abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2026 @ 10:27:17 #226
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220298986
Vandaag ontslag. Morgen Simonis en Kees.
pi_220299014
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:27 schreef Scrummie het volgende:
Vandaag ontslag. Morgen Simonis en Kees.
Ik zie liever Schreuder van NEC komen. Totaal onhaalbaar natuurlijk maar ik zou er alles aan doen om dat toch te regelen.
pi_220299042
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:30 schreef Slobeend het volgende:

[..]
[..]
:D
Mar-ten moet voortaan weer naar de markt om een bosje bloemen te halen voor moeder de vrouw.
pi_220299065
Hoe laat wordt het bekend dat van Persie is ontslagen?
pi_220299094
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:34 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die Van Persie, dat zijn echt een stel van de slechtste persconferenties die ik ooit gezien heb.
Ik vind het altijd fascinerend dat de persco’s en het voorkomen bij Feyenoord-trainers zo vaak belangrijker lijken te zijn dan de inhoud - dat er zaaddodend zwakzinnig wordt gebald…
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 11:37:25 #231
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220299356
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:37 schreef Zipportal het volgende:
Bijltjesdag.
Elke dag dat Van Persie nog aanblijft is er één te veel, dat zien DtK en de rvb nu eindelijk ook wel in. Toch? Ze beschadigen de club en zichzelf alleen nog maar méér als ze dit nog langer voort laten duren. Er staat 40 mln op de tocht. Dus stuur RvP vanavond weg, schuif Bosschaart door voor de rest van het seizoen (of desnoods Hake) en leg Van Wonderen komende week alsnog vast als TD. Dan wordt het ook bij Feyenoord weer snel lente. :B
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_220299524
https://www.fr12.nl/nieuw(...)r-positie-van-persie

quote:
Het lijkt er niet op dat Feyenoord Robin van Persie deze maandag gaat wegsturen. Maandag komt de clubleiding bij elkaar, wat na het teleurstellende gelijkspel tegen NAC Breda al snel tot speculaties leidde over de uitkomst van dat gesprek. Een woordvoerder van de club schetst tegenover RTV Rijnmond echter een ander beeld.

"Volgens een woordvoerder van de club is er geen sprake van een extra ingelast overleg over de positie van Van Persie", schreef het regionale medium. "Het lijkt erop dat de clubleiding van Feyenoord ook nog vertrouwen heeft in de trainer", werd daaruit geconcludeerd.

De al eerder geplande vergadering vindt wel plaats, maar de positie van Van Persie zal er dus niet het hoofdonderwerp zijn. De huidige sportieve crisis komt wel ter sprake, maar de clubleiding overlegt ook over onderwerpen als de eenwording met De Kuip en de uitkoop van de Vrienden van Feyenoord komen ter sprake.

Maandagavond vindt het overleg van de clubleiding plaats. Eerst praat de directie met de Raad van Commissarissen; vervolgens gaan ze in gesprek met de Vrienden van Feyenoord.
Zoals verwacht dus.
pi_220299582
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:47 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ik vind het altijd fascinerend dat de persco’s en het voorkomen bij Feyenoord-trainers zo vaak belangrijker lijken te zijn dan de inhoud - dat er zaaddodend zwakzinnig wordt gebald…
Nee hoor, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
pi_220299720
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Vincent Bijlo ziet het beter dan Van Persie.
Jules de Corte ziet het zelfs beter.
  maandag 9 maart 2026 @ 12:38:37 #235
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220299884
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:29 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Jules de Corte ziet het zelfs beter.
De grap herhalen, dat is wel dom. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 9 maart 2026 @ 12:54:52 #236
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220300117
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
De grap herhalen, dat is wel dom. :')
Dat is net zo dom als de grap herhalen.

;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 9 maart 2026 @ 13:18:39 #237
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220300266
quote:
Zucht...
pi_220300393
quote:
Dan mag de clubleiding ook wel een tekst een uitleg geven. Is DtK überhaupt momenteel wel bereikbaar. Die man is altijd onzichtbaar Wannee er gezeik is, om achteraf weer met mooie volzinnen te verklaren dat het anders had gekund.

