abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220349601
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:54 schreef snabbi het volgende:
we worden gewoon overklast
Troost je, 2e helft wordt nóg slechter :')
  zondag 15 maart 2026 @ 14:57:38 #152
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349623
Sterling zorgt voor spektakel, weliswaar op de verkeerde manier maar allez.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 14:57:38 #153
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220349624
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:54 schreef snabbi het volgende:
we worden gewoon overklast
Door fucking Excelsior _O-

Dit is een mensonterend slecht Feyenoord
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220349626
Toch wel breed gemaakt hoor
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 15 maart 2026 @ 14:59:55 #155
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349639
:G
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349644
Goed bezig
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220349645
HAAAHAGAHA
pi_220349646
Daar liep Valente lekker in de weg zeg
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220349648
volledig terecht
pi_220349649
Prima goal wel. :D :')
pi_220349650
_O-
pi_220349654
Alleen door die waardeloze vrije trap van die kut Grindtegel.
pi_220349655
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
U zei?
  zondag 15 maart 2026 @ 15:01:24 #165
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349657
Tegen twee man die gewoon niks doen. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349659
Targi :')
pi_220349662
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:01 schreef Zipportal het volgende:
Alleen door die waardeloze vrije trap van die kut Grindtegel.
Nee man, 100% de verdienste van die Zagré, of hoe hij ook heet
  Forum Admin zondag 15 maart 2026 @ 15:01:47 #168
35723 crew  GGMM
pi_220349663
Wat sneu van het publiek om zich gelijk tegen Van Persie te keren
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220349666
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:00 schreef bbuddybb het volgende:
Prima goal wel. :D :')
Dat wel, maar er is weer geen verdediger te bekennen. Zoals zo vaak eigenlijk.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220349670
Targhaline :’)
Valente :’)
Wellenreuter :’)

Dit doelpunt
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:02:26 #171
42184 crew  DaMart
pi_220349673
Gelukkig hebben we nog steeds een trainer die de kwaliteiten heeft om dit om te draaien en de tweede plek vast te houden.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  FOK!Fotograaf zondag 15 maart 2026 @ 15:02:28 #172
842 Zorro
Z
pi_220349675
Zo, heeft PSV even mooi voorkomen dat ze kampioen worden zonder te spelen!
Die zagen dit al aankomen natuurlijk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220349681
Kut keeper... Beetje heel goed z'n werk doen :N
pi_220349685
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:01 schreef GGMM het volgende:
Wat sneu van het publiek om zich gelijk tegen Van Persie te keren
Ja. Je kunt beter de wedstrijd stil laten leggen zodat je doordeweeks verder kunt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220349687
Misschien is verliezen wel de redding van dit Feyenoord. Dan kan je beter echt van Persie niet meer handhaven namelijk en dan maak je met een nieuwe trainer net ietsje meer kans om te winnen van Ajax en NEC.

Met van Persie verlies je die wedstrijden sowieso wel. Dus dan is een overwinning vandaag ook er een voor des keizers baard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')