Ze beginnen iig een heel stuk beter dan wijquote:Op zondag 15 maart 2026 14:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Schat Excelsior nog slechter in. Het is mooi weer, je speelt thuis. Kan toch niks gebeuren?
Let niet op hem, het is zijn terugkerende gimmick.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
4 tegen 1, 3 van achter... Kan hij helemaal niets aan doen
Hij probeert er eentje te passeren en dat gaat meteen fout, dat ligt bepaald niet aan de rest.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
4 tegen 1, 3 van achter... Kan hij helemaal niets aan doen
Had je, in alle eerlijkheid, iets anders verwacht?quote:Op zondag 15 maart 2026 14:50 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is ongekend slecht.
Ik word hier niet vrolijk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |