SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo NAC is gewoon een van de moeilijkste uitwedstrijden van het jaar!!!quote:Op zondag 8 maart 2026 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit is toch weer een nieuw dieptepunt
Het erge is dat je echt aan alles ziet dat NAC er echt helemaal geen reet van kan en toch krijg je dit voor elkaar
Scuzi, die had ik gemist. Mea culpaquote:Op zondag 8 maart 2026 17:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Die heb ik uit ellende niet achter die zin gezet.
Betwijfel het ten zeerste.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
quote:Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
8-2?quote:Op zondag 8 maart 2026 17:42 schreef DaMart het volgende:
En dan moet onze slechte helft nog beginnen.
Een man mag dromen.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
Na vanavond volgt natuurlijk wel ontslag
quote:Op zondag 8 maart 2026 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op deze manier wordt een kampioenschap wel lastig.
quote:Op zondag 8 maart 2026 17:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Makkelijk eerste.
Qua blessures.
Je kunt maar een specialiteit hebben.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Makkelijk eerste.
Qua blessures.
Dit is geen Raheem, dit moet wel een verre neef van hem zijn ofzo. Bijna onmogelijk dat het dezelfde is als Raheem Sterling uit de Premier League.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:58 schreef Binge-watch het volgende:
Jammer Raheem, kom maar efkes wisselen jongen
Nu komt de hele 'alleen tegen de kleintjes' weer van stal.quote:
Dit is echt Nelom in alles.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:01 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Dit is geen Raheem, dit moet wel een verre neef van hem zijn ofzo. Bijna onmogelijk dat het dezelfde is als Raheem Sterling uit de Premier League.
Reeds besprokenquote:Op zondag 8 maart 2026 18:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Alle ballen op Sterling. NAC fans hebben er kijk op.
in aanvallend opzicht wel - verdedigend kan het beterquote:Op zondag 8 maart 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bos is zo'n beetje het enige lichtpuntje de laatste weken trouwens.
Al is dat vooral op basis van inzet.
Tja lijkt er wel opquote:Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef ashardalan het volgende:
Hoe is dat geen pingel? Gelden de regels niet meer tegenwoordig?
Alleen in aanvallend opzicht. Verdedigend absoluut niet (is hij juist één van de zwaksten).quote:Op zondag 8 maart 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bos is zo'n beetje het enige lichtpuntje de laatste weken trouwens.
Al is dat vooral op basis van inzet.
Ik denk omdat Ueda zelf ook vasthield.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef ashardalan het volgende:
Hoe is dat geen pingel? Gelden de regels niet meer tegenwoordig?
Ze zullen er wel iets voor verzinnen... Het isquote:Op zondag 8 maart 2026 18:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk omdat Ueda zelf ook vasthield.
quote:Op zondag 8 maart 2026 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is echt Nelom in alles.
Tja, je ziet welke scheids er fluit toch. Een van de slechtste van Nederland.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als zelfs Ueda zo HEY naar de scheids roept dan is er wel wat aan de hand.
Of omdat hij toch gewisseld werd... Of omdat de regels vandaag gewoon wat "flexibeler" worden toegepast...quote:Op zondag 8 maart 2026 18:12 schreef De_Kraam het volgende:
De VAR grijpt niet in omdat het Sterling is.
Nieuw PvA.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef ashardalan het volgende:
Hoe is dat geen pingel? Gelden de regels niet meer tegenwoordig?
Komt, op mij, altijd zo dom over... Overtreding maken & dan zelf geblesseerd rakenquote:Op zondag 8 maart 2026 18:23 schreef snabbi het volgende:
vuile schopploe.... ohnee hij maakte zelf de overtreding
Van elke ploeg... Je zou haast denken dat het een structureel probleem isquote:Op zondag 8 maart 2026 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch bizar dat zulke voorzetten continue ongekend gevaar opleveren.
In dit geval niet zijn schuld, er was geen enkele andere Feyenoorder in de buurt om hem bij te staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |