abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220394474
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Stokbrood met kruidenboter als ontbijt bij hvk?
Yess, en as we speak zie ik dat jongste jochie van nog geen 2 jaar oud weer meerdere keren een mes ver in zn mond steken. En moeder zit erbij en filmt.
En daarnaast die arme jongen met een verstandelijke beperking die daar moet opgroeien in dit gezin met al die broertjes en zussen en allemaal verschillende vaders en dan zo een moeder die ook nog even alles het internet op gooit. Inclusief of je wormpjes hebt en nog in je broek plast. Maar hey, die kinderen zitten wel 5x per week in de bibliotheek bij een voorleesuurtje en dragen leuke beige kleding die op elkaar afgestemd is. Dus komt ook vast goed. 😖
pi_220394490
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:32 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
DBM heeft vooral last van haarzelf denk ik
Overal moet een labeltje op. Je zou maar ‘gewoon’ eens een keertje vroeg wakker zijn en niet meer in slaap kunnen vallen. Heel vervelend. Hebben we allemaal wel eens. Ik heb nog nooit naar een diagnose gezocht om dat te verklaren.

HVK: zo moeilijk is het niet. Zet om 16.00 uur een bordje op tafel met wat rauwe wortelen, komkommer en ach dan mag er op vrijdag bij mij ook echt wel een chipje bij. Win-win want de kinderen krijgen daardoor alvast wat groenten/fruit
binnen. En er ligt niet zoveel zwaarte op het avondeten. Je bent hooguit 5 minuten bezig
pi_220394557
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Of ze heeft ze verwaarloosd. Net als MCW nu doet met haar besties.
Als ik zo verwaarloosd zou zijn door één van mijn vriendinnen zou ik er geen tattoo mee nemen. Maar als ik zo verwaarloosd zou zijn dan mij ook niet bellen als ik weer goed genoeg ben.
pi_220394691
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:21 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik snap weinig van de laatste post van DBM? Waar heeft of krijgt ze last van bij het opnieuw in slaap willen vallen?
Ik ken het alleen bij wakker worden.. dat je uit het niets of ergens van wakker schiet en het gevoel hebt wat voelt als een jumpscare
Maar wat ze zegt dat het daarna niet weg gaat is verkeerd begrepen bij het googlen.. want na rustig worden en paar keer diep ademhalen en je ogen dicht doen..
Het is echt weer een dbm verhaal
pi_220394695
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:50 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Voorafje voor het gourmetten 🤪
😆 en dan weer klagen over de troep
pi_220394706
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik denk dat haar ouders/familie/kennissen haar met liefde helpen omdat ze daadwerkelijk ernstig ziek is. Ongeacht haar keuzes mbt financiën.
Dat zij ziek is, dat is vreselijk voor haar en voor haar omgeving. Maar ik denk echt dat het leven een stukje makkelijker gaat zijn als ze andere financiële keuzes gaat maken. Mij zou het een heel vervelend gevoel geven als ik mijn ouders van bijna 80 moet vragen om zand te gaan kruien, terwijl ik het geld heb om de tuin te laten doen door een hovenier. Dat is wat mij betreft hele verkeerde zuinigheid.
pi_220394716
Die slaapzaal bij Judith, wat een skere bedoeling. Die houten stapelbedden 😆
pi_220394733
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ik zo verwaarloosd zou zijn door één van mijn vriendinnen zou ik er geen tattoo mee nemen. Maar als ik zo verwaarloosd zou zijn dan mij ook niet bellen als ik weer goed genoeg ben.
Toch ben ik blij dat mijn vriendin dat wel heeft gedaan. Dat ze inzag hoe ze zich mee had laten slepen, en daar oprecht spijt van had. En eigenlijk heeft het uiteindelijk onze vriendschap misschien juist verder verdiept. Mensen maken nou eenmaal fouten.
pi_220394915
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik weet van vrouwen die geïsoleerd worden dat dit gebeurt, maar ik kan me niet voorstellen dat JVP geïsoleerd werd door MW en KB.

Ik vind dat ze nog verre van haarzelf is JVP, nog steeds geen eigen persoonlijkheid. En die relatie met KB vind ik ook zo gemaakt, net als MW de hele tijd je “liefde” showen. Weet uit eigen ervaring hoe meer je showt hoe nepper het is.

Net als met trauma’s en diagnoses, echt flu flu’s willen zo graag schreeuwen en ondertussen is chat gtp hun bestie
pi_220394946
Dbm post 4 uur terug een bericht dat ze een ijsje gaat eten met haar kleuter die een halve dag naar school is geweest vandaag 🤔👍
Haar kind zit in groep 3 😂🤣 soms laat ze horen hoe het meisje praat en laat ze dingen zien die ze doet.. en als dit het niveau van groep 3 is op die school zou ik toch twijfelen of dit de juiste school is (geen sneer naar kind.. die zit prima op niveau qua leeftijd)
pi_220394950
Heeft DBM nu naar eigen zeggen twee bovengemiddelde kinderen? Zoon werd toch ook getest op IQ? Nu loopt dochter ook ineens een volledig schooljaar voor? Ik geloof daar wederom weer niks van 😅 Nooit maar 1 woord erover gehoord dat ze bv al leest, schrijft of rekensommen maakt. Daarnaast gaat kind gewoonweg niet vaak genoeg naar school om daar een goed beeld over te vormen toch? Mijn eigen kleuter loopt ook behoorlijk voor. Krijgt extra werkboekjes, leest AVI E3 en beginnend M4, zit al in de plusklas en mag sommige dingen met groep 3 meedoen. Ben ik er blij mee? Niet bepaald want het is écht lastig af en toe! DBM lijkt het allemaal weer van de daken te schreeuwen omdat het zo fantastisch leuk is, dat is het echt niet..
pi_220394986
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:15 schreef Jenn1806 het volgende:
Heeft DBM nu naar eigen zeggen twee bovengemiddelde kinderen? Zoon werd toch ook getest op IQ? Nu loopt dochter ook ineens een volledig schooljaar voor? Ik geloof daar wederom weer niks van 😅 Nooit maar 1 woord erover gehoord dat ze bv al leest, schrijft of rekensommen maakt. Daarnaast gaat kind gewoonweg niet vaak genoeg naar school om daar een goed beeld over te vormen toch? Mijn eigen kleuter loopt ook behoorlijk voor. Krijgt extra werkboekjes, leest AVI E3 en beginnend M4, zit al in de plusklas en mag sommige dingen met groep 3 meedoen. Ben ik er blij mee? Niet bepaald want het is écht lastig af en toe! DBM lijkt het allemaal weer van de daken te schreeuwen omdat het zo fantastisch leuk is, dat is het echt niet..
Hier heeft mijn dochter zichzelf leren schrijven, was 3 dat het begon.. net wat je zegt alles behalve leuk.. ze schrijft nog steeds niet vast en is 14.. puur omdat ze dit haar zelf heeft aangeleerd. Gelukkig was de basisschool begripvol en mocht ze los schrijven. Maar kinderen die HB zijn kan je vaak ook niet leren zwemmen en fietsen. Want het gaat niet in 1x perfect en dan balen ze. En frustratie uiten dus geloof er ook geen bal van bij DBM of DVM de verzin moeder
pi_220395028
Maarten loopt ook weer rond met zijn seksloze nep uggs 🫣
pi_220395093
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 09:12 schreef Weerikier het volgende:
Die reacties bij Michelle ook.
Je straalt!
Zo happy!
Zo fijn je weer gelukkig te zien!

Ik zie dat niet hoor. Ik zie haar en haar vriendje totaal vermoeid, zoals ze zelf zegt; hele kleine oogjes. Zijzelf zo mager als een lat en zogenaamd de hele tijd eten. Nu ook weer een stop filmen onderweg naar Parijs met eten en dan allemaal eten filmen in dat decadente restaurant. Morgen krijgen we natuurlijk weer een uitgebreid ontbijtbuffet te zien in dat ontzettend dure hotel waar ze verblijven. En dan uiteraard ergens een lunch in een sjieke tent.
Dat ze zo afgevallen is kwam toch door de ellende van (het einde van) de poly zei ze. Nu is ze zo enorm gelukkig, stalen en alles. Maar eten doet ze nog steeds niet. Ze heeft een verknipte relatie met eten, ik hoop dat ze daar ook hulp bij heeft.
Precies, ik krijg soms het gevoel alsof ze maar doet alsof ze zo ontzettend veel kan eten en eet, maar daar ondertussen weinig van waar is.

Of ze heeft gewoon een snel metabolisme waardoor ze niet (snel) aankomt.

Dat stralen zie ik overigens ook niet. Ik zie een vermoeide vrouw die heel erg haar best doet om over te komen alsof ze straalt.
Ik geloof best dat ze gelukkig is met Tim, ik zou niet weten waarom je dat bij een nieuwe liefde (ook) zou moeten faken.
Maar dat zij straalt, nee ik zie het niet.
pi_220395122
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten loopt ook weer rond met zijn seksloze nep uggs 🫣
Past wel bij de seksloze tuinbroeken, seksloze klompen en seksloze 'knot' van AM.

Zou AM overigens echt niet doorhebben dat ze zichzelf tegenspreekt. Iedereen moet met 21 jaar uit huis. Of nee rond hun 21e. Of nee toch met 21, Julia ook.

Is Julia niet al 21?
Heeft ze Jim er niet gewoon uitgeschopt omdat zij met de zwangerschapshormonen zijn recalcitrante gedrag niet aan kon (wat ik best kan begrijpen, als zwangere ben je niet altijd even rationeel).

Waar ik het dan wel weer mee eens ben (en dat ben ik niet gauw met AM) is dat ze tegen een volger zegt dat zowel Jim als Sam het goed doen.
Jim doorloopt misschien niet de standaard schoolcarrière, maar dat betekent niet dat ie t niet goed doet. Ook als je 20+ bent kan je het op je eigen tempo en eigen manier doen.
pi_220395212
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:22 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Hier heeft mijn dochter zichzelf leren schrijven, was 3 dat het begon.. net wat je zegt alles behalve leuk.. ze schrijft nog steeds niet vast en is 14.. puur omdat ze dit haar zelf heeft aangeleerd. Gelukkig was de basisschool begripvol en mocht ze los schrijven. Maar kinderen die HB zijn kan je vaak ook niet leren zwemmen en fietsen. Want het gaat niet in 1x perfect en dan balen ze. En frustratie uiten dus geloof er ook geen bal van bij DBM of DVM de verzin moeder
Dit had ik kunnen typen 🤣😂 maar dan zoon.. die deed in groep 2 eigenlijk groep 3 kon dus direct door naar 4 kon met 3 jaar al redelijk lezen en las in groep 1&2 zijn klasgenoten voor.
Kon toen alle tafels al enzovoort... maar zwemmen of fietsen was niets voor hem.. zie werkelijk niets aan het kind (flip of flap)dat boven gemiddeld is (en dat is prima)
pi_220395215
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm post 4 uur terug een bericht dat ze een ijsje gaat eten met haar kleuter die een halve dag naar school is geweest vandaag 🤔👍
Haar kind zit in groep 3 😂🤣 soms laat ze horen hoe het meisje praat en laat ze dingen zien die ze doet.. en als dit het niveau van groep 3 is op die school zou ik toch twijfelen of dit de juiste school is (geen sneer naar kind.. die zit prima op niveau qua leeftijd)
Haar dochter zit toch “nog maar” in groep 2? Maar liep afgelopen zomer natuurlijk al heel ver voor 🤪
pi_220395311
Mijn oudste keerde lezen in groep 1, heeft na de basisschool vmbo kader gedaan (uiteindelijk bleek dag hij dyslexie had en niet kon rekenen en later zn voorsprong snel kwijt was). Mijn jongste was iets later, in groep 2 dat hij leerde lezen maar was/is een dwarse Fries ;) dus is naar een sbo school gegaan en heeft later praktijkonderwijs gedaan, vroeg lezen en voorlopen in de kleuterklas zegt helemaal niks. Al is dag bij influencers natuurlijk heel anders 🤪
pi_220395507
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit had ik kunnen typen 🤣😂 maar dan zoon.. die deed in groep 2 eigenlijk groep 3 kon dus direct door naar 4 kon met 3 jaar al redelijk lezen en las in groep 1&2 zijn klasgenoten voor.
Kon toen alle tafels al enzovoort... maar zwemmen of fietsen was niets voor hem.. zie werkelijk niets aan het kind (flip of flap)dat boven gemiddeld is (en dat is prima)
Haha nou en hoe voelde dit? Frustratie toch ook voor ons als moeder, dus dat zij daar nooit wat over schrijft is bizar!!! Omdat ze alles deelt!

Dus hierin geloof ik haar absoluut niet, en denk ik dat ze weer een labeltje wilt!
pi_220395730
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:22 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ha, de zoon van Judith is dan vast HB.
pi_220396013
Am die het geen probleem vindt om aangesproken te worden met “bro” … sinds wanneer zijn haar kinderen halve street wise kids ? En wtf mag ook maar niet door Lot . Hou op met me , eerste kind dat me aanspreekt met Bro krijgt meteen straf, net zolang totdat er enige vorm van respect terug komt .
pi_220396034
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ha, de zoon van Judith is dan vast HB.
Minimaal, misschien zelfs HB++ (geintje)
pi_220396056
Die Lot Keckeis is ook zo maximaal overdreven altijd.
Babyshower voor de juf (wel heel leuk), met alle ouders een loopfiets ingezameld en dan een jurkje van haar collectie, de tas uitgebreid op beeld.
Nu weer een taart voor de kapper omdat er op het laatste moment nog plek was.
Snap ergens ook niet waar zij altijd de energie vandaan haalt 😅
pi_220396267
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:15 schreef poohenzo het volgende:
Am die het geen probleem vindt om aangesproken te worden met “bro” … sinds wanneer zijn haar kinderen halve street wise kids ? En wtf mag ook maar niet door Lot . Hou op met me , eerste kind dat me aanspreekt met Bro krijgt meteen straf, net zolang totdat er enige vorm van respect terug komt .
Mijn oudste zei laatst 'bro' tegen mij. 'Heb toch niet met je geknikkerd of wel dan.'
Ik denk niet dat hij ooit weer bro tegen mij gaat zeggen.

De kinderen van Priscilla zeggen 'u' tegen haar, dat vind ik ook wel weer zo wat.

Maar AM is natuurlijk een coole moeder en een total baddie.

[ Bericht 5% gewijzigd door ZombieQueen op 21-03-2026 13:44:43 ]
pi_220396344
Zo te horen heeft Sanne de borg niet teruggekregen. Ze geeft ook zelf toe dat ze de boel hebben laten verslonzen. Dan is dat toch alleen maar logisch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')