abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220303172
Beste nu is natuurlijk aankomend weekend even afwachten. Je kan zondagavond gedeeltelijk 2e staan, je kan ook 6 punten voor staan op de nr 3.
pi_220303184
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:57 schreef Alpha0 het volgende:
Beste nu is natuurlijk aankomend weekend even afwachten. Je kan zondagavond gedeeltelijk 2e staan, je kan ook 6 punten voor staan op de nr 3.
5 punten dan, verwacht ik. Als NEC verliest van PSV wat op zich voor de hand ligt, maar FC Twente en/of Ajax wel wint.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220303225
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
5 punten dan, verwacht ik. Als NEC verliest van PSV wat op zich voor de hand ligt, maar FC Twente en/of Ajax wel wint.
Daarom, dat kan ook nog. 6 punten voor is natuurlijk het meest gunstige scenario.
pi_220303270
PSV wint thuis van NEC en Twente, jullie winnen thuis van ajax. Dan is plek 2 binnen.
pi_220303398
Hendriks inmiddels 40mln waard. Hebben we voor minder dan een miljoen weg gedaan. Hopelijk nog een leuk doorverkoop percentage.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 21:54:29 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220303474
twitter
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 9 maart 2026 @ 21:56:19 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220303492
Announce netten tegen Excelsior
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 21:59:21 #283
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220303509
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:16 schreef PSVCL het volgende:
PSV wint thuis van NEC en Twente, jullie winnen thuis van ajax. Dan is plek 2 binnen.
Oke bedankt
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 9 maart 2026 @ 22:05:28 #284
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220303551
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:56 schreef Caland het volgende:
Announce netten tegen Excelsior
Meh, als mensen nu ook nog eens stennis gaan lopen schoppen, dan is dat uiteraard diep triest. Ik vind sowieso soms de kritiek op spelers en staf erg ver gaan. Kritiek is geen probleem, maar het is hier en daar wel heel erg persoonlijk aan het woorden. Ik snap ook echt wel dat de frustratie groot is, maar ergens was dit te verwachten. Vorig jaar, bij aanstelling van Van Persie werd er al aangegeven dat ze weten dat hij nog een beginnend trainer is en dat ze daar rekening mee houden.

Nogmaals, helemaal begrijpelijk dat men aan zijn stoelpoten zaagt, zo gaat dat in het voetbal. Je weet alleen dat ze hem niet gaan laten vallen. Als hij als doel heeft gekregen 'tweede worden' en als we dat dan bereiken dan heeft ie gewoon zijn doel behaald, of we dat nu wel of niet leuk vinden. En ja, de rest is allemaal nóg slechter, daarom staan we nog op die plek. Het liefste allemaal met mooi voetbal en dergelijke, maar dat was het doel niet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220303569
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
pi_220303577
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:59 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Oke bedankt
geen dank
pi_220303634
Was Priske nu maar nooit ontslagen :)
  maandag 9 maart 2026 @ 22:19:06 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220303640
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Meh, als mensen nu ook nog eens stennis gaan lopen schoppen, dan is dat uiteraard diep triest. Ik vind sowieso soms de kritiek op spelers en staf erg ver gaan. Kritiek is geen probleem, maar het is hier en daar wel heel erg persoonlijk aan het woorden. Ik snap ook echt wel dat de frustratie groot is, maar ergens was dit te verwachten. Vorig jaar, bij aanstelling van Van Persie werd er al aangegeven dat ze weten dat hij nog een beginnend trainer is en dat ze daar rekening mee houden.

Nogmaals, helemaal begrijpelijk dat men aan zijn stoelpoten zaagt, zo gaat dat in het voetbal. Je weet alleen dat ze hem niet gaan laten vallen. Als hij als doel heeft gekregen 'tweede worden' en als we dat dan bereiken dan heeft ie gewoon zijn doel behaald, of we dat nu wel of niet leuk vinden. En ja, de rest is allemaal nóg slechter, daarom staan we nog op die plek. Het liefste allemaal met mooi voetbal en dergelijke, maar dat was het doel niet.
twitter


@Alaphilippe_ @maxi-mus @Coco
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220303688
Ik was hier volledig op voorbereid dus vind dit niet eens een anti-climax. Je bent vooral heel naïef als je serieus gedacht had dat Van Persie er vanavond uit zou vliegen.

quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was Priske nu maar nooit ontslagen :)
Dit gaat ook weer wat ver. Je kan niet ontkennen dat Van Persie het vorige seizoen uiteindelijk prima heeft afgerond dus dat er een enorme mismatch met Priske was, was ook wel overduidelijk.
  Forum Admin maandag 9 maart 2026 @ 22:25:53 #290
35723 crew  GGMM
pi_220303702
Gefeliciteerd jongens :) Zo'n trainerswissel zorgt alleen maar voor veel onrust
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220303709
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:19 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]

@:alaphilippe_ @:maxi-mus @:coco
1800000000000!! @Haags
  maandag 9 maart 2026 @ 22:27:08 #292
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220303712
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was hier volledig op voorbereid dus vind dit niet eens een anti-climax. Je bent vooral heel naïef als je serieus gedacht had dat Van Persie er vanavond uit zou vliegen.
[..]
Dit gaat ook weer wat ver. Je kan niet ontkennen dat Van Persie het vorige seizoen uiteindelijk prima heeft afgerond dus dat er een enorme mismatch met Priske was, was ook wel overduidelijk.
Ik denk dat Bosschaart het niet slechter had gedaan dan Van Persie, als ie had mogen blijven.

Dan hadden we tenminste tijd gehad om een goede trainer aan te stellen in de zomer.
pi_220303768
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik denk dat Bosschaart het niet slechter had gedaan dan Van Persie, als ie had mogen blijven.

Dan hadden we tenminste tijd gehad om een goede trainer aan te stellen in de zomer.
Rond de periode dat Priske vertrok vreesde ik serieus dat we de play-offs in zouden gaan en met ons trackrecord daarin dit jaar dus geen eens Europees zouden hebben gespeeld. Je moet Van Persie wel nageven dat hij dat prima gerepareerd heeft. Denk overigens wel dat dat voornamelijk komt omdat hij gewoon een grote naam heeft en spelers die er mentaal niet zo lekker in zitten dat tof vinden en daar een boost van krijgen. Ik weet niet of Bosschaart dat ook teweeg had kunnen brengen, dat is slechts een matige linksback geweest en niet de topscorer van Oranje. En dat nog buiten het feit dat hij reglementair gewoon niet mocht blijven zitten.
  maandag 9 maart 2026 @ 22:35:54 #294
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220303773
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:19 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]

@:alaphilippe_ @:maxi-mus @:coco
Daar gaat een net ook niet veel tegen doen en lijkt mij ook gewoon van holbewonerniveau.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220303798
Tsjah als het nu niet doet, hoef je nooit meer een trainer te ontslaan. Met terugwerkende kracht best gek dat Prikse werd ontslagen.
  maandag 9 maart 2026 @ 22:46:47 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220303825
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Tsjah als het nu niet doet, hoef je nooit meer een trainer te ontslaan. Met terugwerkende kracht best gek dat Prikse werd ontslagen.
Het enige argument is maar we staan nog tweede

Snap ook niet waar het hele makkelijke programma idee vandaan komt, zondag win je misschien nog na een billenknijper: daarna ga je met spel nauwelijks meer een wedstrijdje winnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220303826
Volgend seizoen kampioen met de Pers. _O_
pi_220303828
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Tsjah als het nu niet doet, hoef je nooit meer een trainer te ontslaan. Met terugwerkende kracht best gek dat Prikse werd ontslagen.
Priske was een buutnlander. Het altijd racistische Feyenoord.
pi_220303868
Priske zei dat hij het heilige vuur miste en dat hij niet wist hoe dat terug moest komen. Dat is de reden waarom hij ontslagen moest worden, want als je geen idee hebt hoe je de groep moet beïnvloeden, dan hoor je er niet thuis.

Voor RvP geldt in mijn ogen dat hij niet kan zien dat hij de groep niet kan beïnvloeden en geen input accepteert voor hoe dingen anders kunnen. Dat is voor mij de reden waarom hij het veld moet ruimen.

Prestaties/verliezen etc. zijn slechts een aanleiding maar niet de reden!
pi_220303907
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]
60 dagen.
Na Excelsior aanstellen dus.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')