar hartklachten en dure medicatie vind ik bijzonder. En eigenlijk ook een dikke vinger naar haar artsen plus alle andere patiënten die nog niet die medicatie kunnen krijgen. Ben benieuwd hoeveel van die drankjes zij betaald heeft. Voor iemand die klaagt dat ze nergens geld voor heeft maakt ze wel bijzondere keuzes.
Ik heb zoiets meegemaakt met een vriendin. Verliefdheid doet echt hele rare dingen met een mens. Vriendschap bekoelde heel erg. Tot de roze bril afging en ze zelf inzag hoe puberaal ze zich had gedragen. En eigenlijk is onze vriendschap alleen maar veel sterker geworden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als je je bril niet op hebt kan het ook een moedervlekje zijn😅.
Ik blijf het frappant vinden dat de besties van Jacqueline tijdens de poly eigenlijk nooit in beeld waren en nu maximaal wel en samen tatoeages laten zetten?
Zij is echt niet de slimste...quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:05 schreef WildeTuinen het volgende:
En louay die in slaap valt als hij stil zit.... Dat heet oververmoeid zijn!
Ik heb weer eens even anoniem gekeken, maar die vorige post ook over haarzelf. Of is dat ook manifesteren. Schrijven hoe je hoopt dat je ooit zal worden?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:55 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM haar nieuwste post.. die leest hier mee
100% kan niet anders.
Benieuwd hoeveel verjaardagen ze dit weekend heeft en wie er maandag ziek is
Vreselijk mens.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:40 schreef Titatoet het volgende:
Ahg de middelste van minibelle is ook al te goed voor de kunstacademie , daar zien de docenten ook al niet hoe (natuurlijk hoogbegaafd) zeldzaam creatief ze is🥲
En anders wil Ellen (zonder Koen) daar vast wel bij helpen!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 05:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Manifesteren kun je leren! Paris, Here we come!
Zullen gewoon de zorgkosten aftrek zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:04 schreef opwegnaar het volgende:
DBM, niet willen werken, maar wel recht hebben op ik weet niet hoeveel 'potjes'...
Als je je kinderen aan hekjes glijbanen enz laat likken, meiden die continu hun onderbroek uit de billen moeten plukken dan lukt dat wel lijkt me. Ze kan ze mooi aankleden maar als ik die zooi in die keuken op dat aanrecht zie denk ik dat de hygiëne daar minimaal is.quote:
Zou DBM daarom de kleding met een stiftvlek in de was gooien. En maar roepen dat ze zoveel was heeft. En de andere kosten, tja. Zal ze weten dat er een drempelbedrag is?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:43 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Zullen gewoon de zorgkosten aftrek zijn.
🤪 Zo bijzonder is dat niet. Stel je je verbruikt meer was dan gebruikelijk of extra beddengoed. Parkeerkosten en km kosten. Bepaald dieet staat er een vast bedrag voor ivm medische aandoening. Etc.
Eerlijk sinds ik weet hoe hard haar man werkt, heb ik er bij Milou toch echt minder moeite mee.. zij kopen zelf een caravan, schooit er niet omquote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:42 schreef QuintyQ het volgende:
Milou hofmeester heeft een nieuwe caravan, dus kan ze weer losgaan op spullen kopen. Van de week kwam ze ook thuis met een mand vol met kringloop zooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |