quote:Op zondag 15 maart 2026 15:13 schreef ashardalan het volgende:
Daar heb ik wel eens een kaar voor gegeven zien worden... Beetje "jammer" dat het nooit rood was. Geen VAR dus
Ik ook niet, in de herhaling van achter. Van voren leek het alsof die Excelsior speler op z'n tenen ging staanquote:
Er gebeurt amper wat.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:13 schreef ashardalan het volgende:
Daar heb ik wel eens een kaar voor gegeven zien worden... Beetje "jammer" dat het nooit rood was. Geen VAR dus
Die is inmiddels zo traag dat zelfs Koeman hem eruit loopt.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk uit naar de terugkeer van Ome Gernot.
Valt er eindelijk iets te juichen.
Vader?quote:Op zondag 15 maart 2026 15:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die is inmiddels zo traag dat zelfs Koeman hem eruit loopt.
Die heeft Bouchra geneukt.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:16 schreef snabbi het volgende:
Was het een idee om borges ofzo te brengen, iets meer aanval?
Terecht ook, een speler hoort dat gewoon te weten, gaf goed aan hoe serieus Karsdrop met zijn vak bezig was.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:15 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Lahoz lacht hem ook gewoon uit
Opa kan ook.quote:
Kan NU gebeuren.quote:
Als Feyenoord deze knappe prestatie volhoudt is het in ieder geval een wedstrijd met een groot belang.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:22 schreef ashardalan het volgende:
Does ESPN nu écht de Klassieker proberen te hypen?![]()
Ja, maar je krijgt de mongool, tegen de lamme... Geen enkele reden om die wedstrijd te gaan hypen.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als Feyenoord deze knappe prestatie volhoudt is het in ieder geval een wedstrijd met een groot belang.
Waarvan akte.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Excelsior.
Die kunnen er echt helemaal niks van.
Been die nog steeds 'analyses' geeftquote:Op zondag 15 maart 2026 15:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Been zal dit herkennen, was ook zo'n waardeloze trainer.
En laat je nou precies zo'n persoon niet nodig hebben tegen ons... Wij verdedigen toch nietquote:Op zondag 15 maart 2026 15:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Voetballen het hele seizoen trouwens al erg leuk met een duidelijk plan, maar het ontbreekt ze aan iemand met scorend vermogen voorin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |