abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220303956


PROGRAMMA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEDRAGSREGELS IN DIT TOPIC
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220303963
quote:
Robin van Persie overleeft spoedoverleg en blijft trainer van Feyenoord

Robin van Persie blijft ondanks de povere resultaten in het zadel zitten als trainer van Feyenoord. Dat is de uitkomst van een dag vol overleg in de Kuip, zo melden ingewijden. Feyenoord leverde zondag op bezoek bij NAC (3-3) opnieuw punten in, maar staat nog wel altijd op de tweede plaats in de eredivisie.

De clubleiding kwam maandag bijeen om te besluiten of Van Persie in hun ogen nog altijd de juiste man op de juiste plek is. Dat Feyenoord op een plaats staat die recht geeft op Champions League-voetbal en ten opzichte van de concurrentie een relatief makkelijk programma heeft, waren belangrijke argumenten om voorlopig met hem verder te gaan. Ook is er geen enkele garantie dat het met een andere trainer beter zal gaan.

De druk op Van Persie werd de afgelopen weken steeds verder opgevoerd. Na een kansloze nederlaag bij PSV werd weliswaar nipt gewonnen van FC Utrecht, Go Ahead Eagles en Telstar, maar vervolgens bleek FC Twente veel te sterk. Ook tegen laagvlieger NAC gaf de ploeg de tegengoals weer makkelijk weg en werd vanuit het uitvak door de Feyenoord-supporters om het ontslag van Van Persie geroepen.

Maandag kwam de volledige top van Feyenoord bij elkaar in de Kuip. Een ontmoeting die al op de agenda stond, maar het samenzijn concentreerde zich gezien de huidige ontwikkelingen op één cruciaal onderwerp: de positie van de trainer. Met als uitkomst dat het vertrouwen er blijft dat hij de neerwaartse spiraal nog om kan buigen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220304020
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:22 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Geen lul op tafel toafel @Zipportal
  maandag 9 maart 2026 @ 23:42:02 #4
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220304024
Ach, die jongen staat sterk op de 2e plaats. Die ga je er toch niet uitgooien.
pi_220304026
TT heeft niet geholpen



@Zipportal
pi_220304035
Arteta was ok ’n paar keer bijna kampioen, joh.
pi_220304038
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:39 schreef Wotte het volgende:

[..]
Geen lul op tafel toafel @:Zipportal
DtK heeft zoveel Mexicaanse pilletjes geslikt dat z’n lul er allang afgeklapt is. Channant.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220304076
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]
DtK heeft zoveel Mexicaanse pilletjes geslikt dat z’n lul er allang afgeklapt is. Channant.
Hij is te druk bezig om die gigantische ballen vast te houden. Dennis is op de boeg gaan staan en wijst vastberaden in de richting van de storm.
pi_220304263
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:57 schreef snabbi het volgende:
Priske zei dat hij het heilige vuur miste en dat hij niet wist hoe dat terug moest komen. Dat is de reden waarom hij ontslagen moest worden, want als je geen idee hebt hoe je de groep moet beïnvloeden, dan hoor je er niet thuis.

Voor RvP geldt in mijn ogen dat hij niet kan zien dat hij de groep niet kan beïnvloeden en geen input accepteert voor hoe dingen anders kunnen. Dat is voor mij de reden waarom hij het veld moet ruimen.

Prestaties/verliezen etc. zijn slechts een aanleiding maar niet de reden!
Priske had inderdaad nog zelfkennis en realiteitszin. RVP gooit er de meest grote onzin uit. Ik ben benieuwd wanneer de spelersgroep gaat opstaan, maar dat ligt niet echt in de lijn der verwachting gezien de samenstelling.
pi_220304275
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Het enige argument is maar we staan nog tweede

Snap ook niet waar het hele makkelijke programma idee vandaan komt, zondag win je misschien nog na een billenknijper: daarna ga je met spel nauwelijks meer een wedstrijdje winnen.
Dat argument slaat ook nergens op. Het is niet eens de verdienste van trainer dat we tweede staan. “We staan tweede ondanks RVP”, zou beter zijn.


Daarnaast kijk je dan niet eens alleen naar je eigen presteren maar je het falen bij de concurrent meewegen in je beslissing. Stel dat Ajax wel een normaal seizoen had gedraaid, dan was hij wel ontslagen omdat je geen tweede meer stond._o-

En met AZ, NEC, FC Groningen en Ajax voor de boeg gaan we inderdaad nog genoeg punten verspelen.
pi_220304538
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 06:08 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Dat argument slaat ook nergens op. Het is niet eens de verdienste van trainer dat we tweede staan. “We staan tweede ondanks RVP”, zou beter zijn.

Daarnaast kijk je dan niet eens alleen naar je eigen presteren maar je het falen bij de concurrent meewegen in je beslissing. Stel dat Ajax wel een normaal seizoen had gedraaid, dan was hij wel ontslagen omdat je geen tweede meer stond._o-

En met AZ, NEC, FC Groningen en Ajax voor de boeg gaan we inderdaad nog genoeg punten verspelen.
Voor Feyenoord wordt Excelsior thuis, Fortuna uit en PEC Zwolle uit ook gewoon moeilijk.

Dat bewijzen voorgaande wedstrijden tegen NAC, Go Ahead Eagles en Telstar wel.

Het is puur hopen dat we na aanstaande zondag een punt of 5 a 6 voorsprong hebben en dat dat voldoende is om nipt 2e te worden. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220304874
'3 kraakheldere redenen voor aanblijven van Persie onthuld'

1: geld
2: geld
3: geld
  dinsdag 10 maart 2026 @ 08:58:18 #13
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220304882
21 en 24 mei playoffs Conference League, ik zet ze alvast in de agenda.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 10 maart 2026 @ 09:08:51 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220304907
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 08:56 schreef Solispolar het volgende:
'3 kraakheldere redenen voor aanblijven van Persie onthuld'

1: geld
2: geld
3: geld
Kijk eens dom, ja ho maar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220305173
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Kijk eens dom, ja ho maar.
Ik denk dat veronderstellen dat van Persie mag blijven vanwege het goede voetbal en de goede resultaten nog net wat dommer is.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 09:32:55 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220305209
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik denk dat veronderstellen dat van Persie mag blijven vanwege het goede voetbal en de goede resultaten nog net wat dommer is.
Als je dan toch bijzonder weinig van welke situatie dan ook af weet, roeptoeter dan niks zou ik zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 10:03:12 #17
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220305374
Ach, Solispolar weer eens in de mud.
pi_220305393
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:03 schreef Slobeend het volgende:
Ach, Solispolar weer eens in de mud.
Ja, kut -O- Bij ander inzien hebben jullie natuurlijk gelijk. van Persie mag blijven omdat hij het zo goed doet :)
pi_220305460
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:42 schreef 3rr0r het volgende:
TT heeft niet geholpen

[ afbeelding ]

@:Zipportal
quote:
- prikkelende headlines (geen clickbait natuurlijk, maar mag wel prikkelender)
FB / FOK! plan de campagne #3

Blijven doneren.
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 10:23:49 #20
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220305477
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:07 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ja, kut -O- Bij ander inzien hebben jullie natuurlijk gelijk. van Persie mag blijven omdat hij het zo goed doet :)
:') Er zijn meer redenen denkbaar he.
pi_220305729
De belangrijkste reden is dat je in deze fase echt niet makkelijk even een trainer opduikelt van niveau die hierin stapt. En als je dat al zou doen, dan zou dit slecht afstralen op de leiding dat ze echt geen idee hebben wat ze doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 10 maart 2026 @ 10:38:58 #22
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220305801
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:35 schreef raptorix het volgende:
De belangrijkste reden is dat je in deze fase echt niet makkelijk even een trainer opduikelt van niveau die hierin stapt. En als je dat al zou doen, dan zou dit slecht afstralen op de leiding dat ze echt geen idee hebben wat ze doen.
Kees van Wonderen was/is bijna binnen en die kan wel een organisatie neerzetten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220305914
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 08:58 schreef TweedeKlum het volgende:
21 en 24 mei playoffs Conference League, ik zet ze alvast in de agenda.
21 mei heb je genoeg aan
  dinsdag 10 maart 2026 @ 10:50:22 #24
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220305974
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:45 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
21 mei heb je genoeg aan
Akkoord.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 10:58:01 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220306091
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:35 schreef raptorix het volgende:
De belangrijkste reden is dat je in deze fase echt niet makkelijk even een trainer opduikelt van niveau die hierin stapt. En als je dat al zou doen, dan zou dit slecht afstralen op de leiding dat ze echt geen idee hebben wat ze doen.
Het zou (vind ik) Ten Kloese en co eerder juist gesierd hebben als ze hun inschattingsfout mbt Van Persie wél toe hadden gegeven. Het is nu zó uitzchtloos en zó gedoemd tot het mislopen van de 2e plaats. Die met deze selectie zéker gehaald kan en moet worden. Maar niet onder de beklemmende 'leiding' van die beginner vol zelfoverschatting.
Een trainer met meer ervaring, communicatieve skills en empathie kan weer snel structuur terugbrengen, en daarmee het zelfvertrouwen en spelplezier. En resultaat.
Maar we blijven dus aanmodderen. Ongelooflijk. :')
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:04:27 #26
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220306136
De beleidsbepalers zien geen wedstrijden of zo? We gaan er denk ik nog minstens 3 verliezen en hoe moet je in vredesnaam winnen met deze geitenkaas? Vrij naar Johan Druif.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220306283
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:58 schreef Gert het volgende:

[..]
Het zou (vind ik) Ten Kloese en co eerder juist gesierd hebben als ze hun inschattingsfout mbt Van Persie wél toe hadden gegeven. Het is nu zó uitzchtloos en zó gedoemd tot het mislopen van de 2e plaats. Die met deze selectie zéker gehaald kan en moet worden. Maar niet onder de beklemmende 'leiding' van die beginner vol zelfoverschatting.
Een trainer met meer ervaring, communicatieve skills en empathie kan weer snel structuur terugbrengen, en daarmee het zelfvertrouwen en spelplezier. En resultaat.
Maar we blijven dus aanmodderen. Ongelooflijk. :')
Ik had graag Ron Jans gezien, is denk ik iemand die vakmanschap combineert met goede sociale skills die zich ook niet snel gek laat maken. Daarnaast als je naar zijn resultaten in het algemeen kijkt doet het vaak relatief goed .
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:20:57 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220306285
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:19 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik had graag Ron Jans gezien, is denk ik iemand die vakmanschap combineert met goede sociale skills die zich ook niet snel gek laat maken. Daarnaast als je naar zijn resultaten in het algemeen kijkt doet het vaak relatief goed .
Ron Jans is vleesgeworden middelmaat
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220306322
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:23 schreef Slobeend het volgende:

[..]
:') Er zijn meer redenen denkbaar he.
Iedereen kan natuurlijk inzien dat er maar 1 reden is waarom van Persie nog blijft en dat is omdat het te duur is om hem nu te ontslaan. Welk perspectief, teken van peoplemanagement/ontwikkeling of andere positieve ontwikkeling zie jij dan precies?

Het enige wat je kan aandragen is dat de strijd om de 2de plek nog volledig open ligt, maar zelfs daarvan zou je eerlijk moeten concluderen dat dat alles te maken heeft met het matige strijdveld en niks met de zogenaamde kwaliteiten van van Persie.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:28:32 #30
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220306325
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:27 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Iedereen kan natuurlijk inzien dat er maar 1 reden is waarom van Persie nog blijft en dat is omdat het te duur is om hem nu te ontslaan.
Iedereen die het totaal niet heeft gevolgd, waarschijnlijk. Had het die reden maar, dan viel er nog wat voor te zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 11:50:26 #31
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220306507
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:27 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Iedereen kan natuurlijk inzien dat er maar 1 reden is waarom van Persie nog blijft en dat is omdat het te duur is om hem nu te ontslaan. Welk perspectief, teken van peoplemanagement/ontwikkeling of andere positieve ontwikkeling zie jij dan precies?

Het enige wat je kan aandragen is dat de strijd om de 2de plek nog volledig open ligt, maar zelfs daarvan zou je eerlijk moeten concluderen dat dat alles te maken heeft met het matige strijdveld en niks met de zogenaamde kwaliteiten van van Persie.
Je snapt het niet. Ik zie geen enkele ontwikkeling, wat mij betreft was hij allang ontslagen. Maar Te Kloese wil Van Persie waarschijnlijk niet ontslaan omdat hij dan zelf ook wegmoet. Het is een soort principekwestie voor hem geworden. Ze kunnen nog schermen met de 2e plek dus laten ze hem maar zitten. En misschien omdat het in de zomer makkelijker is een vervanger op te roepen. En omdat Te Kloese incapabel is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 10-03-2026 12:24:35 ]
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:57:31 #32
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220306549
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:27 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Iedereen kan natuurlijk inzien dat er maar 1 reden is waarom van Persie nog blijft en dat is omdat het te duur is om hem nu te ontslaan. Welk perspectief, teken van peoplemanagement/ontwikkeling of andere positieve ontwikkeling zie jij dan precies?

Het enige wat je kan aandragen is dat de strijd om de 2de plek nog volledig open ligt, maar zelfs daarvan zou je eerlijk moeten concluderen dat dat alles te maken heeft met het matige strijdveld en niks met de zogenaamde kwaliteiten van van Persie.
Je hebt nu wel genoeg onzin uitgeslagen voor vandaag lijkt me.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220306560
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:57 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je hebt nu wel genoeg onzin uitgeslagen voor vandaag lijkt me.
Dan zit ik in het goede topic schijnbaar, want verder dan want persoonlijk getreiter komen de meeste users hier ook niet :)
  Forum Admin dinsdag 10 maart 2026 @ 12:25:44 #34
35723 crew  GGMM
pi_220306798
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:00 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dan zit ik in het goede topic schijnbaar, want verder dan want persoonlijk getreiter komen de meeste users hier ook niet :)
Dan want
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin dinsdag 10 maart 2026 @ 12:26:49 #35
35723 crew  GGMM
pi_220306822
Hoe dan ook, laten we get gezellig houden vanaf nu :) als we allemaal een beetje respect naar elkaar tonen zul je zien dat we allemaal een stuk blijer worden!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin dinsdag 10 maart 2026 @ 12:28:05 #36
35723 crew  GGMM
pi_220306841
Oh Slobeend mod vanaf nu VBL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 12:29:43 #37
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220306859
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:28 schreef GGMM het volgende:
Oh Slobeend mod vanaf nu VBL
Ja sorry, ik had m'n eigen post al aangepast. Ik mod vanaf nu geen VBL meer :)
  dinsdag 10 maart 2026 @ 12:31:04 #38
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220306869
Slobeend in die paar minuten al een betere VBL-mod geweest dan @onlogisch
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220306998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:31 schreef Caland het volgende:
Slobeend in die paar minuten al een betere VBL-mod geweest dan @:onlogisch
Als @Slobeend een grote wil worden moet hij dit van NWS naar VBL zetten.

NWS / 23 rode kaarten en ingrijpen door militaire politie bij voetbalgevecht
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 13:02:43 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220307069
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:31 schreef Caland het volgende:
Slobeend in die paar minuten al een betere VBL-mod geweest dan @:onlogisch
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 10 maart 2026 @ 13:54:28 #41
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220307414
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:50 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Je snapt het niet. Ik zie geen enkele ontwikkeling, wat mij betreft was hij allang ontslagen. Maar Te Kloese wil Van Persie waarschijnlijk niet ontslaan omdat hij dan zelf ook wegmoet. Het is een soort principekwestie voor hem geworden. Ze kunnen nog schermen met de 2e plek dus laten ze hem maar zitten. En misschien omdat het in de zomer makkelijker is een vervanger op te roepen. En omdat Te Kloese incapabel is.
Als je komend seizoen de CL ingaat mag er wel heel wat gebeuren want met dit zootje wordt dat een fiasco. Overigens geldt dat voor Ajax ook momenteel.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 13:58:59 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220307472
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Als je komend seizoen de CL ingaat mag er wel heel wat gebeuren want met dit zootje wordt dat een fiasco. Overigens geldt dat voor Ajax ook momenteel.
Zelfs het DOMINANTE PSV eindigde op een lullige 28e plek, onder Pafos.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220307800
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Ron Jans is vleesgeworden middelmaat
Wie zou jij dan als trainer willen zien?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 10 maart 2026 @ 14:48:09 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220307818
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wie zou jij dan als trainer willen zien?
Geen Ron Jans, in ieder geval

Ik zie tokkie Dick het ook niet echt aankunnen bij een grotere club, eigenlijk meer gecharmeerd van Correia maar daar lijkt het me ook wat te vroeg voor. Eigenlijk geen Nederlandse opties voorhanden, al zal Van Wonderen wel naar Simonis gaan kijken (de gruwel :{ )
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220307830
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Geen Ron Jans, in ieder geval

Ik zie tokkie Dick het ook niet echt aankunnen bij een grotere club, eigenlijk meer gecharmeerd van Correia maar daar lijkt het me ook wat te vroeg voor. Eigenlijk geen Nederlandse opties voorhanden, al zal Van Wonderen wel naar Simonis gaan kijken (de gruwel :{ )
Als Telstar niet degradeert gaat hij naar AZ, dat is veel meer een club die past bij hem, en waar hij rustig kan werken zonder debiel bestuur.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 10 maart 2026 @ 14:51:34 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220307843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als Telstar niet degradeert gaat hij naar AZ, dat is veel meer een club die past bij hem, en waar hij rustig kan werken zonder debiel bestuur.
Ja dat bedoel ik ook, als hij het goed doet bij AZ zou je hem wel kunnen oppikken. Nu nog niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 10 maart 2026 @ 14:51:42 #47
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220307844
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als Telstar niet degradeert gaat hij naar AZ, dat is veel meer een club die past bij hem, en waar hij rustig kan werken zonder debiel bestuur.
AZ lijkt me voor Correia inderdaad een prima optie.
pi_220307853
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als Telstar niet degradeert gaat hij naar AZ, dat is veel meer een club die past bij hem, en waar hij rustig kan werken zonder debiel bestuur.
Mooi, dan kunnen ze in Alkmaar weer boos worden als we over een jaar of 3 aankloppen voor hun trainer. :D
...hier om je mars te breken.
pi_220307901
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:52 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Mooi, dan kunnen ze in Alkmaar weer boos worden als we over een jaar of 3 aankloppen voor hun trainer. :D
Mijn vorige baas zei dat hij het niet erg vond als mensen weggingen omdat dat dat een teken is dat de mensen het goed doen, als iedereen blijft zitten heb je meestal te maken met middelmaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220309295
Als je toch wil experimenteren en er geen namen beschikbaar zijn, dan heb ik meer vertrouwen in Bosschaart (voor de rest van dit seizoen). Maar liever mag hij ook eerst ervaring opdoen elders.
pi_220309306
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:58 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mijn vorige baas zei dat hij het niet erg vond als mensen weggingen omdat dat dat een teken is dat de mensen het goed doen, als iedereen blijft zitten heb je meestal te maken met middelmaat.
Als iemand die al 7 jaar bij dezelfde werkgever zit vind ik dit GEEN goede post.
pi_220310337
twitter


#bless
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220311204
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:47 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]

#bless
Zn vader was buitenom gegaan.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220312130
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Als iemand die al 7 jaar bij dezelfde werkgever zit vind ik dit GEEN goede post.
Ik heb 16 jaar bij zelfde gezeten ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 11 maart 2026 @ 07:05:41 #55
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220312222
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Ron Jans is vleesgeworden middelmaat
Klopt.
En Robin van Persie is vleesgeworden zelfoverschatting zonder werkelijk inzicht.

Geef mij maar een stabiele middelmaat op dit moment. Gewoon saai en simpel (ik noem maar wat) een linksback op linksback zetten en in de zeventigste minuut logische wissels naar gelang het spelbeeld, en geen spelers die zich meteen weer hele wedstrijden kapot moeten rennen na maanden blessureleed.
  woensdag 11 maart 2026 @ 09:14:13 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220312894
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:05 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Klopt.
En Robin van Persie is vleesgeworden zelfoverschatting zonder werkelijk inzicht.

