abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220348947
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:17 schreef Qarrad het volgende:
Kraaijeveld en Moder als centraal duo :{
Hij had ook voor Lotomba kunnen gaan.
  zondag 15 maart 2026 @ 13:25:57 #102
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220348976
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hij had ook voor Lotomba kunnen gaan.
Ja inderdaad. Maar da fuq zeg, nu al een slecht gevoel over. Of een nog slechter gevoel dan eerst.

Hopelijk heb ik het compleet fout.

Maar: da fuq...
pi_220349047
Ik maak me daar niet zo'n zorgen over. Belangrijker is of de backs niet vergeten dat ze ook moeten verdedigen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220349218
Nah, we móeten weer winnen... Ben benieuwd...
pi_220349230
Die Lotomba heeft zijn lange lokken afgeknipt zodat hij minder opvalt.

Maar hier trappen wij niet in.
pi_220349235
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220349239
Eerste potje dat ik weer in het stadion zit sinds Sparta-thuis, dus ze maken er maar wat van anders kom ik nooit meer (tot volgende week zondag).
pi_220349244
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
We gaan het zien. Dit is vaker gezegd, van meerdere tegenstanders, waar we flink op onze bek gingen :')
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 14:07:36 #109
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220349251
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
Zakelijke overwinning.
What can change the nature of a man?
pi_220349260
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
We hadden ook moeite met de Eagles thuis en Telstar thuis, dus tja…
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220349264
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Zakelijke overwinning.
2-0. Weinig spektakel maar wel drie punten en stevig op plek 2.
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:06 schreef ashardalan het volgende:

[..]
We gaan het zien. Dit is vaker gezegd, van meerdere tegenstanders, waar we flink op onze bek gingen :')
Excelsior.

Die kunnen er echt helemaal niks van.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220349269
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
We hadden ook moeite met de Eagles thuis en Telstar thuis, dus tja…
Schat Excelsior nog slechter in. Het is mooi weer, je speelt thuis. Kan toch niks gebeuren?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220349283
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:10 schreef mitt het volgende:

[..]
Schat Excelsior nog slechter in. Het is mooi weer, je speelt thuis. Kan toch niks gebeuren?
Zul je zien dat ze uitgerekend vandaag wél hun vele doelpogingen om gaan zetten in doelpunten
pi_220349322
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:06 schreef ashardalan het volgende:

[..]
We gaan het zien. Dit is vaker gezegd, van meerdere tegenstanders, waar we flink op onze bek gingen :')
Tied voor de 1-0.
pi_220349347
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Tied voor de 1-0.
Welke reeds al lang meer dan verdiend is.
pi_220349385
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:12 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Zul je zien dat ze uitgerekend vandaag wél hun vele doelpogingen om gaan zetten in doelpunten
Tevens zal die Van Gassel wel een wereldpartij keepen. Al is dat sowieso wel een prima keepertje.
pi_220349430
Iig niet een totaal incompetente scheids, hopelijk heeft hij geen slechte dag :+
  zondag 15 maart 2026 @ 14:29:39 #118
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349431
Dat is wel een fraai shirt van Excelsior.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 14:31:56 #119
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220349441
Laat die spandoeken zien dan
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220349454
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:31 schreef onlogisch het volgende:
Laat die spandoeken zien dan
Eéntje was, aldus RRijnmond, "Krabby rot op"... Zij snapte ook niet helemaal waarom
pi_220349456
Dit is gespeeld.
pi_220349459
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:33 schreef Zipportal het volgende:
Dit is gespeeld.
Dan maar Goede Tijden opzetten...
pi_220349464
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat is wel een fraai shirt van Excelsior.
Kwam hier om hetzelfde te zeggen, erg mooi.
pi_220349466
we gaan voor een counterkans tegen deze sterke tegenstander
  zondag 15 maart 2026 @ 14:37:04 #125
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220349470
Wellenreuther blijft geen leuke rubriek.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')