abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:04:27 #26
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220306136
De beleidsbepalers zien geen wedstrijden of zo? We gaan er denk ik nog minstens 3 verliezen en hoe moet je in vredesnaam winnen met deze geitenkaas? Vrij naar Johan Druif.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220306283
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:58 schreef Gert het volgende:

[..]
Het zou (vind ik) Ten Kloese en co eerder juist gesierd hebben als ze hun inschattingsfout mbt Van Persie wél toe hadden gegeven. Het is nu zó uitzchtloos en zó gedoemd tot het mislopen van de 2e plaats. Die met deze selectie zéker gehaald kan en moet worden. Maar niet onder de beklemmende 'leiding' van die beginner vol zelfoverschatting.
Een trainer met meer ervaring, communicatieve skills en empathie kan weer snel structuur terugbrengen, en daarmee het zelfvertrouwen en spelplezier. En resultaat.
Maar we blijven dus aanmodderen. Ongelooflijk. :')
Ik had graag Ron Jans gezien, is denk ik iemand die vakmanschap combineert met goede sociale skills die zich ook niet snel gek laat maken. Daarnaast als je naar zijn resultaten in het algemeen kijkt doet het vaak relatief goed .
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:20:57 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220306285
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:19 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik had graag Ron Jans gezien, is denk ik iemand die vakmanschap combineert met goede sociale skills die zich ook niet snel gek laat maken. Daarnaast als je naar zijn resultaten in het algemeen kijkt doet het vaak relatief goed .
Ron Jans is vleesgeworden middelmaat
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220306322
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:23 schreef Slobeend het volgende:

[..]
:') Er zijn meer redenen denkbaar he.
Iedereen kan natuurlijk inzien dat er maar 1 reden is waarom van Persie nog blijft en dat is omdat het te duur is om hem nu te ontslaan. Welk perspectief, teken van peoplemanagement/ontwikkeling of andere positieve ontwikkeling zie jij dan precies?

Het enige wat je kan aandragen is dat de strijd om de 2de plek nog volledig open ligt, maar zelfs daarvan zou je eerlijk moeten concluderen dat dat alles te maken heeft met het matige strijdveld en niks met de zogenaamde kwaliteiten van van Persie.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:28:32 #30
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220306325
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:27 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Iedereen kan natuurlijk inzien dat er maar 1 reden is waarom van Persie nog blijft en dat is omdat het te duur is om hem nu te ontslaan.
Iedereen die het totaal niet heeft gevolgd, waarschijnlijk. Had het die reden maar, dan viel er nog wat voor te zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 11:50:26 #31
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220306507
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:27 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Iedereen kan natuurlijk inzien dat er maar 1 reden is waarom van Persie nog blijft en dat is omdat het te duur is om hem nu te ontslaan. Welk perspectief, teken van peoplemanagement/ontwikkeling of andere positieve ontwikkeling zie jij dan precies?

Het enige wat je kan aandragen is dat de strijd om de 2de plek nog volledig open ligt, maar zelfs daarvan zou je eerlijk moeten concluderen dat dat alles te maken heeft met het matige strijdveld en niks met de zogenaamde kwaliteiten van van Persie.
Je snapt het niet. Ik zie geen enkele ontwikkeling, wat mij betreft was hij allang ontslagen. Maar Te Kloese wil Van Persie waarschijnlijk niet ontslaan omdat hij dan zelf ook wegmoet. Het is een soort principekwestie voor hem geworden. Ze kunnen nog schermen met de 2e plek dus laten ze hem maar zitten. En misschien omdat het in de zomer makkelijker is een vervanger op te roepen. En omdat Te Kloese incapabel is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 10-03-2026 12:24:35 ]
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:57:31 #32
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220306549
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:27 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Iedereen kan natuurlijk inzien dat er maar 1 reden is waarom van Persie nog blijft en dat is omdat het te duur is om hem nu te ontslaan. Welk perspectief, teken van peoplemanagement/ontwikkeling of andere positieve ontwikkeling zie jij dan precies?

Het enige wat je kan aandragen is dat de strijd om de 2de plek nog volledig open ligt, maar zelfs daarvan zou je eerlijk moeten concluderen dat dat alles te maken heeft met het matige strijdveld en niks met de zogenaamde kwaliteiten van van Persie.
Je hebt nu wel genoeg onzin uitgeslagen voor vandaag lijkt me.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220306560
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:57 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je hebt nu wel genoeg onzin uitgeslagen voor vandaag lijkt me.
Dan zit ik in het goede topic schijnbaar, want verder dan want persoonlijk getreiter komen de meeste users hier ook niet :)
  Forum Admin dinsdag 10 maart 2026 @ 12:25:44 #34
35723 crew  GGMM
pi_220306798
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:00 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dan zit ik in het goede topic schijnbaar, want verder dan want persoonlijk getreiter komen de meeste users hier ook niet :)
Dan want
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin dinsdag 10 maart 2026 @ 12:26:49 #35
35723 crew  GGMM
pi_220306822
Hoe dan ook, laten we get gezellig houden vanaf nu :) als we allemaal een beetje respect naar elkaar tonen zul je zien dat we allemaal een stuk blijer worden!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin dinsdag 10 maart 2026 @ 12:28:05 #36
35723 crew  GGMM
pi_220306841
Oh Slobeend mod vanaf nu VBL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 12:29:43 #37
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220306859
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:28 schreef GGMM het volgende:
Oh Slobeend mod vanaf nu VBL
Ja sorry, ik had m'n eigen post al aangepast. Ik mod vanaf nu geen VBL meer :)
  dinsdag 10 maart 2026 @ 12:31:04 #38
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220306869
Slobeend in die paar minuten al een betere VBL-mod geweest dan @onlogisch
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220306998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:31 schreef Caland het volgende:
Slobeend in die paar minuten al een betere VBL-mod geweest dan @:onlogisch
Als @Slobeend een grote wil worden moet hij dit van NWS naar VBL zetten.

NWS / 23 rode kaarten en ingrijpen door militaire politie bij voetbalgevecht
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 13:02:43 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220307069
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:31 schreef Caland het volgende:
Slobeend in die paar minuten al een betere VBL-mod geweest dan @:onlogisch
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 10 maart 2026 @ 13:54:28 #41
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220307414
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:50 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Je snapt het niet. Ik zie geen enkele ontwikkeling, wat mij betreft was hij allang ontslagen. Maar Te Kloese wil Van Persie waarschijnlijk niet ontslaan omdat hij dan zelf ook wegmoet. Het is een soort principekwestie voor hem geworden. Ze kunnen nog schermen met de 2e plek dus laten ze hem maar zitten. En misschien omdat het in de zomer makkelijker is een vervanger op te roepen. En omdat Te Kloese incapabel is.
Als je komend seizoen de CL ingaat mag er wel heel wat gebeuren want met dit zootje wordt dat een fiasco. Overigens geldt dat voor Ajax ook momenteel.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 13:58:59 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220307472
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Als je komend seizoen de CL ingaat mag er wel heel wat gebeuren want met dit zootje wordt dat een fiasco. Overigens geldt dat voor Ajax ook momenteel.
Zelfs het DOMINANTE PSV eindigde op een lullige 28e plek, onder Pafos.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220307800
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Ron Jans is vleesgeworden middelmaat
Wie zou jij dan als trainer willen zien?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 10 maart 2026 @ 14:48:09 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220307818
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wie zou jij dan als trainer willen zien?
Geen Ron Jans, in ieder geval

Ik zie tokkie Dick het ook niet echt aankunnen bij een grotere club, eigenlijk meer gecharmeerd van Correia maar daar lijkt het me ook wat te vroeg voor. Eigenlijk geen Nederlandse opties voorhanden, al zal Van Wonderen wel naar Simonis gaan kijken (de gruwel :{ )
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220307830
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Geen Ron Jans, in ieder geval

Ik zie tokkie Dick het ook niet echt aankunnen bij een grotere club, eigenlijk meer gecharmeerd van Correia maar daar lijkt het me ook wat te vroeg voor. Eigenlijk geen Nederlandse opties voorhanden, al zal Van Wonderen wel naar Simonis gaan kijken (de gruwel :{ )
Als Telstar niet degradeert gaat hij naar AZ, dat is veel meer een club die past bij hem, en waar hij rustig kan werken zonder debiel bestuur.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 10 maart 2026 @ 14:51:34 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220307843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als Telstar niet degradeert gaat hij naar AZ, dat is veel meer een club die past bij hem, en waar hij rustig kan werken zonder debiel bestuur.
Ja dat bedoel ik ook, als hij het goed doet bij AZ zou je hem wel kunnen oppikken. Nu nog niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 10 maart 2026 @ 14:51:42 #47
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220307844
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als Telstar niet degradeert gaat hij naar AZ, dat is veel meer een club die past bij hem, en waar hij rustig kan werken zonder debiel bestuur.
AZ lijkt me voor Correia inderdaad een prima optie.
pi_220307853
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als Telstar niet degradeert gaat hij naar AZ, dat is veel meer een club die past bij hem, en waar hij rustig kan werken zonder debiel bestuur.
Mooi, dan kunnen ze in Alkmaar weer boos worden als we over een jaar of 3 aankloppen voor hun trainer. :D
...hier om je mars te breken.
pi_220307901
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:52 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Mooi, dan kunnen ze in Alkmaar weer boos worden als we over een jaar of 3 aankloppen voor hun trainer. :D
Mijn vorige baas zei dat hij het niet erg vond als mensen weggingen omdat dat dat een teken is dat de mensen het goed doen, als iedereen blijft zitten heb je meestal te maken met middelmaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220309295
Als je toch wil experimenteren en er geen namen beschikbaar zijn, dan heb ik meer vertrouwen in Bosschaart (voor de rest van dit seizoen). Maar liever mag hij ook eerst ervaring opdoen elders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')