quote:Op zondag 15 maart 2026 15:13 schreef ashardalan het volgende:
Daar heb ik wel eens een kaar voor gegeven zien worden... Beetje "jammer" dat het nooit rood was. Geen VAR dus
Ik ook niet, in de herhaling van achter. Van voren leek het alsof die Excelsior speler op z'n tenen ging staanquote:
Er gebeurt amper wat.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:13 schreef ashardalan het volgende:
Daar heb ik wel eens een kaar voor gegeven zien worden... Beetje "jammer" dat het nooit rood was. Geen VAR dus
Die is inmiddels zo traag dat zelfs Koeman hem eruit loopt.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk uit naar de terugkeer van Ome Gernot.
Valt er eindelijk iets te juichen.
Vader?quote:Op zondag 15 maart 2026 15:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die is inmiddels zo traag dat zelfs Koeman hem eruit loopt.
Die heeft Bouchra geneukt.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:16 schreef snabbi het volgende:
Was het een idee om borges ofzo te brengen, iets meer aanval?
Terecht ook, een speler hoort dat gewoon te weten, gaf goed aan hoe serieus Karsdrop met zijn vak bezig was.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:15 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Lahoz lacht hem ook gewoon uit
Opa kan ook.quote:
Kan NU gebeuren.quote:
Als Feyenoord deze knappe prestatie volhoudt is het in ieder geval een wedstrijd met een groot belang.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:22 schreef ashardalan het volgende:
Does ESPN nu écht de Klassieker proberen te hypen?![]()
Ja, maar je krijgt de mongool, tegen de lamme... Geen enkele reden om die wedstrijd te gaan hypen.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als Feyenoord deze knappe prestatie volhoudt is het in ieder geval een wedstrijd met een groot belang.
Waarvan akte.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Excelsior.
Die kunnen er echt helemaal niks van.
Been die nog steeds 'analyses' geeftquote:Op zondag 15 maart 2026 15:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Been zal dit herkennen, was ook zo'n waardeloze trainer.
En laat je nou precies zo'n persoon niet nodig hebben tegen ons... Wij verdedigen toch nietquote:Op zondag 15 maart 2026 15:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Voetballen het hele seizoen trouwens al erg leuk met een duidelijk plan, maar het ontbreekt ze aan iemand met scorend vermogen voorin.
Treurig ja, sowieso al die matige voetballers die ESPN als "analisten" heeft.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Been die nog steeds 'analyses' geeft
Sowieso zat alles wel samengevat in die tegengoal, met een waardeloze spelhervatting die hun keeper zo kan oprapen en met 1 pass iemand aan het werk kan zetten.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:30 schreef ashardalan het volgende:
[..]
En laat je nou precies zo'n persoon niet nodig hebben tegen ons... Wij verdedigen toch niet
Soms ook om nog wat mensen een abo te laten nemen.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:22 schreef ashardalan het volgende:
Does ESPN nu écht de Klassieker proberen te hypen?![]()
Tja, was gewoon een geniale uittrap + perfect afgewerkt door die Zagré. Ik kan de schuld niet eens bij onze spelhervatting leggen.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso zat alles wel samengevat in die tegengoal, met een waardeloze spelhervatting die hun keeper zo kan oprapen en met 1 pass iemand aan het werk kan zetten.
Zou jij op basis van het spel deze 2 ploegen een abo nemen van 15/mnd? Lijkt me eerder dat dat ze abonnees kost, dan oplevert.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms ook om nog wat mensen een abo te laten nemen.
Niet helemaal inderdaad, al is het ook wel weer tekenend.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja, was gewoon een geniale uittrap + perfect afgewerkt door die Zagré. Ik kan de schuld niet eens bij onze spelhervatting leggen.
Ja, rare reactie. Het is de 5-meter niet.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Zo overspannen die Wellenreuther, die moet ook echt weg deze zomer, slaat nergens op.
Ik zou ook overspannen zijn met zo'n kreupele verdediging.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Zo overspannen die Wellenreuther, die moet ook echt weg deze zomer, slaat nergens op.
Verdedigingquote:Op zondag 15 maart 2026 15:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik zou ook overspannen zijn met zo'n kreupele verdediging.
Akkoord.quote:
Idd, scoren tegen kleintjes wel. Volgende week weer niks.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda kan niet voetballen.
Fraai stukje @:TweedeKlum genot
Lek boven dit dat.quote:
De enige speler die levert dit seizoen bedoel je en hoogtpersoonlijk Feyenoord op plek 2 wegzet.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Idd, scoren tegen kleintjes wel. Volgende week weer niks.
quote:Op zondag 15 maart 2026 15:53 schreef William_Papadin het volgende:
En de volkomen terechte voorsprong
3 maanden niet gescoord.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De enige speler die levert dit seizoen bedoel je en hoogtpersoonlijk Feyenoord op plek 2 wegzet.
quote:
Gouden wissel.quote:
Als we verloren hadden ook joh, al worden we zesde.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:54 schreef alopio het volgende:
Wel bang dat dit een pyrrusoverwinning is. Nu blijft van Persie zeker zitten
Als ie voor PSV had gespeeld, had ie er dertig gemaakt dit seizoen. Ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Misschien krijgen we nog 10 miljoen voor die Jap komende zomer.
Tegen het rechterrijtje ja.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:57 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Als ie voor PSV had gespeeld, had ie er dertig gemaakt dit seizoen. Ben ik van overtuigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |