abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220309306
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:58 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mijn vorige baas zei dat hij het niet erg vond als mensen weggingen omdat dat dat een teken is dat de mensen het goed doen, als iedereen blijft zitten heb je meestal te maken met middelmaat.
Als iemand die al 7 jaar bij dezelfde werkgever zit vind ik dit GEEN goede post.
pi_220310337
twitter


#bless
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220311204
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:47 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]

#bless
Zn vader was buitenom gegaan.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220312130
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Als iemand die al 7 jaar bij dezelfde werkgever zit vind ik dit GEEN goede post.
Ik heb 16 jaar bij zelfde gezeten ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 11 maart 2026 @ 07:05:41 #55
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220312222
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Ron Jans is vleesgeworden middelmaat
Klopt.
En Robin van Persie is vleesgeworden zelfoverschatting zonder werkelijk inzicht.

Geef mij maar een stabiele middelmaat op dit moment. Gewoon saai en simpel (ik noem maar wat) een linksback op linksback zetten en in de zeventigste minuut logische wissels naar gelang het spelbeeld, en geen spelers die zich meteen weer hele wedstrijden kapot moeten rennen na maanden blessureleed.
  woensdag 11 maart 2026 @ 09:14:13 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220312894
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:05 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Klopt.
En Robin van Persie is vleesgeworden zelfoverschatting zonder werkelijk inzicht.

Geef mij maar een stabiele middelmaat op dit moment. Gewoon saai en simpel (ik noem maar wat) een linksback op linksback zetten en in de zeventigste minuut logische wissels naar gelang het spelbeeld, en geen spelers die zich meteen weer hele wedstrijden kapot moeten rennen na maanden blessureleed.
Zo iemand had je dan tot eind seizoen moeten aanstellen, dat is nu wel te laat. Of Excelsior moet winnen (lol)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220313765
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Zo iemand had je dan tot eind seizoen moeten aanstellen, dat is nu wel te laat. Of Excelsior moet winnen (lol)
Feyenoord heeft ongeveer 5000 momenten gehad om van Persie van de hand te doen maar nu is het inderdaad te laat. Of je moet blind gokken op een schokeffect (zoals ze nu in Amsterdam doen).
pi_220313859
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Feyenoord heeft ongeveer 5000 momenten gehad om van Persie van de hand te doen maar nu is het inderdaad te laat. Of je moet blind gokken op een schokeffect (zoals ze nu in Amsterdam doen).
Het kan er hoe dan ook moeilijk slechter op worden.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 11 maart 2026 @ 13:33:59 #59
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220315222
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Feyenoord heeft ongeveer 5000 momenten gehad om van Persie van de hand te doen maar nu is het inderdaad te laat. Of je moet blind gokken op een schokeffect (zoals ze nu in Amsterdam doen).
Er zijn nog 24 punten te verdienen. Als je 5 punten achter staat met nog 2 wedstrijden te gaan is het pas te laat.
pi_220315342
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Er zijn nog 24 punten te verdienen. Als je 5 punten achter staat met nog 2 wedstrijden te gaan is het pas te laat.
  woensdag 11 maart 2026 @ 14:00:02 #61
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220315496
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:40 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Het kan er hoe dan ook moeilijk slechter op worden.
Dat denk ik elke week weer. :{
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220316225
twitter

  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 15:13:45 #63
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220316227
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:47 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]

#bless
Schaken en ook nog eens voetballen _O_ wat een God
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220316287
FC Twente is ons op ALLE fronten voorbij
pi_220316292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Schaken en ook nog eens voetballen _O_ wat een God
Ruben?
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 15:24:13 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220316297
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:40 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Het kan er hoe dan ook moeilijk slechter op worden.
Dat zal misschien lastig worden ja. Maar er komt zondag een ploeg in de Kuip op bezoek die het minst vaak heeft gescoord van alle eredivisieclubs en wél heel veel tegengoals krijgt, meer zelfs nog dan NAC. In je thuiswedstrijd daar punten tegen morsen is nóg weer slechter dan de eerdere blamages. En het is niet eens ondenkbaar. :D :{

p.s. al schijnt Feyenoord vanmiddag in de oefenpot tegen Twente wel grote delen van de wedstrijd goed druk te hebben gezet, werkten ze allemaal keihard en was winst eigenlijk zeker niet onverdiend geweest in principe. :)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 16:10:36 #67
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220316594
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ruben?
Nee zijn zoon!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220316686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:24 schreef Gert het volgende:

[..]
Dat zal misschien lastig worden ja. Maar er komt zondag een ploeg in de Kuip op bezoek die het minst vaak heeft gescoord van alle eredivisieclubs en wél heel veel tegengoals krijgt, meer zelfs nog dan NAC. In je thuiswedstrijd daar punten tegen morsen is nóg weer slechter dan de eerdere blamages. En het is niet eens ondenkbaar. :D :{

p.s. al schijnt Feyenoord vanmiddag in de oefenpot tegen Twente wel grote delen van de wedstrijd goed druk te hebben gezet, werkten ze allemaal keihard en was winst eigenlijk zeker niet onverdiend geweest in principe. :)
Ik bedoelde meer dat je er met een trainerswissel hoe dan ook niet op achteruit kunt gaan.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 08:11:43 #69
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220320778
Is van Persie al ontslagen???
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 12 maart 2026 @ 08:55:55 #70
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220320907
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2026 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Is van Persie al ontslagen???
Ik zou de lat niet te hoog leggen.
pi_220323806
quote:
Feyenoord en wanbeleid?! Nee joh dat kan toch niet?!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 12 maart 2026 @ 16:17:40 #73
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220323881
quote:
Was ook niet echt een succes bij Vitesse, kan gebeuren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220324675
Hendriks was in het Feyenoord shirt nooit zo bijzonder en had natuurlijk Hancko lange tijd voor zich. Had zich hier nooit naar dit niveau toe kunnen ontwikkelen.

Jongen heeft verder gewoon echt uitstekende stappen gezet, wellicht hebben we nu wel wat aan een doorverkoop. :)
  vrijdag 13 maart 2026 @ 13:45:11 #75
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220330790
quote:
In opdracht van de clubleiding nam naar verluidt Joris van Benthem de leiding over het onderzoek. De huisjurist zou een studie naar tussentijdse trainersontslagen in het voetbal hebben uitgevoerd. Daarvoor zou het verloop bij ruim 25 clubs die hun hoofdtrainer tijdens het seizoen ontsloegen zijn geanalyseerd. Daarbij werd gekeken naar de resultaten vóór en ná het ontslag, de ontwikkeling van het aantal behaalde punten per wedstrijd en de uiteindelijke positie op de ranglijst. De conclusie: in de meeste gevallen leidde een trainerswissel niet tot structureel betere prestaties.
De huisjurist (lol) heeft wat gechat met ChatGPT. Gedegen onderzoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')