abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220296292
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:49 schreef Qarrad het volgende:
Bijlow inmiddels weer in beeld bij Oranje _O-
Circus Oranje.
pi_220296325
"Een supporter moet de club door dik en dun steunen". Het ligt dus aan de supporters.
Alleen begrijpt Robin nog niet, dat de supporters vinden dat de club zonder hem beter af is en we dus de club steunen en niet de fanclub van Robin zijn.
pi_220296376
quote:
"Feyenoord won slechts twaalf van de laatste dertig wedstrijden in alle competities (G4, V14)
en incasseerde in negen van deze wedstrijden minstens drie treffers."
Oei, dat zijn wel erg dramatisch slechte statistieken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 08-03-2026 21:26:43 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220296578
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:02 schreef snabbi het volgende:
"Een supporter moet de club door dik en dun steunen". Het ligt dus aan de supporters.
Alleen begrijpt Robin nog niet, dat de supporters vinden dat de club zonder hem beter af is en we dus de club steunen en niet de fanclub van Robin zijn.
Uiteindelijk is de club steunen ook durven kritisch te zijn.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 8 maart 2026 @ 21:44:59 #205
393053 De_Pel
Is weg.
pi_220296629
NEC en Twente zijn beter in vorm, Ajax probeert tenminste nog een schokeffect te bereiken. Er een nieuwe trainer. Geloof nooit dat we die tweede plaats vasthouden. Zou er eerlijk gezegd ook niet van opkijken als je gewoon 4e of 5e wordt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220296675
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Oei, dat zijn wel erg dramatisch slechte statistieken.
gemiddeld feyenoord seizoen
pi_220296701
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]
gemiddeld feyenoord seizoen
Nee, want met dergelijke cijfers eindig je normaal gesproken ergens in de middenmoot. Je kan veel van Feyenoord zeggen, maar over het algemeen eindigen we wel top 3 of 4.

Dit zijn statistieken voor een club als Groningen of Heerenveen ofzo.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220296716
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:44 schreef De_Pel het volgende:
NEC en Twente zijn beter in vorm, Ajax probeert tenminste nog een schokeffect te bereiken. Er een nieuwe trainer. Geloof nooit dat we die tweede plaats vasthouden. Zou er eerlijk gezegd ook niet van opkijken als je gewoon 4e of 5e wordt.
Nog een paar extra wedstrijden van dit geweldige niveau mogen aanschouwen in de play-offs zou natuurlijk geweldig zijn.
  zondag 8 maart 2026 @ 22:06:46 #209
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_220296778
Ik vind het toch wel heel pijnlijk om zo'n voormalig wereldvoetballer zo te zien stuntelen. Krijg ook langzaam een hekel aan hem, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet :')
pi_220296844
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:06 schreef Wicky15 het volgende:
Ik vind het toch wel heel pijnlijk om zo'n voormalig wereldvoetballer zo te zien stuntelen. Krijg ook langzaam een hekel aan hem, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet :')
En dat doet hij zelf. Zijn onrealistische weergave is een zelf gemaakt probleem.
Hij had ook een ander verhaallijn kunnen kiezen en waar hij aan werkt bijv.
  zondag 8 maart 2026 @ 22:16:03 #211
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_220296847
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:15 schreef snabbi het volgende:

[..]
En dat doet hij zelf. Zijn onrealistische weergave is een zelf gemaakt probleem.
Hij had ook een ander verhaallijn kunnen kiezen en waar hij aan werkt bijv.
Daar heb je zeker gelijk in
  zondag 8 maart 2026 @ 22:48:09 #212
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220297060
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:06 schreef Wicky15 het volgende:
Ik vind het toch wel heel pijnlijk om zo'n voormalig wereldvoetballer zo te zien stuntelen. Krijg ook langzaam een hekel aan hem, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet :')
Wereldvoetballers zijn eigenlijk nooit goede trainers. Ze kunnen zich meestal niet voorstellen dat een ander iets niet kan.
Bovendien moet een trainer tactisch het spelletje snappen, verstand hebben van groepsdynamiek, psychologie, fysiologie etc etc
Kortom intelligente mensen, het falen van vele oud-voetballers is logisch.

De trainer van Persie is een act, een typetje. Hij hangt de zalvende toffe jongen uit, terwijl vroeger natuurlijk een narcistisch klootzakje was.
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 9 maart 2026 @ 00:58:37 #213
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220297379
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:48 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Wereldvoetballers zijn eigenlijk nooit goede trainers. Ze kunnen zich meestal niet voorstellen dat een ander iets niet kan.
Bovendien moet een trainer tactisch het spelletje snappen, verstand hebben van groepsdynamiek, psychologie, fysiologie etc etc
Kortom intelligente mensen, het falen van vele oud-voetballers is logisch.

De trainer van Persie is een act, een typetje. Hij hangt de zalvende toffe jongen uit, terwijl vroeger natuurlijk een narcistisch klootzakje was.
En net als zijn bij zijn eerste periode als speler , vertrekt dit ''fEyenOord-iCoOn'' als een geslagen hond door de achterdeur achterlatend zijn rare gedrag zonder iets toe te voegen.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220297434
"Ik leg het nog één keer uit. Ik heb gekeken naar een team dat voor elkaar heeft gestreden. We hebben drie prachtige doelpunten gemaakt, en net niet gewonnen."

Robin van Persie O+
...hier om je mars te breken.
  maandag 9 maart 2026 @ 07:32:55 #215
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220297814
Het is tijd voor Adje Interim.

Maar gaat toch niet gebeuren. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220297832
Bijltjesdag.
pi_220297838
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:37 schreef Zipportal het volgende:
Bijltjesdag.
Verwacht het niet.

Sowieso heeft "de Feyenoord-top" vanavond pas overleg, volgens de berichten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 9 maart 2026 @ 07:53:26 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220297877
Boys

Van Persie al ontslagen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 maart 2026 @ 08:08:54 #219
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220297940
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:53 schreef Caland het volgende:
Boys

Van Persie al ontslagen?
Vanavond pas overleg, als het al over RvP gaat. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 9 maart 2026 @ 09:14:28 #220
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_220298496
1 punt uitgelopen op Ajax :)
pi_220298625
Ik ben helemaal klaar met die Van Persie, dat zijn echt een stel van de slechtste persconferenties die ik ooit gezien heb.
  maandag 9 maart 2026 @ 09:35:58 #222
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220298638
Vincent Bijlo ziet het beter dan Van Persie.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 09:44:43 #223
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220298704
Gaan jullie niet verliezen van Excelsior/Ajax en er minimaal eentje winnen? Dat moet toch allemaal wel kunnen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220298865
quote:
18s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan jullie niet verliezen van Excelsior/Ajax en er minimaal eentje winnen? Dat moet toch allemaal wel kunnen?
Waarschijnlijk wel, maar de resterende wedstrijden zie ik ons nog hooguit een punt of 13 - 15 pakken. Dan eindigen we ergens tussen de 61 en 63 punten. Een erbarmelijk laag puntentotaal natuurlijk.

De vraag is ook of dat voldoende zal zijn voor de 2e plaats.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 9 maart 2026 @ 10:14:34 #225
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220298894
quote:
18s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan jullie niet verliezen van Excelsior/Ajax en er minimaal eentje winnen? Dat moet toch allemaal wel kunnen?
Zolang onze verdediging voor Sinterklaas blijft spelen wordt dat een lastig verhaal.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')