abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220296292
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:49 schreef Qarrad het volgende:
Bijlow inmiddels weer in beeld bij Oranje _O-
Circus Oranje.
pi_220296325
"Een supporter moet de club door dik en dun steunen". Het ligt dus aan de supporters.
Alleen begrijpt Robin nog niet, dat de supporters vinden dat de club zonder hem beter af is en we dus de club steunen en niet de fanclub van Robin zijn.
pi_220296376
quote:
"Feyenoord won slechts twaalf van de laatste dertig wedstrijden in alle competities (G4, V14)
en incasseerde in negen van deze wedstrijden minstens drie treffers."
Oei, dat zijn wel erg dramatisch slechte statistieken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 08-03-2026 21:26:43 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220296578
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:02 schreef snabbi het volgende:
"Een supporter moet de club door dik en dun steunen". Het ligt dus aan de supporters.
Alleen begrijpt Robin nog niet, dat de supporters vinden dat de club zonder hem beter af is en we dus de club steunen en niet de fanclub van Robin zijn.
Uiteindelijk is de club steunen ook durven kritisch te zijn.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 8 maart 2026 @ 21:44:59 #205
393053 De_Pel
Is weg.
pi_220296629
NEC en Twente zijn beter in vorm, Ajax probeert tenminste nog een schokeffect te bereiken. Er een nieuwe trainer. Geloof nooit dat we die tweede plaats vasthouden. Zou er eerlijk gezegd ook niet van opkijken als je gewoon 4e of 5e wordt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220296675
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Oei, dat zijn wel erg dramatisch slechte statistieken.
gemiddeld feyenoord seizoen
pi_220296701
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]
gemiddeld feyenoord seizoen
Nee, want met dergelijke cijfers eindig je normaal gesproken ergens in de middenmoot. Je kan veel van Feyenoord zeggen, maar over het algemeen eindigen we wel top 3 of 4.

Dit zijn statistieken voor een club als Groningen of Heerenveen ofzo.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220296716
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:44 schreef De_Pel het volgende:
NEC en Twente zijn beter in vorm, Ajax probeert tenminste nog een schokeffect te bereiken. Er een nieuwe trainer. Geloof nooit dat we die tweede plaats vasthouden. Zou er eerlijk gezegd ook niet van opkijken als je gewoon 4e of 5e wordt.
Nog een paar extra wedstrijden van dit geweldige niveau mogen aanschouwen in de play-offs zou natuurlijk geweldig zijn.
  zondag 8 maart 2026 @ 22:06:46 #209
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_220296778
Ik vind het toch wel heel pijnlijk om zo'n voormalig wereldvoetballer zo te zien stuntelen. Krijg ook langzaam een hekel aan hem, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet :')
pi_220296844
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:06 schreef Wicky15 het volgende:
Ik vind het toch wel heel pijnlijk om zo'n voormalig wereldvoetballer zo te zien stuntelen. Krijg ook langzaam een hekel aan hem, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet :')
En dat doet hij zelf. Zijn onrealistische weergave is een zelf gemaakt probleem.
Hij had ook een ander verhaallijn kunnen kiezen en waar hij aan werkt bijv.
  zondag 8 maart 2026 @ 22:16:03 #211
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_220296847
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:15 schreef snabbi het volgende:

[..]
En dat doet hij zelf. Zijn onrealistische weergave is een zelf gemaakt probleem.
Hij had ook een ander verhaallijn kunnen kiezen en waar hij aan werkt bijv.
Daar heb je zeker gelijk in
  zondag 8 maart 2026 @ 22:48:09 #212
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220297060
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:06 schreef Wicky15 het volgende:
Ik vind het toch wel heel pijnlijk om zo'n voormalig wereldvoetballer zo te zien stuntelen. Krijg ook langzaam een hekel aan hem, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet :')
Wereldvoetballers zijn eigenlijk nooit goede trainers. Ze kunnen zich meestal niet voorstellen dat een ander iets niet kan.
Bovendien moet een trainer tactisch het spelletje snappen, verstand hebben van groepsdynamiek, psychologie, fysiologie etc etc
Kortom intelligente mensen, het falen van vele oud-voetballers is logisch.

De trainer van Persie is een act, een typetje. Hij hangt de zalvende toffe jongen uit, terwijl vroeger natuurlijk een narcistisch klootzakje was.
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 9 maart 2026 @ 00:58:37 #213
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220297379
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:48 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Wereldvoetballers zijn eigenlijk nooit goede trainers. Ze kunnen zich meestal niet voorstellen dat een ander iets niet kan.
Bovendien moet een trainer tactisch het spelletje snappen, verstand hebben van groepsdynamiek, psychologie, fysiologie etc etc
Kortom intelligente mensen, het falen van vele oud-voetballers is logisch.

De trainer van Persie is een act, een typetje. Hij hangt de zalvende toffe jongen uit, terwijl vroeger natuurlijk een narcistisch klootzakje was.
En net als zijn bij zijn eerste periode als speler , vertrekt dit ''fEyenOord-iCoOn'' als een geslagen hond door de achterdeur achterlatend zijn rare gedrag zonder iets toe te voegen.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220297434
"Ik leg het nog één keer uit. Ik heb gekeken naar een team dat voor elkaar heeft gestreden. We hebben drie prachtige doelpunten gemaakt, en net niet gewonnen."

Robin van Persie O+
...hier om je mars te breken.
  maandag 9 maart 2026 @ 07:32:55 #215
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220297814
Het is tijd voor Adje Interim.

Maar gaat toch niet gebeuren. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220297832
Bijltjesdag.
pi_220297838
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:37 schreef Zipportal het volgende:
Bijltjesdag.
Verwacht het niet.

Sowieso heeft "de Feyenoord-top" vanavond pas overleg, volgens de berichten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 9 maart 2026 @ 07:53:26 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220297877
Boys

Van Persie al ontslagen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 maart 2026 @ 08:08:54 #219
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220297940
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:53 schreef Caland het volgende:
Boys

Van Persie al ontslagen?
Vanavond pas overleg, als het al over RvP gaat. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 9 maart 2026 @ 09:14:28 #220
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_220298496
1 punt uitgelopen op Ajax :)
pi_220298625
Ik ben helemaal klaar met die Van Persie, dat zijn echt een stel van de slechtste persconferenties die ik ooit gezien heb.
  maandag 9 maart 2026 @ 09:35:58 #222
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220298638
Vincent Bijlo ziet het beter dan Van Persie.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 09:44:43 #223
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220298704
Gaan jullie niet verliezen van Excelsior/Ajax en er minimaal eentje winnen? Dat moet toch allemaal wel kunnen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220298865
quote:
18s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan jullie niet verliezen van Excelsior/Ajax en er minimaal eentje winnen? Dat moet toch allemaal wel kunnen?
Waarschijnlijk wel, maar de resterende wedstrijden zie ik ons nog hooguit een punt of 13 - 15 pakken. Dan eindigen we ergens tussen de 61 en 63 punten. Een erbarmelijk laag puntentotaal natuurlijk.

De vraag is ook of dat voldoende zal zijn voor de 2e plaats.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 9 maart 2026 @ 10:14:34 #225
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220298894
quote:
18s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan jullie niet verliezen van Excelsior/Ajax en er minimaal eentje winnen? Dat moet toch allemaal wel kunnen?
Zolang onze verdediging voor Sinterklaas blijft spelen wordt dat een lastig verhaal.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 9 maart 2026 @ 10:27:17 #226
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220298986
Vandaag ontslag. Morgen Simonis en Kees.
pi_220299014
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:27 schreef Scrummie het volgende:
Vandaag ontslag. Morgen Simonis en Kees.
Ik zie liever Schreuder van NEC komen. Totaal onhaalbaar natuurlijk maar ik zou er alles aan doen om dat toch te regelen.
pi_220299042
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:30 schreef Slobeend het volgende:

[..]
[..]
:D
Mar-ten moet voortaan weer naar de markt om een bosje bloemen te halen voor moeder de vrouw.
pi_220299065
Hoe laat wordt het bekend dat van Persie is ontslagen?
pi_220299094
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:34 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die Van Persie, dat zijn echt een stel van de slechtste persconferenties die ik ooit gezien heb.
Ik vind het altijd fascinerend dat de persco’s en het voorkomen bij Feyenoord-trainers zo vaak belangrijker lijken te zijn dan de inhoud - dat er zaaddodend zwakzinnig wordt gebald…
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 11:37:25 #231
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220299356
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:37 schreef Zipportal het volgende:
Bijltjesdag.
Elke dag dat Van Persie nog aanblijft is er één te veel, dat zien DtK en de rvb nu eindelijk ook wel in. Toch? Ze beschadigen de club en zichzelf alleen nog maar méér als ze dit nog langer voort laten duren. Er staat 40 mln op de tocht. Dus stuur RvP vanavond weg, schuif Bosschaart door voor de rest van het seizoen (of desnoods Hake) en leg Van Wonderen komende week alsnog vast als TD. Dan wordt het ook bij Feyenoord weer snel lente. :B
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_220299524
https://www.fr12.nl/nieuw(...)r-positie-van-persie

quote:
Het lijkt er niet op dat Feyenoord Robin van Persie deze maandag gaat wegsturen. Maandag komt de clubleiding bij elkaar, wat na het teleurstellende gelijkspel tegen NAC Breda al snel tot speculaties leidde over de uitkomst van dat gesprek. Een woordvoerder van de club schetst tegenover RTV Rijnmond echter een ander beeld.

"Volgens een woordvoerder van de club is er geen sprake van een extra ingelast overleg over de positie van Van Persie", schreef het regionale medium. "Het lijkt erop dat de clubleiding van Feyenoord ook nog vertrouwen heeft in de trainer", werd daaruit geconcludeerd.

De al eerder geplande vergadering vindt wel plaats, maar de positie van Van Persie zal er dus niet het hoofdonderwerp zijn. De huidige sportieve crisis komt wel ter sprake, maar de clubleiding overlegt ook over onderwerpen als de eenwording met De Kuip en de uitkoop van de Vrienden van Feyenoord komen ter sprake.

Maandagavond vindt het overleg van de clubleiding plaats. Eerst praat de directie met de Raad van Commissarissen; vervolgens gaan ze in gesprek met de Vrienden van Feyenoord.
Zoals verwacht dus.
pi_220299582
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:47 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ik vind het altijd fascinerend dat de persco’s en het voorkomen bij Feyenoord-trainers zo vaak belangrijker lijken te zijn dan de inhoud - dat er zaaddodend zwakzinnig wordt gebald…
Nee hoor, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
pi_220299720
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Vincent Bijlo ziet het beter dan Van Persie.
Jules de Corte ziet het zelfs beter.
  maandag 9 maart 2026 @ 12:38:37 #235
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220299884
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:29 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Jules de Corte ziet het zelfs beter.
De grap herhalen, dat is wel dom. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 9 maart 2026 @ 12:54:52 #236
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220300117
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
De grap herhalen, dat is wel dom. :')
Dat is net zo dom als de grap herhalen.

;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 9 maart 2026 @ 13:18:39 #237
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220300266
quote:
Zucht...
pi_220300393
quote:
Dan mag de clubleiding ook wel een tekst een uitleg geven. Is DtK überhaupt momenteel wel bereikbaar. Die man is altijd onzichtbaar Wannee er gezeik is, om achteraf weer met mooie volzinnen te verklaren dat het anders had gekund.

Ikzelf houd overigens nog steeds rekening met het scenario dat RvP stopt na dit seizoen en vervanger wordt door Steijn.
pi_220300400
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:06 schreef Wicky15 het volgende:
Ik vind het toch wel heel pijnlijk om zo'n voormalig wereldvoetballer zo te zien stuntelen. Krijg ook langzaam een hekel aan hem, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet :')
Ja, idem. Nu zit aan het werk als trainer sowieso een behoorlijk afbreukrisico. Maar je hoopt voor Van Persie dat iemand hem in bescherming gaat nemen. Zo zonde dit.
  maandag 9 maart 2026 @ 13:44:55 #240
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220300458
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:33 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Dan mag de clubleiding ook wel een tekst een uitleg geven. Is DtK überhaupt momenteel wel bereikbaar. Die man is altijd onzichtbaar Wannee er gezeik is, om achteraf weer met mooie volzinnen te verklaren dat het anders had gekund.

Ikzelf houd overigens nog steeds rekening met het scenario dat RvP stopt na dit seizoen en vervanger wordt door Steijn.
Het verhaal is dat ie minder voor de camera verschijnt vanwege doodsbedreigingen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220300503
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:35 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Ja, idem. Nu zit aan het werk als trainer sowieso een behoorlijk afbreukrisico. Maar je hoopt voor Van Persie dat iemand hem in bescherming gaat nemen. Zo zonde dit.
Trainer is eindverantwoordelijk, zoveel is logisch maar als ze op die manier achter hem willen blijven staan is dat een keus.

Maar wat hij nu allemaal roept kan gewoon niet, hij is echt de weg kwijt en dan is het kwalijk als ze hem laten zitten.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220300563
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het verhaal is dat ie minder voor de camera verschijnt vanwege doodsbedreigingen.
Laf gedoe dus. Alsof je dan niet voor de camera kan verschijnen. Onderduiken en niks verklaren gaat juist het vuur aanwakkeren.
pi_220300594
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het verhaal is dat ie minder voor de camera verschijnt vanwege doodsbedreigingen.
Dat is dan een slappe smoes want Kloese zat gisteren gewoon in het NAC stadion. Dat doe je dan toch ook niet, lijkt mij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 14:03:44 #245
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220300602
quote:
Misschien hebben ze de opties laten doorberekenen en bleek daaruit dat een paar nieuwe ramen in het maasgebouw aanzienlijk minder kosten dan een ontslagvergoeding.

Anyway, Van Persie kan nu zondag na de dikverdiende overwinning leuk aan de sportpers vragen of die weer aandachtspunten hebben. ;)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 9 maart 2026 @ 14:05:12 #246
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220300616
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat is dan een slappe smoes want Kloese zat gisteren gewoon in het NAC stadion. Dat doe je dan toch ook niet, lijkt mij.
Het gaat er niet om dat ie omgelegd kan worden, maar dat ie blijkbaar agressie oproept met zijn vele interviews en dat zou dus zijn aangepast om die reden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 9 maart 2026 @ 14:05:58 #247
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220300620
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:57 schreef DefKu het volgende:

[..]
Laf gedoe dus. Alsof je dan niet voor de camera kan verschijnen. Onderduiken en niks verklaren gaat juist het vuur aanwakkeren.
Eens, het is ook niet mijn idee, maar het is een keuze.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220300921
Ze denken waarschijnlijk echt dat we plek 2 nog gaan halen.
pi_220300929
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:03 schreef Gert het volgende:

[..]
Misschien hebben ze de opties laten doorberekenen en bleek daaruit dat een paar nieuwe ramen in het maasgebouw aanzienlijk minder kosten dan een ontslagvergoeding.

Anyway, Van Persie kan nu zondag na de dikverdiende overwinning leuk aan de sportpers vragen of die weer aandachtspunten hebben. ;)
Voor hetzelfde geld winnen we van Excelsior en verspeelt NEC punten tegen PSV en staan we gewoon 5 en 6 punten voor op de nr 3 t/m 5.

Dat is misschien net aan voldoende om die 2e plaats te handhaven. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220301140
quote:
12s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:25 schreef mitt het volgende:
[ x ]

_O-
Zeer vermakelijke persco:

Bekijk deze YouTube-video
blablablabla
pi_220301149
Hoe hij dat NAC ook keer op keer loopt op te hemelen alsof zij derde staan in plaats van NEC _O-
blablablabla
pi_220301178
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:30 schreef Elan het volgende:
Hoe hij dat NAC ook keer op keer loopt op te hemelen alsof zij derde staan in plaats van NEC _O-
Misschien dacht hij dat hij NEC uit speelde ipv NAC.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 9 maart 2026 @ 16:55:45 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220301506
quote:
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220301528
Hij vond die wedstrijd ons dus oprecht goed voor de dag komen en recht hebben op de overwinning, Dan ben je toch totaal losgekoppeld van de realiteit?
2.5 kansen gecreëerd na die kool :') .
blablablabla
pi_220301541
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:55 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]
Inderdaad, weg met die troep. Geweldige speler maar als trainer totaal ongeschikt op dit niveau. Zo snel mogelijk Schreuder benaderen voor komend seizoen. Laat Hake het seizoen maar afmaken.

Blijf er ook bij dat het materiaal helemaal zo slecht niet is het is meer dat elke vorm van een duidelijk tactisch plan, anticiperen en geloof ontbreekt bij de spelers.
blablablabla
pi_220301609
Hake is toch net zo goed debet aan wat hier gebeurt?
  maandag 9 maart 2026 @ 17:27:04 #258
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220301671
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:15 schreef Document1 het volgende:
Hake is toch net zo goed debet aan wat hier gebeurt?
Ik denk dat Van Persie veel te eigenwijs is om te beïnvloeden. Waarom Hake dan blijft zitten is me ook een raadsel, die zou prima weer ergens als hoofdtrainer aan de slag kunnen volgens mij.
pi_220301677
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:15 schreef Document1 het volgende:
Hake is toch net zo goed debet aan wat hier gebeurt?
Nee want Van Persie denkt dat hij de Here Jezus zelf is en beslist kennelijk over de tactiek zonder daar in anderen echt aan te willen horen.
Tenminste dat soort berichten komen steeds meer naar buiten, het zou mij in elk geval niet verbazen. Die man leeft volledig in zijn eigen waarheid, dat hoor je al tijdens de persconferenties.

Als je vond dat we gisteren goed gespeeld hebben en recht hadden op de overwinning heb je niks bij Feyenoord te zoeken. Het was abominabel slecht en we hebben zeker de tweede helft amper kansen gecreëerd..
blablablabla
pi_220301695
Oké daar heb ik allemaal geen idee van. Sinds ik door rugproblemen niet meer in het stadion kom krijg ik sowieso weinig mee van alle roddels. Ik erger me solo voor tv tegenwoordig. :P
pi_220301772
quote:
Feyenoord is na de 26ste speelronde de slechtste nummer 2 van de VriendenLoterij eredivisie in de 21ste eeuw. De club heeft 49 punten en heeft een achterstand van maar liefst 19 punten op koploper PSV.
Niets wat we nog niet wisten maargoed…
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 9 maart 2026 @ 18:41:22 #262
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220302058
Niemand denkt toch dat Van Persie zich iets van een Haké aantrekt? Dan had je Van Gaal of Wenger naast hem moeten zetten maar dat wil ook niemand.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220302167
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand denkt toch dat Van Persie zich iets van een Haké aantrekt? Dan had je Van Gaal of Wenger naast hem moeten zetten maar dat wil ook niemand.
Dit. Robin luistert en doet er verder niks mee.
...hier om je mars te breken.
  maandag 9 maart 2026 @ 18:57:29 #264
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220302170
Het is fijn dat je geen minnetjes meer uit kan delen op de site, dan kom ik goed weg als ik nog eens stel: laat Pastoor het seizoen afmaken, daar ben ik heel benieuwd naar.

:@
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220302187
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Niets wat we nog niet wisten maargoed…
Van Persie zou zeggen dat PSV de beste koploper is in de 21e eeuw. :+
...hier om je mars te breken.
  FOK!Fotograaf maandag 9 maart 2026 @ 19:17:16 #266
842 Zorro
Z
pi_220302289
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Niets wat we nog niet wisten maargoed…
En het ergste wat betreft de algehele staat van de eredivisie: De rest staat daar dus nog onder.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220302929
twitter


Spannundd
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220303026
Tied voor tribunalen @Wotte
pi_220303036
Hoe lang mag Bosschaart zonder diploma werken? Of zouden we nog wegkomen met een schijnconstructie met “hoofdtrainer” Hake?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220303045
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:36 schreef De_Pel het volgende:
Hoe lang mag Bosschaart zonder diploma werken? Of zouden we nog wegkomen met een schijnconstructie met “hoofdtrainer” Hake?
60 dagen.
pi_220303069
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]
60 dagen.
Laatste speelronde is 17 mei :+
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220303074
Van Persie wel of niet gaat geen reet uitmaken denk ik. Met hangen en wurgen worden we tweede ongeacht wie ze voor de groep zetten.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:52:53 #273
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220303132
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:43 schreef Document1 het volgende:
Van Persie wel of niet gaat geen reet uitmaken denk ik. Met hangen en wurgen worden we tweede ongeacht wie ze voor de groep zetten.
Het is echt nog lang niet zeker of we 2e worden. Van Persie kan nog heel veel verpesten.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:54:25 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220303146
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:36 schreef De_Pel het volgende:
Hoe lang mag Bosschaart zonder diploma werken? Of zouden we nog wegkomen met een schijnconstructie met “hoofdtrainer” Hake?
Als je hem ontslaat zou ik Van Wonderen voor de groep zetten zodat hij in de zomer als TD (want dat gaat helaas wel gebeuren) een goed beeld heeft van wat deze selectie nodig heeft
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220303163
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:43 schreef Document1 het volgende:
Van Persie wel of niet gaat geen reet uitmaken denk ik. Met hangen en wurgen worden we tweede ongeacht wie ze voor de groep zetten.
Een andere trainer zou er in ieder geval een soort van organisatie in krijgen, een soort basis, waardoor het spel in ieder geval al meteen zou moeten verbeteren.

Momenteel lijkt het al maanden nergens op en lijkt het alsof ze maar wat doen. Onsamenhangend zooitje.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220303172
Beste nu is natuurlijk aankomend weekend even afwachten. Je kan zondagavond gedeeltelijk 2e staan, je kan ook 6 punten voor staan op de nr 3.
pi_220303184
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:57 schreef Alpha0 het volgende:
Beste nu is natuurlijk aankomend weekend even afwachten. Je kan zondagavond gedeeltelijk 2e staan, je kan ook 6 punten voor staan op de nr 3.
5 punten dan, verwacht ik. Als NEC verliest van PSV wat op zich voor de hand ligt, maar FC Twente en/of Ajax wel wint.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220303225
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
5 punten dan, verwacht ik. Als NEC verliest van PSV wat op zich voor de hand ligt, maar FC Twente en/of Ajax wel wint.
Daarom, dat kan ook nog. 6 punten voor is natuurlijk het meest gunstige scenario.
pi_220303270
PSV wint thuis van NEC en Twente, jullie winnen thuis van ajax. Dan is plek 2 binnen.
pi_220303398
Hendriks inmiddels 40mln waard. Hebben we voor minder dan een miljoen weg gedaan. Hopelijk nog een leuk doorverkoop percentage.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 21:54:29 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220303474
twitter
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 9 maart 2026 @ 21:56:19 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220303492
Announce netten tegen Excelsior
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 21:59:21 #283
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220303509
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:16 schreef PSVCL het volgende:
PSV wint thuis van NEC en Twente, jullie winnen thuis van ajax. Dan is plek 2 binnen.
Oke bedankt
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 9 maart 2026 @ 22:05:28 #284
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220303551
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:56 schreef Caland het volgende:
Announce netten tegen Excelsior
Meh, als mensen nu ook nog eens stennis gaan lopen schoppen, dan is dat uiteraard diep triest. Ik vind sowieso soms de kritiek op spelers en staf erg ver gaan. Kritiek is geen probleem, maar het is hier en daar wel heel erg persoonlijk aan het woorden. Ik snap ook echt wel dat de frustratie groot is, maar ergens was dit te verwachten. Vorig jaar, bij aanstelling van Van Persie werd er al aangegeven dat ze weten dat hij nog een beginnend trainer is en dat ze daar rekening mee houden.

Nogmaals, helemaal begrijpelijk dat men aan zijn stoelpoten zaagt, zo gaat dat in het voetbal. Je weet alleen dat ze hem niet gaan laten vallen. Als hij als doel heeft gekregen 'tweede worden' en als we dat dan bereiken dan heeft ie gewoon zijn doel behaald, of we dat nu wel of niet leuk vinden. En ja, de rest is allemaal nóg slechter, daarom staan we nog op die plek. Het liefste allemaal met mooi voetbal en dergelijke, maar dat was het doel niet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220303569
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
pi_220303577
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:59 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Oke bedankt
geen dank
pi_220303634
Was Priske nu maar nooit ontslagen :)
  maandag 9 maart 2026 @ 22:19:06 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220303640
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Meh, als mensen nu ook nog eens stennis gaan lopen schoppen, dan is dat uiteraard diep triest. Ik vind sowieso soms de kritiek op spelers en staf erg ver gaan. Kritiek is geen probleem, maar het is hier en daar wel heel erg persoonlijk aan het woorden. Ik snap ook echt wel dat de frustratie groot is, maar ergens was dit te verwachten. Vorig jaar, bij aanstelling van Van Persie werd er al aangegeven dat ze weten dat hij nog een beginnend trainer is en dat ze daar rekening mee houden.

Nogmaals, helemaal begrijpelijk dat men aan zijn stoelpoten zaagt, zo gaat dat in het voetbal. Je weet alleen dat ze hem niet gaan laten vallen. Als hij als doel heeft gekregen 'tweede worden' en als we dat dan bereiken dan heeft ie gewoon zijn doel behaald, of we dat nu wel of niet leuk vinden. En ja, de rest is allemaal nóg slechter, daarom staan we nog op die plek. Het liefste allemaal met mooi voetbal en dergelijke, maar dat was het doel niet.
twitter


@Alaphilippe_ @maxi-mus @Coco
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220303688
Ik was hier volledig op voorbereid dus vind dit niet eens een anti-climax. Je bent vooral heel naïef als je serieus gedacht had dat Van Persie er vanavond uit zou vliegen.

quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was Priske nu maar nooit ontslagen :)
Dit gaat ook weer wat ver. Je kan niet ontkennen dat Van Persie het vorige seizoen uiteindelijk prima heeft afgerond dus dat er een enorme mismatch met Priske was, was ook wel overduidelijk.
  Forum Admin maandag 9 maart 2026 @ 22:25:53 #290
35723 crew  GGMM
pi_220303702
Gefeliciteerd jongens :) Zo'n trainerswissel zorgt alleen maar voor veel onrust
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220303709
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:19 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]

@:alaphilippe_ @:maxi-mus @:coco
1800000000000!! @Haags
  maandag 9 maart 2026 @ 22:27:08 #292
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220303712
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was hier volledig op voorbereid dus vind dit niet eens een anti-climax. Je bent vooral heel naïef als je serieus gedacht had dat Van Persie er vanavond uit zou vliegen.
[..]
Dit gaat ook weer wat ver. Je kan niet ontkennen dat Van Persie het vorige seizoen uiteindelijk prima heeft afgerond dus dat er een enorme mismatch met Priske was, was ook wel overduidelijk.
Ik denk dat Bosschaart het niet slechter had gedaan dan Van Persie, als ie had mogen blijven.

Dan hadden we tenminste tijd gehad om een goede trainer aan te stellen in de zomer.
pi_220303768
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik denk dat Bosschaart het niet slechter had gedaan dan Van Persie, als ie had mogen blijven.

Dan hadden we tenminste tijd gehad om een goede trainer aan te stellen in de zomer.
Rond de periode dat Priske vertrok vreesde ik serieus dat we de play-offs in zouden gaan en met ons trackrecord daarin dit jaar dus geen eens Europees zouden hebben gespeeld. Je moet Van Persie wel nageven dat hij dat prima gerepareerd heeft. Denk overigens wel dat dat voornamelijk komt omdat hij gewoon een grote naam heeft en spelers die er mentaal niet zo lekker in zitten dat tof vinden en daar een boost van krijgen. Ik weet niet of Bosschaart dat ook teweeg had kunnen brengen, dat is slechts een matige linksback geweest en niet de topscorer van Oranje. En dat nog buiten het feit dat hij reglementair gewoon niet mocht blijven zitten.
  maandag 9 maart 2026 @ 22:35:54 #294
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220303773
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:19 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]

@:alaphilippe_ @:maxi-mus @:coco
Daar gaat een net ook niet veel tegen doen en lijkt mij ook gewoon van holbewonerniveau.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220303798
Tsjah als het nu niet doet, hoef je nooit meer een trainer te ontslaan. Met terugwerkende kracht best gek dat Prikse werd ontslagen.
  maandag 9 maart 2026 @ 22:46:47 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220303825
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Tsjah als het nu niet doet, hoef je nooit meer een trainer te ontslaan. Met terugwerkende kracht best gek dat Prikse werd ontslagen.
Het enige argument is maar we staan nog tweede

Snap ook niet waar het hele makkelijke programma idee vandaan komt, zondag win je misschien nog na een billenknijper: daarna ga je met spel nauwelijks meer een wedstrijdje winnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220303826
Volgend seizoen kampioen met de Pers. _O_
pi_220303828
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Tsjah als het nu niet doet, hoef je nooit meer een trainer te ontslaan. Met terugwerkende kracht best gek dat Prikse werd ontslagen.
Priske was een buutnlander. Het altijd racistische Feyenoord.
pi_220303868
Priske zei dat hij het heilige vuur miste en dat hij niet wist hoe dat terug moest komen. Dat is de reden waarom hij ontslagen moest worden, want als je geen idee hebt hoe je de groep moet beïnvloeden, dan hoor je er niet thuis.

Voor RvP geldt in mijn ogen dat hij niet kan zien dat hij de groep niet kan beïnvloeden en geen input accepteert voor hoe dingen anders kunnen. Dat is voor mij de reden waarom hij het veld moet ruimen.

Prestaties/verliezen etc. zijn slechts een aanleiding maar niet de reden!
pi_220303907
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]
60 dagen.
Na Excelsior aanstellen dus.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')