Ik ga dat toch ook eens doen. Gewoon een mega grote koffer achterin mijn auto. En als ik dan een kutdag heb gehad op mijn werk, dan rij ik niet naar huis, maar steek ik de grens over. Zo makkelijk kan het zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch zo'n koffer in de auto liggen voor het geval je een kutdag hebt gehad.
Als je dan nog wat kleding van mostwanted in je koffer doet, kun je het zelfs nog aftrekken bij de belastingdienst. Winwin.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:55 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik ga dat toch ook eens doen. Gewoon een mega grote koffer achterin mijn auto. En als ik dan een kutdag heb gehad op mijn werk, dan rij ik niet naar huis, maar steek ik de grens over. Zo makkelijk kan het zijn.
Als ik dan ook nog kaasjes haal voor de Nagelkerkjes, dan heb ik helemaal een gratis ritje want dan kan ik alles declareren en aftrekken van de Belastingdienst. Mijn leven wordt steeds leuker zo!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:58 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Als je dan nog wat kleding van mostwanted in je koffer doet, kun je het zelfs nog aftrekken bij de belastingdienst. Winwin.
Andere vraag. Hoe vaak springen jullie gemiddeld op de rug van je partner?
Net als dat Sjaak een tattoo heeft met haar bestie want altijd in elkaars team. Bij wie zagen we dat eerder?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of Sjaak heeft ze op het idee gebracht met haar croissants.
Dat is super spontaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En waarom moet ze altijd op die man z’n rug klimmen?
Gelukkig is het maar een heel kleintjequote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Net als dat Sjaak een tattoo heeft met haar bestie want altijd in elkaars team. Bij wie zagen we dat eerder?
Net als die camera ergens neerzetten, waarschijnlijk 3 keer checken of ze goed in het frame staan en dan die sprong op zijn rug.quote:
Zelfs als je helemaal inzoomt is ie nauwelijks waar te nemen. Het lijkt ook niet echt een strakke lijn te zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar een heel kleintje
Tegen die tijd heeft ie allang een carrière als topsporter natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij dan nog thuis woont. Zo autonoom als hij is verwacht ik eerder dat hij voor z’n 18e al uit huis is.
Daarom wil ze waarschijnlijk ook al die diagnosesquote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:04 schreef opwegnaar het volgende:
DBM, niet willen werken, maar wel recht hebben op ik weet niet hoeveel 'potjes'...
Maximaal de liefde vieren.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:58 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Als je dan nog wat kleding van mostwanted in je koffer doet, kun je het zelfs nog aftrekken bij de belastingdienst. Winwin.
Als je je bril niet op hebt kan het ook een moedervlekje zijn😅.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Net als dat Sjaak een tattoo heeft met haar bestie want altijd in elkaars team. Bij wie zagen we dat eerder?
Misschien krijg je als dank nog een zak worstenbroodjes!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:00 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Als ik dan ook nog kaasjes haal voor de Nagelkerkjes, dan heb ik helemaal een gratis ritje want dan kan ik alles declareren en aftrekken van de Belastingdienst. Mijn leven wordt steeds leuker zo!
Daarintegen moet ik eerlijk zeggen dat de croissants van picnic echt heel erg lekker zijn. 🫣quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of Sjaak heeft ze op het idee gebracht met haar croissants.
En om 23.00 u pas eten.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:42 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Ja zo ‘spontaan’ en dan zo’n die koffer voor nog geen 2 volle dagen Parijs. Michelle Walk is toch niet meer serieus te nemen jongens. Ziet er trouwens meer uit als een Leuk tripje met het broertje
Duh... je moet toch minstens 3x per dag van outfit kunnen wisselen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:42 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Ja zo ‘spontaan’ en dan zo’n die koffer voor nog geen 2 volle dagen Parijs. Michelle Walk is toch niet meer serieus te nemen jongens. Ziet er trouwens meer uit als een Leuk tripje met het broertje
"altijd late eters"quote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:53 schreef lila01 het volgende:
[..]
En om 23.00 u pas eten.
'Wij zijn altijd late eters', aldus MCW.
Wat een leven...
Dat houdt die Tim toch nooit vol?
Gemiddeld? Ff denken, ff rekenen...quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:58 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Manifesteren kun je leren! Paris, Here we come!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:55 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik ga dat toch ook eens doen. Gewoon een mega grote koffer achterin mijn auto. En als ik dan een kutdag heb gehad op mijn werk, dan rij ik niet naar huis, maar steek ik de grens over. Zo makkelijk kan het zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |