abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2026 @ 18:41:32 #126
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220295361
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:39 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Hoe doet Sint Arne het ondertussen?
Slippertje bij de kansloze hekkensluiter Wolves, kan gebeuren.
pi_220295366
Toch maar mooi drie keer gescoord in de moeilijkste uitwedstrijd van NL
pi_220295368
gaat niks meer uitmaken
pi_220295369
Daar heb ik ook wel eens direct rood voor gezien, maar ok
pi_220295372
quote:
9s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Erg blij terwijl die 50 pillen moet slikken om uit bed te komen .
pi_220295373
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:42 schreef snabbi het volgende:
gaat niks meer uitmaken
Tegen ons, maakt het dit seizoen sws geen fuck uit.
pi_220295374
Oh rood, nou fijn…doen we doorgaans toch niks mee.
pi_220295380
VAR pending.
pi_220295382
Gewoon twee benen. Weg ermee.
pi_220295383
:R
pi_220295385
Leo Berenburg hoopt dat het geen overtreding is.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295389
_O- bij RRijnnomd dachten ze heel ff aan een pingel voor NAC
pi_220295390
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:42 schreef ashardalan het volgende:
Daar heb ik ook wel eens direct rood voor gezien, maar ok
goed gezien
pi_220295391
Kreeg Van Persie maar eens rood.
pi_220295393
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:44 schreef snabbi het volgende:

[..]
goed gezien
Puur toeval, bril schoongemaakt ff daar voor
  zondag 8 maart 2026 @ 18:45:20 #141
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220295398
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:42 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
RED ONS HENNIEGOD
pi_220295399
Grindtegel rommel.
pi_220295405
Wat een briljante variant, daar is op hoog niveau op getraind.
pi_220295409
Maakt allemaal geen reet uit, al krijg je 20 minuten erbij.
pi_220295411
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:44 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Puur toeval, bril schoongemaakt ff daar voor
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:47:03 #146
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220295412
3 goals incasseren tegen de fucking nummer 17 van de eredivisie :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220295414
ze krijgen nac er niet onder, wat een klasbakken
pi_220295416
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:47 schreef onlogisch het volgende:
3 goals incasseren tegen de fucking nummer 17 van de eredivisie :')
Ho ho moeilijkste uitwedstrijd in NL hè
pi_220295417
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:47 schreef onlogisch het volgende:
3 goals incasseren tegen de fucking nummer 17 van de eredivisie :')
Moeilijke uitwedstrijd in de eveneens ijzersterke Eredivisie vol met kwaliteit.

Eigenlijk een prima resultaat als je het zo bekijkt. Bedankt Robin voor dit inzicht :)
pi_220295418
Man meer en NAC heeft allleen maar de bal _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')