abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220295131
Alle ballen op Sterling. NAC fans hebben er kijk op.
pi_220295133
Het bezoek van Shinji OnoGod werpt zijn vruchten af.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295136
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:01 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Dit is geen Raheem, dit moet wel een verre neef van hem zijn ofzo. Bijna onmogelijk dat het dezelfde is als Raheem Sterling uit de Premier League.
Dit is echt Nelom in alles.
  zondag 8 maart 2026 @ 18:02:48 #54
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220295143
Mooi ingekopt.
pi_220295146
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Alle ballen op Sterling. NAC fans hebben er kijk op.
Reeds besproken :P
pi_220295147
Bos is zo'n beetje het enige lichtpuntje de laatste weken trouwens.

Al is dat vooral op basis van inzet.
pi_220295149
100% pingel
pi_220295150
Pingel?
pi_220295152
Als zelfs Ueda zo HEY naar de scheids roept dan is er wel wat aan de hand.
pi_220295155
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bos is zo'n beetje het enige lichtpuntje de laatste weken trouwens.

Al is dat vooral op basis van inzet.
in aanvallend opzicht wel - verdedigend kan het beter
zeker dat hij veel bruikbare ballen voor geeft
pi_220295159
Hoe is dat geen pingel? Gelden de regels niet meer tegenwoordig? :')
pi_220295160
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef ashardalan het volgende:
Hoe is dat geen pingel? Gelden de regels niet meer tegenwoordig? :')
Tja lijkt er wel op
pi_220295164
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bos is zo'n beetje het enige lichtpuntje de laatste weken trouwens.

Al is dat vooral op basis van inzet.
Alleen in aanvallend opzicht. Verdedigend absoluut niet (is hij juist één van de zwaksten).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220295167
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef ashardalan het volgende:
Hoe is dat geen pingel? Gelden de regels niet meer tegenwoordig? :')
Ik denk omdat Ueda zelf ook vasthield.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220295170
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik denk omdat Ueda zelf ook vasthield.
Ze zullen er wel iets voor verzinnen... Het is
pi_220295173
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit is echt Nelom in alles.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295184
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:07 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
We hebben pareltjes gehad bij ons :')
pi_220295187
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:07 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat was een eerbetoon aan Emile Schelvis.
pi_220295188
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als zelfs Ueda zo HEY naar de scheids roept dan is er wel wat aan de hand.
Tja, je ziet welke scheids er fluit toch. Een van de slechtste van Nederland.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220295192
Dat had Nelom beter gedaan.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295194
Daar wordt nog wel eens rood voor gegeven :X
pi_220295196
Had je rustig rood voor kunnen geven
pi_220295199
Sterling _O-
pi_220295200
De VAR grijpt niet in omdat het Sterling is.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:12:13 #75
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220295201
Echt een mongol die Sterling
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')