abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220295422
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:48 schreef Haringkop2 het volgende:
Man meer en NAC heeft allleen maar de bal _O-
Dit is toch schandalig...
  zondag 8 maart 2026 @ 18:51:02 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220295441
Ik heb heel wat meegemaakt bij de commando’s, maar een triester slotoffensief dan dit heb ik nog nooit gezien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220295442
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:48 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]
Dit is toch schandalig...
Het lijkt echt helemaal nergens op. Geen enkele lijn of organisatie te ontdekken. Je had vandaag gewoon plek twee bijna kunnen veilig stellen.

We zitten elke week naar dezelfde bagger te kijken. Geen progressie. Helemaal niks. Wie verlost Robin uit z’n lijden.
pi_220295445
volgens RRijnmond "volet vPersie de bui al hangen"... Die speculeren dus op einde verhaal voor de trainer
pi_220295446
En nou Van Persie eruit kankeren svp.
  zondag 8 maart 2026 @ 18:51:55 #156
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220295450
Robin contract voor het leven geven. Wat een trainer.

Wengeriaans.
pi_220295451
Wat een verschrikkelijke pot weer. Pijn aan de ogen. Robin, tyf op en snel ook
pi_220295455


Eet smakelijk allen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295460
Ik blijf er bij; 2e helft niet totale AIDS... "Enkel" gewoon AIDS. Lichtpuntje?
pi_220295462
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:51 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Het lijkt echt helemaal nergens op. Geen enkele lijn of organisatie te ontdekken. Je had vandaag gewoon plek twee bijna kunnen veilig stellen.

We zitten elke week naar dezelfde bagger te kijken. Geen progressie. Helemaal niks. Wie verlost Robin uit z’n lijden.
Het is alleen maar lange ballen en hopen dat ie goed valt. Bij de 4e klasse amateurs zit er meer voetbal in.
pi_220295472
GekNACed!
pi_220295475
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:54 schreef 3rr0r het volgende:
GekNACed!
Daar hopen we dus allemaal op.

Maar goede kans dat Robin er volgende week nog zit.
pi_220295478
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Daar hopen we dus allemaal op.

Maar goede kans dat Robin er volgende week nog zit.
Blinde gok, totaal niet gehinderd door enige vorm van kennis & inzicht; 95% kans dat hij het seizoen vol maakt.
pi_220295487
Grim ontslagen, dus daar gaat plek 2.
pi_220295489
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:51 schreef ashardalan het volgende:
volgens RRijnmond "volet vPersie de bui al hangen"... Die speculeren dus op einde verhaal voor de trainer
pi_220295494
NAC heeft dit seizoen al vijf keer gewonnen: moeilijkste uitwedstrijd in Nederland.
pi_220295496
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:57 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hey, ik rapporteer enkel. Ik ben niet bekend met het niveau van insider-kennis van Dennis & Dennis
pi_220295504
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Grim ontslagen, dus daar gaat plek 2.
Ze durven iig beslissingen te nemen in Amsterdam…
pi_220295512
Als je nog nooit hebt gescoord dan moet je gewoon tegen Feyenoord spelen. _O-
pi_220295532
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:48 schreef Haringkop2 het volgende:
Man meer en NAC heeft allleen maar de bal _O-
Is ook niet de eerste keer dat we ook tegen 10 man de mindere zijn.

Met pijn in mijn hart moet ik wederom constateren dat het met Bob aan het roer niet meer goed komt. :{
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 19:03:21 #171
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220295543
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Ze durven iig beslissingen te nemen in Amsterdam…
Ajax is Feyenoord voorbij, op alle fronten.
What can change the nature of a man?
pi_220295572
1 puntje uitgelopen op de concurrentie (al kan je er 2 verliezen als NEC wint), maar geen geweldig spel (uiteraard niet), dus toch redenen om van Persie eruit te flikkeren. Ik zeg win win.
pi_220295648
Hahah
pi_220295649
Beschamende vertoning.
pi_220295652
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:03 schreef Coco het volgende:

[..]
Ajax is Feyenoord voorbij, op alle fronten.
Behalve de ranglijst?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')