Er is ook niks sociaals aan om borg te vragen voor een sociale huurwoning. Het kan wel zijn dat je bij het verlaten van de woning een rekening krijgt voor zaken die kapot zijn of niet volgens afspraak worden opgeleverd. Maar ik was ook verbaasd dat zij dit niet weet. Zij lijkt mij nou net iemand die een huurcontract van A tot Z leest. Zeker gezien het feit dat ze zo overtuigd was dat ze niet uit de keet gezet konden worden en het toch wel zo bleek te zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:01 schreef sjalalalala1221 het volgende:
Ook altijd dat stellige het altijd beter weten toontje van Sanneke wat ik toch zó slecht trek. Nu ook weer 'je moet toch altijd borg betalen' verhaal. Nee hoor ik zit ook in een sociale huurwoning en hoefde (net zoals anderen die ik ken) geen borg te betalen (particuliere huurwoning daarvoor was een ander verhaal). Maar goed je weet dat als je daar op reageert ze het toch beter weet/de ander maar heuul dom vindt
Denk dat over een week of 2 dion mega veel spijt heeft dat Sanneke van de bank komt en dicht bij de winkels woont 😂 heel die toko vol met meuk en de bankrekening leegquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze even die bank af komt
En nog geen kast in elkaar waar het in kan.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Denk dat over een week of 2 dion mega veel spijt heeft dat Sanneke van de bank komt en dicht bij de winkels woont 😂 heel die toko vol met meuk en de bankrekening leeg
Dat kwamen vrienden weer doen... bizarquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En nog geen kast in elkaar waar het in kan.
Had ze zelf ook kunnen. Ze zit al een week op de bank.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat kwamen vrienden weer doen... bizar
Grappig dat ik het eigenlijk best fris vond net op de fiets.. en het waaide ook nog 😂quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Had ze zelf ook kunnen. Ze zit al een week op de bank.
Ik verwacht ook niet dat ze daar de komende maanden veel vanaf gaat komen. Ze vindt de temperatuur van vandaag lekker om even te wandelen maar het wordt binnenkort al te warm voor haar. Mens, hoe dan?
Ik had ook mijn winterjas aan toen ik met de hond liep. Misschien woont ze naast de Zeeman, Wibra en Kruidvat.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Grappig dat ik het eigenlijk best fris vond net op de fiets.. en het waaide ook nog 😂
Precies, ik vermoed dat ik ook een rekening kan gaan krijgen als ik hier ooit wegga (maar in mijn droomscenario is dat dan ook geen probleem en betaal ik het met liefde ipv dat ik hier weer ga witten xD)quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er is ook niks sociaals aan om borg te vragen voor een sociale huurwoning. Het kan wel zijn dat je bij het verlaten van de woning een rekening krijgt voor zaken die kapot zijn of niet volgens afspraak worden opgeleverd. Maar ik was ook verbaasd dat zij dit niet weet
Zit een heel winkel centrum op loop afstand 😂 (bij haar) ze heeft zelf hints lopen strooien in welke wijk ze woont (ga ik niet zeggen) maar de caissière van de aldi herkent mijan al... dus dan is 1+1 2quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik had ook mijn winterjas aan toen ik met de hond liep. Misschien woont ze naast de Zeeman, Wibra en Kruidvat.
Ze heeft inderdaad zoveel lopen strooien, dat het zelfs als niet inwoner van Hellevoetsluis te achterhalen is. Maar dat ze dat nu wel kan lopen/ fietsen en het met de bakfiets te ver was vanaf de keet, blijf ik bijzonder vinden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zit een heel winkel centrum op loop afstand 😂 (bij haar) ze heeft zelf hints lopen strooien in welke wijk ze woont (ga ik niet zeggen) maar de caissière van de aldi herkent mijan al... dus dan is 1+1 2
Binnenkort is het al te warm voor haar om te wandelen. Dan zal ze er niet meer dagelijks komen denk ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zit een heel winkel centrum op loop afstand 😂 (bij haar) ze heeft zelf hints lopen strooien in welke wijk ze woont (ga ik niet zeggen) maar de caissière van de aldi herkent mijan al... dus dan is 1+1 2
Ho ho, de bakfiets heeft ze niet meer nodig.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:58 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad zoveel lopen strooien, dat het zelfs als niet inwoner van Hellevoetsluis te achterhalen is. Maar dat ze dat nu wel kan lopen/ fietsen en het met de bakfiets te ver was vanaf de keet, blijf ik bijzonder vinden.
