abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220295295
Uitvakje leeg halen, allemaal stadion verbod, klaar
pi_220295297
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:31 schreef Jaytje07 het volgende:
Uitvakje leeg halen, allemaal stadion verbod, klaar
Nee, gaan ze nooit doen... Dat zou effectief & efficiënt beleid zijn... Kennen we niet in Nederland
pi_220295298
Massa-aanrandingen op de tribunes.
pi_220295301
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:32 schreef Zipportal het volgende:
Massa-aanrandingen op de tribunes.
Is het wel de dag voor...
  zondag 8 maart 2026 @ 18:32:51 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220295302
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:32 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Nee, gaan ze nooit doen... Dat zou effectief & efficiënt beleid zijn... Kennen we niet in Nederland
Nou echt effectief als je daardoor rellen in en buiten het stadion krijgt voor een vuurwerkje
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220295306
Tengstedt de verlosser.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 8 maart 2026 @ 18:33:21 #107
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220295308
Tuurlijk een jeugdspeler erin bij 3-3 stand.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220295309
Door de rook denken wat moslims dat ze kunnen vreten.
pi_220295313
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:33 schreef Zipportal het volgende:
Door de rook denken wat moslims dat ze kunnen vreten.
Technisch, mogen ze dat vanaf 18:23...
pi_220295319
Misschien kan ome Aboutaleb nog eens duiden hoe ze dat spul mee het stadion in hebben gekregen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295325
:N Watanabe :N
pi_220295333
Leo Berenburg is alweer met zijn club Ajax bezig.
pi_220295334
ik dacht even dat anel al geel had
pi_220295335
Het lijkt weer helemaal nergens op, houden de bal nog geen 2 passes in de ploeg.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:38:33 #115
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220295336
SLOToffensief
What can change the nature of a man?
pi_220295339
+9 vin'k redelijk
pi_220295341
De Klassieker ofwel twee mongooltjes tegen elkaar die om de kat z'n kut spelen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295342
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:38 schreef Coco het volgende:
SLOToffensief
Hoe doet Sint Arne het ondertussen?
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:39:38 #119
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220295345
Kutbal Moussa
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220295347
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kutbal Moussa
Water maakt nat, Immers mist een kans
pi_220295349
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:39 schreef De_Kraam het volgende:
De Klassieker ofwel twee mongooltjes tegen elkaar die om de kat z'n kut spelen.
Jan Jood mocht het filmpje weer inspreken. @PowerLoungen
pi_220295350
Wat een ziekenhuis ballen
pi_220295351
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:39 schreef De_Kraam het volgende:
De Klassieker ofwel twee mongooltjes tegen elkaar die om de kat z'n kut spelen.
Wanneer het de lamme tegen de blinde is wint Ajax doorgaans…
pi_220295355
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:40 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Wanneer het de lamme tegen de blinde is wint Ajax doorgaans…
ajax wint sws bijna altijd. Gewoon uitgaan van verlies.
  zondag 8 maart 2026 @ 18:40:44 #125
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220295357
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:40 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Jan Jood mocht het filmpje weer inspreken. @:powerloungen
Erg blij terwijl die 50 pillen moet slikken om uit bed te komen .
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 8 maart 2026 @ 18:41:32 #126
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220295361
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:39 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Hoe doet Sint Arne het ondertussen?
Slippertje bij de kansloze hekkensluiter Wolves, kan gebeuren.
pi_220295366
Toch maar mooi drie keer gescoord in de moeilijkste uitwedstrijd van NL
pi_220295368
gaat niks meer uitmaken
pi_220295369
Daar heb ik ook wel eens direct rood voor gezien, maar ok
pi_220295372
quote:
9s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Erg blij terwijl die 50 pillen moet slikken om uit bed te komen .
pi_220295373
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:42 schreef snabbi het volgende:
gaat niks meer uitmaken
Tegen ons, maakt het dit seizoen sws geen fuck uit.
pi_220295374
Oh rood, nou fijn…doen we doorgaans toch niks mee.
pi_220295380
VAR pending.
pi_220295382
Gewoon twee benen. Weg ermee.
pi_220295383
:R
pi_220295385
Leo Berenburg hoopt dat het geen overtreding is.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295389
_O- bij RRijnnomd dachten ze heel ff aan een pingel voor NAC
pi_220295390
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:42 schreef ashardalan het volgende:
Daar heb ik ook wel eens direct rood voor gezien, maar ok
goed gezien
pi_220295391
Kreeg Van Persie maar eens rood.
pi_220295393
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:44 schreef snabbi het volgende:

[..]
goed gezien
Puur toeval, bril schoongemaakt ff daar voor
  zondag 8 maart 2026 @ 18:45:20 #141
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220295398
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:42 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
RED ONS HENNIEGOD
pi_220295399
Grindtegel rommel.
pi_220295405
Wat een briljante variant, daar is op hoog niveau op getraind.
pi_220295409
Maakt allemaal geen reet uit, al krijg je 20 minuten erbij.
pi_220295411
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:44 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Puur toeval, bril schoongemaakt ff daar voor
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:47:03 #146
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220295412
3 goals incasseren tegen de fucking nummer 17 van de eredivisie :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220295414
ze krijgen nac er niet onder, wat een klasbakken
pi_220295416
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:47 schreef onlogisch het volgende:
3 goals incasseren tegen de fucking nummer 17 van de eredivisie :')
Ho ho moeilijkste uitwedstrijd in NL hè
pi_220295417
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:47 schreef onlogisch het volgende:
3 goals incasseren tegen de fucking nummer 17 van de eredivisie :')
Moeilijke uitwedstrijd in de eveneens ijzersterke Eredivisie vol met kwaliteit.

Eigenlijk een prima resultaat als je het zo bekijkt. Bedankt Robin voor dit inzicht :)
pi_220295418
Man meer en NAC heeft allleen maar de bal _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')