abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220396346
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:11 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik weet van vrouwen die geïsoleerd worden dat dit gebeurt, maar ik kan me niet voorstellen dat JVP geïsoleerd werd door MW en KB.

Ik vind dat ze nog verre van haarzelf is JVP, nog steeds geen eigen persoonlijkheid. En die relatie met KB vind ik ook zo gemaakt, net als MW de hele tijd je “liefde” showen. Weet uit eigen ervaring hoe meer je showt hoe nepper het is.

Net als met trauma’s en diagnoses, echt flu flu’s willen zo graag schreeuwen en ondertussen is chat gtp hun bestie
Ik zat laatst te denken. Dan ben je gescheiden en was je ex-man (uiteraard) bij je laatste bevalling samen met zijn (nieuwe) vriendin, wat ook je ex is. Leg fay later maar eens uit aan je kleinkinderen 🤣
pi_220396442
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:50 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik zat laatst te denken. Dan ben je gescheiden en was je ex-man (uiteraard) bij je laatste bevalling samen met zijn (nieuwe) vriendin, wat ook je ex is. Leg fay later maar eens uit aan je kleinkinderen 🤣
Teveel om over na te denken 🤣🤣🤣
pi_220396446
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:50 schreef Clavis het volgende:
Zo te horen heeft Sanne de borg niet teruggekregen. Ze geeft ook zelf toe dat ze de boel hebben laten verslonzen. Dan is dat toch alleen maar logisch?
Als dat zo is vind ik dat stiekem net goed, misschien leert ze ervan. En dan kan ze weer zeuren vanaf de bank
pi_220396450
Jep Sanneke en nu? Tikkies voor de borg zodat jij kan shoppen! Ook al voelt het niet als thuis, je gaat toch niet in een smerig huis leven?
pi_220396543
Och och Sanneke het eeuwige slachtoffer weer hoor.
pi_220396548
Maar gelukkig weet Sanneke waar rijkdom in zit!

Ik zou als verhuurder echt pissig zijn, goed dat ze borg hebben gevraagd
pi_220396555
Ja maar wij weten niet hoe het voelt als je het bericht krijgt dat je daar niet kan blijven.. volgens mij was vanaf het begin duidelijk dat ze er echt niet uit zouden worden gegooid. Ik vind het schandalig dat je dan alles maar laat gaan en niks meer netjes houdt/opknapt.
pi_220396585
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:07 schreef Clavis het volgende:
Ja maar wij weten niet hoe het voelt als je het bericht krijgt dat je daar niet kan blijven.. volgens mij was vanaf het begin duidelijk dat ze er echt niet uit zouden worden gegooid. Ik vind het schandalig dat je dan alles maar laat gaan en niks meer netjes houdt/opknapt.
En niemand die het haar heeft verteld :+
pi_220396610
0,0 zelfreflectie die Sanneke. Ja, we hebben het laten verslonzen omdat het niet meer als een huis voelde. Wat is dat voor redenatie?
Je bent gewoon lui en egoïstisch punt.
pi_220396626
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:12 schreef proud_mami het volgende:
0,0 zelfreflectie die Sanneke. Ja, we hebben het laten verslonzen omdat het niet meer als een huis voelde. Wat is dat voor redenatie?
Je bent gewoon lui en egoïstisch punt.
dat ze toen toegaf nooit te dweilen 🤮 vooral met een kruipend kind
pi_220396726
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
dat ze toen toegaf nooit te dweilen 🤮 vooral met een kruipend kind
Ja want dat gaat niet vanaf de bank hè? Enige beweging komt alleen voor als iets kan kopen. Maar ze koopt niet om het kopen hoor.
pi_220396864
Ze zouden Sanneke van mij zelfs nog wel extra mogen beboeten met hoe smerig zij het heeft achtergelaten. Ranzig mens.
pi_220397012
Dus Am pakt eerst haar telefoon, en loopt dan naar ze toe om de deur dicht te doen? Waarom?
pi_220397071
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:06 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus Am pakt eerst haar telefoon, en loopt dan naar ze toe om de deur dicht te doen? Waarom?
Omdat ze verslaafd is geraakt aan de overtuiging dat anderen dit willen zien, sterker nog; Dat anderen dit nodig hebben. Ik doe er toe, ik ben nodigs
pi_220397079
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:06 schreef Moppie1982 het volgende:
Omdat haar volgers zo een inkijkje krijgen in haar gezin/ bv. En om aan 100 stories per dag te komen. Want dit heeft ze nog niet eerder laten zien🤪
pi_220397238
Dus omdat Sanneke stress had en druk op haar relatie, vindt zij zichzelf zielig en daarom vindt ze dat ze recht heeft op haar borg terug.. logica..

Daarnaast is zij er niet uitgezet ofzo, want ze heeft als huurder gewoon recht. En als dat wellicht anders geldt voor een campinghuisje, dan had zij dat toch allemaal van te voren kunnen uitzoeken, want daar is ze toch zo goed in?

Overigens lijkt het niet alsof ze niks doet. Ze doet ook niks. Als je vent 40 uur werkt en voor het geld zorgt, dan hoor je de afwas te doen en zorgen dat er eten op tafel staat als die thuis komt. Net zoals dat de koelkast al gevuld is, zodat hij lekker van zijn weekend kan genieten.
pi_220397321
Ze is hartstikke zwakbegaafd en dat is bijzonder zorgelijk daar ze 24 uur voor een kind zorgt. Dan die zgn andere "influencer" Huisvolkids. Je bent gewoon naar probleemwijken aan het kijken. Natuurlijk is het de schuld van de Rabobank.
Go hard or go home
pi_220397351
Gelukkig had Sanneke meer gespaard, geld kan ze wel missen
pi_220397360
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:53 schreef Noek het volgende:
Ze is hartstikke zwakbegaafd en dat is bijzonder zorgelijk daar ze 24 uur voor een kind zorgt. Dan die zgn andere "influencer" Huisvolkids. Je bent gewoon naar probleemwijken aan het kijken. Natuurlijk is het de schuld van de Rabobank.
Bedoel je Sanneke?
pi_220397379
Wat een bende, al dat speelgoed op de grond bij Sanneke, raap het lekker op als Mijan zijn slaapje doet. Maar nee, ze moet Peppie weer vanaf de bank filmen.
pi_220397392
Een paar maanden geleden moest Peppie aan haar vragen of ze vaker af wilde gaan wassen? Bizar, ze is de hele dag thuis, waarom moet hij dat vragen? Bevestigd meteen weer dat Sanneke het liefst zo min mogelijk doet
pi_220397456
Je zou nu maar tot het besef komen dat je geld hebt gegeven aan Sanneke en ze niet eens haar huis schoon achter kan laten en je dus daar je geld aan uit hebt gegeven. Omdat zij te lui is een vinger uit te steken. Als ze krap bij kas zitten, zet je toch alles op alles om die borg terug te krijgen. Zijn vast geen twee tientjes. Bizar!
pi_220397600
Na een lange pauze van zowel FOK als de fluflu’s, heb ik vandaag weer eens een kijkje genomen bij:

Sanneke: ik zag iemand reageren op een story met dat het huis nu al gezellig is. Ik zie alleen maar een ontzettende bende. En dan niet een bende van verhuizing maar gewoon zooi wat ze niet opruimt.
En ze zit inderdaad niet alleen maar op de bank; soms zit ze ook in de auto.

MCW: ik raak compleet gestrest van haar leven/drang naar het perfecte plaatje voor de gram

Wat is er trouwens met Debbie gebeurd?

En voor alle Gerda’s hier: ik ben niet nieuw, gewoon de inloggegevens kwijt van m’n vorige account dus calm down.
pi_220397677
Wat is precies het verhaal van Sanne en dat tijdelijke huisje? En wat een reden om je huis niet bij te houden zeg, walgelijk..
pi_220397902
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:23 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat is precies het verhaal van Sanne en dat tijdelijke huisje? En wat een reden om je huis niet bij te houden zeg, walgelijk..
Dat ze medelijden wilt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')