Geef mij maar een stabiele middelmaat op dit moment. Gewoon saai en simpel (ik noem maar wat) een linksback op linksback zetten en in de zeventigste minuut logische wissels naar gelang het spelbeeld, en geen spelers die zich meteen weer hele wedstrijden kapot moeten rennen na maanden blessureleed.
Zo iemand had je dan tot eind seizoen moeten aanstellen, dat is nu wel te laat. Of Excelsior moet winnen (lol)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220313765
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Zo iemand had je dan tot eind seizoen moeten aanstellen, dat is nu wel te laat. Of Excelsior moet winnen (lol)
Feyenoord heeft ongeveer 5000 momenten gehad om van Persie van de hand te doen maar nu is het inderdaad te laat. Of je moet blind gokken op een schokeffect (zoals ze nu in Amsterdam doen).
pi_220313859
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Feyenoord heeft ongeveer 5000 momenten gehad om van Persie van de hand te doen maar nu is het inderdaad te laat. Of je moet blind gokken op een schokeffect (zoals ze nu in Amsterdam doen).
Het kan er hoe dan ook moeilijk slechter op worden.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 11 maart 2026 @ 13:33:59 #59
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220315222
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Feyenoord heeft ongeveer 5000 momenten gehad om van Persie van de hand te doen maar nu is het inderdaad te laat. Of je moet blind gokken op een schokeffect (zoals ze nu in Amsterdam doen).
Er zijn nog 24 punten te verdienen. Als je 5 punten achter staat met nog 2 wedstrijden te gaan is het pas te laat.
pi_220315342
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Er zijn nog 24 punten te verdienen. Als je 5 punten achter staat met nog 2 wedstrijden te gaan is het pas te laat.
  woensdag 11 maart 2026 @ 14:00:02 #61
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220315496
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:40 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Het kan er hoe dan ook moeilijk slechter op worden.
Dat denk ik elke week weer. :{
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220316225
twitter

  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 15:13:45 #63
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220316227
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:47 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]

#bless
Schaken en ook nog eens voetballen _O_ wat een God
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220316287
FC Twente is ons op ALLE fronten voorbij
pi_220316292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Schaken en ook nog eens voetballen _O_ wat een God
Ruben?
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 15:24:13 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220316297
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:40 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Het kan er hoe dan ook moeilijk slechter op worden.
Dat zal misschien lastig worden ja. Maar er komt zondag een ploeg in de Kuip op bezoek die het minst vaak heeft gescoord van alle eredivisieclubs en wél heel veel tegengoals krijgt, meer zelfs nog dan NAC. In je thuiswedstrijd daar punten tegen morsen is nóg weer slechter dan de eerdere blamages. En het is niet eens ondenkbaar. :D :{

p.s. al schijnt Feyenoord vanmiddag in de oefenpot tegen Twente wel grote delen van de wedstrijd goed druk te hebben gezet, werkten ze allemaal keihard en was winst eigenlijk zeker niet onverdiend geweest in principe. :)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 16:10:36 #67
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220316594
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ruben?
Nee zijn zoon!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220316686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:24 schreef Gert het volgende:

[..]
Dat zal misschien lastig worden ja. Maar er komt zondag een ploeg in de Kuip op bezoek die het minst vaak heeft gescoord van alle eredivisieclubs en wél heel veel tegengoals krijgt, meer zelfs nog dan NAC. In je thuiswedstrijd daar punten tegen morsen is nóg weer slechter dan de eerdere blamages. En het is niet eens ondenkbaar. :D :{

p.s. al schijnt Feyenoord vanmiddag in de oefenpot tegen Twente wel grote delen van de wedstrijd goed druk te hebben gezet, werkten ze allemaal keihard en was winst eigenlijk zeker niet onverdiend geweest in principe. :)
Ik bedoelde meer dat je er met een trainerswissel hoe dan ook niet op achteruit kunt gaan.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 08:11:43 #69
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220320778
Is van Persie al ontslagen???
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 12 maart 2026 @ 08:55:55 #70
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220320907
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2026 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Is van Persie al ontslagen???
Ik zou de lat niet te hoog leggen.
pi_220323806
quote:
Feyenoord en wanbeleid?! Nee joh dat kan toch niet?!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 12 maart 2026 @ 16:17:40 #73
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220323881
quote:
Was ook niet echt een succes bij Vitesse, kan gebeuren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220324675
Hendriks was in het Feyenoord shirt nooit zo bijzonder en had natuurlijk Hancko lange tijd voor zich. Had zich hier nooit naar dit niveau toe kunnen ontwikkelen.

Jongen heeft verder gewoon echt uitstekende stappen gezet, wellicht hebben we nu wel wat aan een doorverkoop. :)
  vrijdag 13 maart 2026 @ 13:45:11 #75
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220330790
quote:
In opdracht van de clubleiding nam naar verluidt Joris van Benthem de leiding over het onderzoek. De huisjurist zou een studie naar tussentijdse trainersontslagen in het voetbal hebben uitgevoerd. Daarvoor zou het verloop bij ruim 25 clubs die hun hoofdtrainer tijdens het seizoen ontsloegen zijn geanalyseerd. Daarbij werd gekeken naar de resultaten vóór en ná het ontslag, de ontwikkeling van het aantal behaalde punten per wedstrijd en de uiteindelijke positie op de ranglijst. De conclusie: in de meeste gevallen leidde een trainerswissel niet tot structureel betere prestaties.
De huisjurist (lol) heeft wat gechat met ChatGPT. Gedegen onderzoek.
pi_220330826
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 13:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]
De huisjurist (lol) heeft wat gechat met ChatGPT. Gedegen onderzoek.
Manusje van alles
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 13 maart 2026 @ 14:58:03 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220331357
Ik geloof dat Robin wat mediatraining heeft gehad afgelopen week
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220331530
Dat er nog mensen op die persco's van Van Persie afkomen. Lekker links laten liggen.
pi_220331548
Hoe gaat het met Trauner?
* Verwijderd *
pi_220331679
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoe gaat het met Trauner?
Goed je krijgt de groeten.
pi_220335780
twitter

pi_220336401
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 13:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]
De huisjurist (lol) heeft wat gechat met ChatGPT. Gedegen onderzoek.
Dit heb jij dus niet verzonnen maar heeft daadwerkelijk een bron?

Uit dat licht.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 10:12:31 #83
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220338090
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 00:30 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dit heb jij dus niet verzonnen maar heeft daadwerkelijk een bron?

Uit dat licht.
Flopsite 1908 had dat bericht, maar het is inmiddels nergens meer te bekennen.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:03:15 #84
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220339000
https://1908.nl/artikelen(...)-olympique-marseille

Timber speler van de maand van Olympique.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:13:08 #85
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220339217
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)-olympique-marseille

Timber speler van de maand van Olympique.
Bij Feyenoord wordt er ook nog elke maand een speler van de maand gekozen :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220340347
Wat mij betreft alleen maar prima dat een speler succesvol is in het buitenland. Als je alleen falende spelers hebt is dat ook niet goed voor de marktwaarde die door het slechte spel nu sowieso al door het vriespunt gaat.
pi_220342061
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)-olympique-marseille

Timber speler van de maand van Olympique.
Lex Immers werd ooit bijna speler van het jaar.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220342944
Haha tyfus psv faalt even opzichtig om Feyenoord en Ajax een hak te zetten.
pi_220343881
-O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220343888
Dit is wel klaar hè
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220344076
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:35 schreef De_Pel het volgende:
Dit is wel klaar hè
Dat was het al toen in de winterstop besloten werd de trainer te laten zitten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220344267
Dit zat even niet in mijn planning nee.
pi_220345706
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:35 schreef De_Pel het volgende:
Dit is wel klaar hè
Het moet gek lopen willen wij nog tweede worden ja. Aangezien wij nog geen enkele grote of belangrijke wedstrijd hebben gewonnen dit seizoen en wij ook pas 2 punten tegen top 6 teams hebben gehaald zie ik ons niet winnen thuis van Ajax of uit van NEC. En zeker die laatste wedstrijd gaat pijnlijk worden met een fanatiek en energiek NEC dat bloed ruikt.

Een plek vier is veel realistischer op het moment. Of er moeten opeens hele gekke dingen gebeuren, maar ik zie het somber in.
pi_220345736
Enige mazzeltje is dat NEC-uit een week voor de bekerfinale is, maar als dat je grootste houvast is gaat er iets niet goed nee.
pi_220345779
We moeten later ook nog tegen AZ, ook een ploeg in de top 6, dus daar kun je ook een gelijkspelletje invullen, denk ik.

Maar goed, we hebben het net zo goed lastig tegen de ploegen uit het rechterrijtje.

Die 2e plaats halen is wishfull thinking inderdaad.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220346682
POLL
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220347349
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Enige mazzeltje is dat NEC-uit een week voor de bekerfinale is, maar als dat je grootste houvast is gaat er iets niet goed nee.
Tja dat kan wellicht helpen, dat ze geen blessures willen of zoiets. Maar die gasten zitten in zo’n flow die willen gewoon winnen en de Champions League halen, dat is nog een grotere prestatie dan de beker winnen.
pi_220347979
Zoek een plaatsje in de zon.

Maar niet in De Kuip.
  zondag 15 maart 2026 @ 13:17:08 #99
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220348918
Kraaijeveld en Moder als centraal duo :{
pi_220348933
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')