abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220303956


PROGRAMMA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEDRAGSREGELS IN DIT TOPIC
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220303963
quote:
Robin van Persie overleeft spoedoverleg en blijft trainer van Feyenoord

Robin van Persie blijft ondanks de povere resultaten in het zadel zitten als trainer van Feyenoord. Dat is de uitkomst van een dag vol overleg in de Kuip, zo melden ingewijden. Feyenoord leverde zondag op bezoek bij NAC (3-3) opnieuw punten in, maar staat nog wel altijd op de tweede plaats in de eredivisie.

De clubleiding kwam maandag bijeen om te besluiten of Van Persie in hun ogen nog altijd de juiste man op de juiste plek is. Dat Feyenoord op een plaats staat die recht geeft op Champions League-voetbal en ten opzichte van de concurrentie een relatief makkelijk programma heeft, waren belangrijke argumenten om voorlopig met hem verder te gaan. Ook is er geen enkele garantie dat het met een andere trainer beter zal gaan.

De druk op Van Persie werd de afgelopen weken steeds verder opgevoerd. Na een kansloze nederlaag bij PSV werd weliswaar nipt gewonnen van FC Utrecht, Go Ahead Eagles en Telstar, maar vervolgens bleek FC Twente veel te sterk. Ook tegen laagvlieger NAC gaf de ploeg de tegengoals weer makkelijk weg en werd vanuit het uitvak door de Feyenoord-supporters om het ontslag van Van Persie geroepen.

Maandag kwam de volledige top van Feyenoord bij elkaar in de Kuip. Een ontmoeting die al op de agenda stond, maar het samenzijn concentreerde zich gezien de huidige ontwikkelingen op één cruciaal onderwerp: de positie van de trainer. Met als uitkomst dat het vertrouwen er blijft dat hij de neerwaartse spiraal nog om kan buigen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220304020
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:22 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Geen lul op tafel toafel @Zipportal
  maandag 9 maart 2026 @ 23:42:02 #4
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220304024
Ach, die jongen staat sterk op de 2e plaats. Die ga je er toch niet uitgooien.
pi_220304026
TT heeft niet geholpen



@Zipportal
pi_220304035
Arteta was ok ’n paar keer bijna kampioen, joh.
pi_220304038
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:39 schreef Wotte het volgende:

[..]
Geen lul op tafel toafel @:Zipportal
DtK heeft zoveel Mexicaanse pilletjes geslikt dat z’n lul er allang afgeklapt is. Channant.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220304076
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]
DtK heeft zoveel Mexicaanse pilletjes geslikt dat z’n lul er allang afgeklapt is. Channant.
Hij is te druk bezig om die gigantische ballen vast te houden. Dennis is op de boeg gaan staan en wijst vastberaden in de richting van de storm.
pi_220304263
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:57 schreef snabbi het volgende:
Priske zei dat hij het heilige vuur miste en dat hij niet wist hoe dat terug moest komen. Dat is de reden waarom hij ontslagen moest worden, want als je geen idee hebt hoe je de groep moet beïnvloeden, dan hoor je er niet thuis.

Voor RvP geldt in mijn ogen dat hij niet kan zien dat hij de groep niet kan beïnvloeden en geen input accepteert voor hoe dingen anders kunnen. Dat is voor mij de reden waarom hij het veld moet ruimen.

Prestaties/verliezen etc. zijn slechts een aanleiding maar niet de reden!
Priske had inderdaad nog zelfkennis en realiteitszin. RVP gooit er de meest grote onzin uit. Ik ben benieuwd wanneer de spelersgroep gaat opstaan, maar dat ligt niet echt in de lijn der verwachting gezien de samenstelling.
pi_220304275
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Het enige argument is maar we staan nog tweede

Snap ook niet waar het hele makkelijke programma idee vandaan komt, zondag win je misschien nog na een billenknijper: daarna ga je met spel nauwelijks meer een wedstrijdje winnen.
Dat argument slaat ook nergens op. Het is niet eens de verdienste van trainer dat we tweede staan. “We staan tweede ondanks RVP”, zou beter zijn.


Daarnaast kijk je dan niet eens alleen naar je eigen presteren maar je het falen bij de concurrent meewegen in je beslissing. Stel dat Ajax wel een normaal seizoen had gedraaid, dan was hij wel ontslagen omdat je geen tweede meer stond._o-

En met AZ, NEC, FC Groningen en Ajax voor de boeg gaan we inderdaad nog genoeg punten verspelen.
pi_220304538
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 06:08 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Dat argument slaat ook nergens op. Het is niet eens de verdienste van trainer dat we tweede staan. “We staan tweede ondanks RVP”, zou beter zijn.

Daarnaast kijk je dan niet eens alleen naar je eigen presteren maar je het falen bij de concurrent meewegen in je beslissing. Stel dat Ajax wel een normaal seizoen had gedraaid, dan was hij wel ontslagen omdat je geen tweede meer stond._o-

En met AZ, NEC, FC Groningen en Ajax voor de boeg gaan we inderdaad nog genoeg punten verspelen.
Voor Feyenoord wordt Excelsior thuis, Fortuna uit en PEC Zwolle uit ook gewoon moeilijk.

Dat bewijzen voorgaande wedstrijden tegen NAC, Go Ahead Eagles en Telstar wel.

Het is puur hopen dat we na aanstaande zondag een punt of 5 a 6 voorsprong hebben en dat dat voldoende is om nipt 2e te worden. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220304874
'3 kraakheldere redenen voor aanblijven van Persie onthuld'

1: geld
2: geld
3: geld
  dinsdag 10 maart 2026 @ 08:58:18 #13
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220304882
21 en 24 mei playoffs Conference League, ik zet ze alvast in de agenda.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 10 maart 2026 @ 09:08:51 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220304907
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 08:56 schreef Solispolar het volgende:
'3 kraakheldere redenen voor aanblijven van Persie onthuld'

1: geld
2: geld
3: geld
Kijk eens dom, ja ho maar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220305173
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Kijk eens dom, ja ho maar.
Ik denk dat veronderstellen dat van Persie mag blijven vanwege het goede voetbal en de goede resultaten nog net wat dommer is.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 09:32:55 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220305209
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik denk dat veronderstellen dat van Persie mag blijven vanwege het goede voetbal en de goede resultaten nog net wat dommer is.
Als je dan toch bijzonder weinig van welke situatie dan ook af weet, roeptoeter dan niks zou ik zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 10:03:12 #17
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220305374
Ach, Solispolar weer eens in de mud.
pi_220305393
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:03 schreef Slobeend het volgende:
Ach, Solispolar weer eens in de mud.
Ja, kut -O- Bij ander inzien hebben jullie natuurlijk gelijk. van Persie mag blijven omdat hij het zo goed doet :)
pi_220305460
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:42 schreef 3rr0r het volgende:
TT heeft niet geholpen

[ afbeelding ]

@:Zipportal
quote:
- prikkelende headlines (geen clickbait natuurlijk, maar mag wel prikkelender)
FB / FOK! plan de campagne #3

Blijven doneren.
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 10:23:49 #20
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220305477
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:07 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ja, kut -O- Bij ander inzien hebben jullie natuurlijk gelijk. van Persie mag blijven omdat hij het zo goed doet :)
:') Er zijn meer redenen denkbaar he.
pi_220305729
De belangrijkste reden is dat je in deze fase echt niet makkelijk even een trainer opduikelt van niveau die hierin stapt. En als je dat al zou doen, dan zou dit slecht afstralen op de leiding dat ze echt geen idee hebben wat ze doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 10 maart 2026 @ 10:38:58 #22
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220305801
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:35 schreef raptorix het volgende:
De belangrijkste reden is dat je in deze fase echt niet makkelijk even een trainer opduikelt van niveau die hierin stapt. En als je dat al zou doen, dan zou dit slecht afstralen op de leiding dat ze echt geen idee hebben wat ze doen.
Kees van Wonderen was/is bijna binnen en die kan wel een organisatie neerzetten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220305914
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 08:58 schreef TweedeKlum het volgende:
21 en 24 mei playoffs Conference League, ik zet ze alvast in de agenda.
21 mei heb je genoeg aan
  dinsdag 10 maart 2026 @ 10:50:22 #24
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220305974
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:45 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
21 mei heb je genoeg aan
Akkoord.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 10:58:01 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220306091
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:35 schreef raptorix het volgende:
De belangrijkste reden is dat je in deze fase echt niet makkelijk even een trainer opduikelt van niveau die hierin stapt. En als je dat al zou doen, dan zou dit slecht afstralen op de leiding dat ze echt geen idee hebben wat ze doen.
Het zou (vind ik) Ten Kloese en co eerder juist gesierd hebben als ze hun inschattingsfout mbt Van Persie wél toe hadden gegeven. Het is nu zó uitzchtloos en zó gedoemd tot het mislopen van de 2e plaats. Die met deze selectie zéker gehaald kan en moet worden. Maar niet onder de beklemmende 'leiding' van die beginner vol zelfoverschatting.
Een trainer met meer ervaring, communicatieve skills en empathie kan weer snel structuur terugbrengen, en daarmee het zelfvertrouwen en spelplezier. En resultaat.
Maar we blijven dus aanmodderen. Ongelooflijk. :')
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:04:27 #26
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220306136
De beleidsbepalers zien geen wedstrijden of zo? We gaan er denk ik nog minstens 3 verliezen en hoe moet je in vredesnaam winnen met deze geitenkaas? Vrij naar Johan Druif.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220306283
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:58 schreef Gert het volgende:

[..]
Het zou (vind ik) Ten Kloese en co eerder juist gesierd hebben als ze hun inschattingsfout mbt Van Persie wél toe hadden gegeven. Het is nu zó uitzchtloos en zó gedoemd tot het mislopen van de 2e plaats. Die met deze selectie zéker gehaald kan en moet worden. Maar niet onder de beklemmende 'leiding' van die beginner vol zelfoverschatting.
Een trainer met meer ervaring, communicatieve skills en empathie kan weer snel structuur terugbrengen, en daarmee het zelfvertrouwen en spelplezier. En resultaat.
Maar we blijven dus aanmodderen. Ongelooflijk. :')
Ik had graag Ron Jans gezien, is denk ik iemand die vakmanschap combineert met goede sociale skills die zich ook niet snel gek laat maken. Daarnaast als je naar zijn resultaten in het algemeen kijkt doet het vaak relatief goed .
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:20:57 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220306285
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:19 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik had graag Ron Jans gezien, is denk ik iemand die vakmanschap combineert met goede sociale skills die zich ook niet snel gek laat maken. Daarnaast als je naar zijn resultaten in het algemeen kijkt doet het vaak relatief goed .
Ron Jans is vleesgeworden middelmaat
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220306322
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:23 schreef Slobeend het volgende:

[..]
:') Er zijn meer redenen denkbaar he.
Iedereen kan natuurlijk inzien dat er maar 1 reden is waarom van Persie nog blijft en dat is omdat het te duur is om hem nu te ontslaan. Welk perspectief, teken van peoplemanagement/ontwikkeling of andere positieve ontwikkeling zie jij dan precies?

Het enige wat je kan aandragen is dat de strijd om de 2de plek nog volledig open ligt, maar zelfs daarvan zou je eerlijk moeten concluderen dat dat alles te maken heeft met het matige strijdveld en niks met de zogenaamde kwaliteiten van van Persie.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:28:32 #30
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220306325
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:27 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Iedereen kan natuurlijk inzien dat er maar 1 reden is waarom van Persie nog blijft en dat is omdat het te duur is om hem nu te ontslaan.
Iedereen die het totaal niet heeft gevolgd, waarschijnlijk. Had het die reden maar, dan viel er nog wat voor te zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 11:50:26 #31
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220306507
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:27 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Iedereen kan natuurlijk inzien dat er maar 1 reden is waarom van Persie nog blijft en dat is omdat het te duur is om hem nu te ontslaan. Welk perspectief, teken van peoplemanagement/ontwikkeling of andere positieve ontwikkeling zie jij dan precies?

Het enige wat je kan aandragen is dat de strijd om de 2de plek nog volledig open ligt, maar zelfs daarvan zou je eerlijk moeten concluderen dat dat alles te maken heeft met het matige strijdveld en niks met de zogenaamde kwaliteiten van van Persie.
Je snapt het niet. Ik zie geen enkele ontwikkeling, wat mij betreft was hij allang ontslagen. Maar Te Kloese wil Van Persie waarschijnlijk niet ontslaan omdat hij dan zelf ook wegmoet. Het is een soort principekwestie voor hem geworden. Ze kunnen nog schermen met de 2e plek dus laten ze hem maar zitten. En misschien omdat het in de zomer makkelijker is een vervanger op te roepen. En omdat Te Kloese incapabel is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 10-03-2026 12:24:35 ]
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:57:31 #32
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220306549
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:27 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Iedereen kan natuurlijk inzien dat er maar 1 reden is waarom van Persie nog blijft en dat is omdat het te duur is om hem nu te ontslaan. Welk perspectief, teken van peoplemanagement/ontwikkeling of andere positieve ontwikkeling zie jij dan precies?

Het enige wat je kan aandragen is dat de strijd om de 2de plek nog volledig open ligt, maar zelfs daarvan zou je eerlijk moeten concluderen dat dat alles te maken heeft met het matige strijdveld en niks met de zogenaamde kwaliteiten van van Persie.
Je hebt nu wel genoeg onzin uitgeslagen voor vandaag lijkt me.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220306560
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:57 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je hebt nu wel genoeg onzin uitgeslagen voor vandaag lijkt me.
Dan zit ik in het goede topic schijnbaar, want verder dan want persoonlijk getreiter komen de meeste users hier ook niet :)
  Forum Admin dinsdag 10 maart 2026 @ 12:25:44 #34
35723 crew  GGMM
pi_220306798
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:00 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dan zit ik in het goede topic schijnbaar, want verder dan want persoonlijk getreiter komen de meeste users hier ook niet :)
Dan want
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin dinsdag 10 maart 2026 @ 12:26:49 #35
35723 crew  GGMM
pi_220306822
Hoe dan ook, laten we get gezellig houden vanaf nu :) als we allemaal een beetje respect naar elkaar tonen zul je zien dat we allemaal een stuk blijer worden!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin dinsdag 10 maart 2026 @ 12:28:05 #36
35723 crew  GGMM
pi_220306841
Oh Slobeend mod vanaf nu VBL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 12:29:43 #37
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220306859
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:28 schreef GGMM het volgende:
Oh Slobeend mod vanaf nu VBL
Ja sorry, ik had m'n eigen post al aangepast. Ik mod vanaf nu geen VBL meer :)
  dinsdag 10 maart 2026 @ 12:31:04 #38
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220306869
Slobeend in die paar minuten al een betere VBL-mod geweest dan @onlogisch
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220306998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:31 schreef Caland het volgende:
Slobeend in die paar minuten al een betere VBL-mod geweest dan @:onlogisch
Als @Slobeend een grote wil worden moet hij dit van NWS naar VBL zetten.

NWS / 23 rode kaarten en ingrijpen door militaire politie bij voetbalgevecht
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 13:02:43 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220307069
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:31 schreef Caland het volgende:
Slobeend in die paar minuten al een betere VBL-mod geweest dan @:onlogisch
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 10 maart 2026 @ 13:54:28 #41
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220307414
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:50 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Je snapt het niet. Ik zie geen enkele ontwikkeling, wat mij betreft was hij allang ontslagen. Maar Te Kloese wil Van Persie waarschijnlijk niet ontslaan omdat hij dan zelf ook wegmoet. Het is een soort principekwestie voor hem geworden. Ze kunnen nog schermen met de 2e plek dus laten ze hem maar zitten. En misschien omdat het in de zomer makkelijker is een vervanger op te roepen. En omdat Te Kloese incapabel is.
Als je komend seizoen de CL ingaat mag er wel heel wat gebeuren want met dit zootje wordt dat een fiasco. Overigens geldt dat voor Ajax ook momenteel.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 13:58:59 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220307472
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Als je komend seizoen de CL ingaat mag er wel heel wat gebeuren want met dit zootje wordt dat een fiasco. Overigens geldt dat voor Ajax ook momenteel.
Zelfs het DOMINANTE PSV eindigde op een lullige 28e plek, onder Pafos.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220307800
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Ron Jans is vleesgeworden middelmaat
Wie zou jij dan als trainer willen zien?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 10 maart 2026 @ 14:48:09 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220307818
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wie zou jij dan als trainer willen zien?
Geen Ron Jans, in ieder geval

Ik zie tokkie Dick het ook niet echt aankunnen bij een grotere club, eigenlijk meer gecharmeerd van Correia maar daar lijkt het me ook wat te vroeg voor. Eigenlijk geen Nederlandse opties voorhanden, al zal Van Wonderen wel naar Simonis gaan kijken (de gruwel :{ )
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220307830
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Geen Ron Jans, in ieder geval

Ik zie tokkie Dick het ook niet echt aankunnen bij een grotere club, eigenlijk meer gecharmeerd van Correia maar daar lijkt het me ook wat te vroeg voor. Eigenlijk geen Nederlandse opties voorhanden, al zal Van Wonderen wel naar Simonis gaan kijken (de gruwel :{ )
Als Telstar niet degradeert gaat hij naar AZ, dat is veel meer een club die past bij hem, en waar hij rustig kan werken zonder debiel bestuur.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 10 maart 2026 @ 14:51:34 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220307843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als Telstar niet degradeert gaat hij naar AZ, dat is veel meer een club die past bij hem, en waar hij rustig kan werken zonder debiel bestuur.
Ja dat bedoel ik ook, als hij het goed doet bij AZ zou je hem wel kunnen oppikken. Nu nog niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 10 maart 2026 @ 14:51:42 #47
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220307844
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als Telstar niet degradeert gaat hij naar AZ, dat is veel meer een club die past bij hem, en waar hij rustig kan werken zonder debiel bestuur.
AZ lijkt me voor Correia inderdaad een prima optie.
pi_220307853
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als Telstar niet degradeert gaat hij naar AZ, dat is veel meer een club die past bij hem, en waar hij rustig kan werken zonder debiel bestuur.
Mooi, dan kunnen ze in Alkmaar weer boos worden als we over een jaar of 3 aankloppen voor hun trainer. :D
...hier om je mars te breken.
pi_220307901
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:52 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Mooi, dan kunnen ze in Alkmaar weer boos worden als we over een jaar of 3 aankloppen voor hun trainer. :D
Mijn vorige baas zei dat hij het niet erg vond als mensen weggingen omdat dat dat een teken is dat de mensen het goed doen, als iedereen blijft zitten heb je meestal te maken met middelmaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220309295
Als je toch wil experimenteren en er geen namen beschikbaar zijn, dan heb ik meer vertrouwen in Bosschaart (voor de rest van dit seizoen). Maar liever mag hij ook eerst ervaring opdoen elders.
pi_220309306
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:58 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mijn vorige baas zei dat hij het niet erg vond als mensen weggingen omdat dat dat een teken is dat de mensen het goed doen, als iedereen blijft zitten heb je meestal te maken met middelmaat.
Als iemand die al 7 jaar bij dezelfde werkgever zit vind ik dit GEEN goede post.
pi_220310337
twitter


#bless
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220311204
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:47 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]

#bless
Zn vader was buitenom gegaan.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220312130
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Als iemand die al 7 jaar bij dezelfde werkgever zit vind ik dit GEEN goede post.
Ik heb 16 jaar bij zelfde gezeten ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 11 maart 2026 @ 07:05:41 #55
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220312222
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Ron Jans is vleesgeworden middelmaat
Klopt.
En Robin van Persie is vleesgeworden zelfoverschatting zonder werkelijk inzicht.

Geef mij maar een stabiele middelmaat op dit moment. Gewoon saai en simpel (ik noem maar wat) een linksback op linksback zetten en in de zeventigste minuut logische wissels naar gelang het spelbeeld, en geen spelers die zich meteen weer hele wedstrijden kapot moeten rennen na maanden blessureleed.
  woensdag 11 maart 2026 @ 09:14:13 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220312894
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:05 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Klopt.
En Robin van Persie is vleesgeworden zelfoverschatting zonder werkelijk inzicht.

Geef mij maar een stabiele middelmaat op dit moment. Gewoon saai en simpel (ik noem maar wat) een linksback op linksback zetten en in de zeventigste minuut logische wissels naar gelang het spelbeeld, en geen spelers die zich meteen weer hele wedstrijden kapot moeten rennen na maanden blessureleed.
Zo iemand had je dan tot eind seizoen moeten aanstellen, dat is nu wel te laat. Of Excelsior moet winnen (lol)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220313765
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Zo iemand had je dan tot eind seizoen moeten aanstellen, dat is nu wel te laat. Of Excelsior moet winnen (lol)
Feyenoord heeft ongeveer 5000 momenten gehad om van Persie van de hand te doen maar nu is het inderdaad te laat. Of je moet blind gokken op een schokeffect (zoals ze nu in Amsterdam doen).
pi_220313859
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Feyenoord heeft ongeveer 5000 momenten gehad om van Persie van de hand te doen maar nu is het inderdaad te laat. Of je moet blind gokken op een schokeffect (zoals ze nu in Amsterdam doen).
Het kan er hoe dan ook moeilijk slechter op worden.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 11 maart 2026 @ 13:33:59 #59
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220315222
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Feyenoord heeft ongeveer 5000 momenten gehad om van Persie van de hand te doen maar nu is het inderdaad te laat. Of je moet blind gokken op een schokeffect (zoals ze nu in Amsterdam doen).
Er zijn nog 24 punten te verdienen. Als je 5 punten achter staat met nog 2 wedstrijden te gaan is het pas te laat.
pi_220315342
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Er zijn nog 24 punten te verdienen. Als je 5 punten achter staat met nog 2 wedstrijden te gaan is het pas te laat.
  woensdag 11 maart 2026 @ 14:00:02 #61
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220315496
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:40 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Het kan er hoe dan ook moeilijk slechter op worden.
Dat denk ik elke week weer. :{
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220316225
twitter

  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 15:13:45 #63
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220316227
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:47 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]

#bless
Schaken en ook nog eens voetballen _O_ wat een God
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220316287
FC Twente is ons op ALLE fronten voorbij
pi_220316292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Schaken en ook nog eens voetballen _O_ wat een God
Ruben?
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 15:24:13 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220316297
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:40 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Het kan er hoe dan ook moeilijk slechter op worden.
Dat zal misschien lastig worden ja. Maar er komt zondag een ploeg in de Kuip op bezoek die het minst vaak heeft gescoord van alle eredivisieclubs en wél heel veel tegengoals krijgt, meer zelfs nog dan NAC. In je thuiswedstrijd daar punten tegen morsen is nóg weer slechter dan de eerdere blamages. En het is niet eens ondenkbaar. :D :{

p.s. al schijnt Feyenoord vanmiddag in de oefenpot tegen Twente wel grote delen van de wedstrijd goed druk te hebben gezet, werkten ze allemaal keihard en was winst eigenlijk zeker niet onverdiend geweest in principe. :)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 16:10:36 #67
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220316594
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ruben?
Nee zijn zoon!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220316686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:24 schreef Gert het volgende:

[..]
Dat zal misschien lastig worden ja. Maar er komt zondag een ploeg in de Kuip op bezoek die het minst vaak heeft gescoord van alle eredivisieclubs en wél heel veel tegengoals krijgt, meer zelfs nog dan NAC. In je thuiswedstrijd daar punten tegen morsen is nóg weer slechter dan de eerdere blamages. En het is niet eens ondenkbaar. :D :{

p.s. al schijnt Feyenoord vanmiddag in de oefenpot tegen Twente wel grote delen van de wedstrijd goed druk te hebben gezet, werkten ze allemaal keihard en was winst eigenlijk zeker niet onverdiend geweest in principe. :)
Ik bedoelde meer dat je er met een trainerswissel hoe dan ook niet op achteruit kunt gaan.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 08:11:43 #69
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220320778
Is van Persie al ontslagen???
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 12 maart 2026 @ 08:55:55 #70
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220320907
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2026 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Is van Persie al ontslagen???
Ik zou de lat niet te hoog leggen.
pi_220323806
quote:
Feyenoord en wanbeleid?! Nee joh dat kan toch niet?!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 12 maart 2026 @ 16:17:40 #73
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220323881
quote:
Was ook niet echt een succes bij Vitesse, kan gebeuren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220324675
Hendriks was in het Feyenoord shirt nooit zo bijzonder en had natuurlijk Hancko lange tijd voor zich. Had zich hier nooit naar dit niveau toe kunnen ontwikkelen.

Jongen heeft verder gewoon echt uitstekende stappen gezet, wellicht hebben we nu wel wat aan een doorverkoop. :)
  vrijdag 13 maart 2026 @ 13:45:11 #75
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220330790
quote:
In opdracht van de clubleiding nam naar verluidt Joris van Benthem de leiding over het onderzoek. De huisjurist zou een studie naar tussentijdse trainersontslagen in het voetbal hebben uitgevoerd. Daarvoor zou het verloop bij ruim 25 clubs die hun hoofdtrainer tijdens het seizoen ontsloegen zijn geanalyseerd. Daarbij werd gekeken naar de resultaten vóór en ná het ontslag, de ontwikkeling van het aantal behaalde punten per wedstrijd en de uiteindelijke positie op de ranglijst. De conclusie: in de meeste gevallen leidde een trainerswissel niet tot structureel betere prestaties.
De huisjurist (lol) heeft wat gechat met ChatGPT. Gedegen onderzoek.
pi_220330826
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 13:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]
De huisjurist (lol) heeft wat gechat met ChatGPT. Gedegen onderzoek.
Manusje van alles
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 13 maart 2026 @ 14:58:03 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220331357
Ik geloof dat Robin wat mediatraining heeft gehad afgelopen week
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220331530
Dat er nog mensen op die persco's van Van Persie afkomen. Lekker links laten liggen.
pi_220331548
Hoe gaat het met Trauner?
* Verwijderd *
pi_220331679
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoe gaat het met Trauner?
Goed je krijgt de groeten.
pi_220335780
twitter

pi_220336401
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 13:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]
De huisjurist (lol) heeft wat gechat met ChatGPT. Gedegen onderzoek.
Dit heb jij dus niet verzonnen maar heeft daadwerkelijk een bron?

Uit dat licht.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 10:12:31 #83
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220338090
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 00:30 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dit heb jij dus niet verzonnen maar heeft daadwerkelijk een bron?

Uit dat licht.
Flopsite 1908 had dat bericht, maar het is inmiddels nergens meer te bekennen.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:03:15 #84
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220339000
https://1908.nl/artikelen(...)-olympique-marseille

Timber speler van de maand van Olympique.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:13:08 #85
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220339217
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)-olympique-marseille

Timber speler van de maand van Olympique.
Bij Feyenoord wordt er ook nog elke maand een speler van de maand gekozen :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220340347
Wat mij betreft alleen maar prima dat een speler succesvol is in het buitenland. Als je alleen falende spelers hebt is dat ook niet goed voor de marktwaarde die door het slechte spel nu sowieso al door het vriespunt gaat.
pi_220342061
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)-olympique-marseille

Timber speler van de maand van Olympique.
Lex Immers werd ooit bijna speler van het jaar.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220342944
Haha tyfus psv faalt even opzichtig om Feyenoord en Ajax een hak te zetten.
pi_220343881
-O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220343888
Dit is wel klaar hè
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220344076
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:35 schreef De_Pel het volgende:
Dit is wel klaar hè
Dat was het al toen in de winterstop besloten werd de trainer te laten zitten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220344267
Dit zat even niet in mijn planning nee.
pi_220345706
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:35 schreef De_Pel het volgende:
Dit is wel klaar hè
Het moet gek lopen willen wij nog tweede worden ja. Aangezien wij nog geen enkele grote of belangrijke wedstrijd hebben gewonnen dit seizoen en wij ook pas 2 punten tegen top 6 teams hebben gehaald zie ik ons niet winnen thuis van Ajax of uit van NEC. En zeker die laatste wedstrijd gaat pijnlijk worden met een fanatiek en energiek NEC dat bloed ruikt.

Een plek vier is veel realistischer op het moment. Of er moeten opeens hele gekke dingen gebeuren, maar ik zie het somber in.
pi_220345736
Enige mazzeltje is dat NEC-uit een week voor de bekerfinale is, maar als dat je grootste houvast is gaat er iets niet goed nee.
pi_220345779
We moeten later ook nog tegen AZ, ook een ploeg in de top 6, dus daar kun je ook een gelijkspelletje invullen, denk ik.

Maar goed, we hebben het net zo goed lastig tegen de ploegen uit het rechterrijtje.

Die 2e plaats halen is wishfull thinking inderdaad.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220346682
POLL
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220347349
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Enige mazzeltje is dat NEC-uit een week voor de bekerfinale is, maar als dat je grootste houvast is gaat er iets niet goed nee.
Tja dat kan wellicht helpen, dat ze geen blessures willen of zoiets. Maar die gasten zitten in zo’n flow die willen gewoon winnen en de Champions League halen, dat is nog een grotere prestatie dan de beker winnen.
pi_220347979
Zoek een plaatsje in de zon.

Maar niet in De Kuip.
  zondag 15 maart 2026 @ 13:17:08 #99
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220348918
Kraaijeveld en Moder als centraal duo :{
pi_220348933
pi_220348947
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:17 schreef Qarrad het volgende:
Kraaijeveld en Moder als centraal duo :{
Hij had ook voor Lotomba kunnen gaan.
  zondag 15 maart 2026 @ 13:25:57 #102
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220348976
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hij had ook voor Lotomba kunnen gaan.
Ja inderdaad. Maar da fuq zeg, nu al een slecht gevoel over. Of een nog slechter gevoel dan eerst.

Hopelijk heb ik het compleet fout.

Maar: da fuq...
pi_220349047
Ik maak me daar niet zo'n zorgen over. Belangrijker is of de backs niet vergeten dat ze ook moeten verdedigen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220349218
Nah, we móeten weer winnen... Ben benieuwd...
pi_220349230
Die Lotomba heeft zijn lange lokken afgeknipt zodat hij minder opvalt.

Maar hier trappen wij niet in.
pi_220349235
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220349239
Eerste potje dat ik weer in het stadion zit sinds Sparta-thuis, dus ze maken er maar wat van anders kom ik nooit meer (tot volgende week zondag).
pi_220349244
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
We gaan het zien. Dit is vaker gezegd, van meerdere tegenstanders, waar we flink op onze bek gingen :')
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 14:07:36 #109
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220349251
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
Zakelijke overwinning.
What can change the nature of a man?
pi_220349260
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
We hadden ook moeite met de Eagles thuis en Telstar thuis, dus tja…
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220349264
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Zakelijke overwinning.
2-0. Weinig spektakel maar wel drie punten en stevig op plek 2.
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:06 schreef ashardalan het volgende:

[..]
We gaan het zien. Dit is vaker gezegd, van meerdere tegenstanders, waar we flink op onze bek gingen :')
Excelsior.

Die kunnen er echt helemaal niks van.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220349269
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
We hadden ook moeite met de Eagles thuis en Telstar thuis, dus tja…
Schat Excelsior nog slechter in. Het is mooi weer, je speelt thuis. Kan toch niks gebeuren?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220349283
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:10 schreef mitt het volgende:

[..]
Schat Excelsior nog slechter in. Het is mooi weer, je speelt thuis. Kan toch niks gebeuren?
Zul je zien dat ze uitgerekend vandaag wél hun vele doelpogingen om gaan zetten in doelpunten
pi_220349322
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:06 schreef ashardalan het volgende:

[..]
We gaan het zien. Dit is vaker gezegd, van meerdere tegenstanders, waar we flink op onze bek gingen :')
Tied voor de 1-0.
pi_220349347
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Tied voor de 1-0.
Welke reeds al lang meer dan verdiend is.
pi_220349385
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:12 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Zul je zien dat ze uitgerekend vandaag wél hun vele doelpogingen om gaan zetten in doelpunten
Tevens zal die Van Gassel wel een wereldpartij keepen. Al is dat sowieso wel een prima keepertje.
pi_220349430
Iig niet een totaal incompetente scheids, hopelijk heeft hij geen slechte dag :+
  zondag 15 maart 2026 @ 14:29:39 #118
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349431
Dat is wel een fraai shirt van Excelsior.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 14:31:56 #119
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220349441
Laat die spandoeken zien dan
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220349454
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:31 schreef onlogisch het volgende:
Laat die spandoeken zien dan
Eéntje was, aldus RRijnmond, "Krabby rot op"... Zij snapte ook niet helemaal waarom
pi_220349456
Dit is gespeeld.
pi_220349459
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:33 schreef Zipportal het volgende:
Dit is gespeeld.
Dan maar Goede Tijden opzetten...
pi_220349464
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat is wel een fraai shirt van Excelsior.
Kwam hier om hetzelfde te zeggen, erg mooi.
pi_220349466
we gaan voor een counterkans tegen deze sterke tegenstander
  zondag 15 maart 2026 @ 14:37:04 #125
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349470
Wellenreuther blijft geen leuke rubriek.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349477
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:10 schreef mitt het volgende:

[..]
Schat Excelsior nog slechter in. Het is mooi weer, je speelt thuis. Kan toch niks gebeuren?
Ze beginnen iig een heel stuk beter dan wij :')
pi_220349479
De 0 houden is een illusie.
  zondag 15 maart 2026 @ 14:38:32 #128
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349480
Deijl staat er weer eens bij en kijkt ernaar, wanneer is Read weer fit?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349483
echt waarom laten we een tegenstander zo vrij
pi_220349487
_O- lekker meegelopen door de rest :')
  zondag 15 maart 2026 @ 14:39:59 #131
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349489
Ueda kan gewoon niet voetballen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349491
De nummer 15 controleert.

Ijzersterke Eredivisie vol met kwaliteit
pi_220349492
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ueda kan gewoon niet voetballen.
4 tegen 1, 3 van achter... Kan hij helemaal niets aan doen
pi_220349496
5 minuten bezig en het is nu al diep- en dieptriest.
pi_220349499
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:40 schreef ashardalan het volgende:

[..]
4 tegen 1, 3 van achter... Kan hij helemaal niets aan doen
Let niet op hem, het is zijn terugkerende gimmick.
pi_220349503
Grindtegel wisselen.
  zondag 15 maart 2026 @ 14:41:46 #137
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349504
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:40 schreef ashardalan het volgende:

[..]
4 tegen 1, 3 van achter... Kan hij helemaal niets aan doen
Hij probeert er eentje te passeren en dat gaat meteen fout, dat ligt bepaald niet aan de rest.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349523
tjonge jonge
pi_220349524
:')
pi_220349525
Gaat volgende week 0-10 worden :')
  zondag 15 maart 2026 @ 14:45:20 #141
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349531
Een schot op doel. *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349545
Hey, Sterling gaat neer, maar het is dit keer wél een overtreding... Dat ik dat nog mee mag maken...
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 14:50:34 #143
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220349565
Excelsior domineert.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220349566
Dit is ongekend slecht.

Ik word hier niet vrolijk van.
pi_220349568
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:50 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is ongekend slecht.

Ik word hier niet vrolijk van.
Had je, in alle eerlijkheid, iets anders verwacht?
pi_220349570
Legioen met pensioen.
  zondag 15 maart 2026 @ 14:51:30 #147
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349574
Bij Excelsior zit er een idee achter, dat zie je, bij ons niet.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349590
Niet Moussa's beste wedstrijd :')
pi_220349594
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:51 schreef Zipportal het volgende:
Legioen met pensioen.
Welke meer dan verdiend is.
pi_220349599
we worden gewoon overklast
pi_220349601
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:54 schreef snabbi het volgende:
we worden gewoon overklast
Troost je, 2e helft wordt nóg slechter :')
  zondag 15 maart 2026 @ 14:57:38 #152
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349623
Sterling zorgt voor spektakel, weliswaar op de verkeerde manier maar allez.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 14:57:38 #153
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220349624
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:54 schreef snabbi het volgende:
we worden gewoon overklast
Door fucking Excelsior _O-

Dit is een mensonterend slecht Feyenoord
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220349626
Toch wel breed gemaakt hoor
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 15 maart 2026 @ 14:59:55 #155
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349639
:G
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349644
Goed bezig
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220349645
HAAAHAGAHA
pi_220349646
Daar liep Valente lekker in de weg zeg
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220349648
volledig terecht
pi_220349649
Prima goal wel. :D :')
pi_220349650
_O-
pi_220349654
Alleen door die waardeloze vrije trap van die kut Grindtegel.
pi_220349655
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
U zei?
  zondag 15 maart 2026 @ 15:01:24 #165
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349657
Tegen twee man die gewoon niks doen. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349659
Targi :')
pi_220349662
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:01 schreef Zipportal het volgende:
Alleen door die waardeloze vrije trap van die kut Grindtegel.
Nee man, 100% de verdienste van die Zagré, of hoe hij ook heet
  Forum Admin zondag 15 maart 2026 @ 15:01:47 #168
35723 crew  GGMM
pi_220349663
Wat sneu van het publiek om zich gelijk tegen Van Persie te keren
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220349666
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:00 schreef bbuddybb het volgende:
Prima goal wel. :D :')
Dat wel, maar er is weer geen verdediger te bekennen. Zoals zo vaak eigenlijk.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220349670
Targhaline :’)
Valente :’)
Wellenreuter :’)

Dit doelpunt
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:02:26 #171
42184 crew  DaMart
pi_220349673
Gelukkig hebben we nog steeds een trainer die de kwaliteiten heeft om dit om te draaien en de tweede plek vast te houden.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  FOK!Fotograaf zondag 15 maart 2026 @ 15:02:28 #172
842 Zorro
Z
pi_220349675
Zo, heeft PSV even mooi voorkomen dat ze kampioen worden zonder te spelen!
Die zagen dit al aankomen natuurlijk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220349681
Kut keeper... Beetje heel goed z'n werk doen :N
pi_220349685
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:01 schreef GGMM het volgende:
Wat sneu van het publiek om zich gelijk tegen Van Persie te keren
Ja. Je kunt beter de wedstrijd stil laten leggen zodat je doordeweeks verder kunt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220349687
Misschien is verliezen wel de redding van dit Feyenoord. Dan kan je beter echt van Persie niet meer handhaven namelijk en dan maak je met een nieuwe trainer net ietsje meer kans om te winnen van Ajax en NEC.

Met van Persie verlies je die wedstrijden sowieso wel. Dus dan is een overwinning vandaag ook er een voor des keizers baard
pi_220349689
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:01 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Nee man, 100% de verdienste van die Zagré, of hoe hij ook heet
Ook maar wel de counter ingezet.
  zondag 15 maart 2026 @ 15:03:28 #177
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_220349691
Ja maar hallo jullie onderschatten het niveau van de Eredivisie
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:03:32 #178
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220349692
Haalt Van Persie de Pasen?
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:03:42 #179
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220349695
quote:
9s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:02 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig hebben we nog steeds een trainer die de kwaliteiten heeft om dit om te draaien en de tweede plek vast te houden.
Ik denk ook gewoon dat Robin straks een prima wedstrijd heeft gezien
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220349697
quote:
9s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:02 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig hebben we nog steeds een trainer die de kwaliteiten heeft om dit om te draaien en de tweede plek vast te houden.
Ja, men staart zich nogal blind op de ranglijst. Dat zal niet lang meer kunnen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220349698
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Ook maar wel de counter ingezet.
Klopt, maar die Zagré speelde dat perfect uit. Doen ze niet vaak bij Excelsior
pi_220349701
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef alopio het volgende:
Misschien is verliezen wel de redding van dit Feyenoord. Dan kan je beter echt van Persie niet meer handhaven namelijk en dan maak je met een nieuwe trainer net ietsje meer kans om te winnen van Ajax en NEC.

Met van Persie verlies je die wedstrijden sowieso wel. Dus dan is een overwinning vandaag ook er een voor des keizers baard
Ik ga er inmiddels allang vanuit dat Van Persie het seizoen gaat afmaken.

Dit is sinds die thuiswedstrijd tegem Twente al niet meer te handhaven.
pi_220349702
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef Coco het volgende:
Haalt Van Persie de Pasen?
Op de bult?
pi_220349703
quote:
6s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik denk ook gewoon dat Robin straks een prima wedstrijd heeft gezien
afgezien van die 7 tegengoals, moesten we eigenlijk winnen
  FOK!Fotograaf zondag 15 maart 2026 @ 15:04:27 #185
842 Zorro
Z
pi_220349708
Leuk dat met het logo van Excelsior zo op het scorebord er net lijkt of er 0-10 staat
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220349719
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef Coco het volgende:
Haalt Van Persie de Pasen?
Gaat er pas uit na de 0-10 vernedering volgende week.
pi_220349722
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik ga er inmiddels allang vanuit dat Van Persie het seizoen gaat afmaken.

Dit is sinds die thuiswedstrijd tegem Twente al niet meer te handhaven.
Nee uiteraard niet maar je blijft toch hoop houden dat het wel een keertje klaar is. Thuis punten verspelen tegen Excelsior (en de tweede plek) lijkt mij wel een moment daarvoor.
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:07:07 #188
42184 crew  DaMart
pi_220349734
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:05 schreef alopio het volgende:

[..]
Nee uiteraard niet maar je blijft toch hoop houden dat het wel een keertje klaar is. Thuis punten verspelen tegen Excelsior (en de tweede plek) lijkt mij wel een moment daarvoor.
Het zou al weken klaar moeten zijn...
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_220349743
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:07 schreef DaMart het volgende:

[..]
Het zou al weken klaar moeten zijn...
Ja dat vindt elk weldenkend mens wel ja maar vertel dat ons bestuur eens.
pi_220349748
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:08 schreef alopio het volgende:

[..]
Ja dat vindt elk weldenkend mens wel ja maar vertel dat ons bestuur eens.
Als het klopt dat tKloese zijn lot aan dat van vPersie heeft gekoppeld, gaat de trainer gewoon rustig z'n contract uitdienen
pi_220349750
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:08 schreef alopio het volgende:

[..]
Ja dat vindt elk weldenkend mens wel ja maar vertel dat ons bestuur eens.
Supporters in het stadion hebben iig hun woordje klaar
pi_220349757
Mss een idee om die vGassel te kopen? Lijkt een "iets" betere keeper dan Timon
  zondag 15 maart 2026 @ 15:10:46 #193
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220349758
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:09 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Als het klopt dat tKloese zijn lot aan dat van vPersie heeft gekoppeld, gaat de trainer gewoon rustig z'n contract uitdienen
Te Kloese is ook niet onaantastbaar
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:11:04 #194
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220349760
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:10 schreef ashardalan het volgende:
Mss een idee om die vGassel te kopen? Lijkt een "iets" betere keeper dan Timon
Liever Yegoian.
pi_220349763
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Te Kloese is ook niet onaantastbaar
Mogen ze dan wel een keer mee beginnen... Hij heeft een hoop stuk gemaakt
  zondag 15 maart 2026 @ 15:12:50 #196
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349771
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Te Kloese is ook niet onaantastbaar
Zolang Van Bodegom er nog zit wel. Het is bezopen dat er in 3 jaar nog steeds geen TD is.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 15 maart 2026 @ 15:13:24 #197
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349773
Hwang weer eens stuk, mis je niets aan.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349774
Daar heb ik wel eens een kaar voor gegeven zien worden... Beetje "jammer" dat het nooit rood was. Geen VAR dus :(
pi_220349783
Eerste mensen al naar huis, of naar de ballen gehakt?
pi_220349784
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:13 schreef ashardalan het volgende:
Daar heb ik wel eens een kaar voor gegeven zien worden... Beetje "jammer" dat het nooit rood was. Geen VAR dus :(
ik zie niet zo heel veel bijzonders
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:14:54 #201
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220349787
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:13 schreef ashardalan het volgende:
Daar heb ik wel eens een kaar voor gegeven zien worden... Beetje "jammer" dat het nooit rood was. Geen VAR dus :(
What can change the nature of a man?
pi_220349788
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:14 schreef snabbi het volgende:

[..]
ik zie niet zo heel veel bijzonders
Ik ook niet, in de herhaling van achter. Van voren leek het alsof die Excelsior speler op z'n tenen ging staan
  zondag 15 maart 2026 @ 15:15:15 #203
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349789
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:13 schreef ashardalan het volgende:
Daar heb ik wel eens een kaar voor gegeven zien worden... Beetje "jammer" dat het nooit rood was. Geen VAR dus :(
Er gebeurt amper wat.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349793
Ik kijk uit naar de terugkeer van Ome Gernot.

Valt er eindelijk iets te juichen.
pi_220349795
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:14 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Lahoz lacht hem ook gewoon uit
pi_220349800
Was het een idee om borges ofzo te brengen, iets meer aanval?
  zondag 15 maart 2026 @ 15:17:24 #207
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349804
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk uit naar de terugkeer van Ome Gernot.

Valt er eindelijk iets te juichen.
Die is inmiddels zo traag dat zelfs Koeman hem eruit loopt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349806
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:17 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Die is inmiddels zo traag dat zelfs Koeman hem eruit loopt.
Vader?
pi_220349807
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:16 schreef snabbi het volgende:
Was het een idee om borges ofzo te brengen, iets meer aanval?
Die heeft Bouchra geneukt.
...hier om je mars te breken.
  zondag 15 maart 2026 @ 15:18:10 #210
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349809
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:15 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Lahoz lacht hem ook gewoon uit
Terecht ook, een speler hoort dat gewoon te weten, gaf goed aan hoe serieus Karsdrop met zijn vak bezig was.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 15 maart 2026 @ 15:18:25 #211
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349811
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:17 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Vader?
Opa kan ook.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 15 maart 2026 @ 15:20:47 #212
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349821
Duels worden amper gewonnen, zo slecht dit.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 15 maart 2026 @ 15:21:14 #213
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220349824
Is ie al ontslagen?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220349827
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:21 schreef Parafernalia het volgende:
Is ie al ontslagen?
Is tKloese al weg?
  zondag 15 maart 2026 @ 15:21:57 #215
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349830
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:21 schreef Parafernalia het volgende:
Is ie al ontslagen?
Kan NU gebeuren. *O* *O* *O*

:+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349841
Does ESPN nu écht de Klassieker proberen te hypen? :') _O-
pi_220349858
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:22 schreef ashardalan het volgende:
Does ESPN nu écht de Klassieker proberen te hypen? :') _O-
Als Feyenoord deze knappe prestatie volhoudt is het in ieder geval een wedstrijd met een groot belang.
pi_220349861
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:24 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Als Feyenoord deze knappe prestatie volhoudt is het in ieder geval een wedstrijd met een groot belang.
Ja, maar je krijgt de mongool, tegen de lamme... Geen enkele reden om die wedstrijd te gaan hypen.
  zondag 15 maart 2026 @ 15:25:45 #219
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220349862
Hoe speelt Sterling?
pi_220349865
Als je na PSV, Twente, FCSB, Sparta en nog vele anderen dacht dat het niet slechter kon...
pi_220349867
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe speelt Sterling?
Als Zeefuik, zo'n 10 kilo terug
  zondag 15 maart 2026 @ 15:28:47 #222
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349888
Been zal dit herkennen, was ook zo'n waardeloze trainer.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349893
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Excelsior.

Die kunnen er echt helemaal niks van.
Waarvan akte.

Voetballen het hele seizoen trouwens al erg leuk met een duidelijk plan, maar het ontbreekt ze aan iemand met scorend vermogen voorin.
  zondag 15 maart 2026 @ 15:30:23 #224
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220349897
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Been zal dit herkennen, was ook zo'n waardeloze trainer.
Been die nog steeds 'analyses' geeft :')
pi_220349899
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Waarvan akte.

Voetballen het hele seizoen trouwens al erg leuk met een duidelijk plan, maar het ontbreekt ze aan iemand met scorend vermogen voorin.
En laat je nou precies zo'n persoon niet nodig hebben tegen ons... Wij verdedigen toch niet
  zondag 15 maart 2026 @ 15:31:55 #226
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349901
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:30 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Been die nog steeds 'analyses' geeft :')
Treurig ja, sowieso al die matige voetballers die ESPN als "analisten" heeft. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349920
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:30 schreef ashardalan het volgende:

[..]
En laat je nou precies zo'n persoon niet nodig hebben tegen ons... Wij verdedigen toch niet
Sowieso zat alles wel samengevat in die tegengoal, met een waardeloze spelhervatting die hun keeper zo kan oprapen en met 1 pass iemand aan het werk kan zetten.
pi_220349927
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:31 schreef onlogisch het volgende:
Laat die spandoeken zien dan


ESPN premium nemen.
pi_220349931
Tsja wat de supporters al een een maand of drie zien heeft de directie nog steeds niet in de gaten…
Met alle gevolgen van dien. De tweede plek loop je door niet ingrijpen mis. Duur foutje.

Ten Kloese brengt deze club weer financieel naar de afgrond.
pi_220349943
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:22 schreef ashardalan het volgende:
Does ESPN nu écht de Klassieker proberen te hypen? :') _O-
Soms ook om nog wat mensen een abo te laten nemen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220349945
5e worden is playoffs spelen toch? #dtv
pi_220349955
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Sowieso zat alles wel samengevat in die tegengoal, met een waardeloze spelhervatting die hun keeper zo kan oprapen en met 1 pass iemand aan het werk kan zetten.
Tja, was gewoon een geniale uittrap + perfect afgewerkt door die Zagré. Ik kan de schuld niet eens bij onze spelhervatting leggen.
pi_220349961
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Soms ook om nog wat mensen een abo te laten nemen.
Zou jij op basis van het spel deze 2 ploegen een abo nemen van 15/mnd? Lijkt me eerder dat dat ze abonnees kost, dan oplevert.
pi_220349963
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Tja, was gewoon een geniale uittrap + perfect afgewerkt door die Zagré. Ik kan de schuld niet eens bij onze spelhervatting leggen.
Niet helemaal inderdaad, al is het ook wel weer tekenend.

Bovendien kan je best invullen dat zij de snelle en technische Zagre graag willen wegsturen bij zo'n situatie dus daar kan ook best op geanticipeerd worden.
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:39:58 #235
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220349978
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwkoop heeft wel GIF.
Pakt straks nog even rood.
pi_220349984
Goeie goal wel. Geen buitenspel?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220349985
*O* 1-1 *O*
pi_220349986
Ueda redt Feyenoord maar weer eens dit seizoen.
pi_220349987
En nu door jongons. Pak ze!
  zondag 15 maart 2026 @ 15:42:18 #241
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349988
Nou hèhé.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349989
Jep, buitenspel.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:42:20 #243
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220349992
Aii, buitenspel helaas.
pi_220350001
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:41 schreef H.FR het volgende:
Goeie goal wel. Geen buitenspel?
100%, helaas :'(
  zondag 15 maart 2026 @ 15:42:49 #247
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220350002
Ach, 1-1.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:42:57 #248
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220350005
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:42 schreef ashardalan het volgende:
*O* 1-1 *O*
:?
What can change the nature of a man?
pi_220350008
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:42 schreef Coco het volgende:

[..]
:?
U weet niet wat verloop van tijd is?
  zondag 15 maart 2026 @ 15:47:47 #251
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220350023
Zo overspannen die Wellenreuther, die moet ook echt weg deze zomer, slaat nergens op.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220350027
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Zo overspannen die Wellenreuther, die moet ook echt weg deze zomer, slaat nergens op.
Ja, rare reactie. Het is de 5-meter niet.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:48:56 #253
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220350030
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Zo overspannen die Wellenreuther, die moet ook echt weg deze zomer, slaat nergens op.
Ik zou ook overspannen zijn met zo'n kreupele verdediging.
  zondag 15 maart 2026 @ 15:49:34 #255
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220350033
Kraaijeveld krijgt die gozert tegen zich aan en dan geel? :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220350037
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Ik zou ook overspannen zijn met zo'n kreupele verdediging.
Verdediging :? ? We hebben een verdediging?
pi_220350038
Wat gaan we nu kijken?
pi_220350039
Is Nieuwkoop rechtsbuiten nu? Die zie je weinig verdedigen bij al die counters.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220350042
1-1
pi_220350044
Haha
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220350045
netjes
pi_220350048
*O* 1-1 *O*.
pi_220350049
Ueda redt Feyenoord ALWEER dit seioen
  zondag 15 maart 2026 @ 15:51:07 #264
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220350051
Geen buitenspel? :o

:+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage zondag 15 maart 2026 @ 15:51:12 #265
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220350053


Goede post wel van de NOS
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:51:33 #266
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220350058
Ueda snoert mondjes.

Goh.
What can change the nature of a man?
pi_220350060
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Geen buitenspel? :o

:+
FF 4 herhalingen afwachten & dan gaan reageren op posts van vóór de herhalingen... :P
pi_220350061
Uedagenot
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220350062
yes
pi_220350064
asebfjkashbdfkjhabsdkjhfbasdf
pi_220350066
*O* 2-1 *O*
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:52:11 #272
42184 crew  DaMart
pi_220350067
Gaat hard ineens :o.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_220350068
Ueda kan niet voetballen.

Fraai stukje @TweedeKlum genot
  zondag 15 maart 2026 @ 15:52:23 #274
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220350070
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:51 schreef bbuddybb het volgende:
asebfjkashbdfkjhabsdkjhfbasdf
Akkoord.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220350074
Ueda snoert mondjes
  zondag 15 maart 2026 @ 15:52:51 #277
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220350075
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda kan niet voetballen.

Fraai stukje @:TweedeKlum genot
Idd, scoren tegen kleintjes wel. Volgende week weer niks.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220350076
Van Persie contract voor het leven
pi_220350078
Persie alsof ie hem zelf maakt
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:53:07 #280
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220350080
wat er echt nodig was, was wat gif
  zondag 15 maart 2026 @ 15:53:31 #282
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220350084
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:53 schreef H.FR het volgende:
Persie alsof ie hem zelf maakt
Lek boven dit dat.

:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220350086
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:52 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Idd, scoren tegen kleintjes wel. Volgende week weer niks.
De enige speler die levert dit seizoen bedoel je en hoogtpersoonlijk Feyenoord op plek 2 wegzet.
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:53:34 #284
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220350087
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:53 schreef snabbi het volgende:
wat er echt nodig was, was wat gif
De gifbeker moest leeg.
What can change the nature of a man?
pi_220350088
Eerste keer dit seizoen dat we een betere 2e, dan 1e helft, spelen?
pi_220350089
En de volkomen terechte voorsprong
pi_220350091
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:53 schreef William_Papadin het volgende:
En de volkomen terechte voorsprong
_O-
  zondag 15 maart 2026 @ 15:54:20 #288
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220350093
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
De enige speler die levert dit seizoen bedoel je en hoogtpersoonlijk Feyenoord op plek 2 wegzet.
3 maanden niet gescoord. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220350094
We hebben nog minimaal twee kools nodig. Excelsior zal vast nog wel zeker een keertje scoren.
pi_220350095
Let Van Persie cook
pi_220350099
Wel bang dat dit een pyrrusoverwinning is. Nu blijft van Persie zeker zitten
pi_220350101
We moeten er nog wel minimaal eentje.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 15 maart 2026 @ 15:55:03 #293
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220350102
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:53 schreef snabbi het volgende:
wat er echt nodig was, was wat gif
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwkoop heeft wel GIF.
Gouden wissel. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220350104
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:54 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
[..]
3 maanden niet gescoord. :')
En nog altijd makkelijk topscorer _O_
pi_220350105
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:53 schreef Coco het volgende:

[..]
De gifbeker moest leeg.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 15 maart 2026 @ 15:55:42 #296
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220350109
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:54 schreef alopio het volgende:
Wel bang dat dit een pyrrusoverwinning is. Nu blijft van Persie zeker zitten
Als we verloren hadden ook joh, al worden we zesde. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 15 maart 2026 @ 15:56:22 #297
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220350115
Misschien krijgen we nog 10 miljoen voor die Jap komende zomer.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220350120
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Misschien krijgen we nog 10 miljoen voor die Jap komende zomer.
Als ie voor PSV had gespeeld, had ie er dertig gemaakt dit seizoen. Ben ik van overtuigd.
  zondag 15 maart 2026 @ 15:59:03 #299
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220350129
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:57 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Als ie voor PSV had gespeeld, had ie er dertig gemaakt dit seizoen. Ben ik van overtuigd.
Tegen het rechterrijtje ja.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220350130
Welke groep zwakzinnigen riep 10 minuten meerdere keren: “kanker Feyenoord” wtf

Hoop btw wel dat Fey dit wint liever hen dan nec naar de Champions league
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:59:33 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220350132
Zo’n 2-1 overwinning is natuurlijk helemaal kut. Daarmee blijven we weer een weekje doormodderen. Want ja, je wint toch.

Kut Feyenoord dit. Wat een waardeloze vertoning is dit toch :r
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')