abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220349689
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:01 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Nee man, 100% de verdienste van die Zagré, of hoe hij ook heet
Ook maar wel de counter ingezet.
  zondag 15 maart 2026 @ 15:03:28 #177
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_220349691
Ja maar hallo jullie onderschatten het niveau van de Eredivisie
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:03:32 #178
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220349692
Haalt Van Persie de Pasen?
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:03:42 #179
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220349695
quote:
9s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:02 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig hebben we nog steeds een trainer die de kwaliteiten heeft om dit om te draaien en de tweede plek vast te houden.
Ik denk ook gewoon dat Robin straks een prima wedstrijd heeft gezien
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220349697
quote:
9s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:02 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig hebben we nog steeds een trainer die de kwaliteiten heeft om dit om te draaien en de tweede plek vast te houden.
Ja, men staart zich nogal blind op de ranglijst. Dat zal niet lang meer kunnen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220349698
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Ook maar wel de counter ingezet.
Klopt, maar die Zagré speelde dat perfect uit. Doen ze niet vaak bij Excelsior
pi_220349701
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef alopio het volgende:
Misschien is verliezen wel de redding van dit Feyenoord. Dan kan je beter echt van Persie niet meer handhaven namelijk en dan maak je met een nieuwe trainer net ietsje meer kans om te winnen van Ajax en NEC.

Met van Persie verlies je die wedstrijden sowieso wel. Dus dan is een overwinning vandaag ook er een voor des keizers baard
Ik ga er inmiddels allang vanuit dat Van Persie het seizoen gaat afmaken.

Dit is sinds die thuiswedstrijd tegem Twente al niet meer te handhaven.
pi_220349702
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef Coco het volgende:
Haalt Van Persie de Pasen?
Op de bult?
pi_220349703
quote:
6s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik denk ook gewoon dat Robin straks een prima wedstrijd heeft gezien
afgezien van die 7 tegengoals, moesten we eigenlijk winnen
  FOK!Fotograaf zondag 15 maart 2026 @ 15:04:27 #185
842 Zorro
Z
pi_220349708
Leuk dat met het logo van Excelsior zo op het scorebord er net lijkt of er 0-10 staat
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220349719
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:03 schreef Coco het volgende:
Haalt Van Persie de Pasen?
Gaat er pas uit na de 0-10 vernedering volgende week.
pi_220349722
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik ga er inmiddels allang vanuit dat Van Persie het seizoen gaat afmaken.

Dit is sinds die thuiswedstrijd tegem Twente al niet meer te handhaven.
Nee uiteraard niet maar je blijft toch hoop houden dat het wel een keertje klaar is. Thuis punten verspelen tegen Excelsior (en de tweede plek) lijkt mij wel een moment daarvoor.
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:07:07 #188
42184 crew  DaMart
pi_220349734
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:05 schreef alopio het volgende:

[..]
Nee uiteraard niet maar je blijft toch hoop houden dat het wel een keertje klaar is. Thuis punten verspelen tegen Excelsior (en de tweede plek) lijkt mij wel een moment daarvoor.
Het zou al weken klaar moeten zijn...
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_220349743
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:07 schreef DaMart het volgende:

[..]
Het zou al weken klaar moeten zijn...
Ja dat vindt elk weldenkend mens wel ja maar vertel dat ons bestuur eens.
pi_220349748
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:08 schreef alopio het volgende:

[..]
Ja dat vindt elk weldenkend mens wel ja maar vertel dat ons bestuur eens.
Als het klopt dat tKloese zijn lot aan dat van vPersie heeft gekoppeld, gaat de trainer gewoon rustig z'n contract uitdienen
pi_220349750
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:08 schreef alopio het volgende:

[..]
Ja dat vindt elk weldenkend mens wel ja maar vertel dat ons bestuur eens.
Supporters in het stadion hebben iig hun woordje klaar
pi_220349757
Mss een idee om die vGassel te kopen? Lijkt een "iets" betere keeper dan Timon
  zondag 15 maart 2026 @ 15:10:46 #193
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220349758
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:09 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Als het klopt dat tKloese zijn lot aan dat van vPersie heeft gekoppeld, gaat de trainer gewoon rustig z'n contract uitdienen
Te Kloese is ook niet onaantastbaar
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:11:04 #194
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220349760
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:10 schreef ashardalan het volgende:
Mss een idee om die vGassel te kopen? Lijkt een "iets" betere keeper dan Timon
Liever Yegoian.
pi_220349763
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Te Kloese is ook niet onaantastbaar
Mogen ze dan wel een keer mee beginnen... Hij heeft een hoop stuk gemaakt
  zondag 15 maart 2026 @ 15:12:50 #196
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349771
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Te Kloese is ook niet onaantastbaar
Zolang Van Bodegom er nog zit wel. Het is bezopen dat er in 3 jaar nog steeds geen TD is.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 15 maart 2026 @ 15:13:24 #197
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349773
Hwang weer eens stuk, mis je niets aan.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220349774
Daar heb ik wel eens een kaar voor gegeven zien worden... Beetje "jammer" dat het nooit rood was. Geen VAR dus :(
pi_220349783
Eerste mensen al naar huis, of naar de ballen gehakt?
pi_220349784
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:13 schreef ashardalan het volgende:
Daar heb ik wel eens een kaar voor gegeven zien worden... Beetje "jammer" dat het nooit rood was. Geen VAR dus :(
ik zie niet zo heel veel bijzonders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')