abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220301149
Hoe hij dat NAC ook keer op keer loopt op te hemelen alsof zij derde staan in plaats van NEC _O-
blablablabla
pi_220301178
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:30 schreef Elan het volgende:
Hoe hij dat NAC ook keer op keer loopt op te hemelen alsof zij derde staan in plaats van NEC _O-
Misschien dacht hij dat hij NEC uit speelde ipv NAC.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 9 maart 2026 @ 16:55:45 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220301506
quote:
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220301528
Hij vond die wedstrijd ons dus oprecht goed voor de dag komen en recht hebben op de overwinning, Dan ben je toch totaal losgekoppeld van de realiteit?
2.5 kansen gecreëerd na die kool :') .
blablablabla
pi_220301541
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:55 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]
Inderdaad, weg met die troep. Geweldige speler maar als trainer totaal ongeschikt op dit niveau. Zo snel mogelijk Schreuder benaderen voor komend seizoen. Laat Hake het seizoen maar afmaken.

Blijf er ook bij dat het materiaal helemaal zo slecht niet is het is meer dat elke vorm van een duidelijk tactisch plan, anticiperen en geloof ontbreekt bij de spelers.
blablablabla
pi_220301609
Hake is toch net zo goed debet aan wat hier gebeurt?
  maandag 9 maart 2026 @ 17:27:04 #258
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220301671
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:15 schreef Document1 het volgende:
Hake is toch net zo goed debet aan wat hier gebeurt?
Ik denk dat Van Persie veel te eigenwijs is om te beïnvloeden. Waarom Hake dan blijft zitten is me ook een raadsel, die zou prima weer ergens als hoofdtrainer aan de slag kunnen volgens mij.
pi_220301677
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:15 schreef Document1 het volgende:
Hake is toch net zo goed debet aan wat hier gebeurt?
Nee want Van Persie denkt dat hij de Here Jezus zelf is en beslist kennelijk over de tactiek zonder daar in anderen echt aan te willen horen.
Tenminste dat soort berichten komen steeds meer naar buiten, het zou mij in elk geval niet verbazen. Die man leeft volledig in zijn eigen waarheid, dat hoor je al tijdens de persconferenties.

Als je vond dat we gisteren goed gespeeld hebben en recht hadden op de overwinning heb je niks bij Feyenoord te zoeken. Het was abominabel slecht en we hebben zeker de tweede helft amper kansen gecreëerd..
blablablabla
pi_220301695
Oké daar heb ik allemaal geen idee van. Sinds ik door rugproblemen niet meer in het stadion kom krijg ik sowieso weinig mee van alle roddels. Ik erger me solo voor tv tegenwoordig. :P
pi_220301772
quote:
Feyenoord is na de 26ste speelronde de slechtste nummer 2 van de VriendenLoterij eredivisie in de 21ste eeuw. De club heeft 49 punten en heeft een achterstand van maar liefst 19 punten op koploper PSV.
Niets wat we nog niet wisten maargoed…
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 9 maart 2026 @ 18:41:22 #262
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220302058
Niemand denkt toch dat Van Persie zich iets van een Haké aantrekt? Dan had je Van Gaal of Wenger naast hem moeten zetten maar dat wil ook niemand.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220302167
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand denkt toch dat Van Persie zich iets van een Haké aantrekt? Dan had je Van Gaal of Wenger naast hem moeten zetten maar dat wil ook niemand.
Dit. Robin luistert en doet er verder niks mee.
...hier om je mars te breken.
  maandag 9 maart 2026 @ 18:57:29 #264
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220302170
Het is fijn dat je geen minnetjes meer uit kan delen op de site, dan kom ik goed weg als ik nog eens stel: laat Pastoor het seizoen afmaken, daar ben ik heel benieuwd naar.

:@
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220302187
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Niets wat we nog niet wisten maargoed…
Van Persie zou zeggen dat PSV de beste koploper is in de 21e eeuw. :+
...hier om je mars te breken.
  FOK!Fotograaf maandag 9 maart 2026 @ 19:17:16 #266
842 Zorro
Z
pi_220302289
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Niets wat we nog niet wisten maargoed…
En het ergste wat betreft de algehele staat van de eredivisie: De rest staat daar dus nog onder.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220302929
twitter


Spannundd
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220303026
Tied voor tribunalen @Wotte
pi_220303036
Hoe lang mag Bosschaart zonder diploma werken? Of zouden we nog wegkomen met een schijnconstructie met “hoofdtrainer” Hake?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220303045
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:36 schreef De_Pel het volgende:
Hoe lang mag Bosschaart zonder diploma werken? Of zouden we nog wegkomen met een schijnconstructie met “hoofdtrainer” Hake?
60 dagen.
pi_220303069
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]
60 dagen.
Laatste speelronde is 17 mei :+
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220303074
Van Persie wel of niet gaat geen reet uitmaken denk ik. Met hangen en wurgen worden we tweede ongeacht wie ze voor de groep zetten.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:52:53 #273
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220303132
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:43 schreef Document1 het volgende:
Van Persie wel of niet gaat geen reet uitmaken denk ik. Met hangen en wurgen worden we tweede ongeacht wie ze voor de groep zetten.
Het is echt nog lang niet zeker of we 2e worden. Van Persie kan nog heel veel verpesten.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:54:25 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220303146
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:36 schreef De_Pel het volgende:
Hoe lang mag Bosschaart zonder diploma werken? Of zouden we nog wegkomen met een schijnconstructie met “hoofdtrainer” Hake?
Als je hem ontslaat zou ik Van Wonderen voor de groep zetten zodat hij in de zomer als TD (want dat gaat helaas wel gebeuren) een goed beeld heeft van wat deze selectie nodig heeft
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220303163
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:43 schreef Document1 het volgende:
Van Persie wel of niet gaat geen reet uitmaken denk ik. Met hangen en wurgen worden we tweede ongeacht wie ze voor de groep zetten.
Een andere trainer zou er in ieder geval een soort van organisatie in krijgen, een soort basis, waardoor het spel in ieder geval al meteen zou moeten verbeteren.

Momenteel lijkt het al maanden nergens op en lijkt het alsof ze maar wat doen. Onsamenhangend zooitje.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220303172
Beste nu is natuurlijk aankomend weekend even afwachten. Je kan zondagavond gedeeltelijk 2e staan, je kan ook 6 punten voor staan op de nr 3.
pi_220303184
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:57 schreef Alpha0 het volgende:
Beste nu is natuurlijk aankomend weekend even afwachten. Je kan zondagavond gedeeltelijk 2e staan, je kan ook 6 punten voor staan op de nr 3.
5 punten dan, verwacht ik. Als NEC verliest van PSV wat op zich voor de hand ligt, maar FC Twente en/of Ajax wel wint.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220303225
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
5 punten dan, verwacht ik. Als NEC verliest van PSV wat op zich voor de hand ligt, maar FC Twente en/of Ajax wel wint.
Daarom, dat kan ook nog. 6 punten voor is natuurlijk het meest gunstige scenario.
pi_220303270
PSV wint thuis van NEC en Twente, jullie winnen thuis van ajax. Dan is plek 2 binnen.
pi_220303398
Hendriks inmiddels 40mln waard. Hebben we voor minder dan een miljoen weg gedaan. Hopelijk nog een leuk doorverkoop percentage.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 21:54:29 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220303474
twitter
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 9 maart 2026 @ 21:56:19 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220303492
Announce netten tegen Excelsior
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 21:59:21 #283
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220303509
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:16 schreef PSVCL het volgende:
PSV wint thuis van NEC en Twente, jullie winnen thuis van ajax. Dan is plek 2 binnen.
Oke bedankt
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 9 maart 2026 @ 22:05:28 #284
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220303551
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:56 schreef Caland het volgende:
Announce netten tegen Excelsior
Meh, als mensen nu ook nog eens stennis gaan lopen schoppen, dan is dat uiteraard diep triest. Ik vind sowieso soms de kritiek op spelers en staf erg ver gaan. Kritiek is geen probleem, maar het is hier en daar wel heel erg persoonlijk aan het woorden. Ik snap ook echt wel dat de frustratie groot is, maar ergens was dit te verwachten. Vorig jaar, bij aanstelling van Van Persie werd er al aangegeven dat ze weten dat hij nog een beginnend trainer is en dat ze daar rekening mee houden.

Nogmaals, helemaal begrijpelijk dat men aan zijn stoelpoten zaagt, zo gaat dat in het voetbal. Je weet alleen dat ze hem niet gaan laten vallen. Als hij als doel heeft gekregen 'tweede worden' en als we dat dan bereiken dan heeft ie gewoon zijn doel behaald, of we dat nu wel of niet leuk vinden. En ja, de rest is allemaal nóg slechter, daarom staan we nog op die plek. Het liefste allemaal met mooi voetbal en dergelijke, maar dat was het doel niet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220303569
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
pi_220303577
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:59 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Oke bedankt
geen dank
pi_220303634
Was Priske nu maar nooit ontslagen :)
  maandag 9 maart 2026 @ 22:19:06 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220303640
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Meh, als mensen nu ook nog eens stennis gaan lopen schoppen, dan is dat uiteraard diep triest. Ik vind sowieso soms de kritiek op spelers en staf erg ver gaan. Kritiek is geen probleem, maar het is hier en daar wel heel erg persoonlijk aan het woorden. Ik snap ook echt wel dat de frustratie groot is, maar ergens was dit te verwachten. Vorig jaar, bij aanstelling van Van Persie werd er al aangegeven dat ze weten dat hij nog een beginnend trainer is en dat ze daar rekening mee houden.

Nogmaals, helemaal begrijpelijk dat men aan zijn stoelpoten zaagt, zo gaat dat in het voetbal. Je weet alleen dat ze hem niet gaan laten vallen. Als hij als doel heeft gekregen 'tweede worden' en als we dat dan bereiken dan heeft ie gewoon zijn doel behaald, of we dat nu wel of niet leuk vinden. En ja, de rest is allemaal nóg slechter, daarom staan we nog op die plek. Het liefste allemaal met mooi voetbal en dergelijke, maar dat was het doel niet.
twitter


@Alaphilippe_ @maxi-mus @Coco
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220303688
Ik was hier volledig op voorbereid dus vind dit niet eens een anti-climax. Je bent vooral heel naïef als je serieus gedacht had dat Van Persie er vanavond uit zou vliegen.

quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was Priske nu maar nooit ontslagen :)
Dit gaat ook weer wat ver. Je kan niet ontkennen dat Van Persie het vorige seizoen uiteindelijk prima heeft afgerond dus dat er een enorme mismatch met Priske was, was ook wel overduidelijk.
  Forum Admin maandag 9 maart 2026 @ 22:25:53 #290
35723 crew  GGMM
pi_220303702
Gefeliciteerd jongens :) Zo'n trainerswissel zorgt alleen maar voor veel onrust
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220303709
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:19 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]

@:alaphilippe_ @:maxi-mus @:coco
1800000000000!! @Haags
  maandag 9 maart 2026 @ 22:27:08 #292
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220303712
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was hier volledig op voorbereid dus vind dit niet eens een anti-climax. Je bent vooral heel naïef als je serieus gedacht had dat Van Persie er vanavond uit zou vliegen.
[..]
Dit gaat ook weer wat ver. Je kan niet ontkennen dat Van Persie het vorige seizoen uiteindelijk prima heeft afgerond dus dat er een enorme mismatch met Priske was, was ook wel overduidelijk.
Ik denk dat Bosschaart het niet slechter had gedaan dan Van Persie, als ie had mogen blijven.

Dan hadden we tenminste tijd gehad om een goede trainer aan te stellen in de zomer.
pi_220303768
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik denk dat Bosschaart het niet slechter had gedaan dan Van Persie, als ie had mogen blijven.

Dan hadden we tenminste tijd gehad om een goede trainer aan te stellen in de zomer.
Rond de periode dat Priske vertrok vreesde ik serieus dat we de play-offs in zouden gaan en met ons trackrecord daarin dit jaar dus geen eens Europees zouden hebben gespeeld. Je moet Van Persie wel nageven dat hij dat prima gerepareerd heeft. Denk overigens wel dat dat voornamelijk komt omdat hij gewoon een grote naam heeft en spelers die er mentaal niet zo lekker in zitten dat tof vinden en daar een boost van krijgen. Ik weet niet of Bosschaart dat ook teweeg had kunnen brengen, dat is slechts een matige linksback geweest en niet de topscorer van Oranje. En dat nog buiten het feit dat hij reglementair gewoon niet mocht blijven zitten.
  maandag 9 maart 2026 @ 22:35:54 #294
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220303773
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:19 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]

@:alaphilippe_ @:maxi-mus @:coco
Daar gaat een net ook niet veel tegen doen en lijkt mij ook gewoon van holbewonerniveau.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220303798
Tsjah als het nu niet doet, hoef je nooit meer een trainer te ontslaan. Met terugwerkende kracht best gek dat Prikse werd ontslagen.
  maandag 9 maart 2026 @ 22:46:47 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220303825
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Tsjah als het nu niet doet, hoef je nooit meer een trainer te ontslaan. Met terugwerkende kracht best gek dat Prikse werd ontslagen.
Het enige argument is maar we staan nog tweede

Snap ook niet waar het hele makkelijke programma idee vandaan komt, zondag win je misschien nog na een billenknijper: daarna ga je met spel nauwelijks meer een wedstrijdje winnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220303826
Volgend seizoen kampioen met de Pers. _O_
pi_220303828
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Tsjah als het nu niet doet, hoef je nooit meer een trainer te ontslaan. Met terugwerkende kracht best gek dat Prikse werd ontslagen.
Priske was een buutnlander. Het altijd racistische Feyenoord.
pi_220303868
Priske zei dat hij het heilige vuur miste en dat hij niet wist hoe dat terug moest komen. Dat is de reden waarom hij ontslagen moest worden, want als je geen idee hebt hoe je de groep moet beïnvloeden, dan hoor je er niet thuis.

Voor RvP geldt in mijn ogen dat hij niet kan zien dat hij de groep niet kan beïnvloeden en geen input accepteert voor hoe dingen anders kunnen. Dat is voor mij de reden waarom hij het veld moet ruimen.

Prestaties/verliezen etc. zijn slechts een aanleiding maar niet de reden!
pi_220303907
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]
60 dagen.
Na Excelsior aanstellen dus.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')