abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220389388
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 15:01 schreef sjalalalala1221 het volgende:
Ook altijd dat stellige het altijd beter weten toontje van Sanneke wat ik toch zó slecht trek. Nu ook weer 'je moet toch altijd borg betalen' verhaal. Nee hoor ik zit ook in een sociale huurwoning en hoefde (net zoals anderen die ik ken) geen borg te betalen (particuliere huurwoning daarvoor was een ander verhaal). Maar goed je weet dat als je daar op reageert ze het toch beter weet/de ander maar heuul dom vindt
Er is ook niks sociaals aan om borg te vragen voor een sociale huurwoning. Het kan wel zijn dat je bij het verlaten van de woning een rekening krijgt voor zaken die kapot zijn of niet volgens afspraak worden opgeleverd. Maar ik was ook verbaasd dat zij dit niet weet. Zij lijkt mij nou net iemand die een huurcontract van A tot Z leest. Zeker gezien het feit dat ze zo overtuigd was dat ze niet uit de keet gezet konden worden en het toch wel zo bleek te zijn.
pi_220389722
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 14:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wel fijn dat ze even die bank af komt
Denk dat over een week of 2 dion mega veel spijt heeft dat Sanneke van de bank komt en dicht bij de winkels woont 😂 heel die toko vol met meuk en de bankrekening leeg
pi_220389779
Judith vraagt zich af wanneer zij gecompenseerd wordt voor overheidsbeleid. Voor wat? Roeptoeter niet zo.

Aanvulling: het gaat om de pensioenleeftijd die verhoogd is waardoor zij een aantal jaren geen inkomen heeft.
Kan mij voorstellen dat dat heel zuur is als je dacht alles goed geregeld te hebben. Maar goed, ik heb nooit KGB gehad voor een alleenstaande ouder. Dat bestond toen nog niet. Betaald ouderschapsverlof? Was helemaal niet gebruikelijk in mijn tijd. Kinderopvangtoeslag? Bestond niet. Zo kan ik ook nog wel even doorgaan.

[ Bericht 68% gewijzigd door JaNeeDan op 20-03-2026 16:13:55 ]
pi_220389834
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 15:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk dat over een week of 2 dion mega veel spijt heeft dat Sanneke van de bank komt en dicht bij de winkels woont 😂 heel die toko vol met meuk en de bankrekening leeg
En nog geen kast in elkaar waar het in kan.
pi_220389857
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 15:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En nog geen kast in elkaar waar het in kan.
Dat kwamen vrienden weer doen... bizar
pi_220389873
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 15:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat kwamen vrienden weer doen... bizar
Had ze zelf ook kunnen. Ze zit al een week op de bank.

Ik verwacht ook niet dat ze daar de komende maanden veel vanaf gaat komen. Ze vindt de temperatuur van vandaag lekker om even te wandelen maar het wordt binnenkort al te warm voor haar. Mens, hoe dan?

[ Bericht 16% gewijzigd door JaNeeDan op 20-03-2026 15:57:07 ]
pi_220389915
Wat maakt die Wiline het zich soms zo moeilijk joh. Kind wordt wakker van de deurbel, slaapt vervolgens niet meer wat natuurlijk vervelend is. Maar als je dit weet van je kind dan hang je toch een briefje op en schakel je deurbel uit? Gelijk alle plannen overboord want oppas is uit den boze, alleen papa of mama. Een wildvreemde snap ik helemaal maar wellicht familie of een ouder buurmeisje, kun je zelf je kind nog in bed leggen evt. Zou dat ventje naar school gaan met 4 jaar of zou ze thuisonderwijs gaan geven 😅
pi_220389918
Gelukkig gaat Sofie wel door met de dag verslagen al zijn ze wel anders (nog meer leugens?). En de reacties staan uit. Twijfels over doorgaan met de vlogs. Want zoveel negatieve reacties. Toetsen bord ridders. Ze zijn er klaar mee, herkenbaar vanuit andere flu’s.

Vertaling: jullie doen allemaal negatief en dat ligt aan jullie. Meestal swiffer ik de reacties weg en heb ik er schijt aan want we verdienen er lekker mee. En we willen graag laten zien dat we makkelijk met geld smijten.
Maar nu vallen de views op YouTube toch een beetje tegen. Wat nog veel erger is: we hebben gezeik met leerplicht omdat onze leugens zichtbaar werden via de socials. Dus vinden we het ineens niet meer zo leuk en handig dat we ‘open’ zijn over alles. Zeker niet als het te weinig verdient. Maar misschien gaan jullie nu via de dm smeken om te blijven vloggen. Dan gaan we natuurlijk wel door want wie weet gaan de kijkcijfers omhoog.
pi_220389984
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 15:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Had ze zelf ook kunnen. Ze zit al een week op de bank.

Ik verwacht ook niet dat ze daar de komende maanden veel vanaf gaat komen. Ze vindt de temperatuur van vandaag lekker om even te wandelen maar het wordt binnenkort al te warm voor haar. Mens, hoe dan?
Grappig dat ik het eigenlijk best fris vond net op de fiets.. en het waaide ook nog 😂
pi_220390020
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Grappig dat ik het eigenlijk best fris vond net op de fiets.. en het waaide ook nog 😂
Ik had ook mijn winterjas aan toen ik met de hond liep. Misschien woont ze naast de Zeeman, Wibra en Kruidvat.
pi_220390283
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 15:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Er is ook niks sociaals aan om borg te vragen voor een sociale huurwoning. Het kan wel zijn dat je bij het verlaten van de woning een rekening krijgt voor zaken die kapot zijn of niet volgens afspraak worden opgeleverd. Maar ik was ook verbaasd dat zij dit niet weet
Precies, ik vermoed dat ik ook een rekening kan gaan krijgen als ik hier ooit wegga (maar in mijn droomscenario is dat dan ook geen probleem en betaal ik het met liefde ipv dat ik hier weer ga witten xD)
pi_220390326
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik had ook mijn winterjas aan toen ik met de hond liep. Misschien woont ze naast de Zeeman, Wibra en Kruidvat.
Zit een heel winkel centrum op loop afstand 😂 (bij haar) ze heeft zelf hints lopen strooien in welke wijk ze woont (ga ik niet zeggen) maar de caissière van de aldi herkent mijan al... dus dan is 1+1 2
pi_220390370
Nog meer mensen die kim_mamavan11kindjes volgen?
Zij post net bevallen te zijn van nummer 11, vrijwel alle kindjes hebben autisme of iets anders. Lijkt me heel lastig zoveel kids met een rugzakje en dan ook weer een baby erbij.
Vraag me af waar je ze allemaal laat ook, zouden ze elk een eigen kamer hebben?
pi_220390401
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zit een heel winkel centrum op loop afstand 😂 (bij haar) ze heeft zelf hints lopen strooien in welke wijk ze woont (ga ik niet zeggen) maar de caissière van de aldi herkent mijan al... dus dan is 1+1 2
Ze heeft inderdaad zoveel lopen strooien, dat het zelfs als niet inwoner van Hellevoetsluis te achterhalen is. Maar dat ze dat nu wel kan lopen/ fietsen en het met de bakfiets te ver was vanaf de keet, blijf ik bijzonder vinden.
pi_220390406
quote:

[..]
Binnenkort is het al te warm voor haar om te wandelen. Dan zal ze er niet meer dagelijks komen denk ik.
pi_220390411
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:58 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze heeft inderdaad zoveel lopen strooien, dat het zelfs als niet inwoner van Hellevoetsluis te achterhalen is. Maar dat ze dat nu wel kan lopen/ fietsen en het met de bakfiets te ver was vanaf de keet, blijf ik bijzonder vinden.
Ho ho, de bakfiets heeft ze niet meer nodig.
pi_220390420
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:43 schreef sjalalalala1221 het volgende:

[..]
Precies, ik vermoed dat ik ook een rekening kan gaan krijgen als ik hier ooit wegga (maar in mijn droomscenario is dat dan ook geen probleem en betaal ik het met liefde ipv dat ik hier weer ga witten xD)
Ik ben wel benieuwd of ze de borg van de keet terugkrijgen. Als ik de tuin vorige week zag zou dat zomaar eens een twijfelgeval kunnen zijn.
pi_220390497
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:55 schreef Kaascroissantje het volgende:
Nog meer mensen die kim_mamavan11kindjes volgen?
Zij post net bevallen te zijn van nummer 11, vrijwel alle kindjes hebben autisme of iets anders. Lijkt me heel lastig zoveel kids met een rugzakje en dan ook weer een baby erbij.
Vraag me af waar je ze allemaal laat ook, zouden ze elk een eigen kamer hebben?
Ja, ik volg haar en ik dacht precies hetzelfde..ik schrok ervan dat ze weer was bevallen. heb zelf 2 kids met autisme, ‘gewone’ dagelijkse dingen vragen veel meer van ze en ook voor ons als ouders. Ik denk niet dat zo’n groot gezin bevorderlijk zou zijn voor mijn kinderen. Zoveel veranderingen, prikkels. Waarschijnlijk weinig rust daar in huis. Weinig individuele aandacht mogelijk lijkt me. Ik vraag me ook af of ze wel allemaal een eigen kamer hebben. Ik denk dat vooral de moeder verslaafd is aan baby’s?
pi_220390525
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd of ze de borg van de keet terugkrijgen. Als ik de tuin vorige week zag zou dat zomaar eens een twijfelgeval kunnen zijn.
Ze heeft hem in ieder geval al uitgegeven, gezien haar koop gedrag deze week. Net als met dat staatslot toen, dat ze dachten een paar honderd te winnen en achteraf bleek dat het een 10e ? van dat bedrag was.
pi_220390529
quote:

[..]
Ze zegt in 1 van haar stories van vandaag van wel

Edit: misschien heb ik het niet goed geïnterpreteerd. Ze zegt ‘we krijgen onze borg nog terug en hier hoeven we geen borg te betalen.’

Dat kan ook betekenen dat de situatie nog niet beoordeeld is

[ Bericht 15% gewijzigd door Linnen op 20-03-2026 17:23:56 ]
  vrijdag 20 maart 2026 @ 17:19:01 #296
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220390536
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 15:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat maakt die Wiline het zich soms zo moeilijk joh. Kind wordt wakker van de deurbel, slaapt vervolgens niet meer wat natuurlijk vervelend is. Maar als je dit weet van je kind dan hang je toch een briefje op en schakel je deurbel uit? Gelijk alle plannen overboord want oppas is uit den boze, alleen papa of mama. Een wildvreemde snap ik helemaal maar wellicht familie of een ouder buurmeisje, kun je zelf je kind nog in bed leggen evt. Zou dat ventje naar school gaan met 4 jaar of zou ze thuisonderwijs gaan geven 😅
Als ik zie hoe zij haar leven "leeft" zou ik mezelf liever opknopen.
pi_220390551
quote:

[..]
de Struytse Hoeck is toch nog wel een kwartier lopen volgens mij, als ze dat iedere dag doet dan beweegt ze i.i.g. wel. De Aldi kan ze idd naar binnen rollen. Dat is heel dichtbij.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_220390587
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:18 schreef Linnen het volgende:

[..]
Ze zegt in 1 van haar stories van vandaag van wel

Edit: misschien heb ik het niet goed geïnterpreteerd. Ze zegt ‘we krijgen onze borg nog terug en hier hoeven we geen borg te betalen.’

Dat kan ook betekenen dat de situatie nog niet beoordeeld is
Ik dacht ze vorige week zei dat ze dit weekend de inspectie hebben.
pi_220390616
quote:

[..]
En Dion had in een paar uur alles opgeruimd en schoongemaakt. Als je al zag hoe die kookplaat er uit zag, vind ik dat knap.
pi_220390638
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:21 schreef Lief17 het volgende:

[..]
de Struytse Hoeck is toch nog wel een kwartier lopen volgens mij, als ze dat iedere dag doet dan beweegt ze i.i.g. wel. De Aldi kan ze idd naar binnen rollen. Dat is heel dichtbij.
Daarom, op de bakfiets vanaf de keet was het te moeilijk en nu kan het opeens lopend wel. Een kwartier lopen, of fietsen (vanaf de keet), wat was dan het probleem bij de keet om ook boodschappen te doen, naar het huis te fietsen tijdens de klusweken etc.. De knop is om ofzo en hier is een verdieping te vullen , misschien moet ik het op die manier zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')