Misschien dacht hij dat hij NEC uit speelde ipv NAC.quote:Op maandag 9 maart 2026 15:30 schreef Elan het volgende:
Hoe hij dat NAC ook keer op keer loopt op te hemelen alsof zij derde staan in plaats van NEC
Inderdaad, weg met die troep. Geweldige speler maar als trainer totaal ongeschikt op dit niveau. Zo snel mogelijk Schreuder benaderen voor komend seizoen. Laat Hake het seizoen maar afmaken.quote:
Ik denk dat Van Persie veel te eigenwijs is om te beïnvloeden. Waarom Hake dan blijft zitten is me ook een raadsel, die zou prima weer ergens als hoofdtrainer aan de slag kunnen volgens mij.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:15 schreef Document1 het volgende:
Hake is toch net zo goed debet aan wat hier gebeurt?
Nee want Van Persie denkt dat hij de Here Jezus zelf is en beslist kennelijk over de tactiek zonder daar in anderen echt aan te willen horen.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:15 schreef Document1 het volgende:
Hake is toch net zo goed debet aan wat hier gebeurt?
Niets wat we nog niet wisten maargoed…quote:Feyenoord is na de 26ste speelronde de slechtste nummer 2 van de VriendenLoterij eredivisie in de 21ste eeuw. De club heeft 49 punten en heeft een achterstand van maar liefst 19 punten op koploper PSV.
Dit. Robin luistert en doet er verder niks mee.quote:Op maandag 9 maart 2026 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand denkt toch dat Van Persie zich iets van een Haké aantrekt? Dan had je Van Gaal of Wenger naast hem moeten zetten maar dat wil ook niemand.
Van Persie zou zeggen dat PSV de beste koploper is in de 21e eeuw.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niets wat we nog niet wisten maargoed…
En het ergste wat betreft de algehele staat van de eredivisie: De rest staat daar dus nog onder.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niets wat we nog niet wisten maargoed…
60 dagen.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:36 schreef De_Pel het volgende:
Hoe lang mag Bosschaart zonder diploma werken? Of zouden we nog wegkomen met een schijnconstructie met “hoofdtrainer” Hake?
Laatste speelronde is 17 meiquote:
Het is echt nog lang niet zeker of we 2e worden. Van Persie kan nog heel veel verpesten.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:43 schreef Document1 het volgende:
Van Persie wel of niet gaat geen reet uitmaken denk ik. Met hangen en wurgen worden we tweede ongeacht wie ze voor de groep zetten.
Als je hem ontslaat zou ik Van Wonderen voor de groep zetten zodat hij in de zomer als TD (want dat gaat helaas wel gebeuren) een goed beeld heeft van wat deze selectie nodig heeftquote:Op maandag 9 maart 2026 20:36 schreef De_Pel het volgende:
Hoe lang mag Bosschaart zonder diploma werken? Of zouden we nog wegkomen met een schijnconstructie met “hoofdtrainer” Hake?
Een andere trainer zou er in ieder geval een soort van organisatie in krijgen, een soort basis, waardoor het spel in ieder geval al meteen zou moeten verbeteren.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:43 schreef Document1 het volgende:
Van Persie wel of niet gaat geen reet uitmaken denk ik. Met hangen en wurgen worden we tweede ongeacht wie ze voor de groep zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |