abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220348947
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:17 schreef Qarrad het volgende:
Kraaijeveld en Moder als centraal duo :{
Hij had ook voor Lotomba kunnen gaan.
  zondag 15 maart 2026 @ 13:25:57 #102
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220348976
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hij had ook voor Lotomba kunnen gaan.
Ja inderdaad. Maar da fuq zeg, nu al een slecht gevoel over. Of een nog slechter gevoel dan eerst.

Hopelijk heb ik het compleet fout.

Maar: da fuq...
pi_220349047
Ik maak me daar niet zo'n zorgen over. Belangrijker is of de backs niet vergeten dat ze ook moeten verdedigen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220349218
Nah, we móeten weer winnen... Ben benieuwd...
pi_220349230
Die Lotomba heeft zijn lange lokken afgeknipt zodat hij minder opvalt.

Maar hier trappen wij niet in.
pi_220349235
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220349239
Eerste potje dat ik weer in het stadion zit sinds Sparta-thuis, dus ze maken er maar wat van anders kom ik nooit meer (tot volgende week zondag).
pi_220349244
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
We gaan het zien. Dit is vaker gezegd, van meerdere tegenstanders, waar we flink op onze bek gingen :')
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 14:07:36 #109
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220349251
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
Zakelijke overwinning.
What can change the nature of a man?
pi_220349260
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
We hadden ook moeite met de Eagles thuis en Telstar thuis, dus tja…
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220349264
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Zakelijke overwinning.
2-0. Weinig spektakel maar wel drie punten en stevig op plek 2.
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:06 schreef ashardalan het volgende:

[..]
We gaan het zien. Dit is vaker gezegd, van meerdere tegenstanders, waar we flink op onze bek gingen :')
Excelsior.

Die kunnen er echt helemaal niks van.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220349269
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
We hadden ook moeite met de Eagles thuis en Telstar thuis, dus tja…
Schat Excelsior nog slechter in. Het is mooi weer, je speelt thuis. Kan toch niks gebeuren?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220349283
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:10 schreef mitt het volgende:

[..]
Schat Excelsior nog slechter in. Het is mooi weer, je speelt thuis. Kan toch niks gebeuren?
Zul je zien dat ze uitgerekend vandaag wél hun vele doelpogingen om gaan zetten in doelpunten
pi_220349322
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:06 schreef ashardalan het volgende:

[..]
We gaan het zien. Dit is vaker gezegd, van meerdere tegenstanders, waar we flink op onze bek gingen :')
Tied voor de 1-0.
pi_220349347
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Tied voor de 1-0.
Welke reeds al lang meer dan verdiend is.
pi_220349385
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:12 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Zul je zien dat ze uitgerekend vandaag wél hun vele doelpogingen om gaan zetten in doelpunten
Tevens zal die Van Gassel wel een wereldpartij keepen. Al is dat sowieso wel een prima keepertje.
pi_220349430
Iig niet een totaal incompetente scheids, hopelijk heeft hij geen slechte dag :+
  zondag 15 maart 2026 @ 14:29:39 #118
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349431
Dat is wel een fraai shirt van Excelsior.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 14:31:56 #119
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220349441
Laat die spandoeken zien dan
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220349454
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:31 schreef onlogisch het volgende:
Laat die spandoeken zien dan
Eéntje was, aldus RRijnmond, "Krabby rot op"... Zij snapte ook niet helemaal waarom
pi_220349456
Dit is gespeeld.
pi_220349459
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:33 schreef Zipportal het volgende:
Dit is gespeeld.
Dan maar Goede Tijden opzetten...
pi_220349464
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat is wel een fraai shirt van Excelsior.
Kwam hier om hetzelfde te zeggen, erg mooi.
pi_220349466
we gaan voor een counterkans tegen deze sterke tegenstander
  zondag 15 maart 2026 @ 14:37:04 #125
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349470
Wellenreuther blijft geen leuke rubriek.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349477
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:10 schreef mitt het volgende:

[..]
Schat Excelsior nog slechter in. Het is mooi weer, je speelt thuis. Kan toch niks gebeuren?
Ze beginnen iig een heel stuk beter dan wij :')
pi_220349479
De 0 houden is een illusie.
  zondag 15 maart 2026 @ 14:38:32 #128
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349480
Deijl staat er weer eens bij en kijkt ernaar, wanneer is Read weer fit?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349483
echt waarom laten we een tegenstander zo vrij
pi_220349487
_O- lekker meegelopen door de rest :')
  zondag 15 maart 2026 @ 14:39:59 #131
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349489
Ueda kan gewoon niet voetballen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349491
De nummer 15 controleert.

Ijzersterke Eredivisie vol met kwaliteit
pi_220349492
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ueda kan gewoon niet voetballen.
4 tegen 1, 3 van achter... Kan hij helemaal niets aan doen
pi_220349496
5 minuten bezig en het is nu al diep- en dieptriest.
pi_220349499
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:40 schreef ashardalan het volgende:

[..]
4 tegen 1, 3 van achter... Kan hij helemaal niets aan doen
Let niet op hem, het is zijn terugkerende gimmick.
pi_220349503
Grindtegel wisselen.
  zondag 15 maart 2026 @ 14:41:46 #137
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349504
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:40 schreef ashardalan het volgende:

[..]
4 tegen 1, 3 van achter... Kan hij helemaal niets aan doen
Hij probeert er eentje te passeren en dat gaat meteen fout, dat ligt bepaald niet aan de rest.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349523
tjonge jonge
pi_220349524
:')
pi_220349525
Gaat volgende week 0-10 worden :')
  zondag 15 maart 2026 @ 14:45:20 #141
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349531
Een schot op doel. *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349545
Hey, Sterling gaat neer, maar het is dit keer wél een overtreding... Dat ik dat nog mee mag maken...
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 14:50:34 #143
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220349565
Excelsior domineert.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220349566
Dit is ongekend slecht.

Ik word hier niet vrolijk van.
pi_220349568
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:50 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is ongekend slecht.

Ik word hier niet vrolijk van.
Had je, in alle eerlijkheid, iets anders verwacht?
pi_220349570
Legioen met pensioen.
  zondag 15 maart 2026 @ 14:51:30 #147
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349574
Bij Excelsior zit er een idee achter, dat zie je, bij ons niet.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349590
Niet Moussa's beste wedstrijd :')
pi_220349594
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:51 schreef Zipportal het volgende:
Legioen met pensioen.
Welke meer dan verdiend is.
pi_220349599
we worden gewoon overklast
pi_220349601
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:54 schreef snabbi het volgende:
we worden gewoon overklast
Troost je, 2e helft wordt nóg slechter :')
  zondag 15 maart 2026 @ 14:57:38 #152
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349623
Sterling zorgt voor spektakel, weliswaar op de verkeerde manier maar allez.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 14:57:38 #153
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220349624
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:54 schreef snabbi het volgende:
we worden gewoon overklast
Door fucking Excelsior _O-

Dit is een mensonterend slecht Feyenoord
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220349626
Toch wel breed gemaakt hoor
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 15 maart 2026 @ 14:59:55 #155
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349639
:G
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349644
Goed bezig
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220349645
HAAAHAGAHA
pi_220349646
Daar liep Valente lekker in de weg zeg
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220349648
volledig terecht
pi_220349649
Prima goal wel. :D :')
pi_220349650
_O-
pi_220349654
Alleen door die waardeloze vrije trap van die kut Grindtegel.
pi_220349655
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
U zei?
  zondag 15 maart 2026 @ 15:01:24 #165
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349657
Tegen twee man die gewoon niks doen. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349659
Targi :')
pi_220349662
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:01 schreef Zipportal het volgende:
Alleen door die waardeloze vrije trap van die kut Grindtegel.
Nee man, 100% de verdienste van die Zagré, of hoe hij ook heet
  Forum Admin zondag 15 maart 2026 @ 15:01:47 #168
35723 crew  GGMM
pi_220349663
Wat sneu van het publiek om zich gelijk tegen Van Persie te keren
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220349666
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:00 schreef bbuddybb het volgende:
Prima goal wel. :D :')
Dat wel, maar er is weer geen verdediger te bekennen. Zoals zo vaak eigenlijk.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220349670
Targhaline :’)
Valente :’)
Wellenreuter :’)

Dit doelpunt
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:02:26 #171
42184 crew  DaMart
pi_220349673
Gelukkig hebben we nog steeds een trainer die de kwaliteiten heeft om dit om te draaien en de tweede plek vast te houden.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  FOK!Fotograaf zondag 15 maart 2026 @ 15:02:28 #172
842 Zorro
Z
pi_220349675
Zo, heeft PSV even mooi voorkomen dat ze kampioen worden zonder te spelen!
Die zagen dit al aankomen natuurlijk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220349681
Kut keeper... Beetje heel goed z'n werk doen :N
pi_220349685
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:01 schreef GGMM het volgende:
Wat sneu van het publiek om zich gelijk tegen Van Persie te keren
Ja. Je kunt beter de wedstrijd stil laten leggen zodat je doordeweeks verder kunt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220349687
Misschien is verliezen wel de redding van dit Feyenoord. Dan kan je beter echt van Persie niet meer handhaven namelijk en dan maak je met een nieuwe trainer net ietsje meer kans om te winnen van Ajax en NEC.

Met van Persie verlies je die wedstrijden sowieso wel. Dus dan is een overwinning vandaag ook er een voor des keizers baard
pi_220349689
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:01 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Nee man, 100% de verdienste van die Zagré, of hoe hij ook heet
Ook maar wel de counter ingezet.
  zondag 15 maart 2026 @ 15:03:28 #177
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_220349691
Ja maar hallo jullie onderschatten het niveau van de Eredivisie
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:03:32 #178
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220349692
Haalt Van Persie de Pasen?
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:03:42 #179
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220349695
quote:
9s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:02 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig hebben we nog steeds een trainer die de kwaliteiten heeft om dit om te draaien en de tweede plek vast te houden.
Ik denk ook gewoon dat Robin straks een prima wedstrijd heeft gezien
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220349697
quote:
9s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:02 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig hebben we nog steeds een trainer die de kwaliteiten heeft om dit om te draaien en de tweede plek vast te houden.
Ja, men staart zich nogal blind op de ranglijst. Dat zal niet lang meer kunnen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220349698
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Ook maar wel de counter ingezet.
Klopt, maar die Zagré speelde dat perfect uit. Doen ze niet vaak bij Excelsior
pi_220349701
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef alopio het volgende:
Misschien is verliezen wel de redding van dit Feyenoord. Dan kan je beter echt van Persie niet meer handhaven namelijk en dan maak je met een nieuwe trainer net ietsje meer kans om te winnen van Ajax en NEC.

Met van Persie verlies je die wedstrijden sowieso wel. Dus dan is een overwinning vandaag ook er een voor des keizers baard
Ik ga er inmiddels allang vanuit dat Van Persie het seizoen gaat afmaken.

Dit is sinds die thuiswedstrijd tegem Twente al niet meer te handhaven.
pi_220349702
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef Coco het volgende:
Haalt Van Persie de Pasen?
Op de bult?
pi_220349703
quote:
6s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik denk ook gewoon dat Robin straks een prima wedstrijd heeft gezien
afgezien van die 7 tegengoals, moesten we eigenlijk winnen
  FOK!Fotograaf zondag 15 maart 2026 @ 15:04:27 #185
842 Zorro
Z
pi_220349708
Leuk dat met het logo van Excelsior zo op het scorebord er net lijkt of er 0-10 staat
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220349719
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef Coco het volgende:
Haalt Van Persie de Pasen?
Gaat er pas uit na de 0-10 vernedering volgende week.
pi_220349722
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik ga er inmiddels allang vanuit dat Van Persie het seizoen gaat afmaken.

Dit is sinds die thuiswedstrijd tegem Twente al niet meer te handhaven.
Nee uiteraard niet maar je blijft toch hoop houden dat het wel een keertje klaar is. Thuis punten verspelen tegen Excelsior (en de tweede plek) lijkt mij wel een moment daarvoor.
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:07:07 #188
42184 crew  DaMart
pi_220349734
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:05 schreef alopio het volgende:

[..]
Nee uiteraard niet maar je blijft toch hoop houden dat het wel een keertje klaar is. Thuis punten verspelen tegen Excelsior (en de tweede plek) lijkt mij wel een moment daarvoor.
Het zou al weken klaar moeten zijn...
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_220349743
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:07 schreef DaMart het volgende:

[..]
Het zou al weken klaar moeten zijn...
Ja dat vindt elk weldenkend mens wel ja maar vertel dat ons bestuur eens.
pi_220349748
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:08 schreef alopio het volgende:

[..]
Ja dat vindt elk weldenkend mens wel ja maar vertel dat ons bestuur eens.
Als het klopt dat tKloese zijn lot aan dat van vPersie heeft gekoppeld, gaat de trainer gewoon rustig z'n contract uitdienen
pi_220349750
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:08 schreef alopio het volgende:

[..]
Ja dat vindt elk weldenkend mens wel ja maar vertel dat ons bestuur eens.
Supporters in het stadion hebben iig hun woordje klaar
pi_220349757
Mss een idee om die vGassel te kopen? Lijkt een "iets" betere keeper dan Timon
  zondag 15 maart 2026 @ 15:10:46 #193
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220349758
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:09 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Als het klopt dat tKloese zijn lot aan dat van vPersie heeft gekoppeld, gaat de trainer gewoon rustig z'n contract uitdienen
Te Kloese is ook niet onaantastbaar
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:11:04 #194
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220349760
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:10 schreef ashardalan het volgende:
Mss een idee om die vGassel te kopen? Lijkt een "iets" betere keeper dan Timon
Liever Yegoian.
pi_220349763
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Te Kloese is ook niet onaantastbaar
Mogen ze dan wel een keer mee beginnen... Hij heeft een hoop stuk gemaakt
  zondag 15 maart 2026 @ 15:12:50 #196
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349771
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Te Kloese is ook niet onaantastbaar
Zolang Van Bodegom er nog zit wel. Het is bezopen dat er in 3 jaar nog steeds geen TD is.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 15 maart 2026 @ 15:13:24 #197
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349773
Hwang weer eens stuk, mis je niets aan.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349774
Daar heb ik wel eens een kaar voor gegeven zien worden... Beetje "jammer" dat het nooit rood was. Geen VAR dus :(
pi_220349783
Eerste mensen al naar huis, of naar de ballen gehakt?
pi_220349784
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:13 schreef ashardalan het volgende:
Daar heb ik wel eens een kaar voor gegeven zien worden... Beetje "jammer" dat het nooit rood was. Geen VAR dus :(
ik zie niet zo heel veel bijzonders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')