abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2026 @ 22:16:03 #211
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_220296847
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:15 schreef snabbi het volgende:

[..]
En dat doet hij zelf. Zijn onrealistische weergave is een zelf gemaakt probleem.
Hij had ook een ander verhaallijn kunnen kiezen en waar hij aan werkt bijv.
Daar heb je zeker gelijk in
  zondag 8 maart 2026 @ 22:48:09 #212
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220297060
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:06 schreef Wicky15 het volgende:
Ik vind het toch wel heel pijnlijk om zo'n voormalig wereldvoetballer zo te zien stuntelen. Krijg ook langzaam een hekel aan hem, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet :')
Wereldvoetballers zijn eigenlijk nooit goede trainers. Ze kunnen zich meestal niet voorstellen dat een ander iets niet kan.
Bovendien moet een trainer tactisch het spelletje snappen, verstand hebben van groepsdynamiek, psychologie, fysiologie etc etc
Kortom intelligente mensen, het falen van vele oud-voetballers is logisch.

De trainer van Persie is een act, een typetje. Hij hangt de zalvende toffe jongen uit, terwijl vroeger natuurlijk een narcistisch klootzakje was.
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 9 maart 2026 @ 00:58:37 #213
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220297379
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:48 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Wereldvoetballers zijn eigenlijk nooit goede trainers. Ze kunnen zich meestal niet voorstellen dat een ander iets niet kan.
Bovendien moet een trainer tactisch het spelletje snappen, verstand hebben van groepsdynamiek, psychologie, fysiologie etc etc
Kortom intelligente mensen, het falen van vele oud-voetballers is logisch.

De trainer van Persie is een act, een typetje. Hij hangt de zalvende toffe jongen uit, terwijl vroeger natuurlijk een narcistisch klootzakje was.
En net als zijn bij zijn eerste periode als speler , vertrekt dit ''fEyenOord-iCoOn'' als een geslagen hond door de achterdeur achterlatend zijn rare gedrag zonder iets toe te voegen.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220297434
"Ik leg het nog één keer uit. Ik heb gekeken naar een team dat voor elkaar heeft gestreden. We hebben drie prachtige doelpunten gemaakt, en net niet gewonnen."

Robin van Persie O+
...hier om je mars te breken.
  maandag 9 maart 2026 @ 07:32:55 #215
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220297814
Het is tijd voor Adje Interim.

Maar gaat toch niet gebeuren. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220297832
Bijltjesdag.
pi_220297838
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:37 schreef Zipportal het volgende:
Bijltjesdag.
Verwacht het niet.

Sowieso heeft "de Feyenoord-top" vanavond pas overleg, volgens de berichten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 9 maart 2026 @ 07:53:26 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220297877
Boys

Van Persie al ontslagen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 maart 2026 @ 08:08:54 #219
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220297940
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:53 schreef Caland het volgende:
Boys

Van Persie al ontslagen?
Vanavond pas overleg, als het al over RvP gaat. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 9 maart 2026 @ 09:14:28 #220
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_220298496
1 punt uitgelopen op Ajax :)
pi_220298625
Ik ben helemaal klaar met die Van Persie, dat zijn echt een stel van de slechtste persconferenties die ik ooit gezien heb.
  maandag 9 maart 2026 @ 09:35:58 #222
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220298638
Vincent Bijlo ziet het beter dan Van Persie.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 09:44:43 #223
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220298704
Gaan jullie niet verliezen van Excelsior/Ajax en er minimaal eentje winnen? Dat moet toch allemaal wel kunnen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220298865
quote:
18s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan jullie niet verliezen van Excelsior/Ajax en er minimaal eentje winnen? Dat moet toch allemaal wel kunnen?
Waarschijnlijk wel, maar de resterende wedstrijden zie ik ons nog hooguit een punt of 13 - 15 pakken. Dan eindigen we ergens tussen de 61 en 63 punten. Een erbarmelijk laag puntentotaal natuurlijk.

De vraag is ook of dat voldoende zal zijn voor de 2e plaats.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 9 maart 2026 @ 10:14:34 #225
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220298894
quote:
18s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan jullie niet verliezen van Excelsior/Ajax en er minimaal eentje winnen? Dat moet toch allemaal wel kunnen?
Zolang onze verdediging voor Sinterklaas blijft spelen wordt dat een lastig verhaal.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 9 maart 2026 @ 10:27:17 #226
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220298986
Vandaag ontslag. Morgen Simonis en Kees.
pi_220299014
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:27 schreef Scrummie het volgende:
Vandaag ontslag. Morgen Simonis en Kees.
Ik zie liever Schreuder van NEC komen. Totaal onhaalbaar natuurlijk maar ik zou er alles aan doen om dat toch te regelen.
pi_220299042
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:30 schreef Slobeend het volgende:

[..]
[..]
:D
Mar-ten moet voortaan weer naar de markt om een bosje bloemen te halen voor moeder de vrouw.
pi_220299065
Hoe laat wordt het bekend dat van Persie is ontslagen?
pi_220299094
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:34 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die Van Persie, dat zijn echt een stel van de slechtste persconferenties die ik ooit gezien heb.
Ik vind het altijd fascinerend dat de persco’s en het voorkomen bij Feyenoord-trainers zo vaak belangrijker lijken te zijn dan de inhoud - dat er zaaddodend zwakzinnig wordt gebald…
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 11:37:25 #231
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220299356
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:37 schreef Zipportal het volgende:
Bijltjesdag.
Elke dag dat Van Persie nog aanblijft is er één te veel, dat zien DtK en de rvb nu eindelijk ook wel in. Toch? Ze beschadigen de club en zichzelf alleen nog maar méér als ze dit nog langer voort laten duren. Er staat 40 mln op de tocht. Dus stuur RvP vanavond weg, schuif Bosschaart door voor de rest van het seizoen (of desnoods Hake) en leg Van Wonderen komende week alsnog vast als TD. Dan wordt het ook bij Feyenoord weer snel lente. :B
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_220299524
https://www.fr12.nl/nieuw(...)r-positie-van-persie

quote:
Het lijkt er niet op dat Feyenoord Robin van Persie deze maandag gaat wegsturen. Maandag komt de clubleiding bij elkaar, wat na het teleurstellende gelijkspel tegen NAC Breda al snel tot speculaties leidde over de uitkomst van dat gesprek. Een woordvoerder van de club schetst tegenover RTV Rijnmond echter een ander beeld.

"Volgens een woordvoerder van de club is er geen sprake van een extra ingelast overleg over de positie van Van Persie", schreef het regionale medium. "Het lijkt erop dat de clubleiding van Feyenoord ook nog vertrouwen heeft in de trainer", werd daaruit geconcludeerd.

De al eerder geplande vergadering vindt wel plaats, maar de positie van Van Persie zal er dus niet het hoofdonderwerp zijn. De huidige sportieve crisis komt wel ter sprake, maar de clubleiding overlegt ook over onderwerpen als de eenwording met De Kuip en de uitkoop van de Vrienden van Feyenoord komen ter sprake.

Maandagavond vindt het overleg van de clubleiding plaats. Eerst praat de directie met de Raad van Commissarissen; vervolgens gaan ze in gesprek met de Vrienden van Feyenoord.
Zoals verwacht dus.
pi_220299582
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:47 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ik vind het altijd fascinerend dat de persco’s en het voorkomen bij Feyenoord-trainers zo vaak belangrijker lijken te zijn dan de inhoud - dat er zaaddodend zwakzinnig wordt gebald…
Nee hoor, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
pi_220299720
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Vincent Bijlo ziet het beter dan Van Persie.
Jules de Corte ziet het zelfs beter.
  maandag 9 maart 2026 @ 12:38:37 #235
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220299884
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:29 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Jules de Corte ziet het zelfs beter.
De grap herhalen, dat is wel dom. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 9 maart 2026 @ 12:54:52 #236
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220300117
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
De grap herhalen, dat is wel dom. :')
Dat is net zo dom als de grap herhalen.

;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 9 maart 2026 @ 13:18:39 #237
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220300266
quote:
Zucht...
pi_220300393
quote:
Dan mag de clubleiding ook wel een tekst een uitleg geven. Is DtK überhaupt momenteel wel bereikbaar. Die man is altijd onzichtbaar Wannee er gezeik is, om achteraf weer met mooie volzinnen te verklaren dat het anders had gekund.

Ikzelf houd overigens nog steeds rekening met het scenario dat RvP stopt na dit seizoen en vervanger wordt door Steijn.
pi_220300400
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:06 schreef Wicky15 het volgende:
Ik vind het toch wel heel pijnlijk om zo'n voormalig wereldvoetballer zo te zien stuntelen. Krijg ook langzaam een hekel aan hem, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet :')
Ja, idem. Nu zit aan het werk als trainer sowieso een behoorlijk afbreukrisico. Maar je hoopt voor Van Persie dat iemand hem in bescherming gaat nemen. Zo zonde dit.
  maandag 9 maart 2026 @ 13:44:55 #240
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220300458
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:33 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Dan mag de clubleiding ook wel een tekst een uitleg geven. Is DtK überhaupt momenteel wel bereikbaar. Die man is altijd onzichtbaar Wannee er gezeik is, om achteraf weer met mooie volzinnen te verklaren dat het anders had gekund.

Ikzelf houd overigens nog steeds rekening met het scenario dat RvP stopt na dit seizoen en vervanger wordt door Steijn.
Het verhaal is dat ie minder voor de camera verschijnt vanwege doodsbedreigingen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')