SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo NAC is gewoon een van de moeilijkste uitwedstrijden van het jaar!!!quote:Op zondag 8 maart 2026 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit is toch weer een nieuw dieptepunt
Het erge is dat je echt aan alles ziet dat NAC er echt helemaal geen reet van kan en toch krijg je dit voor elkaar
Scuzi, die had ik gemist. Mea culpaquote:Op zondag 8 maart 2026 17:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Die heb ik uit ellende niet achter die zin gezet.
Betwijfel het ten zeerste.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
quote:Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
8-2?quote:Op zondag 8 maart 2026 17:42 schreef DaMart het volgende:
En dan moet onze slechte helft nog beginnen.
Een man mag dromen.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |