Ook maar wel de counter ingezet.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:01 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee man, 100% de verdienste van die Zagré, of hoe hij ook heet
Ik denk ook gewoon dat Robin straks een prima wedstrijd heeft gezienquote:Op zondag 15 maart 2026 15:02 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig hebben we nog steeds een trainer die de kwaliteiten heeft om dit om te draaien en de tweede plek vast te houden.
Ja, men staart zich nogal blind op de ranglijst. Dat zal niet lang meer kunnen.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:02 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig hebben we nog steeds een trainer die de kwaliteiten heeft om dit om te draaien en de tweede plek vast te houden.
Ik ga er inmiddels allang vanuit dat Van Persie het seizoen gaat afmaken.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef alopio het volgende:
Misschien is verliezen wel de redding van dit Feyenoord. Dan kan je beter echt van Persie niet meer handhaven namelijk en dan maak je met een nieuwe trainer net ietsje meer kans om te winnen van Ajax en NEC.
Met van Persie verlies je die wedstrijden sowieso wel. Dus dan is een overwinning vandaag ook er een voor des keizers baard
afgezien van die 7 tegengoals, moesten we eigenlijk winnenquote:Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk ook gewoon dat Robin straks een prima wedstrijd heeft gezien
Nee uiteraard niet maar je blijft toch hoop houden dat het wel een keertje klaar is. Thuis punten verspelen tegen Excelsior (en de tweede plek) lijkt mij wel een moment daarvoor.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga er inmiddels allang vanuit dat Van Persie het seizoen gaat afmaken.
Dit is sinds die thuiswedstrijd tegem Twente al niet meer te handhaven.
Het zou al weken klaar moeten zijn...quote:Op zondag 15 maart 2026 15:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet maar je blijft toch hoop houden dat het wel een keertje klaar is. Thuis punten verspelen tegen Excelsior (en de tweede plek) lijkt mij wel een moment daarvoor.
Als het klopt dat tKloese zijn lot aan dat van vPersie heeft gekoppeld, gaat de trainer gewoon rustig z'n contract uitdienenquote:Op zondag 15 maart 2026 15:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja dat vindt elk weldenkend mens wel ja maar vertel dat ons bestuur eens.
Supporters in het stadion hebben iig hun woordje klaarquote:Op zondag 15 maart 2026 15:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja dat vindt elk weldenkend mens wel ja maar vertel dat ons bestuur eens.
Te Kloese is ook niet onaantastbaarquote:Op zondag 15 maart 2026 15:09 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als het klopt dat tKloese zijn lot aan dat van vPersie heeft gekoppeld, gaat de trainer gewoon rustig z'n contract uitdienen
Liever Yegoian.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:10 schreef ashardalan het volgende:
Mss een idee om die vGassel te kopen? Lijkt een "iets" betere keeper dan Timon
Zolang Van Bodegom er nog zit wel. Het is bezopen dat er in 3 jaar nog steeds geen TD is.quote:
ik zie niet zo heel veel bijzondersquote:Op zondag 15 maart 2026 15:13 schreef ashardalan het volgende:
Daar heb ik wel eens een kaar voor gegeven zien worden... Beetje "jammer" dat het nooit rood was. Geen VAR dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |