Als iemand die al 7 jaar bij dezelfde werkgever zit vind ik dit GEEN goede post.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn vorige baas zei dat hij het niet erg vond als mensen weggingen omdat dat dat een teken is dat de mensen het goed doen, als iedereen blijft zitten heb je meestal te maken met middelmaat.
Zn vader was buitenom gegaan.quote:
Ik heb 16 jaar bij zelfde gezetenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als iemand die al 7 jaar bij dezelfde werkgever zit vind ik dit GEEN goede post.
Klopt.quote:
Zo iemand had je dan tot eind seizoen moeten aanstellen, dat is nu wel te laat. Of Excelsior moet winnen (lol)quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt.
En Robin van Persie is vleesgeworden zelfoverschatting zonder werkelijk inzicht.
Geef mij maar een stabiele middelmaat op dit moment. Gewoon saai en simpel (ik noem maar wat) een linksback op linksback zetten en in de zeventigste minuut logische wissels naar gelang het spelbeeld, en geen spelers die zich meteen weer hele wedstrijden kapot moeten rennen na maanden blessureleed.
Feyenoord heeft ongeveer 5000 momenten gehad om van Persie van de hand te doen maar nu is het inderdaad te laat. Of je moet blind gokken op een schokeffect (zoals ze nu in Amsterdam doen).quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo iemand had je dan tot eind seizoen moeten aanstellen, dat is nu wel te laat. Of Excelsior moet winnen (lol)
Het kan er hoe dan ook moeilijk slechter op worden.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ongeveer 5000 momenten gehad om van Persie van de hand te doen maar nu is het inderdaad te laat. Of je moet blind gokken op een schokeffect (zoals ze nu in Amsterdam doen).
Er zijn nog 24 punten te verdienen. Als je 5 punten achter staat met nog 2 wedstrijden te gaan is het pas te laat.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ongeveer 5000 momenten gehad om van Persie van de hand te doen maar nu is het inderdaad te laat. Of je moet blind gokken op een schokeffect (zoals ze nu in Amsterdam doen).
quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn nog 24 punten te verdienen. Als je 5 punten achter staat met nog 2 wedstrijden te gaan is het pas te laat.
Dat denk ik elke week weer.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het kan er hoe dan ook moeilijk slechter op worden.
Schaken en ook nog eens voetballenquote:
Ruben?quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Schaken en ook nog eens voetballenwat een God
Dat zal misschien lastig worden ja. Maar er komt zondag een ploeg in de Kuip op bezoek die het minst vaak heeft gescoord van alle eredivisieclubs en wél heel veel tegengoals krijgt, meer zelfs nog dan NAC. In je thuiswedstrijd daar punten tegen morsen is nóg weer slechter dan de eerdere blamages. En het is niet eens ondenkbaar.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het kan er hoe dan ook moeilijk slechter op worden.
Nee zijn zoon!quote:
Ik bedoelde meer dat je er met een trainerswissel hoe dan ook niet op achteruit kunt gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zal misschien lastig worden ja. Maar er komt zondag een ploeg in de Kuip op bezoek die het minst vaak heeft gescoord van alle eredivisieclubs en wél heel veel tegengoals krijgt, meer zelfs nog dan NAC. In je thuiswedstrijd daar punten tegen morsen is nóg weer slechter dan de eerdere blamages. En het is niet eens ondenkbaar.![]()
![]()
p.s. al schijnt Feyenoord vanmiddag in de oefenpot tegen Twente wel grote delen van de wedstrijd goed druk te hebben gezet, werkten ze allemaal keihard en was winst eigenlijk zeker niet onverdiend geweest in principe.
Feyenoord en wanbeleid?! Nee joh dat kan toch niet?!quote:Op donderdag 12 maart 2026 13:44 schreef Elan het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)feyenoorder-hendriks
Wanbeleid
Was ook niet echt een succes bij Vitesse, kan gebeuren.quote:Op donderdag 12 maart 2026 13:44 schreef Elan het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)feyenoorder-hendriks
Wanbeleid
De huisjurist (lol) heeft wat gechat met ChatGPT. Gedegen onderzoek.quote:In opdracht van de clubleiding nam naar verluidt Joris van Benthem de leiding over het onderzoek. De huisjurist zou een studie naar tussentijdse trainersontslagen in het voetbal hebben uitgevoerd. Daarvoor zou het verloop bij ruim 25 clubs die hun hoofdtrainer tijdens het seizoen ontsloegen zijn geanalyseerd. Daarbij werd gekeken naar de resultaten vóór en ná het ontslag, de ontwikkeling van het aantal behaalde punten per wedstrijd en de uiteindelijke positie op de ranglijst. De conclusie: in de meeste gevallen leidde een trainerswissel niet tot structureel betere prestaties.
Manusje van allesquote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De huisjurist (lol) heeft wat gechat met ChatGPT. Gedegen onderzoek.
Dit heb jij dus niet verzonnen maar heeft daadwerkelijk een bron?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De huisjurist (lol) heeft wat gechat met ChatGPT. Gedegen onderzoek.
Flopsite 1908 had dat bericht, maar het is inmiddels nergens meer te bekennen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit heb jij dus niet verzonnen maar heeft daadwerkelijk een bron?
Uit dat licht.
Bij Feyenoord wordt er ook nog elke maand een speler van de maand gekozenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)-olympique-marseille
Timber speler van de maand van Olympique.
Lex Immers werd ooit bijna speler van het jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)-olympique-marseille
Timber speler van de maand van Olympique.
Dat was het al toen in de winterstop besloten werd de trainer te laten zitten.quote:
Het moet gek lopen willen wij nog tweede worden ja. Aangezien wij nog geen enkele grote of belangrijke wedstrijd hebben gewonnen dit seizoen en wij ook pas 2 punten tegen top 6 teams hebben gehaald zie ik ons niet winnen thuis van Ajax of uit van NEC. En zeker die laatste wedstrijd gaat pijnlijk worden met een fanatiek en energiek NEC dat bloed ruikt.quote:
Tja dat kan wellicht helpen, dat ze geen blessures willen of zoiets. Maar die gasten zitten in zo’n flow die willen gewoon winnen en de Champions League halen, dat is nog een grotere prestatie dan de beker winnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Enige mazzeltje is dat NEC-uit een week voor de bekerfinale is, maar als dat je grootste houvast is gaat er iets niet goed nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |