Oei, dat zijn wel erg dramatisch slechte statistieken.quote:"Feyenoord won slechts twaalf van de laatste dertig wedstrijden in alle competities (G4, V14)
en incasseerde in negen van deze wedstrijden minstens drie treffers."
Uiteindelijk is de club steunen ook durven kritisch te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:02 schreef snabbi het volgende:
"Een supporter moet de club door dik en dun steunen". Het ligt dus aan de supporters.
Alleen begrijpt Robin nog niet, dat de supporters vinden dat de club zonder hem beter af is en we dus de club steunen en niet de fanclub van Robin zijn.
gemiddeld feyenoord seizoenquote:Op zondag 8 maart 2026 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oei, dat zijn wel erg dramatisch slechte statistieken.
Nee, want met dergelijke cijfers eindig je normaal gesproken ergens in de middenmoot. Je kan veel van Feyenoord zeggen, maar over het algemeen eindigen we wel top 3 of 4.quote:
Nog een paar extra wedstrijden van dit geweldige niveau mogen aanschouwen in de play-offs zou natuurlijk geweldig zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:44 schreef De_Pel het volgende:
NEC en Twente zijn beter in vorm, Ajax probeert tenminste nog een schokeffect te bereiken. Er een nieuwe trainer. Geloof nooit dat we die tweede plaats vasthouden. Zou er eerlijk gezegd ook niet van opkijken als je gewoon 4e of 5e wordt.
En dat doet hij zelf. Zijn onrealistische weergave is een zelf gemaakt probleem.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:06 schreef Wicky15 het volgende:
Ik vind het toch wel heel pijnlijk om zo'n voormalig wereldvoetballer zo te zien stuntelen. Krijg ook langzaam een hekel aan hem, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet
Daar heb je zeker gelijk inquote:Op zondag 8 maart 2026 22:15 schreef snabbi het volgende:
[..]
En dat doet hij zelf. Zijn onrealistische weergave is een zelf gemaakt probleem.
Hij had ook een ander verhaallijn kunnen kiezen en waar hij aan werkt bijv.
Wereldvoetballers zijn eigenlijk nooit goede trainers. Ze kunnen zich meestal niet voorstellen dat een ander iets niet kan.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:06 schreef Wicky15 het volgende:
Ik vind het toch wel heel pijnlijk om zo'n voormalig wereldvoetballer zo te zien stuntelen. Krijg ook langzaam een hekel aan hem, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet
En net als zijn bij zijn eerste periode als speler , vertrekt dit ''fEyenOord-iCoOn'' als een geslagen hond door de achterdeur achterlatend zijn rare gedrag zonder iets toe te voegen.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wereldvoetballers zijn eigenlijk nooit goede trainers. Ze kunnen zich meestal niet voorstellen dat een ander iets niet kan.
Bovendien moet een trainer tactisch het spelletje snappen, verstand hebben van groepsdynamiek, psychologie, fysiologie etc etc
Kortom intelligente mensen, het falen van vele oud-voetballers is logisch.
De trainer van Persie is een act, een typetje. Hij hangt de zalvende toffe jongen uit, terwijl vroeger natuurlijk een narcistisch klootzakje was.
Verwacht het niet.quote:
Vanavond pas overleg, als het al over RvP gaat.quote:
Waarschijnlijk wel, maar de resterende wedstrijden zie ik ons nog hooguit een punt of 13 - 15 pakken. Dan eindigen we ergens tussen de 61 en 63 punten. Een erbarmelijk laag puntentotaal natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan jullie niet verliezen van Excelsior/Ajax en er minimaal eentje winnen? Dat moet toch allemaal wel kunnen?
Zolang onze verdediging voor Sinterklaas blijft spelen wordt dat een lastig verhaal.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan jullie niet verliezen van Excelsior/Ajax en er minimaal eentje winnen? Dat moet toch allemaal wel kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |