abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220295672
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:07 schreef alopio het volgende:
1 puntje uitgelopen op de concurrentie (al kan je er 2 verliezen als NEC wint), maar geen geweldig spel (uiteraard niet), dus toch redenen om van Persie eruit te flikkeren. Ik zeg win win.
Twente is anders 2 punten ingelopen. En NEC zal ook wel gewoon winnen.

Het was, uitgezonderd tot de eerste goal, voor de zoveelste keer een gênante vertoning. Persie was een fantastische speler, maar van tactiek heeft hij geen kaas gegeten en/of hij is extreem slecht in het overbrengen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220295677
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Ze durven iig beslissingen te nemen in Amsterdam…
Ook wel een stukje vriendjespolitiek met die Spanjool die ze nu aanstellen, maar klopt.
pi_220295685
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:57 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
pi_220295695
Robin is wel tevreden .
pi_220295700
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:19 schreef H.FR het volgende:

[..]
Twente is anders 2 punten ingelopen. En NEC zal ook wel gewoon winnen.

Het was, uitgezonderd tot de eerste goal, voor de zoveelste keer een gênante vertoning. Persie was een fantastische speler, maar van tactiek heeft hij geen kaas gegeten en/of hij is extreem slecht in het overbrengen.
Het was natuurlijk ook half sarcastisch bedoelt. Ik hoop maar dat ze nu eindelijk beslissingen kunnen nemen. Het was gewoon weer erbarmelijk slecht en dat je tweede staat is omdat de rest nog kanslozer is. Ik zie eerder Twente ons inhalen voor plek twee dan Ajax.

Je kan de komende wedstrijden ook weer uittekenen natuurlijk. Van Excelsior win je met 1-0 of 2-1 na weer een hele slechte wedstrijd (zoals Telster bv). Tegen Ajax verlies je met 0-1 nadat je beiden een kutpot speelt, beetje lamme tegen de blinde.
  zondag 8 maart 2026 @ 19:25:40 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220295703
Heel erg blij met de intensiteit en de kwaliteit die we aan de bal geleverd hebben

- Robin van Persie
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220295718
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef alopio het volgende:

[..]
Het was natuurlijk ook half sarcastisch bedoelt. Ik hoop maar dat ze nu eindelijk beslissingen kunnen nemen. Het was gewoon weer erbarmelijk slecht en dat je tweede staat is omdat de rest nog kanslozer is. Ik zie eerder Twente ons inhalen voor plek twee dan Ajax.

Je kan de komende wedstrijden ook weer uittekenen natuurlijk. Van Excelsior win je met 1-0 of 2-1 na weer een hele slechte wedstrijd (zoals Telster bv). Tegen Ajax verlies je met 0-1 nadat je beiden een kutpot speelt, beetje lamme tegen de blinde.
Daarna NEC uit, nou berg je maar. Dat NEC blaast ons van het veld vrees ik.

AZ komt later ook nog een keer op bezoek trouwens.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220295734
Mocht Van Persie ontslagen worden hoop ik overigens wel dat ze gewoon Hake aanstellen totdat er een nieuwe TD is, maar het zal wel weer op een hele onlogische manier gaan allemaal.

Overigens denk ik helemaal niet dat hij eruit gegooid gaat worden, maar dat geheel ter zijde.
pi_220295736
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Daarna NEC uit, nou berg je maar. Dat NEC blaast ons van het veld vrees ik.

AZ komt later ook nog een keer op bezoek trouwens.
Die ga je uiteraard ruim verliezen ja
pi_220295743
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Caland het volgende:
Heel erg blij met de intensiteit en de kwaliteit die we aan de bal geleverd hebben

- Robin van Persie
Ik vraag mij toch af waar Robin zijn spul haalt. Is echt heel goed zeg.
pi_220295752
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Caland het volgende:
Heel erg blij met de intensiteit en de kwaliteit die we aan de bal geleverd hebben

- Robin van Persie
pi_220295755
Kwaliteit aan de bal _O-

Konden de bal geen drie keer naar de goede kleur spelen.
pi_220295790
Mario Been ademt nog.
pi_220295855
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:24 schreef WethouderHekking het volgende:
Robin is wel tevreden .
pi_220295857
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-om-te-kunnen-winnen

quote:
"De eerste tegengoal is vanuit een corner en dat kan altijd gebeuren, maar je hoopt wel dat wij dat beter doen. Die andere twee tegengoals zijn eigenlijk niet eens kansen. We moeten dat beter verdedigen en dat is voor mij het enige smetje op deze wedstrijd."
quote:
"Als je kijkt naar hoe wij als team verdedigd hebben, dan word ik daar heel blij van. Dat is los van deze voorzetten.
quote:
"Het enige smetje is dat we hem gewoon niet winnen. Ik vond het heel onterecht dat wij met 3-2 achterstand gingen rusten. Dat kan gebeuren
Dit kan echt echt echt niet :')
  zondag 8 maart 2026 @ 19:46:22 #191
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220295860
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Caland het volgende:
Heel erg blij met de intensiteit en de kwaliteit die we aan de bal geleverd hebben

- Robin van Persie
pi_220296030
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-om-te-kunnen-winnen
[..]
[..]
[..]
Dit kan echt echt echt niet :')
ik heb blijkbaar naar het verkeerde kanaal gekeken
pi_220296057
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:13 schreef snabbi het volgende:

[..]
ik heb blijkbaar naar het verkeerde kanaal gekeken
Als je zegt "goed verdedigd los van de tegengoals" dien je toch direct al ontslagen te worden tijdens het interview. Zo had Been ook de 10-0 goed kunnen praten.
  zondag 8 maart 2026 @ 20:23:22 #194
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220296091
Zelfs Vincent Bijlo ziet het beter dan Van Persie.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220296114
twitter


_O-
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220296143
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:30:43 #197
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220296146
quote:
12s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:25 schreef mitt het volgende:
[ x ]

_O-
quote:
"Volgens mij heb ik net uitgelegd dat we een aantal punten beter moesten doen, dat klopt. Volgens mij leg ik de lat dan niet heel laag. Heb je nog een ander aandachtspuntje?", vormt Van Persie zijn reactie.
"Wij komen er toch niet uit. Wij zien allemaal A en jij zegt B. Je mag toch wel wat kritischer kijken naar de uitvoering van Feyenoord", bijt Krabbendam van zich af. Van Persie sluit vervolgens af met een reactie. "Dat doe ik toch?"
:D
pi_220296216
Ik ben inmiddels in de overtuiging dat Van Persie gewoon op zoek is naar de maximale ontslag premie.
  zondag 8 maart 2026 @ 20:49:05 #199
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220296261
Bijlow inmiddels weer in beeld bij Oranje _O-
  zondag 8 maart 2026 @ 20:49:17 #200
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220296262
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Caland het volgende:
Heel erg blij met de intensiteit en de kwaliteit die we aan de bal geleverd hebben

- Robin van Persie
Ik zie net zijn analyse van de wedstrijd. Het is gewoon echt niet te geloven hoeveel stront hij in zijn ogen heeft. Kan toch gewoon niet dat hij na zo'n wanvertoning iedereen (inclusief vetdette Sterling) nog de hand boven het hoofd houdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')