Ikzelf houd overigens nog steeds rekening met het scenario dat RvP stopt na dit seizoen en vervanger wordt door Steijn.
pi_220300400
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:06 schreef Wicky15 het volgende:
Ik vind het toch wel heel pijnlijk om zo'n voormalig wereldvoetballer zo te zien stuntelen. Krijg ook langzaam een hekel aan hem, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet :')
Ja, idem. Nu zit aan het werk als trainer sowieso een behoorlijk afbreukrisico. Maar je hoopt voor Van Persie dat iemand hem in bescherming gaat nemen. Zo zonde dit.
  maandag 9 maart 2026 @ 13:44:55 #240
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220300458
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:33 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Dan mag de clubleiding ook wel een tekst een uitleg geven. Is DtK überhaupt momenteel wel bereikbaar. Die man is altijd onzichtbaar Wannee er gezeik is, om achteraf weer met mooie volzinnen te verklaren dat het anders had gekund.

Ikzelf houd overigens nog steeds rekening met het scenario dat RvP stopt na dit seizoen en vervanger wordt door Steijn.
Het verhaal is dat ie minder voor de camera verschijnt vanwege doodsbedreigingen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220300503
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:35 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Ja, idem. Nu zit aan het werk als trainer sowieso een behoorlijk afbreukrisico. Maar je hoopt voor Van Persie dat iemand hem in bescherming gaat nemen. Zo zonde dit.
Trainer is eindverantwoordelijk, zoveel is logisch maar als ze op die manier achter hem willen blijven staan is dat een keus.

Maar wat hij nu allemaal roept kan gewoon niet, hij is echt de weg kwijt en dan is het kwalijk als ze hem laten zitten.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220300563
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het verhaal is dat ie minder voor de camera verschijnt vanwege doodsbedreigingen.
Laf gedoe dus. Alsof je dan niet voor de camera kan verschijnen. Onderduiken en niks verklaren gaat juist het vuur aanwakkeren.
pi_220300594
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het verhaal is dat ie minder voor de camera verschijnt vanwege doodsbedreigingen.
Dat is dan een slappe smoes want Kloese zat gisteren gewoon in het NAC stadion. Dat doe je dan toch ook niet, lijkt mij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 14:03:44 #245
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220300602
quote:
Misschien hebben ze de opties laten doorberekenen en bleek daaruit dat een paar nieuwe ramen in het maasgebouw aanzienlijk minder kosten dan een ontslagvergoeding.

Anyway, Van Persie kan nu zondag na de dikverdiende overwinning leuk aan de sportpers vragen of die weer aandachtspunten hebben. ;)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 9 maart 2026 @ 14:05:12 #246
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220300616
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat is dan een slappe smoes want Kloese zat gisteren gewoon in het NAC stadion. Dat doe je dan toch ook niet, lijkt mij.
Het gaat er niet om dat ie omgelegd kan worden, maar dat ie blijkbaar agressie oproept met zijn vele interviews en dat zou dus zijn aangepast om die reden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 9 maart 2026 @ 14:05:58 #247
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220300620
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:57 schreef DefKu het volgende:

[..]
Laf gedoe dus. Alsof je dan niet voor de camera kan verschijnen. Onderduiken en niks verklaren gaat juist het vuur aanwakkeren.
Eens, het is ook niet mijn idee, maar het is een keuze.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220300921
Ze denken waarschijnlijk echt dat we plek 2 nog gaan halen.
pi_220300929
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:03 schreef Gert het volgende:

[..]
Misschien hebben ze de opties laten doorberekenen en bleek daaruit dat een paar nieuwe ramen in het maasgebouw aanzienlijk minder kosten dan een ontslagvergoeding.

Anyway, Van Persie kan nu zondag na de dikverdiende overwinning leuk aan de sportpers vragen of die weer aandachtspunten hebben. ;)
Voor hetzelfde geld winnen we van Excelsior en verspeelt NEC punten tegen PSV en staan we gewoon 5 en 6 punten voor op de nr 3 t/m 5.

Dat is misschien net aan voldoende om die 2e plaats te handhaven. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220301140
quote:
12s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:25 schreef mitt het volgende:
[ x ]

_O-
Zeer vermakelijke persco:

Bekijk deze YouTube-video
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')