Nee, gaan ze nooit doen... Dat zou effectief & efficiënt beleid zijn... Kennen we niet in Nederlandquote:Op zondag 8 maart 2026 18:31 schreef Jaytje07 het volgende:
Uitvakje leeg halen, allemaal stadion verbod, klaar
Nou echt effectief als je daardoor rellen in en buiten het stadion krijgt voor een vuurwerkjequote:Op zondag 8 maart 2026 18:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee, gaan ze nooit doen... Dat zou effectief & efficiënt beleid zijn... Kennen we niet in Nederland
Technisch, mogen ze dat vanaf 18:23...quote:Op zondag 8 maart 2026 18:33 schreef Zipportal het volgende:
Door de rook denken wat moslims dat ze kunnen vreten.
Jan Jood mocht het filmpje weer inspreken. @PowerLoungenquote:Op zondag 8 maart 2026 18:39 schreef De_Kraam het volgende:
De Klassieker ofwel twee mongooltjes tegen elkaar die om de kat z'n kut spelen.
Wanneer het de lamme tegen de blinde is wint Ajax doorgaans…quote:Op zondag 8 maart 2026 18:39 schreef De_Kraam het volgende:
De Klassieker ofwel twee mongooltjes tegen elkaar die om de kat z'n kut spelen.
ajax wint sws bijna altijd. Gewoon uitgaan van verlies.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:40 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Wanneer het de lamme tegen de blinde is wint Ajax doorgaans…
Erg blij terwijl die 50 pillen moet slikken om uit bed te komen .quote:Op zondag 8 maart 2026 18:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jan Jood mocht het filmpje weer inspreken. @:powerloungen
Slippertje bij de kansloze hekkensluiter Wolves, kan gebeuren.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:39 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hoe doet Sint Arne het ondertussen?
quote:Op zondag 8 maart 2026 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Erg blij terwijl die 50 pillen moet slikken om uit bed te komen .
goed gezienquote:Op zondag 8 maart 2026 18:42 schreef ashardalan het volgende:
Daar heb ik ook wel eens direct rood voor gezien, maar ok
quote:Op zondag 8 maart 2026 18:44 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Puur toeval, bril schoongemaakt ff daar voor
Ho ho moeilijkste uitwedstrijd in NL hèquote:Op zondag 8 maart 2026 18:47 schreef onlogisch het volgende:
3 goals incasseren tegen de fucking nummer 17 van de eredivisie
Moeilijke uitwedstrijd in de eveneens ijzersterke Eredivisie vol met kwaliteit.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:47 schreef onlogisch het volgende:
3 goals incasseren tegen de fucking nummer 17 van de eredivisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |