Dit is toch schandalig...quote:Op zondag 8 maart 2026 18:48 schreef Haringkop2 het volgende:
Man meer en NAC heeft allleen maar de bal
Het lijkt echt helemaal nergens op. Geen enkele lijn of organisatie te ontdekken. Je had vandaag gewoon plek twee bijna kunnen veilig stellen.quote:
Het is alleen maar lange ballen en hopen dat ie goed valt. Bij de 4e klasse amateurs zit er meer voetbal in.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:51 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Het lijkt echt helemaal nergens op. Geen enkele lijn of organisatie te ontdekken. Je had vandaag gewoon plek twee bijna kunnen veilig stellen.
We zitten elke week naar dezelfde bagger te kijken. Geen progressie. Helemaal niks. Wie verlost Robin uit z’n lijden.
Blinde gok, totaal niet gehinderd door enige vorm van kennis & inzicht; 95% kans dat hij het seizoen vol maakt.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar hopen we dus allemaal op.
Maar goede kans dat Robin er volgende week nog zit.
quote:Op zondag 8 maart 2026 18:51 schreef ashardalan het volgende:
volgens RRijnmond "volet vPersie de bui al hangen"... Die speculeren dus op einde verhaal voor de trainer
Hey, ik rapporteer enkel. Ik ben niet bekend met het niveau van insider-kennis van Dennis & Dennisquote:
Ze durven iig beslissingen te nemen in Amsterdam…quote:Op zondag 8 maart 2026 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Grim ontslagen, dus daar gaat plek 2.
Is ook niet de eerste keer dat we ook tegen 10 man de mindere zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:48 schreef Haringkop2 het volgende:
Man meer en NAC heeft allleen maar de bal
Ajax is Feyenoord voorbij, op alle fronten.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ze durven iig beslissingen te nemen in Amsterdam…
Behalve de ranglijst?quote:Op zondag 8 maart 2026 19:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax is Feyenoord voorbij, op alle fronten.
Twente is anders 2 punten ingelopen. En NEC zal ook wel gewoon winnen.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:07 schreef alopio het volgende:
1 puntje uitgelopen op de concurrentie (al kan je er 2 verliezen als NEC wint), maar geen geweldig spel (uiteraard niet), dus toch redenen om van Persie eruit te flikkeren. Ik zeg win win.
Ook wel een stukje vriendjespolitiek met die Spanjool die ze nu aanstellen, maar klopt.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ze durven iig beslissingen te nemen in Amsterdam…
Het was natuurlijk ook half sarcastisch bedoelt. Ik hoop maar dat ze nu eindelijk beslissingen kunnen nemen. Het was gewoon weer erbarmelijk slecht en dat je tweede staat is omdat de rest nog kanslozer is. Ik zie eerder Twente ons inhalen voor plek twee dan Ajax.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Twente is anders 2 punten ingelopen. En NEC zal ook wel gewoon winnen.
Het was, uitgezonderd tot de eerste goal, voor de zoveelste keer een gênante vertoning. Persie was een fantastische speler, maar van tactiek heeft hij geen kaas gegeten en/of hij is extreem slecht in het overbrengen.
Daarna NEC uit, nou berg je maar. Dat NEC blaast ons van het veld vrees ik.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Het was natuurlijk ook half sarcastisch bedoelt. Ik hoop maar dat ze nu eindelijk beslissingen kunnen nemen. Het was gewoon weer erbarmelijk slecht en dat je tweede staat is omdat de rest nog kanslozer is. Ik zie eerder Twente ons inhalen voor plek twee dan Ajax.
Je kan de komende wedstrijden ook weer uittekenen natuurlijk. Van Excelsior win je met 1-0 of 2-1 na weer een hele slechte wedstrijd (zoals Telster bv). Tegen Ajax verlies je met 0-1 nadat je beiden een kutpot speelt, beetje lamme tegen de blinde.
Die ga je uiteraard ruim verliezen jaquote:Op zondag 8 maart 2026 19:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daarna NEC uit, nou berg je maar. Dat NEC blaast ons van het veld vrees ik.
AZ komt later ook nog een keer op bezoek trouwens.
Ik vraag mij toch af waar Robin zijn spul haalt. Is echt heel goed zeg.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Caland het volgende:
Heel erg blij met de intensiteit en de kwaliteit die we aan de bal geleverd hebben
- Robin van Persie
quote:Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Caland het volgende:
Heel erg blij met de intensiteit en de kwaliteit die we aan de bal geleverd hebben
- Robin van Persie
quote:"De eerste tegengoal is vanuit een corner en dat kan altijd gebeuren, maar je hoopt wel dat wij dat beter doen. Die andere twee tegengoals zijn eigenlijk niet eens kansen. We moeten dat beter verdedigen en dat is voor mij het enige smetje op deze wedstrijd."
quote:"Als je kijkt naar hoe wij als team verdedigd hebben, dan word ik daar heel blij van. Dat is los van deze voorzetten.
Dit kan echt echt echt nietquote:"Het enige smetje is dat we hem gewoon niet winnen. Ik vond het heel onterecht dat wij met 3-2 achterstand gingen rusten. Dat kan gebeuren
quote:Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Caland het volgende:
- Robin van Persie
ik heb blijkbaar naar het verkeerde kanaal gekekenquote:Op zondag 8 maart 2026 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-om-te-kunnen-winnen
[..]
[..]
[..]
Dit kan echt echt echt niet
Als je zegt "goed verdedigd los van de tegengoals" dien je toch direct al ontslagen te worden tijdens het interview. Zo had Been ook de 10-0 goed kunnen praten.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:13 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik heb blijkbaar naar het verkeerde kanaal gekeken
quote:
quote:"Volgens mij heb ik net uitgelegd dat we een aantal punten beter moesten doen, dat klopt. Volgens mij leg ik de lat dan niet heel laag. Heb je nog een ander aandachtspuntje?", vormt Van Persie zijn reactie.
"Wij komen er toch niet uit. Wij zien allemaal A en jij zegt B. Je mag toch wel wat kritischer kijken naar de uitvoering van Feyenoord", bijt Krabbendam van zich af. Van Persie sluit vervolgens af met een reactie. "Dat doe ik toch?"
Ik zie net zijn analyse van de wedstrijd. Het is gewoon echt niet te geloven hoeveel stront hij in zijn ogen heeft. Kan toch gewoon niet dat hij na zo'n wanvertoning iedereen (inclusief vetdette Sterling) nog de hand boven het hoofd houdt.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Caland het volgende:
- Robin van Persie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |