abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220330826
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 13:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]
De huisjurist (lol) heeft wat gechat met ChatGPT. Gedegen onderzoek.
Manusje van alles
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 13 maart 2026 @ 14:58:03 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220331357
Ik geloof dat Robin wat mediatraining heeft gehad afgelopen week
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220331530
Dat er nog mensen op die persco's van Van Persie afkomen. Lekker links laten liggen.
pi_220331548
Hoe gaat het met Trauner?
* Verwijderd *
pi_220331679
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoe gaat het met Trauner?
Goed je krijgt de groeten.
pi_220335780
twitter

pi_220336401
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 13:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]
De huisjurist (lol) heeft wat gechat met ChatGPT. Gedegen onderzoek.
Dit heb jij dus niet verzonnen maar heeft daadwerkelijk een bron?

Uit dat licht.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 10:12:31 #83
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220338090
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 00:30 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dit heb jij dus niet verzonnen maar heeft daadwerkelijk een bron?

Uit dat licht.
Flopsite 1908 had dat bericht, maar het is inmiddels nergens meer te bekennen.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:03:15 #84
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220339000
https://1908.nl/artikelen(...)-olympique-marseille

Timber speler van de maand van Olympique.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:13:08 #85
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220339217
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)-olympique-marseille

Timber speler van de maand van Olympique.
Bij Feyenoord wordt er ook nog elke maand een speler van de maand gekozen :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220340347
Wat mij betreft alleen maar prima dat een speler succesvol is in het buitenland. Als je alleen falende spelers hebt is dat ook niet goed voor de marktwaarde die door het slechte spel nu sowieso al door het vriespunt gaat.
pi_220342061
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)-olympique-marseille

Timber speler van de maand van Olympique.
Lex Immers werd ooit bijna speler van het jaar.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220342944
Haha tyfus psv faalt even opzichtig om Feyenoord en Ajax een hak te zetten.
pi_220343881
-O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220343888
Dit is wel klaar hè
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220344076
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:35 schreef De_Pel het volgende:
Dit is wel klaar hè
Dat was het al toen in de winterstop besloten werd de trainer te laten zitten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220344267
Dit zat even niet in mijn planning nee.
pi_220345706
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:35 schreef De_Pel het volgende:
Dit is wel klaar hè
Het moet gek lopen willen wij nog tweede worden ja. Aangezien wij nog geen enkele grote of belangrijke wedstrijd hebben gewonnen dit seizoen en wij ook pas 2 punten tegen top 6 teams hebben gehaald zie ik ons niet winnen thuis van Ajax of uit van NEC. En zeker die laatste wedstrijd gaat pijnlijk worden met een fanatiek en energiek NEC dat bloed ruikt.

Een plek vier is veel realistischer op het moment. Of er moeten opeens hele gekke dingen gebeuren, maar ik zie het somber in.
pi_220345736
Enige mazzeltje is dat NEC-uit een week voor de bekerfinale is, maar als dat je grootste houvast is gaat er iets niet goed nee.
pi_220345779
We moeten later ook nog tegen AZ, ook een ploeg in de top 6, dus daar kun je ook een gelijkspelletje invullen, denk ik.

Maar goed, we hebben het net zo goed lastig tegen de ploegen uit het rechterrijtje.

Die 2e plaats halen is wishfull thinking inderdaad.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220346682
POLL
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220347349
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Enige mazzeltje is dat NEC-uit een week voor de bekerfinale is, maar als dat je grootste houvast is gaat er iets niet goed nee.
Tja dat kan wellicht helpen, dat ze geen blessures willen of zoiets. Maar die gasten zitten in zo’n flow die willen gewoon winnen en de Champions League halen, dat is nog een grotere prestatie dan de beker winnen.
pi_220347979
Zoek een plaatsje in de zon.

Maar niet in De Kuip.
  zondag 15 maart 2026 @ 13:17:08 #99
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220348918
Kraaijeveld en Moder als centraal duo :{
pi_220348933
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')