Dit is toch schandalig...quote:Op zondag 8 maart 2026 18:48 schreef Haringkop2 het volgende:
Man meer en NAC heeft allleen maar de bal
Het lijkt echt helemaal nergens op. Geen enkele lijn of organisatie te ontdekken. Je had vandaag gewoon plek twee bijna kunnen veilig stellen.quote:
Het is alleen maar lange ballen en hopen dat ie goed valt. Bij de 4e klasse amateurs zit er meer voetbal in.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:51 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Het lijkt echt helemaal nergens op. Geen enkele lijn of organisatie te ontdekken. Je had vandaag gewoon plek twee bijna kunnen veilig stellen.
We zitten elke week naar dezelfde bagger te kijken. Geen progressie. Helemaal niks. Wie verlost Robin uit z’n lijden.
Blinde gok, totaal niet gehinderd door enige vorm van kennis & inzicht; 95% kans dat hij het seizoen vol maakt.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar hopen we dus allemaal op.
Maar goede kans dat Robin er volgende week nog zit.
quote:Op zondag 8 maart 2026 18:51 schreef ashardalan het volgende:
volgens RRijnmond "volet vPersie de bui al hangen"... Die speculeren dus op einde verhaal voor de trainer
Hey, ik rapporteer enkel. Ik ben niet bekend met het niveau van insider-kennis van Dennis & Dennisquote:
Ze durven iig beslissingen te nemen in Amsterdam…quote:Op zondag 8 maart 2026 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Grim ontslagen, dus daar gaat plek 2.
Is ook niet de eerste keer dat we ook tegen 10 man de mindere zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:48 schreef Haringkop2 het volgende:
Man meer en NAC heeft allleen maar de bal
Ajax is Feyenoord voorbij, op alle fronten.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ze durven iig beslissingen te nemen in Amsterdam…
Behalve de ranglijst?quote:Op zondag 8 maart 2026 19:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax is Feyenoord voorbij, op alle fronten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |