Ik zat laatst te denken. Dan ben je gescheiden en was je ex-man (uiteraard) bij je laatste bevalling samen met zijn (nieuwe) vriendin, wat ook je ex is. Leg fay later maar eens uit aan je kleinkinderen 🤣quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:11 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik weet van vrouwen die geïsoleerd worden dat dit gebeurt, maar ik kan me niet voorstellen dat JVP geïsoleerd werd door MW en KB.
Ik vind dat ze nog verre van haarzelf is JVP, nog steeds geen eigen persoonlijkheid. En die relatie met KB vind ik ook zo gemaakt, net als MW de hele tijd je “liefde” showen. Weet uit eigen ervaring hoe meer je showt hoe nepper het is.
Net als met trauma’s en diagnoses, echt flu flu’s willen zo graag schreeuwen en ondertussen is chat gtp hun bestie
Teveel om over na te denken 🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:50 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik zat laatst te denken. Dan ben je gescheiden en was je ex-man (uiteraard) bij je laatste bevalling samen met zijn (nieuwe) vriendin, wat ook je ex is. Leg fay later maar eens uit aan je kleinkinderen 🤣
Als dat zo is vind ik dat stiekem net goed, misschien leert ze ervan. En dan kan ze weer zeuren vanaf de bankquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:50 schreef Clavis het volgende:
Zo te horen heeft Sanne de borg niet teruggekregen. Ze geeft ook zelf toe dat ze de boel hebben laten verslonzen. Dan is dat toch alleen maar logisch?
En niemand die het haar heeft verteldquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:07 schreef Clavis het volgende:
Ja maar wij weten niet hoe het voelt als je het bericht krijgt dat je daar niet kan blijven.. volgens mij was vanaf het begin duidelijk dat ze er echt niet uit zouden worden gegooid. Ik vind het schandalig dat je dan alles maar laat gaan en niks meer netjes houdt/opknapt.
dat ze toen toegaf nooit te dweilen 🤮 vooral met een kruipend kindquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:12 schreef proud_mami het volgende:
0,0 zelfreflectie die Sanneke. Ja, we hebben het laten verslonzen omdat het niet meer als een huis voelde. Wat is dat voor redenatie?
Je bent gewoon lui en egoïstisch punt.
Ja want dat gaat niet vanaf de bank hè? Enige beweging komt alleen voor als iets kan kopen. Maar ze koopt niet om het kopen hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
dat ze toen toegaf nooit te dweilen 🤮 vooral met een kruipend kind
Omdat ze verslaafd is geraakt aan de overtuiging dat anderen dit willen zien, sterker nog; Dat anderen dit nodig hebben. Ik doe er toe, ik ben nodigsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:06 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus Am pakt eerst haar telefoon, en loopt dan naar ze toe om de deur dicht te doen? Waarom?
Omdat haar volgers zo een inkijkje krijgen in haar gezin/ bv. En om aan 100 stories per dag te komen. Want dit heeft ze nog niet eerder laten zien🤪quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:06 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus Am pakt eerst haar telefoon, en loopt dan naar ze toe om de deur dicht te doen? Waarom?
Bedoel je Sanneke?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:53 schreef Noek het volgende:
Ze is hartstikke zwakbegaafd en dat is bijzonder zorgelijk daar ze 24 uur voor een kind zorgt. Dan die zgn andere "influencer" Huisvolkids. Je bent gewoon naar probleemwijken aan het kijken. Natuurlijk is het de schuld van de Rabobank.
Dat ze medelijden wiltquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:23 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat is precies het verhaal van Sanne en dat tijdelijke huisje? En wat een reden om je huis niet bij te houden zeg, walgelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |