abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220401545
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:22 schreef Bubu2012 het volgende:

[..]
Waar zie jij die reacties op haar story dan? Ik zie namelijk nergens reacties
Onderaan. Altijd dezelfde 3/4 slijmjurken die reageren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:27 schreef Jippiejappie het volgende:
Heel soms denk ik, dit kan toch niet waar zijn.
Is Sanneke echt geen ragebait??
Danny huurt haar in om dit topic levend te houden ;)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220401632
[quote]0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:39 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ik kan die reacties dus helemaal niet zien, apart. Geen idee waar dat aan ligt
pi_220401646
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat ze niks zeggen snap ik hoor. Ik ben gewoon benieuwd wat ze van haar vinden.

Dion z’n account heb ik kortgeleden eens bekeken. Ik snap er niks van dat zij een stel zijn.
Ik snap dat jij dat snapt. 😄

Maar stiekem zou ik toch best inderdaad willen weten wat er door hun hoofd gaat, ik bedoel Sanneke kunnen ze volgen op haar openbare account met desnoods een fake account. Dan zien ze dagelijks hoe het er daar aan toe gaat.

En stiekem had ik best een vlieg op de muur willen zijn toen Sanneke en Dion de caravan moesten opleveren. En zou ik werkelijk willen weten hoe die verhuurders over haar denken, of ze overlast van hen hebben gehad en hoe het er eerst uitzag en nu.
pi_220401653
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:39 schreef RipCity het volgende:

[..]
[..]
Danny huurt haar in om dit topic levend te houden ;)

Ik zie soms ook wat andere, maar het zijn wel altijd dezelfde. Heel bizar vind ik dat. Zijn die dan ook zo ontzettend lui en laagbelastbaar?
pi_220401659
Mb: wie maakt nou die foto's die ze post? Vraagt ze dat aan een voorbijganger, gaan ze dan op commando heel klef en blij doen voor een foto? Ik vraag me dat echt af.

Verder vindt ik dat zij veel veel prikkels van buitenaf nodig heeft om bij een gelukkig te zijn.
Als je echt heel verliefd bent dan heb je niks nodig, alleen elkaar.
pi_220401744
Even iets positiefs : ik vind dat AM met de tweeling leuke versieringen heeft aangebracht voor Jet’s verjaardag .
pi_220401757
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:56 schreef Lodelie het volgende:
Mb: wie maakt nou die foto's die ze post? Vraagt ze dat aan een voorbijganger, gaan ze dan op commando heel klef en blij doen voor een foto? Ik vraag me dat echt af.

Verder vindt ik dat zij veel veel prikkels van buitenaf nodig heeft om bij een gelukkig te zijn.
Als je echt heel verliefd bent dan heb je niks nodig, alleen elkaar.
Ik vind dat ook altijd zo ontzettend ongemakkelijk.
Ik heb zelf altijd het idee dat hoe meer en vaker mensen iets etaleren zoals bijvoorbeeld een relatie en helemaal op de manier zoals MW het doet, hoe faker het is.

Prima om eens een keer samen een foto te delen, maar zij is daarin erg waanzinnig.
pi_220401805
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 22:54 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik snap dat jij dat snapt. 😄

Maar stiekem zou ik toch best inderdaad willen weten wat er door hun hoofd gaat, ik bedoel Sanneke kunnen ze volgen op haar openbare account met desnoods een fake account. Dan zien ze dagelijks hoe het er daar aan toe gaat.

En stiekem had ik best een vlieg op de muur willen zijn toen Sanneke en Dion de caravan moesten opleveren. En zou ik werkelijk willen weten hoe die verhuurders over haar denken, of ze overlast van hen hebben gehad en hoe het er eerst uitzag en nu.
Ik zou best de kant van de verhuurders willen horen
pi_220402013
Alleen al de tuin fatsoeneren en de tegels netjes maken is al een hoop werk. Laat staan dat je alles ook nog in de keet moet doen. Dion kan nooit in zn eentje in een halve? middag die hele keet van top tot teen hebben uitgesopt. En dan de betekenis dat je de boel al 1,5 jaar verwaarloosd. Nee niet gek dat je de borg niet terug krijgt.
pi_220402014
Ik snap vooral Sanneke haar redenatie niet. Ze geeft zelf toe dat ze het huis en de tuin hebben laten verslonzen en dat het niet meer in dezelfde staat is als toen ze erin trokken. Dat is toch precies waarom verhuurders borg vragen?

Het lijkt alsof zij verwacht had dat de verhuurders zouden zeggen van nou het huisje ziet er niet best uit, maar omdat het zo vervelend voor jullie was dat jullie eruit moesten dat jullie toch de borg gewoon terug krijgen.

En ik snap dat het heel kut is om tijdens je zwangerschap te horen dat je verhuurder je er eigenlijk uit wil hebben, maar uiteindelijk hebben ze er sindsdien nog anderhalf (?) jaar kunnen wonen. Dus het is ook weer niet zo dat die verhuurders ze een ultimatum hebben gesteld ofzo, die lijken puur te hebben aangegeven van joh we willen verkopen dus zouden jullie wat nieuws kunnen zoeken. Ondanks dat het kut voor Sanneke was is dat hen natuurlijk goed recht. En ja als dat huisje dan in slechte staat is en verkoopklaar gemaakt moet worden lijkt het me niet meer dan logisch dat je daar dan de borg voor inhoudt. Ik snap gewoon echt niet hoe ze dat niet heeft kunnen zien aankomen en wat een bovenmenselijke coulance ze dan verwacht had.
pi_220402104
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 23:08 schreef poohenzo het volgende:
Even iets positiefs : ik vind dat AM met de tweeling leuke versieringen heeft aangebracht voor Jet’s verjaardag .
Die Tika ook schattig gedaan met ballon en hoedje op. Heel leuk gedaan.🎊🎈
pi_220402401
AM gaat op dinsdag met Rens op pad, donderdag zijn ze 30jaar getrouwd... 🤔🤭
pi_220402604
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 01:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM gaat op dinsdag met Rens op pad, donderdag zijn ze 30jaar getrouwd... 🤔🤭
Dinsdag gaat ze op een gesponsord uitje naar een messenmakerij, en daar mag Rens de Kok natuurlijk weer het een en ander uitzoeken.
Misschién zet ze er zelfs ‘betaald partnerschap’ bij.

En M&A zijn 25 jaar getrouwd , niet 30.
pi_220402689
J is jarig, 🥳🥳, leuke versiering voor haar.

Zou ze nu wel de taart krijgen die ze wil, of wordt het weer een appeltaart van de HEMA?
pi_220402705
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 04:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dinsdag gaat ze op een gesponsord uitje naar een messenmakerij, en daar mag Rens de Kok natuurlijk weer het een en ander uitzoeken.
Misschién zet ze er zelfs ‘betaald partnerschap’ bij.

En M&A zijn 25 jaar getrouwd , niet 30.
Verkeerd onthouden, ik dacht dat ik 30 gelezen had.
Maar ik vond het er staan alsof ze 25jaar getrouwd was met Rens, omdat ze het als 1 zin schreef. Daar moest ik om grinniken.
pi_220402781
Ik heb te doen met de eigenaren van de caravan. Er zal flink wat geld in moeten worden gestoken om de keet weer netjes/verkoopklaar te krijgen, ik vind het oprecht shockerend hoe de staat is van hun eigendom. De tuin alleen al.. Dat gaat meer kosten dan de borg hoor.
Het is ontzettend coulant geweest dat ze Sanneke 1,5(!!)jaar nog hebben laten zitten. Ze hadden ook kunnen zeggen je hebt 3 maanden, ze had geen rechten. En dan nog weet ze te klagen dat het oneerlijk is. 😅
pi_220402882
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 23:50 schreef Moondance het volgende:
Ik snap vooral Sanneke haar redenatie niet. Ze geeft zelf toe dat ze het huis en de tuin hebben laten verslonzen en dat het niet meer in dezelfde staat is als toen ze erin trokken. Dat is toch precies waarom verhuurders borg vragen?

Het lijkt alsof zij verwacht had dat de verhuurders zouden zeggen van nou het huisje ziet er niet best uit, maar omdat het zo vervelend voor jullie was dat jullie eruit moesten dat jullie toch de borg gewoon terug krijgen.

En ik snap dat het heel kut is om tijdens je zwangerschap te horen dat je verhuurder je er eigenlijk uit wil hebben, maar uiteindelijk hebben ze er sindsdien nog anderhalf (?) jaar kunnen wonen. Dus het is ook weer niet zo dat die verhuurders ze een ultimatum hebben gesteld ofzo, die lijken puur te hebben aangegeven van joh we willen verkopen dus zouden jullie wat nieuws kunnen zoeken. Ondanks dat het kut voor Sanneke was is dat hen natuurlijk goed recht. En ja als dat huisje dan in slechte staat is en verkoopklaar gemaakt moet worden lijkt het me niet meer dan logisch dat je daar dan de borg voor inhoudt. Ik snap gewoon echt niet hoe ze dat niet heeft kunnen zien aankomen en wat een bovenmenselijke coulance ze dan verwacht had.
Dat is dan wrsch wel haar autisme. Zij kan zich niet verplaatsen in anderen. Dat zie je heel vaak bij haar terug.
pi_220402905
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 07:42 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat is dan wrsch wel haar autisme. Zij kan zich niet verplaatsen in anderen. Dat zie je heel vaak bij haar terug.
Misschien kan ze leren omgaan met haar autisme i.p.v. het als reden voor haar gedrag te misbruiken.
pi_220402908
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 07:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien kan ze leren omgaan met haar autisme i.p.v. het als reden voor haar gedrag te misbruiken.
Dat sowieso
pi_220402923
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 07:53 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat sowieso
Dat ze zelf zo wil leven snap ik al niet maar dat ze zo wil leven met en voor haar kind vind ik onacceptabel.
pi_220402960
Wat ik echt niet snap, is dat ze die plank die verkeerd om in de kast zit niet omdraaien. Als je dat ziet, dan ruim je die kast toch niet in, maar haalt hem nog een keer uit elkaar en plaats die plank goed. Zoveel werk is dat toch niet.Ik zou daar complete error van krijgen. En dan zeggen dat het bij de kast in de badkamer precies hetzelfde is. Als je dit een keer fout doet, let je de tweede keer toch extra goed op.
pi_220402967
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 07:42 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat inleven in de ander niet bij elke autist vanzelfsprekend is (sowieso hebben veel mensen daar moeite mee) betekent niet dat zij dat niet kan leren als ze erop gewezen wordt. Ze had dit op haar 37e allang kunnen weten, autisme of geen autisme.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220402971
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:16 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Wat ik echt niet snap, is dat ze die plank die verkeerd om in de kast zit niet omdraaien. Als je dat ziet, dan ruim je die kast toch niet in, maar haalt hem nog een keer uit elkaar en plaats die plank goed. Zoveel werk is dat toch niet.Ik zou daar complete error van krijgen. En dan zeggen dat het bij de kast in de badkamer precies hetzelfde is. Als je dit een keer fout doet, let je de tweede keer toch extra goed op.
Ja ik zou dat ook echt heel storend vinden, ze wacht waarschijnlijk op Dion om het op te lossen.
pi_220402977
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 05:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Verkeerd onthouden, ik dacht dat ik 30 gelezen had.
Maar ik vond het er staan alsof ze 25jaar getrouwd was met Rens, omdat ze het als 1 zin schreef. Daar moest ik om grinniken.
Ja ze heeft wel vaker van die kromme zinnen. Of zou het een freudiaanse verspreking zijn 😉
pi_220402981
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:16 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Dit gaat één van de ‘dat doen we nog wel een keer’ klusjes worden. Zo’n klusje waarvan iedereen weet dat het niet gaat gebeuren als je het niet direct doet. En als de plank zo blijft zitten heeft Sanneke nog jaren de kans om te pas en te onpas te zeggen dat Dion een fout heeft gemaakt.

En dit is hoe het met alles gaat. Opruimen, schoonmaken etc., alles vooruit schuiven. En zo wordt ook dit huis vanzelf een onoverzichtelijke vieze bende.
Het enige waarvoor Sanneke direct in actie komt is kopen. Geld uitgeven aan zooi is haar wel toevertrouwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')