abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220391508
Oh Judith, wat is ze toch een gier. Ze heeft heus wel geld voor het hotel maar wil het gewoon niet uitgeven. Echt bij alles merk je dat ze echt heel knieperig is. Ik denk ook niet dat ze een cent heeft bijgedragen aan de lunch
pi_220391624
Hvk weer wormen hoe dan
pi_220391657
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:31 schreef Loveischocolala het volgende:
Hvk weer wormen hoe dan
Tja.. likken aan een kunststof ijsje wat buiten staat bijvoorbeeld?
En wat is de toegevoegde waarde van het op insta zetten?
pi_220391665
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:31 schreef Loveischocolala het volgende:
Hvk weer wormen hoe dan
Ja precies, nu heb ik “maar” 2 kinderen maar die hebben nooit wormen gehad, net als luizen trouwens.
pi_220391696
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Buiten dat, er zijn wel meer mensen die op een gegeven moment hun huis moeten verkopen om te kunnen leven. Kan zij toch ook doen?
En waar moet ze dan wonen? De huurhuizen liggen ook niet voor het oprapen.
pi_220391754
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Buiten dat, er zijn wel meer mensen die op een gegeven moment hun huis moeten verkopen om te kunnen leven. Kan zij toch ook doen?
Precies dit ja! Anderzijds kan ik mij ook wel voorstellen dat ze daar graag wil blijven wonen. Aangezien ze ook verwacht dat B dan nog thuis woont en studeert. Maar goed, sommige keuzes uit het verleden kunnen je later opbreken. Ze heeft destijds gegokt en zoals het nu naar uit ziet, verloren.
pi_220391865
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:22 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Oh Judith, wat is ze toch een gier. Ze heeft heus wel geld voor het hotel maar wil het gewoon niet uitgeven. Echt bij alles merk je dat ze echt heel knieperig is. Ik denk ook niet dat ze een cent heeft bijgedragen aan de lunch
Eerlijk gezegd ook gênant dat alle gasten in het hotel slapen en zij als enige bij het personeel.
pi_220391881
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En waar moet ze dan wonen? De huurhuizen liggen ook niet voor het oprapen.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat ze zich in elk geval heeft ingeschreven voor een huurwoning. En het is ook niet zo dat ze morgen 65 wordt. En ingeschreven staan voor een huurwoning is gewoon handig want je weet maar nooit.
pi_220391914
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:47 schreef Cato99 het volgende:

[..]
Precies dit ja! Anderzijds kan ik mij ook wel voorstellen dat ze daar graag wil blijven wonen. Aangezien ze ook verwacht dat B dan nog thuis woont en studeert. Maar goed, sommige keuzes uit het verleden kunnen je later opbreken. Ze heeft destijds gegokt en zoals het nu naar uit ziet, verloren.
Ik kan me niet voorstellen dat hij dan nog thuis woont. Zo autonoom als hij is verwacht ik eerder dat hij voor z’n 18e al uit huis is.
pi_220391983
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:07 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik vind die Willine echt zo suf en bekrompen. Gaat ze elke keer haar outfit laten zien, ze ziet eruit alsof ze jaren terug leefde. En hoe zij leeft...pff moet er niet aan denken.
Heb je haar maaltijden weleens gezien 🫣
pi_220391997
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:02 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd ook gênant dat alle gasten in het hotel slapen en zij als enige bij het personeel.
Misschien had ze gehoopt dat de bruid dan maar zou aanbieden om voor haar het hotel te betalen
pi_220392339
MCW ‘from paris with love’. En dan alleen foto’s van Tim en Mies delen :')
Die vrouw is ook enorm vol van zichzelf.
pi_220392406
AM doet ‘een beetje’ bronzer op haar wangen. Die vrouw heeft bijna haar hele wang ingekleurd. Ze heeft Vera zo vaak gezien en nooit eens gevraagd hoe ze dat nu moet aanbrengen?
pi_220392425
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW ‘from paris with love’. En dan alleen foto’s van Tim en Mies delen :')
Die vrouw is ook enorm vol van zichzelf.
En waarom moet ze altijd op die man z’n rug klimmen?
pi_220392444
Judith gaf aan eigenlijk nooit alcohol te drinken ivm haar medicatie.
Maar ook zonder medicatie is het met haar aandoening aanbevolen om max 1 glas per dag te drinken iom je arts.
Judith neemt het weer erg nauw dus met haar gezondheid... ze zal het vast niet zelf hoeven te betalen.
pi_220392458
Misschien had Judith ook beter een kleiner huis of appartement kunnen kopen. Scheelt toch in alle kosten die bij een eigen huis komen en dat geld kan dan weer in het potje dat ze heeft om het gat tot dr aow op te vullen. Een tuin is idd erg fijn met Bob maar het onderhoud kan ze zelf bijna niet en ze wil er geen euro aan uitgeven. Is toch een lastige combinatie.
pi_220392548
Hoe 'spontaan' is dat tripje Parijs van Mies en Tim?
Met zo'n koffer kan ik emigreren!
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 21:40:02 #43
184769 crew  Deisyy
pi_220392565
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:36 schreef Sstt1993 het volgende:
Iedereen heeft toch zo'n koffer in de auto liggen voor het geval je een kutdag hebt gehad.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220392567
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:37 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ja precies, nu heb ik “maar” 2 kinderen maar die hebben nooit wormen gehad, net als luizen trouwens.
Wil je nu een sticker? Het is echt niet raar dat kinderen een keer luizen of wormen krijgen. Je besmet elkaar natuurlijk snel in een groot gezin. Maar het is zo opgelopen op school of door in de zandbak te spelen.
pi_220392573
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Iedereen heeft toch zo'n koffer in de auto liggen voor het geval je een kutdag hebt gehad.
😂😂
pi_220392584
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:36 schreef Sstt1993 het volgende:
Ja zo ‘spontaan’ en dan zo’n die koffer voor nog geen 2 volle dagen Parijs. Michelle Walk is toch niet meer serieus te nemen jongens. Ziet er trouwens meer uit als een Leuk tripje met het broertje
pi_220392622
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar natuurlijk! Je zal maar wakker worden en geen croissants in huis hebben. Dan moet je direct in de auto kunnen stappen om croissants te gaan eten in Parijs.
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 21:49:59 #48
184769 crew  Deisyy
pi_220392630
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar natuurlijk! Je zal maar wakker worden en geen croissants in huis hebben. Dan moet je direct in de auto kunnen stappen om croissants te gaan eten in Parijs.
Of Sjaak heeft ze op het idee gebracht met haar croissants.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220392663
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:14 schreef Giddie het volgende: [..] Ja, ik volg haar en ik dacht precies hetzelfde..ik schrok ervan dat ze weer was bevallen. heb zelf 2 kids met autisme, ‘gewone’ dagelijkse dingen vragen veel meer van ze en ook voor ons als ouders. Ik denk niet dat zo’n groot gezin bevorderlijk zou zijn voor mijn kinderen. Zoveel veranderingen, prikkels. Waarschijnlijk weinig rust daar in huis. Weinig individuele aandacht mogelijk lijkt me. Ik vraag me ook af of ze wel allemaal een eigen kamer hebben. Ik denk dat vooral de moeder verslaafd is aan baby’s?
Ze heeft weleens aangegeven dat haar man ook autisme heeft en slecht tegen drukte kan. Snap werkelijk waar niet dat je hier dan nog aan begint. Denk dat zij inderdaad geen afscheid kan nemen van de babyfase en "verslaafd" is aan zwanger zijn.
pi_220392665
Judith die na het eten nog lopend terug moet naar de berghut. In haar eentje???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')