abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220294869


PROGRAMMA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEDRAGSREGELS IN DIT TOPIC
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220294875
Zelfs de zin in een nieuw deel was weg zie ik
pi_220294881
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We kunnen nog winnen jongens
Klopt, je punt?
pi_220294882
Dit is toch weer een nieuw dieptepunt :')
Het erge is dat je echt aan alles ziet dat NAC er echt helemaal geen reet van kan en toch krijg je dit voor elkaar :')
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:39:03 #6
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220294888
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We kunnen nog winnen jongens
De bal is rond.
What can change the nature of a man?
pi_220294889
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:38 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Klopt, je punt?
Die heb ik uit ellende niet achter die zin gezet.
  zondag 8 maart 2026 @ 17:39:11 #8
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_220294890
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit is toch weer een nieuw dieptepunt :')
Het erge is dat je echt aan alles ziet dat NAC er echt helemaal geen reet van kan en toch krijg je dit voor elkaar :')
Hallo NAC is gewoon een van de moeilijkste uitwedstrijden van het jaar!!!
  zondag 8 maart 2026 @ 17:39:36 #9
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220294894
:')
pi_220294896
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Die heb ik uit ellende niet achter die zin gezet.
Scuzi, die had ik gemist. Mea culpa
  zondag 8 maart 2026 @ 17:41:51 #11
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220294912
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 8 maart 2026 @ 17:42:19 #12
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_220294918
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
Betwijfel het ten zeerste.
pi_220294923
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
_O-

Het is aandoenlijk om te zien dat er nog zulke naïeve mensen rondlopen...

Ah well, we kunnen dromen
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:42:35 #14
42184 crew  DaMart
pi_220294925
En dan moet onze slechte helft nog beginnen -O-.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_220294927
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:42 schreef DaMart het volgende:
En dan moet onze slechte helft nog beginnen -O-.
8-2?
pi_220294928
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
Een man mag dromen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220294930
twitter

pi_220294939
Ook allemaal dezelfde tegengoals, vroege voorzetten vanaf hun linkerflank. Van Persie zal dat pas wel door hebben als dat nog 3 keer gebeurd is.
  zondag 8 maart 2026 @ 17:45:01 #19
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220294955
-O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 8 maart 2026 @ 17:45:50 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220294969
Die Ahmehdhozic is niet zo’n goede verdediger, he?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 8 maart 2026 @ 17:45:59 #21
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220294970
Het maakt niet uit verder
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220294973
Fijn dat ze bij Feyenoord (sociale) media afdeling in ieder geval wel alert zijn.
pi_220294992
Kabinet Jetten 1 doet geen flikker. @RamboDirk
  zondag 8 maart 2026 @ 17:50:03 #24
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220294996
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
Dat betwijfel ik ten zeerste.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220295010
Been _O_
Met deze inzet kan Sterling wel een week op het veld blijven staan
  zondag 8 maart 2026 @ 17:51:41 #26
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220295012
Valente ook nog stuk, kut.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 8 maart 2026 @ 17:51:44 #27
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220295014
Targhaline was toch einde seizoen door blessure?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220295015
Uiteraard, weer één stuk/kapot :')
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:52:13 #29
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220295019
De gifbeker is nog niet leeg.
What can change the nature of a man?
pi_220295027
Taghi erin, zal wel te vroeg zijn dus die gaat er in de 60e minuut weer af.
pi_220295035
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:52 schreef Coco het volgende:
De gifbeker is nog niet leeg.
Het zou geen Feyenoord wedstrijd zijn, zonder blessures & belachelijk weggegeven doelpunten
pi_220295036
Makkelijk eerste.

Qua blessures.
pi_220295064
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:52 schreef Coco het volgende:
De gifbeker is nog niet leeg.
Wat gaan we nu kijken?
  Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 17:56:58 #34
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220295065
Op deze manier wordt een kampioenschap wel lastig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220295070
Schijnbaar is dit, aldus de lokale supporters, de slechtste 1e helft van NAC dit seizoen geweest...
pi_220295077
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op deze manier wordt een kampioenschap wel lastig.
:? Waar heb je het over man? We staan met straatlengtes voor bovenaan:
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Makkelijk eerste.

Qua blessures.
pi_220295083
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Makkelijk eerste.

Qua blessures.
Je kunt maar een specialiteit hebben.

Dit lijkt gewoon chronische vormen aan te nemen na het vertrek van Arne.
pi_220295086
Jammer Raheem, kom maar efkes wisselen jongen
pi_220295095
Ik snap best dat de NAC supporters zingen dat alle ballen op Sterling moeten :X
pi_220295100
Je had zo veel meer gehad aan Bryan Linssen dan aan Raheem van Beukering.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295102
3-3
pi_220295104
Ueda redt ons seizoen maar weer eens.
pi_220295105
*O* 3-3 *O*
pi_220295106
Dooie Jap God.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295107
prutsers aan beide kanten dus
pi_220295115
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:00 schreef snabbi het volgende:
prutsers aan beide kanten dus
:Y
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:01:06 #47
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220295117
Ueda snoert mondjes.
What can change the nature of a man?
pi_220295119
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:58 schreef Binge-watch het volgende:
Jammer Raheem, kom maar efkes wisselen jongen
Dit is geen Raheem, dit moet wel een verre neef van hem zijn ofzo. Bijna onmogelijk dat het dezelfde is als Raheem Sterling uit de Premier League.
pi_220295120
Hoe vaak hebben we dit seizoen eigenlijk gescoord in de 2e helft?
pi_220295130
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:01 schreef Coco het volgende:
Ueda snoert mondjes.
Nu komt de hele 'alleen tegen de kleintjes' weer van stal.

Ueda is alleen de enige reden dat we op plek 2 bivakkeren.
pi_220295131
Alle ballen op Sterling. NAC fans hebben er kijk op.
pi_220295133
Het bezoek van Shinji OnoGod werpt zijn vruchten af.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295136
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:01 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Dit is geen Raheem, dit moet wel een verre neef van hem zijn ofzo. Bijna onmogelijk dat het dezelfde is als Raheem Sterling uit de Premier League.
Dit is echt Nelom in alles.
  zondag 8 maart 2026 @ 18:02:48 #54
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220295143
Mooi ingekopt.
pi_220295146
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Alle ballen op Sterling. NAC fans hebben er kijk op.
Reeds besproken :P
pi_220295147
Bos is zo'n beetje het enige lichtpuntje de laatste weken trouwens.

Al is dat vooral op basis van inzet.
pi_220295149
100% pingel
pi_220295150
Pingel?
pi_220295152
Als zelfs Ueda zo HEY naar de scheids roept dan is er wel wat aan de hand.
pi_220295155
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bos is zo'n beetje het enige lichtpuntje de laatste weken trouwens.

Al is dat vooral op basis van inzet.
in aanvallend opzicht wel - verdedigend kan het beter
zeker dat hij veel bruikbare ballen voor geeft
pi_220295159
Hoe is dat geen pingel? Gelden de regels niet meer tegenwoordig? :')
pi_220295160
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef ashardalan het volgende:
Hoe is dat geen pingel? Gelden de regels niet meer tegenwoordig? :')
Tja lijkt er wel op
pi_220295164
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bos is zo'n beetje het enige lichtpuntje de laatste weken trouwens.

Al is dat vooral op basis van inzet.
Alleen in aanvallend opzicht. Verdedigend absoluut niet (is hij juist één van de zwaksten).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220295167
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef ashardalan het volgende:
Hoe is dat geen pingel? Gelden de regels niet meer tegenwoordig? :')
Ik denk omdat Ueda zelf ook vasthield.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220295170
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik denk omdat Ueda zelf ook vasthield.
Ze zullen er wel iets voor verzinnen... Het is
pi_220295173
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit is echt Nelom in alles.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295184
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:07 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
We hebben pareltjes gehad bij ons :')
pi_220295187
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:07 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat was een eerbetoon aan Emile Schelvis.
pi_220295188
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als zelfs Ueda zo HEY naar de scheids roept dan is er wel wat aan de hand.
Tja, je ziet welke scheids er fluit toch. Een van de slechtste van Nederland.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220295192
Dat had Nelom beter gedaan.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295194
Daar wordt nog wel eens rood voor gegeven :X
pi_220295196
Had je rustig rood voor kunnen geven
pi_220295199
Sterling _O-
pi_220295200
De VAR grijpt niet in omdat het Sterling is.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:12:13 #75
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220295201
Echt een mongol die Sterling
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220295206
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:12 schreef De_Kraam het volgende:
De VAR grijpt niet in omdat het Sterling is.
Of omdat hij toch gewisseld werd... Of omdat de regels vandaag gewoon wat "flexibeler" worden toegepast...
pi_220295208
Oh nee, Sliti...
  zondag 8 maart 2026 @ 18:13:59 #78
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220295209
Mooi gecombineerd mannen.
pi_220295210
sliti er in en we gaan weer over op het blind voorgeven
[overigens volledig terecht dat sterling werd gewisseld, maar dat ter zijde]
  zondag 8 maart 2026 @ 18:15:07 #80
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220295217
Sliti?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:16:47 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220295222
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef ashardalan het volgende:
Hoe is dat geen pingel? Gelden de regels niet meer tegenwoordig? :')
Nieuw PvA.
What can change the nature of a man?
pi_220295230
FF jinxen; Tot nu toe niet totaal ingestort in de 2e helft *O*
pi_220295252
vuile schopploe.... ohnee hij maakte zelf de overtreding
pi_220295254
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:23 schreef snabbi het volgende:
vuile schopploe.... ohnee hij maakte zelf de overtreding
Komt, op mij, altijd zo dom over... Overtreding maken & dan zelf geblesseerd raken :')
pi_220295256
Tied voor de 3-4.
pi_220295258
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:24 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor de 3-4.
Waar vriend & vijand van zegt dat deze al lang verdiend is.
pi_220295261
We zitten weer naar helemaal niks te kijken. Wat een armoede:
pi_220295265
jeetje weer
pi_220295268
Toch bizar dat zulke voorzetten continue ongekend gevaar opleveren.
pi_220295273
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch bizar dat zulke voorzetten continue ongekend gevaar opleveren.
Van elke ploeg... Je zou haast denken dat het een structureel probleem is :X
pi_220295277
Vuurwerk in het uit vak
pi_220295280
Kut vuurwerk.
pi_220295282
Balbezit Bos, balverlies Bos…
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:30:00 #94
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220295284
Rookgordijn om toch nog even een tegengoal uit te lokken lol
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220295286
Mongooltjes in het uitvak.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220295288
Mongooltjes met hun kut vuurwerk
pi_220295290
Uitvak ook maar ontslaan. #allesweg
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295292
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:29 schreef Haringkop2 het volgende:
Balbezit Bos, balverlies Bos…
In dit geval niet zijn schuld, er was geen enkele andere Feyenoorder in de buurt om hem bij te staan
pi_220295293
sneu, steun je team nou eens
  zondag 8 maart 2026 @ 18:30:45 #100
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220295294
Voor hooligan Tum
RED ONS HENNIEGOD
pi_220295295
Uitvakje leeg halen, allemaal stadion verbod, klaar
pi_220295297
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:31 schreef Jaytje07 het volgende:
Uitvakje leeg halen, allemaal stadion verbod, klaar
Nee, gaan ze nooit doen... Dat zou effectief & efficiënt beleid zijn... Kennen we niet in Nederland
pi_220295298
Massa-aanrandingen op de tribunes.
pi_220295301
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:32 schreef Zipportal het volgende:
Massa-aanrandingen op de tribunes.
Is het wel de dag voor...
  zondag 8 maart 2026 @ 18:32:51 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220295302
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:32 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Nee, gaan ze nooit doen... Dat zou effectief & efficiënt beleid zijn... Kennen we niet in Nederland
Nou echt effectief als je daardoor rellen in en buiten het stadion krijgt voor een vuurwerkje
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220295306
Tengstedt de verlosser.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 8 maart 2026 @ 18:33:21 #107
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220295308
Tuurlijk een jeugdspeler erin bij 3-3 stand.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220295309
Door de rook denken wat moslims dat ze kunnen vreten.
pi_220295313
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:33 schreef Zipportal het volgende:
Door de rook denken wat moslims dat ze kunnen vreten.
Technisch, mogen ze dat vanaf 18:23...
pi_220295319
Misschien kan ome Aboutaleb nog eens duiden hoe ze dat spul mee het stadion in hebben gekregen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295325
:N Watanabe :N
pi_220295333
Leo Berenburg is alweer met zijn club Ajax bezig.
pi_220295334
ik dacht even dat anel al geel had
pi_220295335
Het lijkt weer helemaal nergens op, houden de bal nog geen 2 passes in de ploeg.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:38:33 #115
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220295336
SLOToffensief
What can change the nature of a man?
pi_220295339
+9 vin'k redelijk
pi_220295341
De Klassieker ofwel twee mongooltjes tegen elkaar die om de kat z'n kut spelen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295342
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:38 schreef Coco het volgende:
SLOToffensief
Hoe doet Sint Arne het ondertussen?
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:39:38 #119
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220295345
Kutbal Moussa
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220295347
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kutbal Moussa
Water maakt nat, Immers mist een kans
pi_220295349
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:39 schreef De_Kraam het volgende:
De Klassieker ofwel twee mongooltjes tegen elkaar die om de kat z'n kut spelen.
Jan Jood mocht het filmpje weer inspreken. @PowerLoungen
pi_220295350
Wat een ziekenhuis ballen
pi_220295351
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:39 schreef De_Kraam het volgende:
De Klassieker ofwel twee mongooltjes tegen elkaar die om de kat z'n kut spelen.
Wanneer het de lamme tegen de blinde is wint Ajax doorgaans…
pi_220295355
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:40 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Wanneer het de lamme tegen de blinde is wint Ajax doorgaans…
ajax wint sws bijna altijd. Gewoon uitgaan van verlies.
  zondag 8 maart 2026 @ 18:40:44 #125
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220295357
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:40 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Jan Jood mocht het filmpje weer inspreken. @:powerloungen
Erg blij terwijl die 50 pillen moet slikken om uit bed te komen .
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 8 maart 2026 @ 18:41:32 #126
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220295361
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:39 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Hoe doet Sint Arne het ondertussen?
Slippertje bij de kansloze hekkensluiter Wolves, kan gebeuren.
pi_220295366
Toch maar mooi drie keer gescoord in de moeilijkste uitwedstrijd van NL
pi_220295368
gaat niks meer uitmaken
pi_220295369
Daar heb ik ook wel eens direct rood voor gezien, maar ok
pi_220295372
quote:
9s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Erg blij terwijl die 50 pillen moet slikken om uit bed te komen .
pi_220295373
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:42 schreef snabbi het volgende:
gaat niks meer uitmaken
Tegen ons, maakt het dit seizoen sws geen fuck uit.
pi_220295374
Oh rood, nou fijn…doen we doorgaans toch niks mee.
pi_220295380
VAR pending.
pi_220295382
Gewoon twee benen. Weg ermee.
pi_220295383
:R
pi_220295385
Leo Berenburg hoopt dat het geen overtreding is.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295389
_O- bij RRijnnomd dachten ze heel ff aan een pingel voor NAC
pi_220295390
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:42 schreef ashardalan het volgende:
Daar heb ik ook wel eens direct rood voor gezien, maar ok
goed gezien
pi_220295391
Kreeg Van Persie maar eens rood.
pi_220295393
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:44 schreef snabbi het volgende:

[..]
goed gezien
Puur toeval, bril schoongemaakt ff daar voor
  zondag 8 maart 2026 @ 18:45:20 #141
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220295398
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:42 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
RED ONS HENNIEGOD
pi_220295399
Grindtegel rommel.
pi_220295405
Wat een briljante variant, daar is op hoog niveau op getraind.
pi_220295409
Maakt allemaal geen reet uit, al krijg je 20 minuten erbij.
pi_220295411
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:44 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Puur toeval, bril schoongemaakt ff daar voor
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:47:03 #146
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220295412
3 goals incasseren tegen de fucking nummer 17 van de eredivisie :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220295414
ze krijgen nac er niet onder, wat een klasbakken
pi_220295416
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:47 schreef onlogisch het volgende:
3 goals incasseren tegen de fucking nummer 17 van de eredivisie :')
Ho ho moeilijkste uitwedstrijd in NL hè
pi_220295417
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:47 schreef onlogisch het volgende:
3 goals incasseren tegen de fucking nummer 17 van de eredivisie :')
Moeilijke uitwedstrijd in de eveneens ijzersterke Eredivisie vol met kwaliteit.

Eigenlijk een prima resultaat als je het zo bekijkt. Bedankt Robin voor dit inzicht :)
pi_220295418
Man meer en NAC heeft allleen maar de bal _O-
pi_220295422
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:48 schreef Haringkop2 het volgende:
Man meer en NAC heeft allleen maar de bal _O-
Dit is toch schandalig...
  zondag 8 maart 2026 @ 18:51:02 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220295441
Ik heb heel wat meegemaakt bij de commando’s, maar een triester slotoffensief dan dit heb ik nog nooit gezien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220295442
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:48 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]
Dit is toch schandalig...
Het lijkt echt helemaal nergens op. Geen enkele lijn of organisatie te ontdekken. Je had vandaag gewoon plek twee bijna kunnen veilig stellen.

We zitten elke week naar dezelfde bagger te kijken. Geen progressie. Helemaal niks. Wie verlost Robin uit z’n lijden.
pi_220295445
volgens RRijnmond "volet vPersie de bui al hangen"... Die speculeren dus op einde verhaal voor de trainer
pi_220295446
En nou Van Persie eruit kankeren svp.
  zondag 8 maart 2026 @ 18:51:55 #156
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220295450
Robin contract voor het leven geven. Wat een trainer.

Wengeriaans.
pi_220295451
Wat een verschrikkelijke pot weer. Pijn aan de ogen. Robin, tyf op en snel ook
pi_220295455


Eet smakelijk allen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295460
Ik blijf er bij; 2e helft niet totale AIDS... "Enkel" gewoon AIDS. Lichtpuntje?
pi_220295462
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:51 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Het lijkt echt helemaal nergens op. Geen enkele lijn of organisatie te ontdekken. Je had vandaag gewoon plek twee bijna kunnen veilig stellen.

We zitten elke week naar dezelfde bagger te kijken. Geen progressie. Helemaal niks. Wie verlost Robin uit z’n lijden.
Het is alleen maar lange ballen en hopen dat ie goed valt. Bij de 4e klasse amateurs zit er meer voetbal in.
pi_220295472
GekNACed!
pi_220295475
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:54 schreef 3rr0r het volgende:
GekNACed!
Daar hopen we dus allemaal op.

Maar goede kans dat Robin er volgende week nog zit.
pi_220295478
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Daar hopen we dus allemaal op.

Maar goede kans dat Robin er volgende week nog zit.
Blinde gok, totaal niet gehinderd door enige vorm van kennis & inzicht; 95% kans dat hij het seizoen vol maakt.
pi_220295487
Grim ontslagen, dus daar gaat plek 2.
pi_220295489
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:51 schreef ashardalan het volgende:
volgens RRijnmond "volet vPersie de bui al hangen"... Die speculeren dus op einde verhaal voor de trainer
pi_220295494
NAC heeft dit seizoen al vijf keer gewonnen: moeilijkste uitwedstrijd in Nederland.
pi_220295496
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:57 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hey, ik rapporteer enkel. Ik ben niet bekend met het niveau van insider-kennis van Dennis & Dennis
pi_220295504
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Grim ontslagen, dus daar gaat plek 2.
Ze durven iig beslissingen te nemen in Amsterdam…
pi_220295512
Als je nog nooit hebt gescoord dan moet je gewoon tegen Feyenoord spelen. _O-
pi_220295532
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:48 schreef Haringkop2 het volgende:
Man meer en NAC heeft allleen maar de bal _O-
Is ook niet de eerste keer dat we ook tegen 10 man de mindere zijn.

Met pijn in mijn hart moet ik wederom constateren dat het met Bob aan het roer niet meer goed komt. :{
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 19:03:21 #171
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220295543
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Ze durven iig beslissingen te nemen in Amsterdam…
Ajax is Feyenoord voorbij, op alle fronten.
What can change the nature of a man?
pi_220295572
1 puntje uitgelopen op de concurrentie (al kan je er 2 verliezen als NEC wint), maar geen geweldig spel (uiteraard niet), dus toch redenen om van Persie eruit te flikkeren. Ik zeg win win.
pi_220295648
Hahah
pi_220295649
Beschamende vertoning.
pi_220295652
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:03 schreef Coco het volgende:

[..]
Ajax is Feyenoord voorbij, op alle fronten.
Behalve de ranglijst?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220295672
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:07 schreef alopio het volgende:
1 puntje uitgelopen op de concurrentie (al kan je er 2 verliezen als NEC wint), maar geen geweldig spel (uiteraard niet), dus toch redenen om van Persie eruit te flikkeren. Ik zeg win win.
Twente is anders 2 punten ingelopen. En NEC zal ook wel gewoon winnen.

Het was, uitgezonderd tot de eerste goal, voor de zoveelste keer een gênante vertoning. Persie was een fantastische speler, maar van tactiek heeft hij geen kaas gegeten en/of hij is extreem slecht in het overbrengen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220295677
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Ze durven iig beslissingen te nemen in Amsterdam…
Ook wel een stukje vriendjespolitiek met die Spanjool die ze nu aanstellen, maar klopt.
pi_220295685
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:57 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
pi_220295695
Robin is wel tevreden .
pi_220295700
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:19 schreef H.FR het volgende:

[..]
Twente is anders 2 punten ingelopen. En NEC zal ook wel gewoon winnen.

Het was, uitgezonderd tot de eerste goal, voor de zoveelste keer een gênante vertoning. Persie was een fantastische speler, maar van tactiek heeft hij geen kaas gegeten en/of hij is extreem slecht in het overbrengen.
Het was natuurlijk ook half sarcastisch bedoelt. Ik hoop maar dat ze nu eindelijk beslissingen kunnen nemen. Het was gewoon weer erbarmelijk slecht en dat je tweede staat is omdat de rest nog kanslozer is. Ik zie eerder Twente ons inhalen voor plek twee dan Ajax.

Je kan de komende wedstrijden ook weer uittekenen natuurlijk. Van Excelsior win je met 1-0 of 2-1 na weer een hele slechte wedstrijd (zoals Telster bv). Tegen Ajax verlies je met 0-1 nadat je beiden een kutpot speelt, beetje lamme tegen de blinde.
  zondag 8 maart 2026 @ 19:25:40 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220295703
Heel erg blij met de intensiteit en de kwaliteit die we aan de bal geleverd hebben

- Robin van Persie
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220295718
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef alopio het volgende:

[..]
Het was natuurlijk ook half sarcastisch bedoelt. Ik hoop maar dat ze nu eindelijk beslissingen kunnen nemen. Het was gewoon weer erbarmelijk slecht en dat je tweede staat is omdat de rest nog kanslozer is. Ik zie eerder Twente ons inhalen voor plek twee dan Ajax.

Je kan de komende wedstrijden ook weer uittekenen natuurlijk. Van Excelsior win je met 1-0 of 2-1 na weer een hele slechte wedstrijd (zoals Telster bv). Tegen Ajax verlies je met 0-1 nadat je beiden een kutpot speelt, beetje lamme tegen de blinde.
Daarna NEC uit, nou berg je maar. Dat NEC blaast ons van het veld vrees ik.

AZ komt later ook nog een keer op bezoek trouwens.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220295734
Mocht Van Persie ontslagen worden hoop ik overigens wel dat ze gewoon Hake aanstellen totdat er een nieuwe TD is, maar het zal wel weer op een hele onlogische manier gaan allemaal.

Overigens denk ik helemaal niet dat hij eruit gegooid gaat worden, maar dat geheel ter zijde.
pi_220295736
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Daarna NEC uit, nou berg je maar. Dat NEC blaast ons van het veld vrees ik.

AZ komt later ook nog een keer op bezoek trouwens.
Die ga je uiteraard ruim verliezen ja
pi_220295743
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Caland het volgende:
Heel erg blij met de intensiteit en de kwaliteit die we aan de bal geleverd hebben

- Robin van Persie
Ik vraag mij toch af waar Robin zijn spul haalt. Is echt heel goed zeg.
pi_220295752
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Caland het volgende:
Heel erg blij met de intensiteit en de kwaliteit die we aan de bal geleverd hebben

- Robin van Persie
pi_220295755
Kwaliteit aan de bal _O-

Konden de bal geen drie keer naar de goede kleur spelen.
pi_220295790
Mario Been ademt nog.
pi_220295855
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:24 schreef WethouderHekking het volgende:
Robin is wel tevreden .
pi_220295857
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-om-te-kunnen-winnen

quote:
"De eerste tegengoal is vanuit een corner en dat kan altijd gebeuren, maar je hoopt wel dat wij dat beter doen. Die andere twee tegengoals zijn eigenlijk niet eens kansen. We moeten dat beter verdedigen en dat is voor mij het enige smetje op deze wedstrijd."
quote:
"Als je kijkt naar hoe wij als team verdedigd hebben, dan word ik daar heel blij van. Dat is los van deze voorzetten.
quote:
"Het enige smetje is dat we hem gewoon niet winnen. Ik vond het heel onterecht dat wij met 3-2 achterstand gingen rusten. Dat kan gebeuren
Dit kan echt echt echt niet :')
  zondag 8 maart 2026 @ 19:46:22 #191
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220295860
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Caland het volgende:
Heel erg blij met de intensiteit en de kwaliteit die we aan de bal geleverd hebben

- Robin van Persie
pi_220296030
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-om-te-kunnen-winnen
[..]
[..]
[..]
Dit kan echt echt echt niet :')
ik heb blijkbaar naar het verkeerde kanaal gekeken
pi_220296057
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:13 schreef snabbi het volgende:

[..]
ik heb blijkbaar naar het verkeerde kanaal gekeken
Als je zegt "goed verdedigd los van de tegengoals" dien je toch direct al ontslagen te worden tijdens het interview. Zo had Been ook de 10-0 goed kunnen praten.
  zondag 8 maart 2026 @ 20:23:22 #194
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220296091
Zelfs Vincent Bijlo ziet het beter dan Van Persie.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220296114
twitter


_O-
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220296143
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:30:43 #197
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220296146
quote:
12s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:25 schreef mitt het volgende:
[ x ]

_O-
quote:
"Volgens mij heb ik net uitgelegd dat we een aantal punten beter moesten doen, dat klopt. Volgens mij leg ik de lat dan niet heel laag. Heb je nog een ander aandachtspuntje?", vormt Van Persie zijn reactie.
"Wij komen er toch niet uit. Wij zien allemaal A en jij zegt B. Je mag toch wel wat kritischer kijken naar de uitvoering van Feyenoord", bijt Krabbendam van zich af. Van Persie sluit vervolgens af met een reactie. "Dat doe ik toch?"
:D
pi_220296216
Ik ben inmiddels in de overtuiging dat Van Persie gewoon op zoek is naar de maximale ontslag premie.
  zondag 8 maart 2026 @ 20:49:05 #199
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220296261
Bijlow inmiddels weer in beeld bij Oranje _O-
  zondag 8 maart 2026 @ 20:49:17 #200
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220296262
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Caland het volgende:
Heel erg blij met de intensiteit en de kwaliteit die we aan de bal geleverd hebben

- Robin van Persie
Ik zie net zijn analyse van de wedstrijd. Het is gewoon echt niet te geloven hoeveel stront hij in zijn ogen heeft. Kan toch gewoon niet dat hij na zo'n wanvertoning iedereen (inclusief vetdette Sterling) nog de hand boven het hoofd houdt.
pi_220296292
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:49 schreef Qarrad het volgende:
Bijlow inmiddels weer in beeld bij Oranje _O-
Circus Oranje.
pi_220296325
"Een supporter moet de club door dik en dun steunen". Het ligt dus aan de supporters.
Alleen begrijpt Robin nog niet, dat de supporters vinden dat de club zonder hem beter af is en we dus de club steunen en niet de fanclub van Robin zijn.
pi_220296376
quote:
"Feyenoord won slechts twaalf van de laatste dertig wedstrijden in alle competities (G4, V14)
en incasseerde in negen van deze wedstrijden minstens drie treffers."
Oei, dat zijn wel erg dramatisch slechte statistieken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 08-03-2026 21:26:43 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220296578
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:02 schreef snabbi het volgende:
"Een supporter moet de club door dik en dun steunen". Het ligt dus aan de supporters.
Alleen begrijpt Robin nog niet, dat de supporters vinden dat de club zonder hem beter af is en we dus de club steunen en niet de fanclub van Robin zijn.
Uiteindelijk is de club steunen ook durven kritisch te zijn.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 8 maart 2026 @ 21:44:59 #205
393053 De_Pel
Is weg.
pi_220296629
NEC en Twente zijn beter in vorm, Ajax probeert tenminste nog een schokeffect te bereiken. Er een nieuwe trainer. Geloof nooit dat we die tweede plaats vasthouden. Zou er eerlijk gezegd ook niet van opkijken als je gewoon 4e of 5e wordt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220296675
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Oei, dat zijn wel erg dramatisch slechte statistieken.
gemiddeld feyenoord seizoen
pi_220296701
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]
gemiddeld feyenoord seizoen
Nee, want met dergelijke cijfers eindig je normaal gesproken ergens in de middenmoot. Je kan veel van Feyenoord zeggen, maar over het algemeen eindigen we wel top 3 of 4.

Dit zijn statistieken voor een club als Groningen of Heerenveen ofzo.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220296716
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:44 schreef De_Pel het volgende:
NEC en Twente zijn beter in vorm, Ajax probeert tenminste nog een schokeffect te bereiken. Er een nieuwe trainer. Geloof nooit dat we die tweede plaats vasthouden. Zou er eerlijk gezegd ook niet van opkijken als je gewoon 4e of 5e wordt.
Nog een paar extra wedstrijden van dit geweldige niveau mogen aanschouwen in de play-offs zou natuurlijk geweldig zijn.
  zondag 8 maart 2026 @ 22:06:46 #209
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_220296778
Ik vind het toch wel heel pijnlijk om zo'n voormalig wereldvoetballer zo te zien stuntelen. Krijg ook langzaam een hekel aan hem, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet :')
pi_220296844
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:06 schreef Wicky15 het volgende:
Ik vind het toch wel heel pijnlijk om zo'n voormalig wereldvoetballer zo te zien stuntelen. Krijg ook langzaam een hekel aan hem, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet :')
En dat doet hij zelf. Zijn onrealistische weergave is een zelf gemaakt probleem.
Hij had ook een ander verhaallijn kunnen kiezen en waar hij aan werkt bijv.
  zondag 8 maart 2026 @ 22:16:03 #211
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_220296847
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:15 schreef snabbi het volgende:

[..]
En dat doet hij zelf. Zijn onrealistische weergave is een zelf gemaakt probleem.
Hij had ook een ander verhaallijn kunnen kiezen en waar hij aan werkt bijv.
Daar heb je zeker gelijk in
  zondag 8 maart 2026 @ 22:48:09 #212
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220297060
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:06 schreef Wicky15 het volgende:
Ik vind het toch wel heel pijnlijk om zo'n voormalig wereldvoetballer zo te zien stuntelen. Krijg ook langzaam een hekel aan hem, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet :')
Wereldvoetballers zijn eigenlijk nooit goede trainers. Ze kunnen zich meestal niet voorstellen dat een ander iets niet kan.
Bovendien moet een trainer tactisch het spelletje snappen, verstand hebben van groepsdynamiek, psychologie, fysiologie etc etc
Kortom intelligente mensen, het falen van vele oud-voetballers is logisch.

De trainer van Persie is een act, een typetje. Hij hangt de zalvende toffe jongen uit, terwijl vroeger natuurlijk een narcistisch klootzakje was.
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 9 maart 2026 @ 00:58:37 #213
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220297379
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:48 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Wereldvoetballers zijn eigenlijk nooit goede trainers. Ze kunnen zich meestal niet voorstellen dat een ander iets niet kan.
Bovendien moet een trainer tactisch het spelletje snappen, verstand hebben van groepsdynamiek, psychologie, fysiologie etc etc
Kortom intelligente mensen, het falen van vele oud-voetballers is logisch.

De trainer van Persie is een act, een typetje. Hij hangt de zalvende toffe jongen uit, terwijl vroeger natuurlijk een narcistisch klootzakje was.
En net als zijn bij zijn eerste periode als speler , vertrekt dit ''fEyenOord-iCoOn'' als een geslagen hond door de achterdeur achterlatend zijn rare gedrag zonder iets toe te voegen.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220297434
"Ik leg het nog één keer uit. Ik heb gekeken naar een team dat voor elkaar heeft gestreden. We hebben drie prachtige doelpunten gemaakt, en net niet gewonnen."

Robin van Persie O+
...hier om je mars te breken.
  maandag 9 maart 2026 @ 07:32:55 #215
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220297814
Het is tijd voor Adje Interim.

Maar gaat toch niet gebeuren. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220297832
Bijltjesdag.
pi_220297838
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:37 schreef Zipportal het volgende:
Bijltjesdag.
Verwacht het niet.

Sowieso heeft "de Feyenoord-top" vanavond pas overleg, volgens de berichten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 9 maart 2026 @ 07:53:26 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220297877
Boys

Van Persie al ontslagen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 maart 2026 @ 08:08:54 #219
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220297940
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:53 schreef Caland het volgende:
Boys

Van Persie al ontslagen?
Vanavond pas overleg, als het al over RvP gaat. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 9 maart 2026 @ 09:14:28 #220
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_220298496
1 punt uitgelopen op Ajax :)
pi_220298625
Ik ben helemaal klaar met die Van Persie, dat zijn echt een stel van de slechtste persconferenties die ik ooit gezien heb.
  maandag 9 maart 2026 @ 09:35:58 #222
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220298638
Vincent Bijlo ziet het beter dan Van Persie.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 09:44:43 #223
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220298704
Gaan jullie niet verliezen van Excelsior/Ajax en er minimaal eentje winnen? Dat moet toch allemaal wel kunnen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220298865
quote:
18s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan jullie niet verliezen van Excelsior/Ajax en er minimaal eentje winnen? Dat moet toch allemaal wel kunnen?
Waarschijnlijk wel, maar de resterende wedstrijden zie ik ons nog hooguit een punt of 13 - 15 pakken. Dan eindigen we ergens tussen de 61 en 63 punten. Een erbarmelijk laag puntentotaal natuurlijk.

De vraag is ook of dat voldoende zal zijn voor de 2e plaats.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 9 maart 2026 @ 10:14:34 #225
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220298894
quote:
18s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan jullie niet verliezen van Excelsior/Ajax en er minimaal eentje winnen? Dat moet toch allemaal wel kunnen?
Zolang onze verdediging voor Sinterklaas blijft spelen wordt dat een lastig verhaal.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 9 maart 2026 @ 10:27:17 #226
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220298986
Vandaag ontslag. Morgen Simonis en Kees.
pi_220299014
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:27 schreef Scrummie het volgende:
Vandaag ontslag. Morgen Simonis en Kees.
Ik zie liever Schreuder van NEC komen. Totaal onhaalbaar natuurlijk maar ik zou er alles aan doen om dat toch te regelen.
pi_220299042
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:30 schreef Slobeend het volgende:

[..]
[..]
:D
Mar-ten moet voortaan weer naar de markt om een bosje bloemen te halen voor moeder de vrouw.
pi_220299065
Hoe laat wordt het bekend dat van Persie is ontslagen?
pi_220299094
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:34 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die Van Persie, dat zijn echt een stel van de slechtste persconferenties die ik ooit gezien heb.
Ik vind het altijd fascinerend dat de persco’s en het voorkomen bij Feyenoord-trainers zo vaak belangrijker lijken te zijn dan de inhoud - dat er zaaddodend zwakzinnig wordt gebald…
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 11:37:25 #231
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220299356
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:37 schreef Zipportal het volgende:
Bijltjesdag.
Elke dag dat Van Persie nog aanblijft is er één te veel, dat zien DtK en de rvb nu eindelijk ook wel in. Toch? Ze beschadigen de club en zichzelf alleen nog maar méér als ze dit nog langer voort laten duren. Er staat 40 mln op de tocht. Dus stuur RvP vanavond weg, schuif Bosschaart door voor de rest van het seizoen (of desnoods Hake) en leg Van Wonderen komende week alsnog vast als TD. Dan wordt het ook bij Feyenoord weer snel lente. :B
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_220299524
https://www.fr12.nl/nieuw(...)r-positie-van-persie

quote:
Het lijkt er niet op dat Feyenoord Robin van Persie deze maandag gaat wegsturen. Maandag komt de clubleiding bij elkaar, wat na het teleurstellende gelijkspel tegen NAC Breda al snel tot speculaties leidde over de uitkomst van dat gesprek. Een woordvoerder van de club schetst tegenover RTV Rijnmond echter een ander beeld.

"Volgens een woordvoerder van de club is er geen sprake van een extra ingelast overleg over de positie van Van Persie", schreef het regionale medium. "Het lijkt erop dat de clubleiding van Feyenoord ook nog vertrouwen heeft in de trainer", werd daaruit geconcludeerd.

De al eerder geplande vergadering vindt wel plaats, maar de positie van Van Persie zal er dus niet het hoofdonderwerp zijn. De huidige sportieve crisis komt wel ter sprake, maar de clubleiding overlegt ook over onderwerpen als de eenwording met De Kuip en de uitkoop van de Vrienden van Feyenoord komen ter sprake.

Maandagavond vindt het overleg van de clubleiding plaats. Eerst praat de directie met de Raad van Commissarissen; vervolgens gaan ze in gesprek met de Vrienden van Feyenoord.
Zoals verwacht dus.
pi_220299582
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:47 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ik vind het altijd fascinerend dat de persco’s en het voorkomen bij Feyenoord-trainers zo vaak belangrijker lijken te zijn dan de inhoud - dat er zaaddodend zwakzinnig wordt gebald…
Nee hoor, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
pi_220299720
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Vincent Bijlo ziet het beter dan Van Persie.
Jules de Corte ziet het zelfs beter.
  maandag 9 maart 2026 @ 12:38:37 #235
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220299884
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:29 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Jules de Corte ziet het zelfs beter.
De grap herhalen, dat is wel dom. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 9 maart 2026 @ 12:54:52 #236
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220300117
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
De grap herhalen, dat is wel dom. :')
Dat is net zo dom als de grap herhalen.

;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 9 maart 2026 @ 13:18:39 #237
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220300266
quote:
Zucht...
pi_220300393
quote:
Dan mag de clubleiding ook wel een tekst een uitleg geven. Is DtK überhaupt momenteel wel bereikbaar. Die man is altijd onzichtbaar Wannee er gezeik is, om achteraf weer met mooie volzinnen te verklaren dat het anders had gekund.

Ikzelf houd overigens nog steeds rekening met het scenario dat RvP stopt na dit seizoen en vervanger wordt door Steijn.
pi_220300400
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:06 schreef Wicky15 het volgende:
Ik vind het toch wel heel pijnlijk om zo'n voormalig wereldvoetballer zo te zien stuntelen. Krijg ook langzaam een hekel aan hem, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet :')
Ja, idem. Nu zit aan het werk als trainer sowieso een behoorlijk afbreukrisico. Maar je hoopt voor Van Persie dat iemand hem in bescherming gaat nemen. Zo zonde dit.
  maandag 9 maart 2026 @ 13:44:55 #240
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220300458
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:33 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Dan mag de clubleiding ook wel een tekst een uitleg geven. Is DtK überhaupt momenteel wel bereikbaar. Die man is altijd onzichtbaar Wannee er gezeik is, om achteraf weer met mooie volzinnen te verklaren dat het anders had gekund.

Ikzelf houd overigens nog steeds rekening met het scenario dat RvP stopt na dit seizoen en vervanger wordt door Steijn.
Het verhaal is dat ie minder voor de camera verschijnt vanwege doodsbedreigingen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220300503
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:35 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Ja, idem. Nu zit aan het werk als trainer sowieso een behoorlijk afbreukrisico. Maar je hoopt voor Van Persie dat iemand hem in bescherming gaat nemen. Zo zonde dit.
Trainer is eindverantwoordelijk, zoveel is logisch maar als ze op die manier achter hem willen blijven staan is dat een keus.

Maar wat hij nu allemaal roept kan gewoon niet, hij is echt de weg kwijt en dan is het kwalijk als ze hem laten zitten.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220300563
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het verhaal is dat ie minder voor de camera verschijnt vanwege doodsbedreigingen.
Laf gedoe dus. Alsof je dan niet voor de camera kan verschijnen. Onderduiken en niks verklaren gaat juist het vuur aanwakkeren.
pi_220300594
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het verhaal is dat ie minder voor de camera verschijnt vanwege doodsbedreigingen.
Dat is dan een slappe smoes want Kloese zat gisteren gewoon in het NAC stadion. Dat doe je dan toch ook niet, lijkt mij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 14:03:44 #245
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220300602
quote:
Misschien hebben ze de opties laten doorberekenen en bleek daaruit dat een paar nieuwe ramen in het maasgebouw aanzienlijk minder kosten dan een ontslagvergoeding.

Anyway, Van Persie kan nu zondag na de dikverdiende overwinning leuk aan de sportpers vragen of die weer aandachtspunten hebben. ;)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 9 maart 2026 @ 14:05:12 #246
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220300616
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat is dan een slappe smoes want Kloese zat gisteren gewoon in het NAC stadion. Dat doe je dan toch ook niet, lijkt mij.
Het gaat er niet om dat ie omgelegd kan worden, maar dat ie blijkbaar agressie oproept met zijn vele interviews en dat zou dus zijn aangepast om die reden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 9 maart 2026 @ 14:05:58 #247
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220300620
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:57 schreef DefKu het volgende:

[..]
Laf gedoe dus. Alsof je dan niet voor de camera kan verschijnen. Onderduiken en niks verklaren gaat juist het vuur aanwakkeren.
Eens, het is ook niet mijn idee, maar het is een keuze.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220300921
Ze denken waarschijnlijk echt dat we plek 2 nog gaan halen.
pi_220300929
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:03 schreef Gert het volgende:

[..]
Misschien hebben ze de opties laten doorberekenen en bleek daaruit dat een paar nieuwe ramen in het maasgebouw aanzienlijk minder kosten dan een ontslagvergoeding.

Anyway, Van Persie kan nu zondag na de dikverdiende overwinning leuk aan de sportpers vragen of die weer aandachtspunten hebben. ;)
Voor hetzelfde geld winnen we van Excelsior en verspeelt NEC punten tegen PSV en staan we gewoon 5 en 6 punten voor op de nr 3 t/m 5.

Dat is misschien net aan voldoende om die 2e plaats te handhaven. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220301140
quote:
12s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:25 schreef mitt het volgende:
[ x ]

_O-
Zeer vermakelijke persco:

Bekijk deze YouTube-video
blablablabla
pi_220301149
Hoe hij dat NAC ook keer op keer loopt op te hemelen alsof zij derde staan in plaats van NEC _O-
blablablabla
pi_220301178
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:30 schreef Elan het volgende:
Hoe hij dat NAC ook keer op keer loopt op te hemelen alsof zij derde staan in plaats van NEC _O-
Misschien dacht hij dat hij NEC uit speelde ipv NAC.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 9 maart 2026 @ 16:55:45 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220301506
quote:
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220301528
Hij vond die wedstrijd ons dus oprecht goed voor de dag komen en recht hebben op de overwinning, Dan ben je toch totaal losgekoppeld van de realiteit?
2.5 kansen gecreëerd na die kool :') .
blablablabla
pi_220301541
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:55 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]
Inderdaad, weg met die troep. Geweldige speler maar als trainer totaal ongeschikt op dit niveau. Zo snel mogelijk Schreuder benaderen voor komend seizoen. Laat Hake het seizoen maar afmaken.

Blijf er ook bij dat het materiaal helemaal zo slecht niet is het is meer dat elke vorm van een duidelijk tactisch plan, anticiperen en geloof ontbreekt bij de spelers.
blablablabla
pi_220301609
Hake is toch net zo goed debet aan wat hier gebeurt?
  maandag 9 maart 2026 @ 17:27:04 #258
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220301671
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:15 schreef Document1 het volgende:
Hake is toch net zo goed debet aan wat hier gebeurt?
Ik denk dat Van Persie veel te eigenwijs is om te beïnvloeden. Waarom Hake dan blijft zitten is me ook een raadsel, die zou prima weer ergens als hoofdtrainer aan de slag kunnen volgens mij.
pi_220301677
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:15 schreef Document1 het volgende:
Hake is toch net zo goed debet aan wat hier gebeurt?
Nee want Van Persie denkt dat hij de Here Jezus zelf is en beslist kennelijk over de tactiek zonder daar in anderen echt aan te willen horen.
Tenminste dat soort berichten komen steeds meer naar buiten, het zou mij in elk geval niet verbazen. Die man leeft volledig in zijn eigen waarheid, dat hoor je al tijdens de persconferenties.

Als je vond dat we gisteren goed gespeeld hebben en recht hadden op de overwinning heb je niks bij Feyenoord te zoeken. Het was abominabel slecht en we hebben zeker de tweede helft amper kansen gecreëerd..
blablablabla
pi_220301695
Oké daar heb ik allemaal geen idee van. Sinds ik door rugproblemen niet meer in het stadion kom krijg ik sowieso weinig mee van alle roddels. Ik erger me solo voor tv tegenwoordig. :P
pi_220301772
quote:
Feyenoord is na de 26ste speelronde de slechtste nummer 2 van de VriendenLoterij eredivisie in de 21ste eeuw. De club heeft 49 punten en heeft een achterstand van maar liefst 19 punten op koploper PSV.
Niets wat we nog niet wisten maargoed…
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 9 maart 2026 @ 18:41:22 #262
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220302058
Niemand denkt toch dat Van Persie zich iets van een Haké aantrekt? Dan had je Van Gaal of Wenger naast hem moeten zetten maar dat wil ook niemand.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220302167
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand denkt toch dat Van Persie zich iets van een Haké aantrekt? Dan had je Van Gaal of Wenger naast hem moeten zetten maar dat wil ook niemand.
Dit. Robin luistert en doet er verder niks mee.
...hier om je mars te breken.
  maandag 9 maart 2026 @ 18:57:29 #264
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220302170
Het is fijn dat je geen minnetjes meer uit kan delen op de site, dan kom ik goed weg als ik nog eens stel: laat Pastoor het seizoen afmaken, daar ben ik heel benieuwd naar.

:@
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220302187
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Niets wat we nog niet wisten maargoed…
Van Persie zou zeggen dat PSV de beste koploper is in de 21e eeuw. :+
...hier om je mars te breken.
  FOK!Fotograaf maandag 9 maart 2026 @ 19:17:16 #266
842 Zorro
Z
pi_220302289
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Niets wat we nog niet wisten maargoed…
En het ergste wat betreft de algehele staat van de eredivisie: De rest staat daar dus nog onder.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220302929
twitter


Spannundd
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220303026
Tied voor tribunalen @Wotte
pi_220303036
Hoe lang mag Bosschaart zonder diploma werken? Of zouden we nog wegkomen met een schijnconstructie met “hoofdtrainer” Hake?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220303045
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:36 schreef De_Pel het volgende:
Hoe lang mag Bosschaart zonder diploma werken? Of zouden we nog wegkomen met een schijnconstructie met “hoofdtrainer” Hake?
60 dagen.
pi_220303069
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]
60 dagen.
Laatste speelronde is 17 mei :+
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220303074
Van Persie wel of niet gaat geen reet uitmaken denk ik. Met hangen en wurgen worden we tweede ongeacht wie ze voor de groep zetten.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:52:53 #273
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220303132
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:43 schreef Document1 het volgende:
Van Persie wel of niet gaat geen reet uitmaken denk ik. Met hangen en wurgen worden we tweede ongeacht wie ze voor de groep zetten.
Het is echt nog lang niet zeker of we 2e worden. Van Persie kan nog heel veel verpesten.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:54:25 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220303146
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:36 schreef De_Pel het volgende:
Hoe lang mag Bosschaart zonder diploma werken? Of zouden we nog wegkomen met een schijnconstructie met “hoofdtrainer” Hake?
Als je hem ontslaat zou ik Van Wonderen voor de groep zetten zodat hij in de zomer als TD (want dat gaat helaas wel gebeuren) een goed beeld heeft van wat deze selectie nodig heeft
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220303163
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:43 schreef Document1 het volgende:
Van Persie wel of niet gaat geen reet uitmaken denk ik. Met hangen en wurgen worden we tweede ongeacht wie ze voor de groep zetten.
Een andere trainer zou er in ieder geval een soort van organisatie in krijgen, een soort basis, waardoor het spel in ieder geval al meteen zou moeten verbeteren.

Momenteel lijkt het al maanden nergens op en lijkt het alsof ze maar wat doen. Onsamenhangend zooitje.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220303172
Beste nu is natuurlijk aankomend weekend even afwachten. Je kan zondagavond gedeeltelijk 2e staan, je kan ook 6 punten voor staan op de nr 3.
pi_220303184
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:57 schreef Alpha0 het volgende:
Beste nu is natuurlijk aankomend weekend even afwachten. Je kan zondagavond gedeeltelijk 2e staan, je kan ook 6 punten voor staan op de nr 3.
5 punten dan, verwacht ik. Als NEC verliest van PSV wat op zich voor de hand ligt, maar FC Twente en/of Ajax wel wint.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220303225
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
5 punten dan, verwacht ik. Als NEC verliest van PSV wat op zich voor de hand ligt, maar FC Twente en/of Ajax wel wint.
Daarom, dat kan ook nog. 6 punten voor is natuurlijk het meest gunstige scenario.
pi_220303270
PSV wint thuis van NEC en Twente, jullie winnen thuis van ajax. Dan is plek 2 binnen.
pi_220303398
Hendriks inmiddels 40mln waard. Hebben we voor minder dan een miljoen weg gedaan. Hopelijk nog een leuk doorverkoop percentage.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 21:54:29 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220303474
twitter
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 9 maart 2026 @ 21:56:19 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220303492
Announce netten tegen Excelsior
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 21:59:21 #283
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220303509
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:16 schreef PSVCL het volgende:
PSV wint thuis van NEC en Twente, jullie winnen thuis van ajax. Dan is plek 2 binnen.
Oke bedankt
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 9 maart 2026 @ 22:05:28 #284
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220303551
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:56 schreef Caland het volgende:
Announce netten tegen Excelsior
Meh, als mensen nu ook nog eens stennis gaan lopen schoppen, dan is dat uiteraard diep triest. Ik vind sowieso soms de kritiek op spelers en staf erg ver gaan. Kritiek is geen probleem, maar het is hier en daar wel heel erg persoonlijk aan het woorden. Ik snap ook echt wel dat de frustratie groot is, maar ergens was dit te verwachten. Vorig jaar, bij aanstelling van Van Persie werd er al aangegeven dat ze weten dat hij nog een beginnend trainer is en dat ze daar rekening mee houden.

Nogmaals, helemaal begrijpelijk dat men aan zijn stoelpoten zaagt, zo gaat dat in het voetbal. Je weet alleen dat ze hem niet gaan laten vallen. Als hij als doel heeft gekregen 'tweede worden' en als we dat dan bereiken dan heeft ie gewoon zijn doel behaald, of we dat nu wel of niet leuk vinden. En ja, de rest is allemaal nóg slechter, daarom staan we nog op die plek. Het liefste allemaal met mooi voetbal en dergelijke, maar dat was het doel niet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220303569
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
pi_220303577
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:59 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Oke bedankt
geen dank
pi_220303634
Was Priske nu maar nooit ontslagen :)
  maandag 9 maart 2026 @ 22:19:06 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220303640
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Meh, als mensen nu ook nog eens stennis gaan lopen schoppen, dan is dat uiteraard diep triest. Ik vind sowieso soms de kritiek op spelers en staf erg ver gaan. Kritiek is geen probleem, maar het is hier en daar wel heel erg persoonlijk aan het woorden. Ik snap ook echt wel dat de frustratie groot is, maar ergens was dit te verwachten. Vorig jaar, bij aanstelling van Van Persie werd er al aangegeven dat ze weten dat hij nog een beginnend trainer is en dat ze daar rekening mee houden.

Nogmaals, helemaal begrijpelijk dat men aan zijn stoelpoten zaagt, zo gaat dat in het voetbal. Je weet alleen dat ze hem niet gaan laten vallen. Als hij als doel heeft gekregen 'tweede worden' en als we dat dan bereiken dan heeft ie gewoon zijn doel behaald, of we dat nu wel of niet leuk vinden. En ja, de rest is allemaal nóg slechter, daarom staan we nog op die plek. Het liefste allemaal met mooi voetbal en dergelijke, maar dat was het doel niet.
twitter


@Alaphilippe_ @maxi-mus @Coco
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220303688
Ik was hier volledig op voorbereid dus vind dit niet eens een anti-climax. Je bent vooral heel naïef als je serieus gedacht had dat Van Persie er vanavond uit zou vliegen.

quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was Priske nu maar nooit ontslagen :)
Dit gaat ook weer wat ver. Je kan niet ontkennen dat Van Persie het vorige seizoen uiteindelijk prima heeft afgerond dus dat er een enorme mismatch met Priske was, was ook wel overduidelijk.
  Forum Admin maandag 9 maart 2026 @ 22:25:53 #290
35723 crew  GGMM
pi_220303702
Gefeliciteerd jongens :) Zo'n trainerswissel zorgt alleen maar voor veel onrust
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220303709
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:19 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]

@:alaphilippe_ @:maxi-mus @:coco
1800000000000!! @Haags
  maandag 9 maart 2026 @ 22:27:08 #292
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220303712
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was hier volledig op voorbereid dus vind dit niet eens een anti-climax. Je bent vooral heel naïef als je serieus gedacht had dat Van Persie er vanavond uit zou vliegen.
[..]
Dit gaat ook weer wat ver. Je kan niet ontkennen dat Van Persie het vorige seizoen uiteindelijk prima heeft afgerond dus dat er een enorme mismatch met Priske was, was ook wel overduidelijk.
Ik denk dat Bosschaart het niet slechter had gedaan dan Van Persie, als ie had mogen blijven.

Dan hadden we tenminste tijd gehad om een goede trainer aan te stellen in de zomer.
pi_220303768
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik denk dat Bosschaart het niet slechter had gedaan dan Van Persie, als ie had mogen blijven.

Dan hadden we tenminste tijd gehad om een goede trainer aan te stellen in de zomer.
Rond de periode dat Priske vertrok vreesde ik serieus dat we de play-offs in zouden gaan en met ons trackrecord daarin dit jaar dus geen eens Europees zouden hebben gespeeld. Je moet Van Persie wel nageven dat hij dat prima gerepareerd heeft. Denk overigens wel dat dat voornamelijk komt omdat hij gewoon een grote naam heeft en spelers die er mentaal niet zo lekker in zitten dat tof vinden en daar een boost van krijgen. Ik weet niet of Bosschaart dat ook teweeg had kunnen brengen, dat is slechts een matige linksback geweest en niet de topscorer van Oranje. En dat nog buiten het feit dat hij reglementair gewoon niet mocht blijven zitten.
  maandag 9 maart 2026 @ 22:35:54 #294
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220303773
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:19 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]

@:alaphilippe_ @:maxi-mus @:coco
Daar gaat een net ook niet veel tegen doen en lijkt mij ook gewoon van holbewonerniveau.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220303798
Tsjah als het nu niet doet, hoef je nooit meer een trainer te ontslaan. Met terugwerkende kracht best gek dat Prikse werd ontslagen.
  maandag 9 maart 2026 @ 22:46:47 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220303825
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Tsjah als het nu niet doet, hoef je nooit meer een trainer te ontslaan. Met terugwerkende kracht best gek dat Prikse werd ontslagen.
Het enige argument is maar we staan nog tweede

Snap ook niet waar het hele makkelijke programma idee vandaan komt, zondag win je misschien nog na een billenknijper: daarna ga je met spel nauwelijks meer een wedstrijdje winnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220303826
Volgend seizoen kampioen met de Pers. _O_
pi_220303828
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Tsjah als het nu niet doet, hoef je nooit meer een trainer te ontslaan. Met terugwerkende kracht best gek dat Prikse werd ontslagen.
Priske was een buutnlander. Het altijd racistische Feyenoord.
pi_220303868
Priske zei dat hij het heilige vuur miste en dat hij niet wist hoe dat terug moest komen. Dat is de reden waarom hij ontslagen moest worden, want als je geen idee hebt hoe je de groep moet beïnvloeden, dan hoor je er niet thuis.

Voor RvP geldt in mijn ogen dat hij niet kan zien dat hij de groep niet kan beïnvloeden en geen input accepteert voor hoe dingen anders kunnen. Dat is voor mij de reden waarom hij het veld moet ruimen.

Prestaties/verliezen etc. zijn slechts een aanleiding maar niet de reden!
pi_220303907
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]
60 dagen.
Na Excelsior aanstellen dus.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220303922
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Een andere trainer zou er in ieder geval een soort van organisatie in krijgen, een soort basis, waardoor het spel in ieder geval al meteen zou moeten verbeteren.

Momenteel lijkt het al maanden nergens op en lijkt het alsof ze maar wat doen. Onsamenhangend zooitje.
Ik zou ondertussen al oprecht blij worden als Dick Advocaat nog een laatste kunstje komt afdraaien. Hell, ik zou zelfs liever Danny Buijs voor de groep zetten dan Robin.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')