abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220300503
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:35 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Ja, idem. Nu zit aan het werk als trainer sowieso een behoorlijk afbreukrisico. Maar je hoopt voor Van Persie dat iemand hem in bescherming gaat nemen. Zo zonde dit.
Trainer is eindverantwoordelijk, zoveel is logisch maar als ze op die manier achter hem willen blijven staan is dat een keus.

Maar wat hij nu allemaal roept kan gewoon niet, hij is echt de weg kwijt en dan is het kwalijk als ze hem laten zitten.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220300563
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het verhaal is dat ie minder voor de camera verschijnt vanwege doodsbedreigingen.
Laf gedoe dus. Alsof je dan niet voor de camera kan verschijnen. Onderduiken en niks verklaren gaat juist het vuur aanwakkeren.
pi_220300594
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het verhaal is dat ie minder voor de camera verschijnt vanwege doodsbedreigingen.
Dat is dan een slappe smoes want Kloese zat gisteren gewoon in het NAC stadion. Dat doe je dan toch ook niet, lijkt mij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 14:03:44 #245
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220300602
quote:
Misschien hebben ze de opties laten doorberekenen en bleek daaruit dat een paar nieuwe ramen in het maasgebouw aanzienlijk minder kosten dan een ontslagvergoeding.

Anyway, Van Persie kan nu zondag na de dikverdiende overwinning leuk aan de sportpers vragen of die weer aandachtspunten hebben. ;)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 9 maart 2026 @ 14:05:12 #246
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220300616
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat is dan een slappe smoes want Kloese zat gisteren gewoon in het NAC stadion. Dat doe je dan toch ook niet, lijkt mij.
Het gaat er niet om dat ie omgelegd kan worden, maar dat ie blijkbaar agressie oproept met zijn vele interviews en dat zou dus zijn aangepast om die reden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 9 maart 2026 @ 14:05:58 #247
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220300620
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:57 schreef DefKu het volgende:

[..]
Laf gedoe dus. Alsof je dan niet voor de camera kan verschijnen. Onderduiken en niks verklaren gaat juist het vuur aanwakkeren.
Eens, het is ook niet mijn idee, maar het is een keuze.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220300921
Ze denken waarschijnlijk echt dat we plek 2 nog gaan halen.
pi_220300929
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:03 schreef Gert het volgende:

[..]
Misschien hebben ze de opties laten doorberekenen en bleek daaruit dat een paar nieuwe ramen in het maasgebouw aanzienlijk minder kosten dan een ontslagvergoeding.

Anyway, Van Persie kan nu zondag na de dikverdiende overwinning leuk aan de sportpers vragen of die weer aandachtspunten hebben. ;)
Voor hetzelfde geld winnen we van Excelsior en verspeelt NEC punten tegen PSV en staan we gewoon 5 en 6 punten voor op de nr 3 t/m 5.

Dat is misschien net aan voldoende om die 2e plaats te handhaven. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220301140
quote:
12s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:25 schreef mitt het volgende:
[ x ]

_O-
Zeer vermakelijke persco:

Bekijk deze YouTube-video
blablablabla
pi_220301149
Hoe hij dat NAC ook keer op keer loopt op te hemelen alsof zij derde staan in plaats van NEC _O-
blablablabla
pi_220301178
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:30 schreef Elan het volgende:
Hoe hij dat NAC ook keer op keer loopt op te hemelen alsof zij derde staan in plaats van NEC _O-
Misschien dacht hij dat hij NEC uit speelde ipv NAC.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 9 maart 2026 @ 16:55:45 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220301506
quote:
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220301528
Hij vond die wedstrijd ons dus oprecht goed voor de dag komen en recht hebben op de overwinning, Dan ben je toch totaal losgekoppeld van de realiteit?
2.5 kansen gecreëerd na die kool :') .
blablablabla
pi_220301541
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:55 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]
Inderdaad, weg met die troep. Geweldige speler maar als trainer totaal ongeschikt op dit niveau. Zo snel mogelijk Schreuder benaderen voor komend seizoen. Laat Hake het seizoen maar afmaken.

Blijf er ook bij dat het materiaal helemaal zo slecht niet is het is meer dat elke vorm van een duidelijk tactisch plan, anticiperen en geloof ontbreekt bij de spelers.
blablablabla
pi_220301609
Hake is toch net zo goed debet aan wat hier gebeurt?
  maandag 9 maart 2026 @ 17:27:04 #258
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220301671
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:15 schreef Document1 het volgende:
Hake is toch net zo goed debet aan wat hier gebeurt?
Ik denk dat Van Persie veel te eigenwijs is om te beïnvloeden. Waarom Hake dan blijft zitten is me ook een raadsel, die zou prima weer ergens als hoofdtrainer aan de slag kunnen volgens mij.
pi_220301677
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:15 schreef Document1 het volgende:
Hake is toch net zo goed debet aan wat hier gebeurt?
Nee want Van Persie denkt dat hij de Here Jezus zelf is en beslist kennelijk over de tactiek zonder daar in anderen echt aan te willen horen.
Tenminste dat soort berichten komen steeds meer naar buiten, het zou mij in elk geval niet verbazen. Die man leeft volledig in zijn eigen waarheid, dat hoor je al tijdens de persconferenties.

Als je vond dat we gisteren goed gespeeld hebben en recht hadden op de overwinning heb je niks bij Feyenoord te zoeken. Het was abominabel slecht en we hebben zeker de tweede helft amper kansen gecreëerd..
blablablabla
pi_220301695
Oké daar heb ik allemaal geen idee van. Sinds ik door rugproblemen niet meer in het stadion kom krijg ik sowieso weinig mee van alle roddels. Ik erger me solo voor tv tegenwoordig. :P
pi_220301772
quote:
Feyenoord is na de 26ste speelronde de slechtste nummer 2 van de VriendenLoterij eredivisie in de 21ste eeuw. De club heeft 49 punten en heeft een achterstand van maar liefst 19 punten op koploper PSV.
Niets wat we nog niet wisten maargoed…
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 9 maart 2026 @ 18:41:22 #262
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220302058
Niemand denkt toch dat Van Persie zich iets van een Haké aantrekt? Dan had je Van Gaal of Wenger naast hem moeten zetten maar dat wil ook niemand.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220302167
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand denkt toch dat Van Persie zich iets van een Haké aantrekt? Dan had je Van Gaal of Wenger naast hem moeten zetten maar dat wil ook niemand.
Dit. Robin luistert en doet er verder niks mee.
...hier om je mars te breken.
  maandag 9 maart 2026 @ 18:57:29 #264
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220302170
Het is fijn dat je geen minnetjes meer uit kan delen op de site, dan kom ik goed weg als ik nog eens stel: laat Pastoor het seizoen afmaken, daar ben ik heel benieuwd naar.

:@
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220302187
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Niets wat we nog niet wisten maargoed…
Van Persie zou zeggen dat PSV de beste koploper is in de 21e eeuw. :+
...hier om je mars te breken.
  FOK!Fotograaf maandag 9 maart 2026 @ 19:17:16 #266
842 Zorro
Z
pi_220302289
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Niets wat we nog niet wisten maargoed…
En het ergste wat betreft de algehele staat van de eredivisie: De rest staat daar dus nog onder.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220302929
twitter


Spannundd
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220303026
Tied voor tribunalen @Wotte
pi_220303036
Hoe lang mag Bosschaart zonder diploma werken? Of zouden we nog wegkomen met een schijnconstructie met “hoofdtrainer” Hake?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220303045
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:36 schreef De_Pel het volgende:
Hoe lang mag Bosschaart zonder diploma werken? Of zouden we nog wegkomen met een schijnconstructie met “hoofdtrainer” Hake?
60 dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')