Treurig ja, sowieso al die matige voetballers die ESPN als "analisten" heeft.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Been die nog steeds 'analyses' geeft
Sowieso zat alles wel samengevat in die tegengoal, met een waardeloze spelhervatting die hun keeper zo kan oprapen en met 1 pass iemand aan het werk kan zetten.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:30 schreef ashardalan het volgende:
[..]
En laat je nou precies zo'n persoon niet nodig hebben tegen ons... Wij verdedigen toch niet
Soms ook om nog wat mensen een abo te laten nemen.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:22 schreef ashardalan het volgende:
Does ESPN nu écht de Klassieker proberen te hypen?![]()
Tja, was gewoon een geniale uittrap + perfect afgewerkt door die Zagré. Ik kan de schuld niet eens bij onze spelhervatting leggen.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso zat alles wel samengevat in die tegengoal, met een waardeloze spelhervatting die hun keeper zo kan oprapen en met 1 pass iemand aan het werk kan zetten.
Zou jij op basis van het spel deze 2 ploegen een abo nemen van 15/mnd? Lijkt me eerder dat dat ze abonnees kost, dan oplevert.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms ook om nog wat mensen een abo te laten nemen.
Niet helemaal inderdaad, al is het ook wel weer tekenend.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja, was gewoon een geniale uittrap + perfect afgewerkt door die Zagré. Ik kan de schuld niet eens bij onze spelhervatting leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |