abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220294869


PROGRAMMA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEDRAGSREGELS IN DIT TOPIC
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220294875
Zelfs de zin in een nieuw deel was weg zie ik
pi_220294881
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We kunnen nog winnen jongens
Klopt, je punt?
pi_220294882
Dit is toch weer een nieuw dieptepunt :')
Het erge is dat je echt aan alles ziet dat NAC er echt helemaal geen reet van kan en toch krijg je dit voor elkaar :')
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:39:03 #6
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220294888
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We kunnen nog winnen jongens
De bal is rond.
What can change the nature of a man?
pi_220294889
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:38 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Klopt, je punt?
Die heb ik uit ellende niet achter die zin gezet.
  zondag 8 maart 2026 @ 17:39:11 #8
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_220294890
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit is toch weer een nieuw dieptepunt :')
Het erge is dat je echt aan alles ziet dat NAC er echt helemaal geen reet van kan en toch krijg je dit voor elkaar :')
Hallo NAC is gewoon een van de moeilijkste uitwedstrijden van het jaar!!!
  zondag 8 maart 2026 @ 17:39:36 #9
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220294894
:')
pi_220294896
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Die heb ik uit ellende niet achter die zin gezet.
Scuzi, die had ik gemist. Mea culpa
  zondag 8 maart 2026 @ 17:41:51 #11
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220294912
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 8 maart 2026 @ 17:42:19 #12
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_220294918
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
Betwijfel het ten zeerste.
pi_220294923
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
_O-

Het is aandoenlijk om te zien dat er nog zulke naïeve mensen rondlopen...

Ah well, we kunnen dromen
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:42:35 #14
42184 crew  DaMart
pi_220294925
En dan moet onze slechte helft nog beginnen -O-.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_220294927
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:42 schreef DaMart het volgende:
En dan moet onze slechte helft nog beginnen -O-.
8-2?
pi_220294928
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
Een man mag dromen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220294930
twitter

pi_220294939
Ook allemaal dezelfde tegengoals, vroege voorzetten vanaf hun linkerflank. Van Persie zal dat pas wel door hebben als dat nog 3 keer gebeurd is.
  zondag 8 maart 2026 @ 17:45:01 #19
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220294955
-O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 8 maart 2026 @ 17:45:50 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220294969
Die Ahmehdhozic is niet zo’n goede verdediger, he?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 8 maart 2026 @ 17:45:59 #21
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220294970
Het maakt niet uit verder
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220294973
Fijn dat ze bij Feyenoord (sociale) media afdeling in ieder geval wel alert zijn.
pi_220294992
Kabinet Jetten 1 doet geen flikker. @RamboDirk
  zondag 8 maart 2026 @ 17:50:03 #24
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220294996
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
Dat betwijfel ik ten zeerste.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220295010
Been _O_
Met deze inzet kan Sterling wel een week op het veld blijven staan
  zondag 8 maart 2026 @ 17:51:41 #26
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220295012
Valente ook nog stuk, kut.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 8 maart 2026 @ 17:51:44 #27
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220295014
Targhaline was toch einde seizoen door blessure?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220295015
Uiteraard, weer één stuk/kapot :')
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:52:13 #29
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220295019
De gifbeker is nog niet leeg.
What can change the nature of a man?
pi_220295027
Taghi erin, zal wel te vroeg zijn dus die gaat er in de 60e minuut weer af.
pi_220295035
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:52 schreef Coco het volgende:
De gifbeker is nog niet leeg.
Het zou geen Feyenoord wedstrijd zijn, zonder blessures & belachelijk weggegeven doelpunten
pi_220295036
Makkelijk eerste.

Qua blessures.
pi_220295064
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:52 schreef Coco het volgende:
De gifbeker is nog niet leeg.
Wat gaan we nu kijken?
  Redactie Sport zondag 8 maart 2026 @ 17:56:58 #34
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220295065
Op deze manier wordt een kampioenschap wel lastig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220295070
Schijnbaar is dit, aldus de lokale supporters, de slechtste 1e helft van NAC dit seizoen geweest...
pi_220295077
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op deze manier wordt een kampioenschap wel lastig.
:? Waar heb je het over man? We staan met straatlengtes voor bovenaan:
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Makkelijk eerste.

Qua blessures.
pi_220295083
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Makkelijk eerste.

Qua blessures.
Je kunt maar een specialiteit hebben.

Dit lijkt gewoon chronische vormen aan te nemen na het vertrek van Arne.
pi_220295086
Jammer Raheem, kom maar efkes wisselen jongen
pi_220295095
Ik snap best dat de NAC supporters zingen dat alle ballen op Sterling moeten :X
pi_220295100
Je had zo veel meer gehad aan Bryan Linssen dan aan Raheem van Beukering.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295102
3-3
pi_220295104
Ueda redt ons seizoen maar weer eens.
pi_220295105
*O* 3-3 *O*
pi_220295106
Dooie Jap God.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295107
prutsers aan beide kanten dus
pi_220295115
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:00 schreef snabbi het volgende:
prutsers aan beide kanten dus
:Y
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:01:06 #47
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220295117
Ueda snoert mondjes.
What can change the nature of a man?
pi_220295119
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:58 schreef Binge-watch het volgende:
Jammer Raheem, kom maar efkes wisselen jongen
Dit is geen Raheem, dit moet wel een verre neef van hem zijn ofzo. Bijna onmogelijk dat het dezelfde is als Raheem Sterling uit de Premier League.
pi_220295120
Hoe vaak hebben we dit seizoen eigenlijk gescoord in de 2e helft?
pi_220295130
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:01 schreef Coco het volgende:
Ueda snoert mondjes.
Nu komt de hele 'alleen tegen de kleintjes' weer van stal.

Ueda is alleen de enige reden dat we op plek 2 bivakkeren.
pi_220295131
Alle ballen op Sterling. NAC fans hebben er kijk op.
pi_220295133
Het bezoek van Shinji OnoGod werpt zijn vruchten af.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295136
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:01 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Dit is geen Raheem, dit moet wel een verre neef van hem zijn ofzo. Bijna onmogelijk dat het dezelfde is als Raheem Sterling uit de Premier League.
Dit is echt Nelom in alles.
  zondag 8 maart 2026 @ 18:02:48 #54
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220295143
Mooi ingekopt.
pi_220295146
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Alle ballen op Sterling. NAC fans hebben er kijk op.
Reeds besproken :P
pi_220295147
Bos is zo'n beetje het enige lichtpuntje de laatste weken trouwens.

Al is dat vooral op basis van inzet.
pi_220295149
100% pingel
pi_220295150
Pingel?
pi_220295152
Als zelfs Ueda zo HEY naar de scheids roept dan is er wel wat aan de hand.
pi_220295155
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bos is zo'n beetje het enige lichtpuntje de laatste weken trouwens.

Al is dat vooral op basis van inzet.
in aanvallend opzicht wel - verdedigend kan het beter
zeker dat hij veel bruikbare ballen voor geeft
pi_220295159
Hoe is dat geen pingel? Gelden de regels niet meer tegenwoordig? :')
pi_220295160
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef ashardalan het volgende:
Hoe is dat geen pingel? Gelden de regels niet meer tegenwoordig? :')
Tja lijkt er wel op
pi_220295164
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bos is zo'n beetje het enige lichtpuntje de laatste weken trouwens.

Al is dat vooral op basis van inzet.
Alleen in aanvallend opzicht. Verdedigend absoluut niet (is hij juist één van de zwaksten).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220295167
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef ashardalan het volgende:
Hoe is dat geen pingel? Gelden de regels niet meer tegenwoordig? :')
Ik denk omdat Ueda zelf ook vasthield.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220295170
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik denk omdat Ueda zelf ook vasthield.
Ze zullen er wel iets voor verzinnen... Het is
pi_220295173
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit is echt Nelom in alles.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295184
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:07 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
We hebben pareltjes gehad bij ons :')
pi_220295187
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:07 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat was een eerbetoon aan Emile Schelvis.
pi_220295188
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als zelfs Ueda zo HEY naar de scheids roept dan is er wel wat aan de hand.
Tja, je ziet welke scheids er fluit toch. Een van de slechtste van Nederland.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220295192
Dat had Nelom beter gedaan.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295194
Daar wordt nog wel eens rood voor gegeven :X
pi_220295196
Had je rustig rood voor kunnen geven
pi_220295199
Sterling _O-
pi_220295200
De VAR grijpt niet in omdat het Sterling is.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:12:13 #75
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220295201
Echt een mongol die Sterling
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220295206
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:12 schreef De_Kraam het volgende:
De VAR grijpt niet in omdat het Sterling is.
Of omdat hij toch gewisseld werd... Of omdat de regels vandaag gewoon wat "flexibeler" worden toegepast...
pi_220295208
Oh nee, Sliti...
  zondag 8 maart 2026 @ 18:13:59 #78
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220295209
Mooi gecombineerd mannen.
pi_220295210
sliti er in en we gaan weer over op het blind voorgeven
[overigens volledig terecht dat sterling werd gewisseld, maar dat ter zijde]
  zondag 8 maart 2026 @ 18:15:07 #80
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220295217
Sliti?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:16:47 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220295222
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef ashardalan het volgende:
Hoe is dat geen pingel? Gelden de regels niet meer tegenwoordig? :')
Nieuw PvA.
What can change the nature of a man?
pi_220295230
FF jinxen; Tot nu toe niet totaal ingestort in de 2e helft *O*
pi_220295252
vuile schopploe.... ohnee hij maakte zelf de overtreding
pi_220295254
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:23 schreef snabbi het volgende:
vuile schopploe.... ohnee hij maakte zelf de overtreding
Komt, op mij, altijd zo dom over... Overtreding maken & dan zelf geblesseerd raken :')
pi_220295256
Tied voor de 3-4.
pi_220295258
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:24 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor de 3-4.
Waar vriend & vijand van zegt dat deze al lang verdiend is.
pi_220295261
We zitten weer naar helemaal niks te kijken. Wat een armoede:
pi_220295265
jeetje weer
pi_220295268
Toch bizar dat zulke voorzetten continue ongekend gevaar opleveren.
pi_220295273
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch bizar dat zulke voorzetten continue ongekend gevaar opleveren.
Van elke ploeg... Je zou haast denken dat het een structureel probleem is :X
pi_220295277
Vuurwerk in het uit vak
pi_220295280
Kut vuurwerk.
pi_220295282
Balbezit Bos, balverlies Bos…
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:30:00 #94
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220295284
Rookgordijn om toch nog even een tegengoal uit te lokken lol
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220295286
Mongooltjes in het uitvak.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220295288
Mongooltjes met hun kut vuurwerk
pi_220295290
Uitvak ook maar ontslaan. #allesweg
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220295292
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:29 schreef Haringkop2 het volgende:
Balbezit Bos, balverlies Bos…
In dit geval niet zijn schuld, er was geen enkele andere Feyenoorder in de buurt om hem bij te staan
pi_220295293
sneu, steun je team nou eens
  zondag 8 maart 2026 @ 18:30:45 #100
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220295294
Voor hooligan Tum
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')