abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220392666
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Iedereen heeft toch zo'n koffer in de auto liggen voor het geval je een kutdag hebt gehad.
Ik ga dat toch ook eens doen. Gewoon een mega grote koffer achterin mijn auto. En als ik dan een kutdag heb gehad op mijn werk, dan rij ik niet naar huis, maar steek ik de grens over. Zo makkelijk kan het zijn.
pi_220392686
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:55 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik ga dat toch ook eens doen. Gewoon een mega grote koffer achterin mijn auto. En als ik dan een kutdag heb gehad op mijn werk, dan rij ik niet naar huis, maar steek ik de grens over. Zo makkelijk kan het zijn.
Als je dan nog wat kleding van mostwanted in je koffer doet, kun je het zelfs nog aftrekken bij de belastingdienst. Winwin.

Andere vraag. Hoe vaak springen jullie gemiddeld op de rug van je partner?
pi_220392694
Michelle doet alsof ze iedere week in Parijs komen en alsof het allemaal zo spontaan besloten is. Ik ben benieuwd hoe Koen en Jacqueline naar deze content kijken want ik denk dat zij een hele andere versie van Michelle kennen dan dat ze nu pretendeert te zijn.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220392697
AM: was het altijd dat haar kinderen op hun 21e het huis uit moesten zijn, is dat al aangepast naar op hun 21e gaan zoeken. Hoe oud is Julia nu? Nog altijd 21? En woningnood of niet, je gaat eruit, dan maar ik een krot. Daar word je groot en sterk van. Dat je elke dag thuis komt eten, dat maakt dan weer niets uit. Wat is dan de meerwaarde van op jezelf wonen? Behalve dat het veel geld kost aan huur etc. en je niet kan sparen?
pi_220392703
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:58 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Als je dan nog wat kleding van mostwanted in je koffer doet, kun je het zelfs nog aftrekken bij de belastingdienst. Winwin.

Als ik dan ook nog kaasjes haal voor de Nagelkerkjes, dan heb ik helemaal een gratis ritje want dan kan ik alles declareren en aftrekken van de Belastingdienst. Mijn leven wordt steeds leuker zo!
pi_220392707
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Of Sjaak heeft ze op het idee gebracht met haar croissants.
Net als dat Sjaak een tattoo heeft met haar bestie want altijd in elkaars team. Bij wie zagen we dat eerder?
pi_220392741
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En waarom moet ze altijd op die man z’n rug klimmen?
Dat is super spontaan.
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 22:10:59 #58
184769 crew  Deisyy
pi_220392763
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Net als dat Sjaak een tattoo heeft met haar bestie want altijd in elkaars team. Bij wie zagen we dat eerder?
Gelukkig is het maar een heel kleintje :X
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220392766
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat is super spontaan.
Net als die camera ergens neerzetten, waarschijnlijk 3 keer checken of ze goed in het frame staan en dan die sprong op zijn rug.
pi_220392790
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Gelukkig is het maar een heel kleintje :X
Zelfs als je helemaal inzoomt is ie nauwelijks waar te nemen. Het lijkt ook niet echt een strakke lijn te zijn.
pi_220392806
1 van de zoons van MCW droeg altijd een bril. Dat ging regelmatig stuk. Destijds duurde het ook steeds maanden voordat ze het lieten maken. Ergens vorig jaar ging de bril ook stuk en sindsdien geen bril meer gezien. Er is natuurlijk een klein kansje dat hij het niet meer nodig heeft. Maar ergens vraag ik mij af of dat wel het geval is..
pi_220392857
Sofie heeft veel lieve privéberichtjes gehad. Die zullen wel gesmeekt hebben om te blijven vloggen en dagverslag schrijven. Dit was waar ze met haar jankverhaal gister natuurlijk al naar viste. De lieve vrienden konden niet met ze uit eten. Die woonden paar dagen nog geleden in Laren en nu blijkbaar in Blaricum. Dat we maar even weten waar hun lieve vrienden wonen. Lieve vrienden die in de Bijlmer wonen tast natuurlijk hun status behoorlijk aan. Kaasjes in de vorm van hartjes: willen de klanten dat of vindt Sofie zoiets énig? Vraag me af of dat kaasgebeuren wel zo goed loopt. Wel flink ingekocht dus dat wordt weer geregeld samen een kaasplankje eten denk ik.
pi_220392921
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij dan nog thuis woont. Zo autonoom als hij is verwacht ik eerder dat hij voor z’n 18e al uit huis is.
Tegen die tijd heeft ie allang een carrière als topsporter natuurlijk.
pi_220392971
DBM, niet willen werken, maar wel recht hebben op ik weet niet hoeveel 'potjes'...
pi_220393033
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:04 schreef opwegnaar het volgende:
DBM, niet willen werken, maar wel recht hebben op ik weet niet hoeveel 'potjes'...
Daarom wil ze waarschijnlijk ook al die diagnoses
pi_220393076
quote:

[..]

Maximaal de liefde vieren.
Ik kan me de laatste keer dat ik op zijn rug sprong niet herinneren, als het al eens gebeurd is 😂.
pi_220393088
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als je je bril niet op hebt kan het ook een moedervlekje zijn😅.

Ik blijf het frappant vinden dat de besties van Jacqueline tijdens de poly eigenlijk nooit in beeld waren en nu maximaal wel en samen tatoeages laten zetten?
pi_220393107
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:00 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Als ik dan ook nog kaasjes haal voor de Nagelkerkjes, dan heb ik helemaal een gratis ritje want dan kan ik alles declareren en aftrekken van de Belastingdienst. Mijn leven wordt steeds leuker zo!
Misschien krijg je als dank nog een zak worstenbroodjes!
pi_220393108
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Of Sjaak heeft ze op het idee gebracht met haar croissants.
Daarintegen moet ik eerlijk zeggen dat de croissants van picnic echt heel erg lekker zijn. 🫣
pi_220393110
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:42 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ja zo ‘spontaan’ en dan zo’n die koffer voor nog geen 2 volle dagen Parijs. Michelle Walk is toch niet meer serieus te nemen jongens. Ziet er trouwens meer uit als een Leuk tripje met het broertje
En om 23.00 u pas eten.
'Wij zijn altijd late eters', aldus MCW.
Wat een leven...
Dat houdt die Tim toch nooit vol?
pi_220393113
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:42 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ja zo ‘spontaan’ en dan zo’n die koffer voor nog geen 2 volle dagen Parijs. Michelle Walk is toch niet meer serieus te nemen jongens. Ziet er trouwens meer uit als een Leuk tripje met het broertje
Duh... je moet toch minstens 3x per dag van outfit kunnen wisselen?
pi_220393125
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:53 schreef lila01 het volgende:

[..]
En om 23.00 u pas eten.
'Wij zijn altijd late eters', aldus MCW.
Wat een leven...
Dat houdt die Tim toch nooit vol?
"altijd late eters"
Dan geeft ze haar kinderen eten, ligt ze ze in bed. Dan draait ze nog een heel programma af en dan gaat ze om 23:00 een keer eten als ze thuis is? Sure
pi_220393130
quote:

[..]

Gemiddeld? Ff denken, ff rekenen...

Zo'n nul keer per jaar.

Mocht ik het wel doen dan is de kans 100% dat het niet gefilmd is en niet op social media gepost wordt dus dan telt het sowieso niet.
pi_220393137
Ach die Am is zo'n enorme sprankelende persoonlijkheid 🤣🤣

Ze ontwijkt elke vorm van sociale contacten, dus wat er nou precies herkenbaar is voor haar in die podcast?!

Ik verdenk haar ervan, met zoals bij de boeken die ze leest om zomaar dingen te posten zonder ze zelf te lezen/luisteren.
pi_220393228
MCW - ik woon soort van bij Parijs om de hoek, maar ik heb geen koffer in de auto liggen om daar naartoe te gaan als ik een rot dag heb gehad. Ik ga daarentegen wel lekker de natuur in, een berg beklimmen mijn hoofd leeg maken in de rust.

De Nagelkerkjes - kaas in hartjes vormen? Ik woon toch al een tijdje tussen de Franse kaasjes, ben er nog nooit 1 in hartjes vorm tegengekomen. Misschien woon ik te landelijk en kom ik te weinig in Parijs.

Ik begin mij ontheemd in eigen land te voelen 🙈. Ik ga nu toch die koffer in de auto leggen en mijn ogen open houden voor hartjes kaas.
pi_220393374
Ik blijf het toch apart vinden dat MCW maar met geld blijft strooien. De boerderij is eigenlijk te duur, haar bedrijf is financieel niet wat het moet zijn. En daar zit mevrouw weer met haar derrière in een duur hotel, dineren in een duur restaurant en voor honderden euro's aan benzine er doorheen gejaagd. HOE DAN?!
pi_220393395
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:55 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Manifesteren kun je leren! Paris, Here we come!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')