Ja inderdaad. Maar da fuq zeg, nu al een slecht gevoel over. Of een nog slechter gevoel dan eerst.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij had ook voor Lotomba kunnen gaan.
We gaan het zien. Dit is vaker gezegd, van meerdere tegenstanders, waar we flink op onze bek gingenquote:Op zondag 15 maart 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
Zakelijke overwinning.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
We hadden ook moeite met de Eagles thuis en Telstar thuis, dus tja…quote:Op zondag 15 maart 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
Ik snap dat de fans er niet gerust op zijn maar dit wordt vast een vrij onbezorgde middag. Thuis tegen Excelsior, kom op hé.
2-0. Weinig spektakel maar wel drie punten en stevig op plek 2.quote:
Excelsior.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:06 schreef ashardalan het volgende:
[..]
We gaan het zien. Dit is vaker gezegd, van meerdere tegenstanders, waar we flink op onze bek gingen
Schat Excelsior nog slechter in. Het is mooi weer, je speelt thuis. Kan toch niks gebeuren?quote:Op zondag 15 maart 2026 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We hadden ook moeite met de Eagles thuis en Telstar thuis, dus tja…
Zul je zien dat ze uitgerekend vandaag wél hun vele doelpogingen om gaan zetten in doelpuntenquote:Op zondag 15 maart 2026 14:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Schat Excelsior nog slechter in. Het is mooi weer, je speelt thuis. Kan toch niks gebeuren?
Tied voor de 1-0.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:06 schreef ashardalan het volgende:
[..]
We gaan het zien. Dit is vaker gezegd, van meerdere tegenstanders, waar we flink op onze bek gingen
Tevens zal die Van Gassel wel een wereldpartij keepen. Al is dat sowieso wel een prima keepertje.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:12 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze uitgerekend vandaag wél hun vele doelpogingen om gaan zetten in doelpunten
Kwam hier om hetzelfde te zeggen, erg mooi.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat is wel een fraai shirt van Excelsior.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |