Ze haalt alles van Google heb ik het idee. Geloof echt idd weinig wat zij zegt!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:39 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik heb weer eens even anoniem gekeken, maar die vorige post ook over haarzelf. Of is dat ook manifesteren. Schrijven hoe je hoopt dat je ooit zal worden?
Maar wat ze schrijft over haar dochter; sinds we een tijd terug via pb even hebben “gekletst” neem ik alles met een enorm vat zout. Ze sprak zichzelf toen ook zo tegen, en beweerde dingen die niet klopten. Ze wist alleen niet dat ik er wel kennis van had. En toen ik haar daar op wees werd ik geblokkeerd en online beticht van pesten.
Sorry maar ik vind dat woord broertje echt flauw, die man is gewoon niet groot en heeft een jeugdig uiterlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:42 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Ja zo ‘spontaan’ en dan zo’n die koffer voor nog geen 2 volle dagen Parijs. Michelle Walk is toch niet meer serieus te nemen jongens. Ziet er trouwens meer uit als een Leuk tripje met het broertje
Ik zou alleen richting Schiphol rijden danquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:55 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik ga dat toch ook eens doen. Gewoon een mega grote koffer achterin mijn auto. En als ik dan een kutdag heb gehad op mijn werk, dan rij ik niet naar huis, maar steek ik de grens over. Zo makkelijk kan het zijn.
En die weggetjes om het te krijgen weten ze vaak heel goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:04 schreef opwegnaar het volgende:
DBM, niet willen werken, maar wel recht hebben op ik weet niet hoeveel 'potjes'...
Die leeft ook in een droomwereld.sneu voor de kidsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:40 schreef Titatoet het volgende:
Ahg de middelste van minibelle is ook al te goed voor de kunstacademie , daar zien de docenten ook al niet hoe (natuurlijk hoogbegaafd) zeldzaam creatief ze is🥲
Daar gaat het met ook niet om. Dik verdiend natuurlijk. Maar ik blijf me verbazen over de hoeveelheid zooi die daar het huis in komt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:47 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Eerlijk sinds ik weet hoe hard haar man werkt, heb ik er bij Milou toch echt minder moeite mee.. zij kopen zelf een caravan, schooit er niet om
Niet normaal wat voor spullen zij heeft. Alleen al die keukenapparaten 🤯quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:06 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Daar gaat het met ook niet om. Dik verdiend natuurlijk. Maar ik blijf me verbazen over de hoeveelheid zooi die daar het huis in komt.
Hahaha, nou dan kun je beter hier ook niet in de keuken kijken. Moet wel zeggen dat hier alle apparaten gebruikt worden. Ik houd van koken en bakken. Heb vanmorgen al een appeltaart gebakken voor iemand die morgen jarig is. Daarnaast alvast een sausje voor over de cheesecake (die ik gisteren heb gemaakt).quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:12 schreef Clavis het volgende:
[..]
Niet normaal wat voor spullen zij heeft. Alleen al die keukenapparaten 🤯
het gevaar van insta.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:12 schreef Weerikier het volgende:
Die reacties bij Michelle ook.
Je straalt!
Zo happy!
Zo fijn je weer gelukkig te zien!
Ik zie dat niet hoor. Ik zie haar en haar vriendje totaal vermoeid, zoals ze zelf zegt; hele kleine oogjes. Zijzelf zo mager als een lat en zogenaamd de hele tijd eten. Nu ook weer een stop filmen onderweg naar Parijs met eten en dan allemaal eten filmen in dat decadente restaurant. Morgen krijgen we natuurlijk weer een uitgebreid ontbijtbuffet te zien in dat ontzettend dure hotel waar ze verblijven. En dan uiteraard ergens een lunch in een sjieke tent.
Dat ze zo afgevallen is kwam toch door de ellende van (het einde van) de poly zei ze. Nu is ze zo enorm gelukkig, stalen en alles. Maar eten doet ze nog steeds niet. Ze heeft een verknipte relatie met eten, ik hoop dat ze daar ook hulp bij heeft.
Ach die moet overal een naam aangeven.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:21 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik snap weinig van de laatste post van DBM? Waar heeft of krijgt ze last van bij het opnieuw in slaap willen vallen?
Nee ik snap je hoor, soms zie ik haar keuken dan denk ik meid eet eerst lekker alles op. Maar stoor me minder erg bij haar nuquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:06 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Daar gaat het met ook niet om. Dik verdiend natuurlijk. Maar ik blijf me verbazen over de hoeveelheid zooi die daar het huis in komt.
DBM heeft vooral last van haarzelf denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:21 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik snap weinig van de laatste post van DBM? Waar heeft of krijgt ze last van bij het opnieuw in slaap willen vallen?
Of ze heeft ze verwaarloosd. Net als MCW nu doet met haar besties.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind dat ook raar. En ik geloof er ook niet in dat JvP dingen voor zichzelf deed en dat buiten insta liet. Misschien dat een vriendin niet op beeld wil maar dan nog zou JvP iets hebben gepost: onderweg naar avond met vriendin o.i.d.
Nee hoor, die heeft gewoon wat mensen uit het stof gehaald toen bleek dat er buiten de besties van MCW niemand meer was.
Ik denk dat haar ouders/familie/kennissen haar met liefde helpen omdat ze daadwerkelijk ernstig ziek is. Ongeacht haar keuzes mbt financiën.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:25 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik spring gemiddeld nooit achterop de rug van mijn man. Dan geef ik hem een hernia denk ik 😂 dus beter maar niet.
Judith die nog trots een filmpje maakt van de slaapzaal waar ze slaapt (gelukkig in haar eentje). Tja, leuk als je backpackt op je 21e, maar vind het gewoon zielig als je een jaar of 50 bent.
Helemaal eens idd met wat hierboven werd geschreven: ze had echt beter een appartement kunnen kopen. Wellicht had ze dan ook in de buurt van haar ouders kunnen blijven wonen.
Een huis valt qua onderhoud echt tegen. En daarbij wil ze voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Nu ook weer met die tuin.... Huur een leuke hovenier in en laat het even goed aanleggen zodat je er verder weinig werk aan hebt.
Ik snap niet dat haar familie etc iedere keer komt opdraven om al die kut klusjes te doen. Vind ook niet dat ze dit aan haar ouders kan vragen. Haar vader is al 80!
Echt hè, zo onaantrekkelijk die maaltijden daar. Smeer ze gewoon een lekker boterhammetje en leg dat op een bordjequote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:46 schreef Weerikier het volgende:
HVK, jeetje wat een ellende daar. Dat jochie dat gewoon zittend tijdens het eten in slaap valt met allemaal etensresten op zn gezichtje.
En dan even de wormen tabletjes in beeld, zodat we allemaal weten dat de kinderen in huis wormpjes hebben. Goed idee ook dan allemaal met de handen aan tafel in het "ontbijt" te graaien. Ontbijt tussen aanhalingstekens, is namelijk afbakstokbrood met kruidenboter. En de jongste van 1 jaar mag nog even het mes aflikken, kan gewoon.
Voorafje voor het gourmetten 🤪quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Stokbrood met kruidenboter als ontbijt bij hvk?
Ik zie er werkelijk nooit iets gezonds.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Stokbrood met kruidenboter als ontbijt bij hvk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |