abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220303956


PROGRAMMA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEDRAGSREGELS IN DIT TOPIC
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220303963
quote:
Robin van Persie overleeft spoedoverleg en blijft trainer van Feyenoord

Robin van Persie blijft ondanks de povere resultaten in het zadel zitten als trainer van Feyenoord. Dat is de uitkomst van een dag vol overleg in de Kuip, zo melden ingewijden. Feyenoord leverde zondag op bezoek bij NAC (3-3) opnieuw punten in, maar staat nog wel altijd op de tweede plaats in de eredivisie.

De clubleiding kwam maandag bijeen om te besluiten of Van Persie in hun ogen nog altijd de juiste man op de juiste plek is. Dat Feyenoord op een plaats staat die recht geeft op Champions League-voetbal en ten opzichte van de concurrentie een relatief makkelijk programma heeft, waren belangrijke argumenten om voorlopig met hem verder te gaan. Ook is er geen enkele garantie dat het met een andere trainer beter zal gaan.

De druk op Van Persie werd de afgelopen weken steeds verder opgevoerd. Na een kansloze nederlaag bij PSV werd weliswaar nipt gewonnen van FC Utrecht, Go Ahead Eagles en Telstar, maar vervolgens bleek FC Twente veel te sterk. Ook tegen laagvlieger NAC gaf de ploeg de tegengoals weer makkelijk weg en werd vanuit het uitvak door de Feyenoord-supporters om het ontslag van Van Persie geroepen.

Maandag kwam de volledige top van Feyenoord bij elkaar in de Kuip. Een ontmoeting die al op de agenda stond, maar het samenzijn concentreerde zich gezien de huidige ontwikkelingen op één cruciaal onderwerp: de positie van de trainer. Met als uitkomst dat het vertrouwen er blijft dat hij de neerwaartse spiraal nog om kan buigen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220304020
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:22 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Geen lul op tafel toafel @Zipportal
  maandag 9 maart 2026 @ 23:42:02 #4
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220304024
Ach, die jongen staat sterk op de 2e plaats. Die ga je er toch niet uitgooien.
pi_220304026
TT heeft niet geholpen



@Zipportal
pi_220304035
Arteta was ok ’n paar keer bijna kampioen, joh.
pi_220304038
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:39 schreef Wotte het volgende:

[..]
Geen lul op tafel toafel @:Zipportal
DtK heeft zoveel Mexicaanse pilletjes geslikt dat z’n lul er allang afgeklapt is. Channant.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220304076
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]
DtK heeft zoveel Mexicaanse pilletjes geslikt dat z’n lul er allang afgeklapt is. Channant.
Hij is te druk bezig om die gigantische ballen vast te houden. Dennis is op de boeg gaan staan en wijst vastberaden in de richting van de storm.
pi_220304263
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:57 schreef snabbi het volgende:
Priske zei dat hij het heilige vuur miste en dat hij niet wist hoe dat terug moest komen. Dat is de reden waarom hij ontslagen moest worden, want als je geen idee hebt hoe je de groep moet beïnvloeden, dan hoor je er niet thuis.

Voor RvP geldt in mijn ogen dat hij niet kan zien dat hij de groep niet kan beïnvloeden en geen input accepteert voor hoe dingen anders kunnen. Dat is voor mij de reden waarom hij het veld moet ruimen.

Prestaties/verliezen etc. zijn slechts een aanleiding maar niet de reden!
Priske had inderdaad nog zelfkennis en realiteitszin. RVP gooit er de meest grote onzin uit. Ik ben benieuwd wanneer de spelersgroep gaat opstaan, maar dat ligt niet echt in de lijn der verwachting gezien de samenstelling.
pi_220304275
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Het enige argument is maar we staan nog tweede

Snap ook niet waar het hele makkelijke programma idee vandaan komt, zondag win je misschien nog na een billenknijper: daarna ga je met spel nauwelijks meer een wedstrijdje winnen.
Dat argument slaat ook nergens op. Het is niet eens de verdienste van trainer dat we tweede staan. “We staan tweede ondanks RVP”, zou beter zijn.


Daarnaast kijk je dan niet eens alleen naar je eigen presteren maar je het falen bij de concurrent meewegen in je beslissing. Stel dat Ajax wel een normaal seizoen had gedraaid, dan was hij wel ontslagen omdat je geen tweede meer stond._o-

En met AZ, NEC, FC Groningen en Ajax voor de boeg gaan we inderdaad nog genoeg punten verspelen.
pi_220304538
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 06:08 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Dat argument slaat ook nergens op. Het is niet eens de verdienste van trainer dat we tweede staan. “We staan tweede ondanks RVP”, zou beter zijn.

Daarnaast kijk je dan niet eens alleen naar je eigen presteren maar je het falen bij de concurrent meewegen in je beslissing. Stel dat Ajax wel een normaal seizoen had gedraaid, dan was hij wel ontslagen omdat je geen tweede meer stond._o-

En met AZ, NEC, FC Groningen en Ajax voor de boeg gaan we inderdaad nog genoeg punten verspelen.
Voor Feyenoord wordt Excelsior thuis, Fortuna uit en PEC Zwolle uit ook gewoon moeilijk.

Dat bewijzen voorgaande wedstrijden tegen NAC, Go Ahead Eagles en Telstar wel.

Het is puur hopen dat we na aanstaande zondag een punt of 5 a 6 voorsprong hebben en dat dat voldoende is om nipt 2e te worden. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220304874
'3 kraakheldere redenen voor aanblijven van Persie onthuld'

1: geld
2: geld
3: geld
  dinsdag 10 maart 2026 @ 08:58:18 #13
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220304882
21 en 24 mei playoffs Conference League, ik zet ze alvast in de agenda.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 10 maart 2026 @ 09:08:51 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220304907
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 08:56 schreef Solispolar het volgende:
'3 kraakheldere redenen voor aanblijven van Persie onthuld'

1: geld
2: geld
3: geld
Kijk eens dom, ja ho maar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220305173
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Kijk eens dom, ja ho maar.
Ik denk dat veronderstellen dat van Persie mag blijven vanwege het goede voetbal en de goede resultaten nog net wat dommer is.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 09:32:55 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220305209
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik denk dat veronderstellen dat van Persie mag blijven vanwege het goede voetbal en de goede resultaten nog net wat dommer is.
Als je dan toch bijzonder weinig van welke situatie dan ook af weet, roeptoeter dan niks zou ik zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 10:03:12 #17
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220305374
Ach, Solispolar weer eens in de mud.
pi_220305393
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:03 schreef Slobeend het volgende:
Ach, Solispolar weer eens in de mud.
Ja, kut -O- Bij ander inzien hebben jullie natuurlijk gelijk. van Persie mag blijven omdat hij het zo goed doet :)
pi_220305460
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:42 schreef 3rr0r het volgende:
TT heeft niet geholpen

[ afbeelding ]

@:Zipportal
quote:
- prikkelende headlines (geen clickbait natuurlijk, maar mag wel prikkelender)
FB / FOK! plan de campagne #3

Blijven doneren.
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 10:23:49 #20
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220305477
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:07 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ja, kut -O- Bij ander inzien hebben jullie natuurlijk gelijk. van Persie mag blijven omdat hij het zo goed doet :)
:') Er zijn meer redenen denkbaar he.
pi_220305729
De belangrijkste reden is dat je in deze fase echt niet makkelijk even een trainer opduikelt van niveau die hierin stapt. En als je dat al zou doen, dan zou dit slecht afstralen op de leiding dat ze echt geen idee hebben wat ze doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 10 maart 2026 @ 10:38:58 #22
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220305801
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:35 schreef raptorix het volgende:
De belangrijkste reden is dat je in deze fase echt niet makkelijk even een trainer opduikelt van niveau die hierin stapt. En als je dat al zou doen, dan zou dit slecht afstralen op de leiding dat ze echt geen idee hebben wat ze doen.
Kees van Wonderen was/is bijna binnen en die kan wel een organisatie neerzetten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220305914
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 08:58 schreef TweedeKlum het volgende:
21 en 24 mei playoffs Conference League, ik zet ze alvast in de agenda.
21 mei heb je genoeg aan
  dinsdag 10 maart 2026 @ 10:50:22 #24
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220305974
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:45 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
21 mei heb je genoeg aan
Akkoord.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 10:58:01 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220306091
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:35 schreef raptorix het volgende:
De belangrijkste reden is dat je in deze fase echt niet makkelijk even een trainer opduikelt van niveau die hierin stapt. En als je dat al zou doen, dan zou dit slecht afstralen op de leiding dat ze echt geen idee hebben wat ze doen.
Het zou (vind ik) Ten Kloese en co eerder juist gesierd hebben als ze hun inschattingsfout mbt Van Persie wél toe hadden gegeven. Het is nu zó uitzchtloos en zó gedoemd tot het mislopen van de 2e plaats. Die met deze selectie zéker gehaald kan en moet worden. Maar niet onder de beklemmende 'leiding' van die beginner vol zelfoverschatting.
Een trainer met meer ervaring, communicatieve skills en empathie kan weer snel structuur terugbrengen, en daarmee het zelfvertrouwen en spelplezier. En resultaat.
Maar we blijven dus aanmodderen. Ongelooflijk. :')
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')