abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220004267
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220004309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:01 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
precies, ook dat denk ik al een poosje (maar weet niet of het dus ook benoemend mag worden 🙈) Haar lage belastbaarheid, volgens mij heeft ze ook een slecht besef van tijd.. En ze wil leven, dat zeggen de mensen om mij heen die ernstig ziek zijn en niet meer beter worden ook!!! En die doen dat ook, hoe ziek ze zich ook voelen
Helemaal met je eens. Bij Sanneke heb ik overigens precies hetzelfde.
pi_220004421
Niet filmen want het adres staat er op???
Nu kun je zien dat Julia (en misschien wel meer kinderen/pubers) dus niet alles zien voordat het online gegooid wordt, anders had ze geweten dat het adres al tig keer openbaar gemaakt was voor 90.000+ volgers.
pi_220004488
Wat zitten de nagelkerke kinderen onsmakkelijk te kauwen 🫣
pi_220004548
De familie Feenstra heeft een hélse reis voor de boeg naar de Malediven mensen!
Ibiza, Barcelona, Abu Dhabi, de Malediven en dan óók nog met een watervliegtuig verder.

kunnen jullie allemaal even je steun betuigen? Medelijden tonen? 🤣
pi_220004574
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Gewoon sneu, eerst naar school daarna met pa en ma en hun lieve vrienden door Antwerpen wandelen. Is toch helemaal niet leuk voor die kinderen.
pi_220004653
AM en haar gebit: ze benoemt de hele tijd dat het "alleen om het ondergebit gaat" en "die ene tand staat scheef". Maar zo werkt het natuurlijk niet. Er staat zelden maar één tand scheef en als onder de boel scheeft staat, staat dat boven natuurlijk ook niet helemaal goed. En daarom heeft ze een beugel.
Gelukkig weet de tandarts dat ook ;) Maar ik zou denken dat hij dat ook aan haar uitlegt.
pi_220004676
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sofie vindt zichzelf heel wat met haar etentjes met lieve vrienden in sterrenrestaurants. Maar zelf kan ze ook haar vork niet fatsoenlijk vasthouden.
pi_220004831
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2026 20:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee het staat in het boek alsof zij het persoonlijk heeft ontvangen in haar inbox. Ze leest al tijden niet meer mee op het forum (zegt ze). Maar die quotes zijn echt 1 op 1 van hier.
Ik heb niet het hele boek gelezen maar benoemt wel het Viva-forum maar niet Fok. Ze benoemt Viva niet letterlijk maar ze heeft het over een forum van een wekelijks (vrouwen) tijdschrift of iets in die richting.
pi_220004869
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:39 schreef MissBaksel het volgende:
Nu kun je zien dat Julia (en misschien wel meer kinderen/pubers) dus niet alles zien voordat het online gegooid wordt, anders had ze geweten dat het adres al tig keer openbaar gemaakt was voor 90.000+ volgers.
Sowieso sneu dat Am perse al lopend door de gang dat diploma moet en zal filmen.

Dat Julia tekent moet ook gelijk op de stories.
Maak een leuke foto en deel die met mooie tekst erbij. Dat is toch veel waardevoller.
pi_220004882
Tamara vandaag een paar uur (proef) gewerkt. Ik ben benieuwd wat ze deed/gaat doen.
Heb ik dat gemist of heeft ze dat niet gezegd?
pi_220005058
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:47 schreef Zandplaten het volgende:

[..]
Heeft wezen spelen is hartstikke fout,
is wezen spelen is goed Nederlands.
Je had dat ook kunnen vinden op Google trouwens. Het is niet streekgebonden of dialect, gewoon Nederlandse spreektaal.

En het commentaar dat influencers zoveel taalfouten maken kun je ook toepassen op een deel van de schrijvers hier.
Me, wilt, foute voltooide deelwoorden, sowieso d en t is een rampgebied hier.
Mijn twee grootste ergernissen zijn bewonderingswaardig (in plaats van bewonderenswaardig) en daarintegen (in plaats van daarentegen) 😭
pi_220005234
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 22:20 schreef Harper het volgende:
AM en haar gebit: ze benoemt de hele tijd dat het "alleen om het ondergebit gaat" en "die ene tand staat scheef". Maar zo werkt het natuurlijk niet. Er staat zelden maar één tand scheef en als onder de boel scheeft staat, staat dat boven natuurlijk ook niet helemaal goed. En daarom heeft ze een beugel.
Gelukkig weet de tandarts dat ook ;) Maar ik zou denken dat hij dat ook aan haar uitlegt.
De tandarts legt dat wel uit, alleen zit ze met een telefoon voor haar neus en zet de filmpjes zonder terug te kijken online. Daardoor mist ze de complete uitleg en maakt ze haar eigen verhaal ervan 😉
pi_220005372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 23:23 schreef Harper het volgende:
Tamara vandaag een paar uur (proef) gewerkt. Ik ben benieuwd wat ze deed/gaat doen.
Heb ik dat gemist of heeft ze dat niet gezegd?
Jawel heeft ze gezegd
pi_220005377
Nou, zal hvk nu eindelijk snappen dat Louay een middagdut gewoon nodig heeft?
Hij heeft 3 uur geslapen in de middag( hopelijk niet op de grond tussen de chips)
En vannacht doorgeslapen
pi_220005473
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 07:19 schreef Henrike het volgende:
Nou, zal hvk nu eindelijk snappen dat Louay een middagdut gewoon nodig heeft?
Hij heeft 3 uur geslapen in de middag( hopelijk niet op de grond tussen de chips)
En vannacht doorgeslapen
Iedereen snapt toch dat een oververmoeid kind, snachts ook niet slaap. Kindje in net 1.5 ofzo.
pi_220005509
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 07:38 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Iedereen snapt toch dat een oververmoeid kind, snachts ook niet slaap. Kindje in net 1.5 ofzo.
Ja iedereen behalve hvk
pi_220005533
En HvK laat de kinderen ook sochtends vroeg lekker op een fluitje blazen
Die arme buren.. en HVK vindt het zelf ook irritant, nou pak het af dan?
pi_220005539
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:39 schreef MissBaksel het volgende:
Ik denk eerder dat het weer een ‘wat overdreven allemaal weer’ reactie is. Zo van ‘waar maken mensen zich druk om’
Net als van het weekend: ‘je mag hier niet filmen hoor, er zijn andere mensen!’
pi_220005612
En Janneke die subtiel tussen de regels door aan Debbie laat weten dat ze niks meer hoeft te sturen op haar verjaardag.. boodschap komt niet aan
pi_220005650
Junior Nagelkerke zit met zijn mond wagenwijd open te eten in een restaurant. Jammer dat Sofie en Jan niet wat meer aandacht hebben voor tafelmanieren die ene dag per week dat ze thuis eten. Of zouden ze zelf ook zo eten in dure restaurants met lieve vrienden?
pi_220005658
Hvk.... "ze hebben gisteren een fluitje gehad, die dingen moeten ze verbieden "
😨 voor 8 uur smorgens een fluit concert.... om in dbm termen te spreken what the f+ck???? Dat verbieden is jou taak domme gans!
Zo zou echt niet kunnen leven met dit soort mensen naast mij.. dat zou echt volledig uit de hand lopen
Hoezo neem je zoveel kinderen als simpele opvoeding dingen al niet in je macht liggen... (ok het woord nee niet kennen is natuurlijk ook waarom ze zoveel kinderen van vreemden heeft)
pi_220005667
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:18 schreef Missinglink24 het volgende:
En Janneke die subtiel tussen de regels door aan Debbie laat weten dat ze niks meer hoeft te sturen op haar verjaardag.. boodschap komt niet aan
Ik vind juist dat ze heel enthousiast reageerde.
Best wel sneu trouwens om zo via iemand anders toch online te komen.
pi_220005674
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 07:55 schreef Missinglink24 het volgende:
Echt, dit!
pi_220005681
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:29 schreef Snaky het volgende:
Junior Nagelkerke zit met zijn mond wagenwijd open te eten in een restaurant. Jammer dat Sofie en Jan niet wat meer aandacht hebben voor tafelmanieren die ene dag per week dat ze thuis eten. Of zouden ze zelf ook zo eten in dure restaurants met lieve vrienden?
Dit viel mij gisteren ook op ja. Die 2 zouden meer moeten opvoeden in plaats van telkens fr hort op gaan met lieve vrienden
pi_220005682
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 07:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat het weer een ‘wat overdreven allemaal weer’ reactie is. Zo van ‘waar maken mensen zich druk om’
Net als van het weekend: ‘je mag hier niet filmen hoor, er zijn andere mensen!’
Ja, ze doen het erom. Mensen die zeuren over privacy en de privacy van je kinderen moet je belachelijk maken, dat is stoer ofzo en zij weten heel goed waar ze mee bezig zijn, dat bepalen ze zelf wel. Ik ben benieuwd of ze nog zo doen als ze L. online tegen komen op een niet zo leuke manier. Maar ook dan blijven ze stug doorgaan denk ik, want geld en aandacht.
pi_220005687
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:32 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik zie nog Janneke’s gezicht voor me toen Debbie daar ineens voor de deur stond 😆
pi_220005695
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hvk.... "ze hebben gisteren een fluitje gehad, die dingen moeten ze verbieden "
😨 voor 8 uur smorgens een fluit concert.... om in dbm termen te spreken what the f+ck???? Dat verbieden is jou taak domme gans!
Zo zou echt niet kunnen leven met dit soort mensen naast mij.. dat zou echt volledig uit de hand lopen
Hoezo neem je zoveel kinderen als simpele opvoeding dingen al niet in je macht liggen... (ok het woord nee niet kennen is natuurlijk ook waarom ze zoveel kinderen van vreemden heeft)
Idd zij moet ze verbieden. Gewoon aangeven in de ochtend niet en wegleggen als ze niet luisteren. Ik vind het ook ondingen.

Op een of andere manier is het een populaire traktatie en zit er altijd wel een snoepfluitje in een snoepzakje.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220005708
quote:

[..]
Ik las het appje als een soort van conversatie van Debbie met alvast de vooraankondiging van het cadeau wat morgen met de post voor je komt. En dat Janneke niet zo attent is maar dat geeft niet want Debbie vind dat wel gewoon leuk, dus stuurt ze gewoon. Of je nou wilt of niet. Geeft me een beetje de knuffel vibes van AM destijds.

Vooral het zinnetje van Janneke 'Snap het ook wel als het ooit stopt nu jij geen insta meer hebt' slaat de spijker op zijn kop.
Maakt toch niet uit of je wel of geen insta hebt als je vriendinnen bent.
Dat zijn ze dus niet.
Althans de vriendschap is redelijk eenzijdig als je het mij vraagt.
pi_220005741
quote:
Ik vond dit ook maar een raar app gesprek. ‘Ik snap dat dit ooit stopt’ of wat stond er voor geks 😂
pi_220005754
Die fluitjes belanden hier op magische wijze snachts in de grijze bak😇.
En als ik het zo zie blaast de ene helft van de tweeling op het fluitje om dr zus te irtiteren.
pi_220005832
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:44 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ik las het appje als een soort van conversatie van Debbie met alvast de vooraankondiging van het cadeau wat morgen met de post voor je komt. En dat Janneke niet zo attent is maar dat geeft niet want Debbie vind dat wel gewoon leuk, dus stuurt ze gewoon. Of je nou wilt of niet. Geeft me een beetje de knuffel vibes van AM destijds.

Vooral het zinnetje van Janneke 'Snap het ook wel als het ooit stopt nu jij geen insta meer hebt' slaat de spijker op zijn kop.
Maakt toch niet uit of je wel of geen insta hebt als je vriendinnen bent.
Dat zijn ze dus niet.
Althans de vriendschap is redelijk eenzijdig als je het mij vraagt.
Dat zinnetje idd... verder dan insta gaan ze niet
En het is eigenlijk een verkapte manier om "doe maar niet" te zeggen
pi_220005847
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:50 schreef Lalaland79 het volgende:
Die fluitjes belanden hier op magische wijze snachts in de grijze bak😇.
En als ik het zo zie blaast de ene helft van de tweeling op het fluitje om dr zus te irtiteren.
Hier verdwijnen dat soort dingen ook snachts ineens op magische wijze 🤣😂 en als ik het vergeet en ze blazen er op wanneer ik zeg dat dat niet mag mogen ze hem zelf weg mikken... maar goed dat gebeurt niet omdat ik wel vaker "dat mag niet" zeg en ze weten dat ik het meen
pi_220005852
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:29 schreef Snaky het volgende:
blijkbaar vinden fluflu ouders het erg onbelangrijk om de kinderen tafelmanieren te leren. Bij AM is het ook net voedertijd in de dierentuin. Ik zou me kapot schamen als mijn kinderen zo aan tafel zouden hangen/staan/liggen en met open mond eten en praten tegelijk. Gatver.
pi_220005877
Dbm die continu met haar kinderen sleept om diagnoses te verzamelen maar daar eigenlijk geen zin in heeft haha... ook dat uittypen van dat hihi en haha steeds 😵‍💫 maar flip gaat weer op voor de volgende sticker 🥳 haar bloed was helaas goed en straks heeft ze ook nog eens geen autisme maar gewoon een moeilijke jeugd waarbij ze zich mishandeld voelt omdat ze haar bord leeg moest eten..

Zwaar leven
pi_220005882
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 07:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Jawel heeft ze gezegd
Oké. En?
pi_220005902
*verwijderd. Ik was mosterd na de ballon zeg maar..
pi_220006170
Een aantal fluflu die hier besproken worden heeft een moeilijke/ lastige jeugd gehad. Dat lijkt zich nu te moeten compenseren op wat voor manier dan ook. Ze willen aandacht, linksom of rechtsom.
pi_220006216
Zit dat boek van AM te lezen. Valt in de categorie sprookjes denk ik?
"Ik ben nu al.2 jaar gestopt met lezen op fora" en quote vervolgens wat hier de afgelopen 2/3 jaar wordt geschreven.
Hele verhandeling over de angst voor haar privacy. Bang om op het schoolplein iets te bespreken want stel dat iemand het hoort en online gooit.
Het "dreigement" om naar die presentatie te gaan, de "bedreigingen" aan Brenda (Liefslabel). Ze "ontmaskert" twee personen. Iemand uit de buurt van haar ouders en een vmbo docent. Daar is de ict cybersecurity student maanden mee bezig geweest. Wat voor verschrikkelijks hebben deze mensen op het forum gegooid dan? Ik heb teruggezocht maar ik lees niets schokkends?
Wat een zielige vertoning dit opstel.
pi_220006230
quote:

[..]
Ik doelde op het app gesprek wat erbij in beeld stond
pi_220006294
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 07:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Jawel heeft ze gezegd
Huh? Dat heb ik echt gemist.
Ze werkte ooit in de thuiszorg meen ik. Pakt ze dat weer op??
pi_220006423
Ondanks dat Judith haar zoon regelmatig te laat op school komt mag hij vandaag toch twee uur eerder opgehaald worden. Blijkbaar wordt er dus niks gedaan met het te laat komen.

Judith haar snowboard komt vandaag terug maar misschien niet op tijd om mee te nemen naar Winterberg. Hoe zou dat nou komen? Misschien zelf eens zaken op tijd regelen?

En de zus van Judith heeft de trein gemist en zal daarom later zijn en daarom moet Judith alles zelf organiseren. Vervelend hè Judith, mensen die later komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 05-02-2026 11:16:45 ]
Ik wil blijven.
pi_220006441
Dat het een kale boel was bij de diploma-uitreiking komt misschien doordat de feestelijke variant al geweest is maar dat J nog bepaalde onderdelen niet klaar/voldoende had? Jammer dat AM dit niet gewoon privé kan houden en na afloop nog iets feestelijke is gaan doen. Als er bij haar iets te vieren valt moet alles en iedereen opdraven toch?
pi_220006466
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:39 schreef Geertje_G het volgende:
"Ik ben nu al.2 jaar gestopt met lezen op fora" en quote vervolgens wat hier de afgelopen 2/3 jaar wordt geschreven.
Hele verhandeling over de angst voor haar privacy. Bang om op het schoolplein iets te bespreken want stel dat iemand het hoort en online gooit.
Het "dreigement" om naar die presentatie te gaan, de "bedreigingen" aan Brenda (Liefslabel). Ze "ontmaskert" twee personen. Iemand uit de buurt van haar ouders en een vmbo docent. Daar is de ict cybersecurity student maanden mee bezig geweest. Wat voor verschrikkelijks hebben deze mensen op het forum gegooid dan? Ik heb teruggezocht maar ik lees niets schokkends?
Ze heeft een dikke duim die ze regelmatig leegzuigt om toch maar iets te melden/in haar boekjes te schrijven/om sympathie van de niet-zelf-nadenkende volgmoekes te krijgen.
Lekker alles aandikken helpt ook.
pi_220006497
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 10:05 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat het een kale boel was bij de diploma-uitreiking komt misschien doordat de feestelijke variant al geweest is maar dat J nog bepaalde onderdelen niet klaar/voldoende had? Jammer dat AM dit niet gewoon privé kan houden en na afloop nog iets feestelijke is gaan doen. Als er bij haar iets te vieren valt moet alles en iedereen opdraven toch?
Ik ben afgestudeerd met studievertraging en kreeg ook midden in het jaar mijn diploma. Ik mocht ervoor kiezen om de diploma uitreiking af te wachten, maar mijn werkgever wilde een diploma zien voor ze me aan zouden nemen in de juiste functie. Ik ging ook ff snel tekenen.

AM kan toch niks prive houden, hoe zij met droge ogen in de denktank kan beweren dat ze het allemaal anders doet dan eerst is mij echt een raadsel.
pi_220006551
bij het diploma van Julia bedoelde ik ook eigenlijk meer : waarom niet iets leuks met het gezin doen? Kan natuurlijk ook in het weekend maar daar heeft ze iig niets over gezegd.
pi_220006564
quote:
En die vmbo docent was de verkeerde volgens mij. Ze heeft toen ook een heel ander persoon aan de schandpaal genageld omdat ze zeker wist dat ze diegene had ontmaskerd. Volgens mij ging dat om haar, maar kan het mis hebben.
pi_220006588
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 07:55 schreef Missinglink24 het volgende:
Echt ik verbaas me nergens meer over daar.
Is ze nou zo dom of doet ze zo dom
pi_220006602
quote:
Ach denk dat ze haar kussen al heeft besteld
pi_220006623
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 10:21 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
En die vmbo docent was de verkeerde volgens mij. Ze heeft toen ook een heel ander persoon aan de schandpaal genageld omdat ze zeker wist dat ze diegene had ontmaskerd. Volgens mij ging dat om haar, maar kan het mis hebben.
Ja dat klopt. Een lerares Nederlands die toevallig dezelfde voornaam had en was opgespoord door Sam. Daar klopte alleen niks van maar het leed was al geschied
pi_220006650
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:35 schreef Lalaland79 het volgende:
Een aantal fluflu die hier besproken worden heeft een moeilijke/ lastige jeugd gehad. Dat lijkt zich nu te moeten compenseren op wat voor manier dan ook. Ze willen aandacht, linksom of rechtsom.
Volgens mij is het gewoon puur de verveling van deze flu goud
Debbie, Dbm.
Dbm spant echt de kroon op het moment als je ziet hoeveel zij iedere dag post over ziektes, bloedonderzoeken, diagnoses en huisarts/ ziekenhuisbezoeken.
En het dan vreemd vinden dat er bezuinigd moet worden in de zorg.
Zij jast haar eigen risico er in 1 week doorheen
pi_220007012
En zou Sanneke de looproute door het kasteel al uit haar hoofd weten voor morgen?
pi_220007019
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 10:21 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Bizar.. heeft ze daar haar openbare excuses voor aangeboden?
Heeft die vrouw er veel last van gehad?
pi_220007023
AM houdt van Anke en haar boodschap. Ik volg anke niet, ik krijg de kriebels van haar. Maar zij lijkt in niks op AM toch? Zij oogt veel spontaner en levend in het moment. Waar AM alles in haar leven plant.
pi_220007031
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:03 schreef papierentas het volgende:
En zou Sanneke de looproute door het kasteel al uit haar hoofd weten voor morgen?
Is dit die woning die eigenlijk niet helemaal aan haar wensen voldoet? Ze staat nu 2e, als nr 1 afwijst ben ik benieuwd wat ze dan gaat doen
pi_220007040
Zou Juud nu teruggaan met haar (te kleine?) wintersport jas naar de Lidl omdat er nu 50% korting is? Wel even klikken op t linkje mensen, dan betalen wij de vakantie voor gierige Juud.
pi_220007084
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Is dit die woning die eigenlijk niet helemaal aan haar wensen voldoet? Ze staat nu 2e, als nr 1 afwijst ben ik benieuwd wat ze dan gaat doen
Ja dat is deze. Meer woningen zijn er in Hellevoetsluis niet beschikbaar momenteel.
pi_220007097
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wat denk je?
En ja die vrouw heeft daar last van gehad. De fans van AM zijn enge mensen.
pi_220007163
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja die kreeg nare reacties van de fans. Heeft ook haar profiel verwijderd daardoor omdat AM dat uiteraard deelde.
En excuses van AM? 3x raden
pi_220007188
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:19 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja die kreeg nare reacties van de fans. Heeft ook haar profiel verwijderd daardoor omdat AM dat uiteraard deelde.
Nee, maar zij weet wel wat 'haat' met je doet. En deze onschuldige vrouw werd slachtoffer van een heksenjacht.
pi_220007212
quote:

[..]
Dat was ook eigenlijk een retorische vraag 🫣
En dan heeft vrouw Geerts haar mond vol over ‘online haters’. Hypocriet mens.
pi_220007277
quote:

[..]
hoe leuk zou het zijn als Tim Hofman ook even deze mevrouw bezoekt en daarna bij AM gaat vragen waarom ze nooit haar excuses heeft gemaakt.
pi_220007302
Judith moet haar weekend Winterberg terug verdienen, dus schooit om klikjes. Professioneel schooier is ze.

Ze heeft deze witte trui ook alweer 3 dagen aan, hoop niet dat ze daar dan ook in gaat skieen en zweten
pi_220007322
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 10:28 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja dat klopt. Een lerares Nederlands die toevallig dezelfde voornaam had en was opgespoord door Sam. Daar klopte alleen niks van maar het leed was al geschied
Heftig
pi_220007328
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 10:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Ondanks dat Judith haar zoon regelmatig te laat op school komt mag hij vandaag toch twee uur eerder opgehaald worden. Blijkbaar wordt er dus niks gedaan met het te laat komen.

Judith haar snowboard komt vandaag terug maar misschien niet op tijd om mee te nemen naar Winterberg. Hoe zou dat nou komen? Misschien zelf eens zaken op tijd regelen?

En de zus van Judith heeft de trein gemist en zal daarom later zijn en daarom moet Judith alles zelf organiseren. Vervelend hè Judith, mensen die later komen.
Ik snap die school echt niet, ik had keihard ‘nee’ gezegd op Judith’s verzoek
pi_220007367
Maar Judith gaat dus vandaag naar Winterberg? Ik hoop dat school van B studiedag heeft morgen, anders heeft ze het wéer voor elkaar om hem thuis te mogen houden.
pi_220007387
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 10:28 schreef Earring het volgende:

[..]
Wat een geweldige cyber criminaliteit deskundige is die Sam dan zeg! Gewoon de verkeerde "opgespoord " 😭
Wij moeten maar bang zijn hier, Marietje en haar super cyber zoon kunnen ons zo ontmaskeren hoor!
Wat een prutsers zijn het ook.
pi_220007409
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 10:32 schreef Henrike het volgende:

[..]
Volgens mij is het gewoon puur de verveling van deze flu goud
Debbie, Dbm.
Dbm spant echt de kroon op het moment als je ziet hoeveel zij iedere dag post over ziektes, bloedonderzoeken, diagnoses en huisarts/ ziekenhuisbezoeken.
En het dan vreemd vinden dat er bezuinigd moet worden in de zorg.
Zij jast haar eigen risico er in 1 week doorheen
Ik quote jou nu toevallig, je bent de spreekwoordelijke druppel, maar deze is voor alle keren dat ik dit lees :D

Ik vind een heleboel van DBM en haar zorggebruik (misbruik), maar bezuinigen op de zorg én de hoge zorgkosten hebben helemaal niets te maken met hoeveel er gebruik wordt gemaakt van de zorg. Ik lees dit steeds terug en daar word ik echt naar van.
Het is een maatregel vanuit de overheid, zij kunnen ook kiezen om op andere manieren te bezuinigen/belasten.

Dat zij persoonlijk haar huisarts teveel lastig valt met vragen en dat hij wel wat beters te doen heeft, prima.

Privatisering van de zorg is niet de schuld van zorgafnemers.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220007428
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:07 schreef Miepje77 het volgende:
Zou Juud nu teruggaan met haar (te kleine?) wintersport jas naar de Lidl omdat er nu 50% korting is? Wel even klikken op t linkje mensen, dan betalen wij de vakantie voor gierige Juud.
Als ze hem terugstuurt heeft ze geen jas voor dit weekend. Dus ze heeft geen andere optie dan de " dure " jas houden. Wat zal ze balen.
pi_220007449
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:02 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als ze hem terugstuurt heeft ze geen jas voor dit weekend. Dus ze heeft geen andere optie dan de " dure " jas houden. Wat zal ze balen.
Ik begrijp überhaupt niet waarom ze gaat skiën. Als ik haar hoor praten dan is ze al buiten adem. En dat is niet lullig bedoelt, maar het zou me niet verbazen als ze er na die paar dagen weer weken af ligt.
pi_220007472
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:58 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik quote jou nu toevallig, je bent de spreekwoordelijke druppel, maar deze is voor alle keren dat ik dit lees :D

Ik vind een heleboel van DBM en haar zorggebruik (misbruik), maar bezuinigen op de zorg én de hoge zorgkosten hebben helemaal niets te maken met hoeveel er gebruik wordt gemaakt van de zorg. Ik lees dit steeds terug en daar word ik echt naar van.
Het is een maatregel vanuit de overheid, zij kunnen ook kiezen om op andere manieren te bezuinigen/belasten.

Dat zij persoonlijk haar huisarts teveel lastig valt met vragen en dat hij wel wat beters te doen heeft, prima.

Dank je voor de preek, dit is hoe ik erover denk en ik hoef daar geen verdere uitleg over.
Het kost in ieder geval klauwen vol geld al die uren die er aan haar worden besteedt,en allemaal voor saus .
pi_220007639
Hebben ze geen messen in de wereld van Sanneke, ze schreef gisteren dat ze mini pasta gevonden had omdat haar zoon zn eten zo doorslikt en niet kauwt. Je kunt pasta toch ook in kleinere stukjes snijden of mis ben ik nou zo blond.
pi_220007671
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:58 schreef LeSage het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, met de aanvulling dat de overbelasting bij o.a. HAP's wel degelijk komt door de toename van zorgvragen die eigenlijk ook tot reguliere openingstijden kunnen wachten.
De HAP bellen doe je normaal gesproken zou min mogelijk en alleen als het echt niet anders kan.
pi_220007823
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:05 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik begrijp überhaupt niet waarom ze gaat skiën. Als ik haar hoor praten dan is ze al buiten adem. En dat is niet lullig bedoelt, maar het zou me niet verbazen als ze er na die paar dagen weer weken af ligt.
Maar heeft ze wel geskied he! En de buurman brengt dan wel weer eten langs, dus dat is mooi gratis 😵‍💫
pi_220007834
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:34 schreef IlseMarije het volgende:
Hebben ze geen messen in de wereld van Sanneke, ze schreef gisteren dat ze mini pasta gevonden had omdat haar zoon zn eten zo doorslikt en niet kauwt. Je kunt pasta toch ook in kleinere stukjes snijden of mis ben ik nou zo blond.
Dat is wel een extra handeling hè :P
pi_220007843
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:39 schreef Odonata het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, met de aanvulling dat de overbelasting bij o.a. HAP's wel degelijk komt door de toename van zorgvragen die eigenlijk ook tot reguliere openingstijden kunnen wachten.
De HAP bellen doe je normaal gesproken zou min mogelijk en alleen als het echt niet anders kan.
Ook mee eens, zo vaak als zij de HAP belt voor weinig is niet normaal.
pi_220007859
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dank je voor de preek, dit is hoe ik erover denk en ik hoef daar geen verdere uitleg over.
Het kost in ieder geval klauwen vol geld al die uren die er aan haar worden besteedt,en allemaal voor saus .
Ik hoop dan toch dat bijvoorbeeld chronisch zieke mensen die hier meelezen zichzelf niet gaan aanpraten dat ze de zorg duur maken ;(
pi_220008112
Wat de zorg duurt maakt, is de vergrijzing (en vergroening) en de steeds complexere zorgvragen omdat de zorg steeds beter wordt en mensen dus langer en vaker blijven leven met ingewikkelde ziektes.

Ik zit echt met grote regelmaat bij overleggen over de druk op de zorg en het gaat echt nooit over mensen die te vaak naar de HAP gaat :') dat is wel het minste probleem, zeg maar.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220008165
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 23:03 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik heb niet het hele boek gelezen maar benoemt wel het Viva-forum maar niet Fok. Ze benoemt Viva niet letterlijk maar ze heeft het over een forum van een wekelijks (vrouwen) tijdschrift of iets in die richting.
Ergens benoemt ze het Viva forum idd. Maar dat gaat niet over de quotes achterin haar boek.
pi_220008439
Am die vanavond haar stempels en kaartjes meeneemt, als ze maar in de belangstelling staat

Dat wraakzuchtige, kinderachtige gedoe en dat liegen

Ze lijkt een beetje op me narcistische ex
pi_220008486
AM moet haar engagement even opschroeven en vraagt of iemand tips heeft om te parkeren in Gouda. Ik vind dat toch altijd zo dom, en de volgers die er serieus op reageren zijn nog dommer 🙄

Ik ben benieuwd wat voor lange rijen er bij het tafeltje van AM staan vanavond 😂
  donderdag 5 februari 2026 @ 14:48:06 #82
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220008533
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik snap die school echt niet, ik had keihard ‘nee’ gezegd op Judith’s verzoek
Ja dit. Ik wilde zeggen dat doen ze bij ons nooit eerder vrij ofzo? Maar mijn kind mocht vorige week woensdag vrij, om haar papa te bezoeken in het ziekenhuis O+. Dit kwam van haar leerkracht O+
pi_220008592
Maar begrijp ik nou goed dat AM de verkeerde ontmaskerde maar dit toch als waarheid in haar boek zette? Dat is dan toch gewoon smaad/laster?
pi_220008619
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 14:27 schreef Moppie1982 het volgende:
Am die vanavond haar stempels en kaartjes meeneemt, als ze maar in de belangstelling staat

Uit haar story begrijp ik dat ze naar de show van een ander gaat en dan na die show in het café gaat zitten met haar stempels ? Echt schaamteloos

En ze wil een samenwerking met Dilling :(
pi_220008743
Slecht begin van Judith haar vakantie. Hebben ze net de benzineprijs in Duitsland 5 cent verhoogd! Dit soort zaken zou mij niet eens opvallen.

Hopelijk waren ze niet net te laat in Duitsland om voor 5 cent minder te kunnen tanken doordat haar zus de trein had gemist. Het zou mij niet verbazen dat ze die 5 cent p/l dan doorberekent aan haar zus😬

[ Bericht 44% gewijzigd door JaNeeDan op 05-02-2026 15:22:38 ]
Ik wil blijven.
pi_220008854
Lekker hoor de voetschimmel bij HVK in beeld.
pi_220008924
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:28 schreef Moedervan4kids het volgende:
Oh my, ik kwam hier om dit te zeggen. Gadverdamme. Misschien moet ze de voeten van haar kinderen gewoon eens afdrogen??
  Moderator donderdag 5 februari 2026 @ 15:42:08 #88
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220008966
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:50 schreef Clubsoda het volgende:
Wat de zorg duurt maakt, is de vergrijzing (en vergroening) en de steeds complexere zorgvragen omdat de zorg steeds beter wordt en mensen dus langer en vaker blijven leven met ingewikkelde ziektes.

Ik zit echt met grote regelmaat bij overleggen over de druk op de zorg en het gaat echt nooit over mensen die te vaak naar de HAP gaat :') dat is wel het minste probleem, zeg maar.
Niet geheel relevant in dit topic, maar hoe bedoel je in deze situatie vergroening?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220009013
Die veeeel te grote kleding bij thehomeandthekid, ik vind het echt afschuwelijk
En zij had t financieel lastig maar ze koopt ook erg veel. Niet alles is een samenwerking
pi_220009016
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 14:37 schreef Jenn1806 het volgende:
AM moet haar engagement even opschroeven en vraagt of iemand tips heeft om te parkeren in Gouda. Ik vind dat toch altijd zo dom, en de volgers die er serieus op reageren zijn nog dommer 🙄

Ik ben benieuwd wat voor lange rijen er bij het tafeltje van AM staan vanavond 😂
Buiten dat je dat makkelijk zelf kan opzoeken met je parkeerapp/google maps krijg ik bij haar ook meteen het idee van ‘mag ik gratis bij iemand om de hoek van het theater op de oprit staan? Ik moet ook nog mijn tas met kaartjes en de rammeldoos met stempels meenemen, want ik ga na de voorstelling van iemand anders fröbelen’
pi_220009048
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:42 schreef Meke het volgende:

[..]
Niet geheel relevant in dit topic, maar hoe bedoel je in deze situatie vergroening?
Ik denk dat het ontgroening moet zijn,afname van het aantal jonge mensen
pi_220009099
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:52 schreef Earring het volgende:
En zij had t financieel lastig maar ze koopt ook erg veel. Niet alles is een samenwerking
Dit vind ik ook met caitlindevisser. Altijd dure merkkleding voor kids en heel veel kleding. Voor de prijs van 1 Bobo Choses broek heb ik de hele garderobe voor kind.
pi_220009128
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 14:55 schreef Piefpafpoef123 het volgende:

[..]
Uit haar story begrijp ik dat ze naar de show van een ander gaat en dan na die show in het café gaat zitten met haar stempels ? Echt schaamteloos

En ze wil een samenwerking met Dilling :(
Echt alles voor de aandacht. Hoe erg kun je je zelf voor aap blijven zetten ook?
pi_220009192
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:34 schreef IlseMarije het volgende:
Ja of je koopt van die elleboogjes. Moeilijk moeilijk allemaal.
pi_220009232
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 16:10 schreef papierentas het volgende:

[..]
Echt alles voor de aandacht. Hoe erg kun je je zelf voor aap blijven zetten ook?
Het is wel echt verbijsterend. Waarom zou je na de voorstelling van iemand anders je eigen shit gaan promoten in het theatercafe? Ook al is het met toestemming. Hey is echt TE ABSURD voor woorden.
pi_220009247
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 14:54 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Maar begrijp ik nou goed dat AM de verkeerde ontmaskerde maar dit toch als waarheid in haar boek zette? Dat is dan toch gewoon smaad/laster?
Niet met naam maar wel "de vmbo docent" oid.
In haar stories heeft ze wel namen genoemd. Niet alleen vd twee die ze in haar boek noemt.
Denk niet dat je een zaak hebt als je hier iets mee wil.
pi_220009249
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 14:37 schreef Jenn1806 het volgende:

Ik zou bijna gaan kijken

Helaas voor am is alles betaald parkeren in de buurt
Maar ze kan hem prima gewoon op het parkeerterrein zetten zoals iedereen dat doet.
pi_220009274
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:42 schreef Meke het volgende:

[..]
In bepaalde gemeentes worden veel kinderen geboren en dat geeft ook veel druk op de zorg.
pi_220009279
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 14:48 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Ja dit. Ik wilde zeggen dat doen ze bij ons nooit eerder vrij ofzo? Maar mijn kind mocht vorige week woensdag vrij, om haar papa te bezoeken in het ziekenhuis O+. Dit kwam van haar leerkracht O+
Wat onwijs lief van de leerkracht!
pi_220009302
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:14 schreef JaNeeDan het volgende:
Slecht begin van Judith haar vakantie. Hebben ze net de benzineprijs in Duitsland 5 cent verhoogd! Dit soort zaken zou mij niet eens opvallen.

Hopelijk waren ze niet net te laat in Duitsland om voor 5 cent minder te kunnen tanken doordat haar zus de trein had gemist. Het zou mij niet verbazen dat ze die 5 cent p/l dan doorberekent aan haar zus😬
De benzineprijzen wisselen in Duitsland wel 20x per dag _O- hoe kun je dat dan zeggen :D
  Moderator donderdag 5 februari 2026 @ 16:45:14 #101
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220009355
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 16:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
In bepaalde gemeentes worden veel kinderen geboren en dat geeft ook veel druk op de zorg.
Oh logisch, zoiets dacht ik al wel maar dacht eigenlijk dat dat niet echt (meer) aan de hand was!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220009389
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:07 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik hoop dan toch dat bijvoorbeeld chronisch zieke mensen die hier meelezen zichzelf niet gaan aanpraten dat ze de zorg duur maken ;(
Dat vind ik appels met peren vergelijken. Ben zelf ook chronisch ziek . Iedereen weet voor zichzelf wel wanneer hij/zij daadwerkelijk een dokter moet raadplegen, en tuurlijk als je twijfelt is dat je goed recht.
Maar Dbm maakt er een potje van
pi_220009420
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:28 schreef Moedervan4kids het volgende:
En waarom klaagt ze dat ze schoon moet maken, moet toch iedereen
pi_220009440
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:14 schreef JaNeeDan het volgende:

Dan stuurt ze een zus een tikkie 😂

Waarom moet ze dit toch weer vermelde , die ouwe gier
pi_220009470
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 16:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De benzineprijzen wisselen in Duitsland wel 20x per dag _O- hoe kun je dat dan zeggen :D
Het was net voordat zij gingen tanken verhoogd😂
Ik wil blijven.
  donderdag 5 februari 2026 @ 17:09:25 #106
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220009485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 16:30 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat onwijs lief van de leerkracht!
Zeker had er zelf niet eens over nagedacht. Komt omdat hij 1.5 week gelegen heeft.
pi_220009516
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dan stuurt ze een zus een tikkie 😂

Waarom moet ze dit toch weer vermelde , die ouwe gier
Dan ga je 3 dagen naar Winterberg en ben je alleen maar bezig met alle kosten. Zelfs tot de benzine prijs aan toe, op de cent. Ik zou hier zelf echt gek van worden en als ik mee zou zijn zou ik onderweg al afhaken.
pi_220009558
Jetje wil op haar verjaardag patat en hamburgers eten. Ik gok dat dat niet doorgaat. Het moet natuurlijk het pannenkoekenrestaurant worden zoals bij elke verjaardag anders krijgt haar moeder een error waar ze de volgende verjaardag nog last van heeft.
pi_220009561
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:14 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dan ga je 3 dagen naar Winterberg en ben je alleen maar bezig met alle kosten. Zelfs tot de benzine prijs aan toe, op de cent. Ik zou hier zelf echt gek van worden en als ik mee zou zijn zou ik onderweg al afhaken.
Ik zou al nooit meegaan.
Wat een ontzettende schriep is zij
pi_220009565
Ik vraag me trouwens af waarom de zus van Juud de trein had gemist. Zou zij ook geen wekker zetten? Vond het wel hilarisch dat Juud er duidelijk niet zo blij van werd. What goes around, comes around. En die school begrijp ik ook echt niet hoor. Kind twee uur eerder van school mogen halen voor een weekendje weg. Hij is zes en dus volledig leerplichtig. Regelmatig te laat komen en dan ook weer beloond worden met dit. Onbegrijpelijk.
pi_220009591
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:20 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik zou al nooit meegaan.
Wat een ontzettende schriep is zij
Had nog nooit van het woord schriep gehoord. 😉 Heb het even opgezocht maar dat is ze inderdaad.
pi_220009595
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:09 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Zeker had er zelf niet eens over nagedacht. Komt omdat hij 1.5 week gelegen heeft.
Hopelijk gaat het nu beter met hem
pi_220009599
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het was net voordat zij gingen tanken verhoogd😂
Dat tankstation zag haar aankomen en gooide spontaan de prijs omhoog
pi_220009608
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:23 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
Had nog nooit van het woord schriep gehoord. 😉 Heb het even opgezocht maar dat is ze inderdaad.
😂
pi_220009620
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:23 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
Ik kende het woord ook niet, wel een mooie benaming voor Judith.

Ik kan me Judith dus ook echt niet voorstellen in een relatie. Waar zou ze een man kunnen vinden die net is zoals zij?
pi_220009655
Oom Dagobert of Srooge 🤣
pi_220009698
AM: zoekt nieuwe samenwerkingen, en sneert even naar andere fluflu's die minder kritisch kijken naar hun normen en waarden als ze content maken / opdrachten aannemen. Ik rol bijna van mijn stoel. Je brugsmurfjes te kakken zetten met dat menstruatieondergoed is maar één van de vele voorbeelden waarbij ze zelf vooral kritisch naar haar bankrekening heeft gekeken als zijnde haar nieuwe normen en waarden.
  donderdag 5 februari 2026 @ 17:55:46 #118
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220009774
quote:
Vanochtend het opstel gelezen. De haat aan het einde is geen haat.
Wat een wanstaltige verzameling papier door AI geschreven want zo schrijft ze echt niet zelf.
Gelukkig via Vinted gekocht want gun haar hier geen cent voor. Wat verschrikkelijk. En ook die ode aan die paardenmevrouw. Zum kotsen. Werkelijk.

Heb 1 ster gegeven op Goodreads. Zal wel als enorme haat gezien worden.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_220009831
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:02 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Misschien laat ze het kaartje eraan. Stuurt ze het na het weekend terug. 30 dagen proeftijd toch?
pi_220009858
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:04 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Misschien laat ze het kaartje eraan. Stuurt ze het na het weekend terug. 30 dagen proeftijd toch?
Dat zou het toppunt van knieperigheid zijn, en a-sociaal ook trouwens.
pi_220009914
Ik vind het ook apart dat Judith zo last minute dr snowboard laat nakijken. Ze weet al maanden dat ze naar Winterberg gaat. En dan vandaag nog niet weten of hij optijd binnen is.
pi_220009941
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:40 schreef Lynnyl het volgende:
AM: zoekt nieuwe samenwerkingen, en sneert even naar andere fluflu's die minder kritisch kijken naar hun normen en waarden als ze content maken / opdrachten aannemen. Ik rol bijna van mijn stoel. Je brugsmurfjes te kakken zetten met dat menstruatieondergoed is maar één van de vele voorbeelden waarbij ze zelf vooral kritisch naar haar bankrekening heeft gekeken als zijnde haar nieuwe normen en waarden.
Ze doet nu net of ze het zelf allemaal zo goed doet. Ze buit net zo goed haar kinderen uit met het maken van content
pi_220009947
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:04 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Zou me dus niks verbazen.
pi_220009985
Dbm
Flip naar een nieuw onderzoekscentrum waar ze alle testen opnieuw gaan doen, hoezo? Beviel haar de uitslag niet?
Zelfde als bij haar zelf, weer doorverwijzing endocrinoloog die ze graag wil want uitslag huisarts was niet slecht genoeg.
Tenslotte Flapje die weer opgenomen wordt.
Nou waar hoopt ze op?
pi_220010087
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 16:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat vind ik appels met peren vergelijken. Ben zelf ook chronisch ziek . Iedereen weet voor zichzelf wel wanneer hij/zij daadwerkelijk een dokter moet raadplegen, en tuurlijk als je twijfelt is dat je goed recht.
Maar Dbm maakt er een potje van
Waarom zou DBM dan niet mogen gaan?

Ik begrijp dat gehak op DBM niet zo. Aan de huisarts om hier eens met haar een gesprek over te hebben en niet aan ons.
pi_220010094
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:20 schreef MissBaksel het volgende:
Jetje wil op haar verjaardag patat en hamburgers eten. Ik gok dat dat niet doorgaat. Het moet natuurlijk het pannenkoekenrestaurant worden zoals bij elke verjaardag anders krijgt haar moeder een error waar ze de volgende verjaardag nog last van heeft.
Of ze halen weer eten bij de Mac en eten dat gezellig thuis op. Doen ze ook wel eens.
pi_220010098
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:20 schreef Maremare het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom de zus van Juud de trein had gemist. Zou zij ook geen wekker zetten? Vond het wel hilarisch dat Juud er duidelijk niet zo blij van werd. What goes around, comes around. En die school begrijp ik ook echt niet hoor. Kind twee uur eerder van school mogen halen voor een weekendje weg. Hij is zes en dus volledig leerplichtig. Regelmatig te laat komen en dan ook weer beloond worden met dit. Onbegrijpelijk.
Omdat er ook wel eens meer dingen in het leven zijn dan school.

Zijn moeder gaat dood. Ze kan dit nu nog met hem doen, in redelijke gezondheid. Ik zou daar als school ook in meewerken.
pi_220010100
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:24 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Flip naar een nieuw onderzoekscentrum waar ze alle testen opnieuw gaan doen, hoezo? Beviel haar de uitslag niet?
Zelfde als bij haar zelf, weer doorverwijzing endocrinoloog die ze graag wil want uitslag huisarts was niet slecht genoeg.
Tenslotte Flapje die weer opgenomen wordt.
Nou waar hoopt ze op?
Het is toch bizar... miste alleen nog waar haar vent voor getest moet worden.. ziek dat je als moeder voor beide kinderen blijft winkelen om diagnoses en voor jezelf ook... maar voor je kinderen is echt ziek
pi_220010109
Maar mensen! Er komt nu een getyougift vera uru doos! Waarschijnlijk met zelfde meuk als in al die andere boxen 😂 maar voor wie de mamma van box niet wilt kan dus gaan voor de vera meuk box
pi_220010225
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:52 schreef Earring het volgende:
En zegt ze nu ook nog dat ze een M aan heeft en dat die een beetje strak zit? 🤣🤣🤣
  donderdag 5 februari 2026 @ 19:04:01 #131
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220010245
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:24 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hopelijk gaat het nu beter met hem
Ja gelukkig wel nu herstellen.

De labels en ziektes zo 'leuk' vinden. Ik kan er echt niets mee |:(
pi_220010247
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar mensen! Er komt nu een getyougift vera uru doos! Waarschijnlijk met zelfde meuk als in al die andere boxen 😂 maar voor wie de mamma van box niet wilt kan dus gaan voor de vera meuk box
De energieke en humoristische fluflu, dat is ze toch allang niet meer. Ik kon eerst nog om haar Gerda-stories lachen, maar inmiddels is er niets grappigs meer aan. Maar betekent dit dan dat AM op haar beurt moet wachten met een nieuwe box?
pi_220010265
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:04 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
De energieke en humoristische fluflu, dat is ze toch allang niet meer. Ik kon eerst nog om haar Gerda Petra-stories lachen, maar inmiddels is er niets grappigs meer aan. Maar betekent dit dan dat AM op haar beurt moet wachten met een nieuwe box?
Ja, ze moet eens met wat nieuws komen
pi_220010293
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:04 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
De energieke en humoristische fluflu, dat is ze toch allang niet meer. Ik kon eerst nog om haar Gerda-stories lachen, maar inmiddels is er niets grappigs meer aan. Maar betekent dit dan dat AM op haar beurt moet wachten met een nieuwe box?
Nee joh ze hebben allerlei diverse flu boxen met een aantal dingen die in elke box zit...
pi_220010303
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 14:27 schreef Moppie1982 het volgende:

Wie heeft de diagnose van je ex gesteld?
pi_220010306
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:40 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]

Zijn moeder gaat dood. Ze kan dit nu nog met hem doen, in redelijke gezondheid. Ik zou daar als school ook in meewerken.
Ze kan er toch ook voor kiezen om drie dagen tijdens de vakantie te gaan? Dat is binnenkort.
En alles op haar ziekte gooien vind ik te makkelijk. Zij haalde haar kind ook eerder op zodat hij iets leuks kon doen met z’n tante, ze brengt hem regelmatig te laat omdat ze geen wekker zet. Heeft allemaal niks te maken met haar ziekte. Is gewoon schijt hebben aan regels. Ze heeft mazzel dat school hierin meegaat, dit was haar niet gelukt op de basisschool waar mijn kinderen naartoe gingen.
Ik wil blijven.
pi_220010307
quote:
Volgens mij kreeg Jet op haar laatste verjaardag mcdonalds, maar aten AM en M niet mee omdat ze wat anders hadden , kijken of ze deze keer weer zo druk zijn met andere dingen .op de verjaardag van hun dochter.

[ Bericht 1% gewijzigd door ikmoetdrieten op 05-02-2026 19:17:32 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220010349
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:07 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, ze moet eens met wat nieuws komen
O ja, Petra.. net zo erg. Maar Vera heeft natuurlijk wel een heel ander (en groter) bereik. Die boxen zijn zo weg.
pi_220010467
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:40 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]

Op zich wel, maar niet als moeders constant schijt heeft aan de regels van school
pi_220010513
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Op zich wel, maar niet als moeders constant schijt heeft aan de regels van school
Als ze wel altijd op tijd is, dan mag het wel?
pi_220010597
quote:
Er wordt vast McDonalds besteld. Net als vorig jaar geloof ik. Snel eten zodat AM en Maarten naar paardrijden konden was het toch?

Sorry, ik was mosterd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Harper op 05-02-2026 20:34:38 ]
pi_220010626
Ik zie nu pas dat AM naar een show van haar bestie Fieke gaat. Dan begrijp ik het tafeltje en de stempels en klompjes beter. Je kan vanavond gewoon een meet en greet krijgen met AM inclusief Fieke en MirjamvanIjsland. Jeetje wie wil dat nou niet missen!
pi_220010728
Pascal vraagt of mensen nog bepaalde repen hebben liggen die ze kan overnemen. Deze repen worden nog gewoon verkocht in de winkel (en zijn nu toevallig 1+1 bij H&B). Komt op mij zo over als schooien. Erom vragen, maar waarschijnlijk hopen dat je vanalles gratis krijgt thuisgestuurd. Misschien heeft ze totaal geen geld waardoor het niet anders kan. Ergens hoop ik dat dan maar, want schooien om gratis producten (of aandacht) vind ik nog veel erger.
pi_220010779
Maarten die op de achtergrond mee probeert te dansen 😆
pi_220010981
Wat een grootspraak van AM dat zij wel kritisch is op samenwerkingen maar andere influencers niet. Zij is toch degene die ook al die badschuim zooi promoot? En pas die gekke water “tatoeages”? Alsof ze daar kritisch op is.
pi_220011114
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:11 schreef Snaky het volgende:

[..]
Wie heeft de diagnose van je ex gesteld?
Dat heeft de waag gegeven ken je dat? Daar komen mensen oa die hun partner mishandelen fysiek en mentaal en aan intiem terreur doen en veroordeeld worden

Meer info?
pi_220011125
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:49 schreef papierentas het volgende:
Ik zie nu pas dat AM naar een show van haar bestie Fieke gaat. Dan begrijp ik het tafeltje en de stempels en klompjes beter. Je kan vanavond gewoon een meet en greet krijgen met AM inclusief Fieke en MirjamvanIjsland. Jeetje wie wil dat nou niet missen!
Nu de vraag of de schouwburg blij is als AM haar zooi gaat verkopen. Wie is er nog meer mee, met een veel te kort jurkje?
pi_220011153
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:37 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Nu de vraag of de schouwburg blij is als AM haar zooi gaat verkopen. Wie is er nog meer mee, met een veel te kort jurkje?
De 'oppas' dacht ik.
pi_220011180
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:58 schreef Hannah12345 het volgende:
Pascal vraagt of mensen nog bepaalde repen hebben liggen die ze kan overnemen. Deze repen worden nog gewoon verkocht in de winkel (en zijn nu toevallig 1+1 bij H&B). Komt op mij zo over als schooien. Erom vragen, maar waarschijnlijk hopen dat je vanalles gratis krijgt thuisgestuurd. Misschien heeft ze totaal geen geld waardoor het niet anders kan. Ergens hoop ik dat dan maar, want schooien om gratis producten (of aandacht) vind ik nog veel erger.
Als ze geen geld heeft is een hond dan een handige financiële keuze? Dus geen geld lijkt me niet logisch. Dit is vragen interactie met je volgers en zo in de picture komen en blijven
pi_220011203
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:39 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Als ze wel altijd op tijd is, dan mag het wel?
Maar hoezo gaat ze volgens jou dood dan ? Ze is zelf al veel met de toekomst bezig voor na haar zestigste Waarom zou ze dat doen dan als ze weet dat ze toch dood gaat?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220011235
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:49 schreef papierentas het volgende:
Een Meet en Greet 😂😂 dat daar vrouwen naar toe zullen gaan , dat doe je toch niet .
pi_220011253
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:23 schreef Paardrijden123 het volgende:
Wat een grootspraak van AM dat zij wel kritisch is op samenwerkingen maar andere influencers niet. Zij is toch degene die ook al die badschuim zooi promoot? En pas die gekke water “tatoeages”? Alsof ze daar kritisch op is.
En al die plastic troep bij die Gekke mamas
pi_220011281
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:44 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als ze geen geld heeft is een hond dan een handige financiële keuze? Dus geen geld lijkt me niet logisch. Dit is vragen interactie met je volgers en zo in de picture komen en blijven
Ze vroeg laatst ook al om dat nutrilon drinken , dat snapte ik ook niet , want dat zit al in de basisverzekering.
pi_220011441
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ze vroeg laatst ook al om dat nutrilon drinken , dat snapte ik ook niet , want dat zit al in de basisverzekering.
Dat vond ik ook raar. Dat wordt volledig vergoed.

Ik vrees dat er onder dat zieke meisje toch ook een echte influencer zit die haar ziekte inzet voor clicks and samenwerkingen.
pi_220011482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar hoezo gaat ze volgens jou dood dan ? Ze is zelf al veel met de toekomst bezig voor na haar zestigste Waarom zou ze dat doen dan als ze weet dat ze toch dood gaat?
Je weet dat ze pulmonale hypertensie heeft?
pi_220011646
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:12 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Dat vond ik ook raar. Dat wordt volledig vergoed.

Ik vrees dat er onder dat zieke meisje toch ook een echte influencer zit die haar ziekte inzet voor clicks and samenwerkingen.
Het is haar ziekte die spreekt.

Iedereen weet dat zij niet eet, anders was ze er niet zo aan toe.

Maar ze heeft bijv ook die hele serie over snackbakjes gemaakt, ze gaat naar de winkel voor paaseieren, ze vraagt om nutridrink.

Het is allemaal de ziekte.
De waarheid zien en horen wij niet omdat zij zo enorm ziek is
pi_220011719
Ik merk dat ik dat toch enorm lastig te begrijpen vind.

En ik weet verstandelijk wel dat een psychische ziekte/stoornis net zomin een keuze is als een fysieke ziekte, maar toch blijft dat iets onwerkelijks.
Een naaste van mij gaat dood en niemand kan daar iets aan doen, en alles in mij roept bij Pascals beelden "eet en je blijft leven, meer hoef je niet te doen, al je angsten en emoties doe je daarna maar aanpakken, maar zorg eerst dat je gewoon in leven blijft. Je had alles en hebt het zo weg laten glippen".

Nou ja, zo werkt het niet, en ik zal nooit zo iets hardop tegen zo'n ziek meisje zeggen, maar pfff moeilijk om te zien.
pi_220011731
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Waarom zou DBM dan niet mogen gaan?

Ik begrijp dat gehak op DBM niet zo. Aan de huisarts om hier eens met haar een gesprek over te hebben en niet aan ons.
Dan kunnen we wel stoppen met dit forum🤣als het niet aan ons is om ergens wat van te vinden .
Ik begrijp het gehak op sommige flu flus soms ook niet zo.
Gelukkig zijn en denken we niet allemaal hetzelfde.
pi_220011746
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Het is toch bizar... miste alleen nog waar haar vent voor getest moet worden.. ziek dat je als moeder voor beide kinderen blijft winkelen om diagnoses en voor jezelf ook... maar voor je kinderen is echt ziek
Hoe bedenkt ze het toch steeds.
Een arts ziet flip en flap zo vaak als hij het niet vertrouwde zouden er toch al lang stappen zijn ondernomen?
Net als met die taaislijmziekte, daar had ze het in december al over.
Ik geloof nooit dat als die verdenking er is bij een 4 jarige, dat ze 3 maanden wachten met onderzoek.
pi_220011757
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:11 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze kan er toch ook voor kiezen om drie dagen tijdens de vakantie te gaan? Dat is binnenkort.
En alles op haar ziekte gooien vind ik te makkelijk. Zij haalde haar kind ook eerder op zodat hij iets leuks kon doen met z’n tante, ze brengt hem regelmatig te laat omdat ze geen wekker zet. Heeft allemaal niks te maken met haar ziekte. Is gewoon schijt hebben aan regels. Ze heeft mazzel dat school hierin meegaat, dit was haar niet gelukt op de basisschool waar mijn kinderen naartoe gingen.
Precies dit, zij maakt er misbruik van. Gierige Gerda gaat nu want goedkoper.
pi_220011778
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:04 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat zij de regels nog omzeilt voor een euro. Zoals ze het hier zeggen: die kan haar eigen stront wel vreten.
Ik wil blijven.
pi_220011781
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar het gaat momenteel goed met haar, gelukkig.
Ik vind ook dat ze gewoon in de vakantie kan gaan hoor, dat is volgend weekend. Voor die tijd zal ze echt niet doorgaan hoor.
En ja ik weet wat pulmonale hypertensie is, ik ben er ook voor onderzocht, nu gelukkig nog niet aan de orde maar kan het bij mij wel worden.
Gelukkig lijkt de behandeling bij Judith aan te slaan.
En ik gun haar haar weekendje met Bob hoor maar waarom moet zij altijd de regels omzeilen?
pi_220011789
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat zij de regels nog omzeilt voor een euro. Zoals ze het hier zeggen: die kan haar eigen stront wel vreten.
Ja dat dus, en het is haar eigen schuld dat er zo over haar gedacht wordt, ze verbaast me keer op keer weer met haar zuinigheid.
pi_220011878
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar het gaat momenteel goed met haar, gelukkig.
Ik vind ook dat ze gewoon in de vakantie kan gaan hoor, dat is volgend weekend. Voor die tijd zal ze echt niet doorgaan hoor.
En ja ik weet wat pulmonale hypertensie is, ik ben er ook voor onderzocht, nu gelukkig nog niet aan de orde maar kan het bij mij wel worden.
Gelukkig lijkt de behandeling bij Judith aan te slaan.
En ik gun haar haar weekendje met Bob hoor maar waarom moet zij altijd de regels omzeilen?
Ik reageer op het bericht waarin gevraagd wordt ‘ maar hoezo gaat ze volgens jou dood dan?’.
Nu gaat het idd redelijk goed. Maar haar toekomst ziet er toch niets rooskleurig uit?
pi_220011893
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja dat dus, en het is haar eigen schuld dat er zo over haar gedacht wordt, ze verbaast me keer op keer weer met haar zuinigheid.
Ik verbaas me niet alleen over haar zuinigheid. Haar ‘schijt aan regels als het maar gaat zoals ik wil’ houding vind ik pas verbazingwekkend. Hoewel dat niet eens de juiste omschrijving is. Asociaal gedrag vind ik het. En dan heb ik het niet alleen over het te laat naar school gaan en eerder van school halen.
Ik wil blijven.
pi_220011964
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik reageer op het bericht waarin gevraagd wordt ‘ maar hoezo gaat ze volgens jou dood dan?’.
Nu gaat het idd redelijk goed. Maar haar toekomst ziet er toch niets rooskleurig uit?
Nee klopt pulmonale hypertensie is echt ernstig.
pi_220011973
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik verbaas me niet alleen over haar zuinigheid. Haar ‘schijt aan regels als het maar gaat zoals ik wil’ houding vind ik pas verbazingwekkend. Hoewel dat niet eens de juiste omschrijving is. Asociaal gedrag vind ik het. En dan heb ik het niet alleen over het te laat naar school gaan en eerder van school halen.
Eens ik vind het ook absoluut geen leuke vrouw
pi_220011985
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Kan ze daar wel mee snowboarden ?
Tegenwoordig zijn er wel goede medicijnen voor die de levensverwachting verbeteren.
En de techniek staat ook niet stil.
Aanvullig, ik gun het niemand hoor .

[ Bericht 3% gewijzigd door ikmoetdrieten op 05-02-2026 22:50:38 ]
pi_220011987
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Eens ik vind het ook absoluut geen leuke vrouw
Ik ook niet. Hopelijk pikt haar zoon ergens anders sociaal gedrag op.
Ik wil blijven.
pi_220012022
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:04 schreef Henrike het volgende:

[..]
Bij ons op de basisschool mocht je alleen eerder op vakantie als het met het werk van de ouders niet anders kon, anders mocht je niet eerder op vakantie, nou judith werkt niet dus had ze ook wel een dag later kunnen gaan
pi_220012250
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Kan ze daar wel mee snowboarden ?
Tegenwoordig zijn er wel goede medicijnen voor die de levensverwachting verbeteren.
En de techniek staat ook niet stil.
Aanvullig, ik gun het niemand hoor .
Winterberg ligt niet hoog , als je echt hoog in de bergen bent kun je wel meer last krijgen.
pi_220012253
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Bij ons op de basisschool mocht je alleen eerder op vakantie als het met het werk van de ouders niet anders kon, anders mocht je niet eerder op vakantie, nou judith werkt niet dus had ze ook wel een dag later kunnen gaan
Of wachten tot de vakantie.
Wij hebben 1 keer onze kinderen eerder van school gehaald, ivm een risicovolle operatie van mijn moeder die meeging op vakantie.
Die operatie kon toen nadat we weg waren geweest, met ons allen.
En ik vind ook dat een school een beetje flexibel moet zijn.
Maar als het structureel wordt gevraagd dan afwijzen.
pi_220012269
MW Tim gaat er steeds slechter uitzien
Hij sjouwt als een hondje achter Michelle aan
Voetbalcarrière aan de wilgen gehangen?
pi_220012331
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:58 schreef lila01 het volgende:
MW Tim gaat er steeds slechter uitzien
Hij sjouwt als een hondje achter Michelle aan
Voetbalcarrière aan de wilgen gehangen?
Ja, hij werkt nu voor Mies bij JolieNoe. En hij helpt haar met de kinderen en met het maximaal janken. Wat een energievreter lijkt me dat, die Mies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')