abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220400676
Sanneke zou beter voor dichte meubels kunnen kiezen …
pi_220400698
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:00 schreef Cato99 het volgende:

[..]
Ja en dan te bedenken dat ze elk jaar rond deze tijd weer over dit onderwerp begint.
Staat in haar planner!
pi_220400803
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:09 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sanneke zou beter voor dichte meubels kunnen kiezen …
Een ouderwetse kastenwand is misschien een goed idee. Zo’n donkerbruin wandmeubel met tig deurtjes en lades en een ruimte voor je tv. Kan lekker veel achter de deuren!
pi_220400992
En echt al die mensen die reageren op de ik ben zo zielig story van Sanneke. :')

Dat verdien je niet je doet zo je best ook met je instagram stories.

:') ...dat is natuurlijk ook echt je best doen!

En je bent een pracht vrouw en je bent goed bezig!!!

Bezig waarmee precies? Dat huis nog meer volstoppen, nog minder doen en een nieuwe zitkuil maken in de bank terwijl je vent alles zit te doen?

Soms vraag ik mezelf af of deze mensen ogen hebben?
pi_220401001
Als ik iets lelijk vind, dan neem ik het niet aan. Ondankbaar dit, Sanneke is gewoon een verwende kleuter soms. Als ze nou een baan zoekt kan ze kopen wat ze wilt!

En doe dan die kast in de gang, dan kijk je er niet de hele dag vanaf je bank naar..

En gelukkig heeft ze de dag positief afgesloten met een etentje!
pi_220401047
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Als ik iets lelijk vind, dan neem ik het niet aan. Ondankbaar dit, Sanneke is gewoon een verwende kleuter soms. Als ze nou een baan zoekt kan ze kopen wat ze wilt!

En doe dan die kast in de gang, dan kijk je er niet de hele dag vanaf je bank naar..

Zo’n kast zet je toch niet in de woonkamer/keuken? Sorry, dat ziet er niet uit.
pi_220401065
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:38 schreef Moppie1982 het volgende:

Zou ze haar schoonouders getrakteerd hebben voor al hun hulp? 🤔
pi_220401071
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja ik zat even terug te kijken maar dit ziet er inderdaad niet uit... Ik snap niet dat je dan zoiets aanpakt en het zo in je woonkamer neerzet.

Daarintegen ziet dat hele huis er nu al niet meer uit. Overal een zooi. En daar heeft Dion dan zoveel energie in gestoken.

Vraag mezelf af hoe vaak Sanneke in dit huis gaat dweilen. Smeerlap.
pi_220401091
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:45 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Denk eerder dat hun schoonouders hun hebben meegenomen. Zou mezelf kapot schamen.
pi_220401107
quote:

[..]
Ik vraag me vooral af wat die schoonouders nou van Sanneke vinden. Ik kan mij niet voorstellen dat zij vinden dat ze een leuke schoondochter hebben, een leuke vriendin voor hun zoon. Of ze zijn gewoon heel blij dat Dion onder de pannen is.
pi_220401131
Waarom dat filmen in bed?
pi_220401135
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:45 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja ik zat even terug te kijken maar dit ziet er inderdaad niet uit... Ik snap niet dat je dan zoiets aanpakt en het zo in je woonkamer neerzet.

Daarintegen ziet dat hele huis er nu al niet meer uit. Overal een zooi. En daar heeft Dion dan zoveel energie in gestoken.

Vraag mezelf af hoe vaak Sanneke in dit huis gaat dweilen. Smeerlap.
Ik zit er echt met verbazing naar te kijken. En ik weet dat ik echt heel opgeruimd en schoon ben maar je huis binnen een week zo’n bende laten worden? Onvoorstelbaar.

En de elektrische dweil hebben we nog niet gezien dus nee, daar is nog niet gedweild. Heb het idee dat ze zo in dat huis getrokken zijn.
pi_220401141
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:50 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Waarom dat filmen in bed?
Zodat we zien dat ze niet alleen maar op de bank zit.
pi_220401157
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vraag me vooral af wat die schoonouders nou van Sanneke vinden. Ik kan mij niet voorstellen dat zij vinden dat ze een leuke schoondochter hebben, een leuke vriendin voor hun zoon. Of ze zijn gewoon heel blij dat Dion onder de pannen is.
Ik vraag mezelf dit ook af. Maar ja, als je iets van Sanneke gaat zeggen tegen Dion kan je hem ook van je afstoten als ouder zijnde. Ik zou liever willen als ik een kind zou hebben, dat mijn kind alleen is en gelukkig dan dit. Je kan mij veel vertellen maar als ik op Dion zijn IG profiel kijk kan je mij niet vertellen dat zij goed bij elkaar passen qua bezigheden. Dion is best wel actief en Sanneke is de meest passieve persoon die ik ooit heb gezien.

Sanneke lijkt voor Dion een grote blinde vlek te zijn. En ik denk dat zijn ouders graag een beetje de vinger aan de pols houden. Het is niet alleen hun zoon, maar ook hun kleinkind dat in deze situatie zit.
pi_220401158
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hopen dat hun zoon het een keer inziet en het op een rennen zet
pi_220401198
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:53 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Hopen dat hun zoon het een keer inziet en het op een rennen zet
Sanneke kan niet rennen dus dat lijkt me een prima plan!
pi_220401278
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:56 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Sanneke kan niet rennen dus dat lijkt me een prima plan!
😂😂
pi_220401288
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee ze hadden hem gewoon boven moeten zetten, ipv een content kamer een kasten kamer maken veel beter!

Het content dat ik van haar zie is toch niet boeiend, en ik zou als bedrijf ook niet met zo iemand samenwerken.

Een mooie kast in je woonkamer is niets mis mee, maar zo een bakbeest nee. Maar denk gewoon dat ze geen zin hebben hem naar boven te sjouwen.. snap sowieso niet dat je hem niet boven monteert
pi_220401290
quote:

[..]
Denk eerder andersom
pi_220401294
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:52 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vraag mezelf dit ook af. Maar ja, als je iets van Sanneke gaat zeggen tegen Dion kan je hem ook van je afstoten als ouder zijnde. Ik zou liever willen als ik een kind zou hebben, dat mijn kind alleen is en gelukkig dan dit. Je kan mij veel vertellen maar als ik op Dion zijn IG profiel kijk kan je mij niet vertellen dat zij goed bij elkaar passen qua bezigheden. Dion is best wel actief en Sanneke is de meest passieve persoon die ik ooit heb gezien.

Sanneke lijkt voor Dion een grote blinde vlek te zijn. En ik denk dat zijn ouders graag een beetje de vinger aan de pols houden. Het is niet alleen hun zoon, maar ook hun kleinkind dat in deze situatie zit.
Dat ze niks zeggen snap ik hoor. Ik ben gewoon benieuwd wat ze van haar vinden.

Dion z’n account heb ik kortgeleden eens bekeken. Ik snap er niks van dat zij een stel zijn.
pi_220401330
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:07 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Nee ze hadden hem gewoon boven moeten zetten, ipv een content kamer een kasten kamer maken veel beter!

Het content dat ik van haar zie is toch niet boeiend, en ik zou als bedrijf ook niet met zo iemand samenwerken.

Een mooie kast in je woonkamer is niets mis mee, maar zo een bakbeest nee. Maar denk gewoon dat ze geen zin hebben hem naar boven te sjouwen.. snap sowieso niet dat je hem niet boven monteert
Een kastenkamer lijkt me ook geen aanrader. Kasten moeten ook gevuld worden. Ik heb lege lades in de keuken, lege planken in de kasten. Dat zou bij Sanneke ondenkbaar zijn.
pi_220401366
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat ze niks zeggen snap ik hoor. Ik ben gewoon benieuwd wat ze van haar vinden.

Dion z’n account heb ik kortgeleden eens bekeken. Ik snap er niks van dat zij een stel zijn.
Gewoon allebei heel lang alleen. Allebei super desperate. Toen Sanneke zwanger was dacht ze vast, mooi nu kan ik lekker op de bank blijven plakken. Hoef ik niet meer mijn best te doen voor Dion.
pi_220401422
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:38 schreef Beertjeteddy het volgende:
En echt al die mensen die reageren op de ik ben zo zielig story van Sanneke. :')

Dat verdien je niet je doet zo je best ook met je instagram stories.

:') ...dat is natuurlijk ook echt je best doen!

En je bent een pracht vrouw en je bent goed bezig!!!

Bezig waarmee precies? Dat huis nog meer volstoppen, nog minder doen en een nieuwe zitkuil maken in de bank terwijl je vent alles zit te doen?

Soms vraag ik mezelf af of deze mensen ogen hebben?
Waar zie jij die reacties op haar story dan? Ik zie namelijk nergens reacties
pi_220401452
Heel soms denk ik, dit kan toch niet waar zijn.
Is Sanneke echt geen ragebait??
pi_220401539
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:27 schreef Jippiejappie het volgende:
Heel soms denk ik, dit kan toch niet waar zijn.
Is Sanneke echt geen ragebait??
Ze is er wel heel goed in. Hierin wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')