Ik ben wel benieuwd of ze de borg van de keet terugkrijgen. Als ik de tuin vorige week zag zou dat zomaar eens een twijfelgeval kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:43 schreef sjalalalala1221 het volgende:
[..]
Precies, ik vermoed dat ik ook een rekening kan gaan krijgen als ik hier ooit wegga (maar in mijn droomscenario is dat dan ook geen probleem en betaal ik het met liefde ipv dat ik hier weer ga witten xD)
Ja, ik volg haar en ik dacht precies hetzelfde..ik schrok ervan dat ze weer was bevallen. heb zelf 2 kids met autisme, ‘gewone’ dagelijkse dingen vragen veel meer van ze en ook voor ons als ouders. Ik denk niet dat zo’n groot gezin bevorderlijk zou zijn voor mijn kinderen. Zoveel veranderingen, prikkels. Waarschijnlijk weinig rust daar in huis. Weinig individuele aandacht mogelijk lijkt me. Ik vraag me ook af of ze wel allemaal een eigen kamer hebben. Ik denk dat vooral de moeder verslaafd is aan baby’s?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:55 schreef Kaascroissantje het volgende:
Nog meer mensen die kim_mamavan11kindjes volgen?
Zij post net bevallen te zijn van nummer 11, vrijwel alle kindjes hebben autisme of iets anders. Lijkt me heel lastig zoveel kids met een rugzakje en dan ook weer een baby erbij.
Vraag me af waar je ze allemaal laat ook, zouden ze elk een eigen kamer hebben?
Ze heeft hem in ieder geval al uitgegeven, gezien haar koop gedrag deze week. Net als met dat staatslot toen, dat ze dachten een paar honderd te winnen en achteraf bleek dat het een 10e ? van dat bedrag was.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of ze de borg van de keet terugkrijgen. Als ik de tuin vorige week zag zou dat zomaar eens een twijfelgeval kunnen zijn.
Ze zegt in 1 van haar stories van vandaag van welquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of ze de borg van de keet terugkrijgen. Als ik de tuin vorige week zag zou dat zomaar eens een twijfelgeval kunnen zijn.
Als ik zie hoe zij haar leven "leeft" zou ik mezelf liever opknopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat maakt die Wiline het zich soms zo moeilijk joh. Kind wordt wakker van de deurbel, slaapt vervolgens niet meer wat natuurlijk vervelend is. Maar als je dit weet van je kind dan hang je toch een briefje op en schakel je deurbel uit? Gelijk alle plannen overboord want oppas is uit den boze, alleen papa of mama. Een wildvreemde snap ik helemaal maar wellicht familie of een ouder buurmeisje, kun je zelf je kind nog in bed leggen evt. Zou dat ventje naar school gaan met 4 jaar of zou ze thuisonderwijs gaan geven 😅
de Struytse Hoeck is toch nog wel een kwartier lopen volgens mij, als ze dat iedere dag doet dan beweegt ze i.i.g. wel. De Aldi kan ze idd naar binnen rollen. Dat is heel dichtbij.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik dacht ze vorige week zei dat ze dit weekend de inspectie hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:18 schreef Linnen het volgende:
[..]
Ze zegt in 1 van haar stories van vandaag van wel
Edit: misschien heb ik het niet goed geïnterpreteerd. Ze zegt ‘we krijgen onze borg nog terug en hier hoeven we geen borg te betalen.’
Dat kan ook betekenen dat de situatie nog niet beoordeeld is
En Dion had in een paar uur alles opgeruimd en schoongemaakt. Als je al zag hoe die kookplaat er uit zag, vind ik dat knap.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Daarom, op de bakfiets vanaf de keet was het te moeilijk en nu kan het opeens lopend wel. Een kwartier lopen, of fietsen (vanaf de keet), wat was dan het probleem bij de keet om ook boodschappen te doen, naar het huis te fietsen tijdens de klusweken etc.. De knop is om ofzo en hier is een verdieping te vullen , misschien moet ik het op die manier zien.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:21 schreef Lief17 het volgende:
[..]
de Struytse Hoeck is toch nog wel een kwartier lopen volgens mij, als ze dat iedere dag doet dan beweegt ze i.i.g. wel. De Aldi kan ze idd naar binnen rollen. Dat is heel dichtbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |