Ja maar ze wil vast alvast weten waar ze allemaal leuke paasdecoratie neer kan zetten.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Je kan je maar ergens druk om maken... 🙄.
Als je daar bent zie je toch waar de badkamer zit? 😅
Nou indd.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Je kan je maar ergens druk om maken... 🙄.
Als je daar bent zie je toch waar de badkamer zit? 😅
Ja ik ben ook wel nieuwsgierig wat ze geschreven heeft. Toch wel met bronvermelding hoop ik?quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:35 schreef Lodelie het volgende:
Ik zit wel willen weten of er een quote van mij in de ai opstel van Am staat😎
Wacht maar tot ze in de perimenopauze komt. Ik werk al jarenlang op 4 tot 5 uur slaap per nacht, dat ik ook onwijs moe ben. Maar wel gewoon goed mijn werk uitvoeren want dat doe je als verantwoordelijke volwassene. Echt wat een gezeik van dat mens. Ik heb vannacht ook weer de halve nacht liggen lezen omdat ik niet kon slapen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:44 schreef Weerikier het volgende:
De week van DBM (let op, het is pas woensdag)
Bloedprikken in het ziekenhuis want griep/verkouden/heeft snot.
Afspraak autisme onderzoek afgesloten in tranen voelt zich slechte moeder en is nu zwaar overbelast.
Hondjes uitlaten, daarna KNEITER ERGE hoofdpijn.
Sportwedstrijd te laat met inschrijven, weer janken.
4 autisten in huis, zijn ook allemaal dyslectisch (niet allemaal gediagnosticeerd)
Wakker geworden door 2 strooi wagens en een NL-alert, daardoor niet kunnen uitslapen, gevolg; paniekaanval en de hele dag op het tandvlees
Teleurgesteld in de zorg want al de waardes zijn goed maar heeft zich LANG NIET ZO SLECHT gevoeld. Is nu verdrietig en wil gewoon LEVEN.
Tot zo ver...
Nee het staat in het boek alsof zij het persoonlijk heeft ontvangen in haar inbox. Ze leest al tijden niet meer mee op het forum (zegt ze). Maar die quotes zijn echt 1 op 1 van hier.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zelfs ChatGPT gaf het op 😁
Is het met naam-en-toenaam? Hebben we nog onze 2 seconds of fame?
Dat broodje wat ze bakt is nooit genoeg voor al die pubers daar.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:03 schreef MissBaksel het volgende:
Ik zag dat AM een krat brood besteld had bij ah dus het zuurdesem gebeuren zal volgende week weer afgelopen zijn.
Als je je het zo aantrekt, is dat misschien wel even het beste. Sterkte :hug:quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
Bah, ik ben gewoon echt boos en van slag. Ik ga ook maar even offline
Is gewoon onderdeel van haar werktijd. Ik weet zeker dat ze hier (dagelijks) meeleest. En dat mag ook wel, het is geen verboden terrein.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee het staat in het boek alsof zij het persoonlijk heeft ontvangen in haar inbox. Ze leest al tijden niet meer mee op het forum (zegt ze). Maar die quotes zijn echt 1 op 1 van hier.
Ik denk dat het echt te weinig is voor het gezin. Ik denk ook niet dat de pubers dit zulk lekker brood vinden en die zullen ook wat mee naar school moeten nemen,quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:03 schreef MissBaksel het volgende:
Ik zag dat AM een krat brood besteld had bij ah dus het zuurdesem gebeuren zal volgende week weer afgelopen zijn.
Ja, ze postte een paar weken terug een filmpje van een arts over de huidige Covid variant en dat je daar lang moe van kan zijn oid. En toen was haar conclusie; 'daarom ben ik zo moe'. Ze verzint zoveel en alles moet een label. Van haarzelf, van haar kinderen, met haar man zal ook van alles zijn. Het hele verhaal over die schildklier ook weer, als (huis)arts krijg je toch echt een hekel aan dit soort mensen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik heb de zeurende en zeikende moeder ontvolgt. Wat een vreselijk zeurende aandachttrekker is dat. Zij heeft ze echt niet allemaal op een rijtje met haar zelfbedachte diagnoses en ze aandacht die ze hiermee zoekt. Ik mag echt hopen dat zij hulp krijgt; maar dan psychisch en niet voor haar zo gewenste diagnose autisme. Ze heeft ze écht niet allemaal op een rijtje. Het is net Debbie 2.0. Man man man. En nu heeft ze ineens weer Corona. Wacht maar; volgende maand long COVID. Dit typte ik trouwens een tijdje terug ook dat ze vast zogenaamd Corona zou hebben.
Ik mag echt wensen dat ze goede psychische hulp krijgt en dat ze even offline gaat; want Instagram is niet haar plek. En ik mag hopen dat ze nooit écht veel ellende op haar bordje krijgt.
Bah, ik ben gewoon echt boos en van slag. Ik ga ook maar even offline
Dat kruidenbrood ziet er wel heerlijk uit trouwens.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:13 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt te weinig is voor het gezin. Ik denk ook niet dat de pubers dit zulk lekker brood vinden en die zullen ook wat mee naar school moeten nemen,
Ik zag vooral heel veel hartjes en liefdevolle teksten dat ze het zo goed doet en allemaal knuffels van haar volgers. Ik denk dat zij die aandacht zo fijn vindt dat ze daarom zulke posts maakt. Aandacht aandacht aandacht.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:24 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, maar als ik DBM zie en hoor, zie ik best veel kenmerken van een vrouw die in de categorie lvb zou kunnen vallen (licht verstandelijke beperking, IQ onder 85).
Dat betekent vaak moeite hebben met leren, maar ook een gebrek aan overzicht en het niet overzien van gevolgen, moeite met reguleren van emoties, sociale situaties niet goed in kunnen schatten, moeite met bepaalde praktische (regel)zaken.
Misschien heeft ze ook wel ADHD en/of autisme zoals ze zegt, maar tegelijkertijd zie ik 0.0 leercurve. Die vrouw krijgt soms echt wel feedback in de vorm van comments en berichten, of ze leest hier mee. Maar ze lijkt er niks van te leren. Ook niet van haar eigen ervaringen.
Uiteindelijk heeft ze alleen zichzelf er maar mee. Ze blijft in de slachtofferrol, en houdt destructief gedrag in stand. Zij komt zo geen stap verder in het leven.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik zag vooral heel veel hartjes en liefdevolle teksten dat ze het zo goed doet en allemaal knuffels van haar volgers. Ik denk dat zij die aandacht zo fijn vindt dat ze daarom zulke posts maakt. Aandacht aandacht aandacht.
Dat is toch bizar?!quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oh en ik weet niet of het al eens genoemd is maar de laatste pagina’s van het boek zijn allemaal quotes van dit forum. Gewoon 10 pagina’s vol.
Dat denk ik al tijden dat ze lvb is. Er klopt iets niet, gevoelsmatigquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:24 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, maar als ik DBM zie en hoor, zie ik best veel kenmerken van een vrouw die in de categorie lvb zou kunnen vallen (licht verstandelijke beperking, IQ onder 85).
Dat betekent vaak moeite hebben met leren, maar ook een gebrek aan overzicht en het niet overzien van gevolgen, moeite met reguleren van emoties, sociale situaties niet goed in kunnen schatten, moeite met bepaalde praktische (regel)zaken.
Misschien heeft ze ook wel ADHD en/of autisme zoals ze zegt, maar tegelijkertijd zie ik 0.0 leercurve. Die vrouw krijgt soms echt wel feedback in de vorm van comments en berichten, of ze leest hier mee. Maar ze lijkt er niks van te leren. Ook niet van haar eigen ervaringen.
Het komt me ook een beetje arrogant en neerkijkend op anderen over. Van: “alleen als je alles uitzoekt ben je echt op zoek. Zoals ik dat doe.”quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke weer met haar gezeur over mensen die reageren op een woning en dan afhaken. Zij weet allemaal precies hoe het zit hoor, onze klaagdoos. Inkomen niet goed? Kan niet volgens Sanneke want dit wordt pas na acceptatie van de woning gecontroleerd. Alsof iemand z’n inkomen niet zelf kan berekenen. En niet iedereen heeft de hele dag de tijd om plattegronden te bekijken. Sommige mensen hebben een leven Sanneke! Ik hoop dat ze de woning krijgt. Kijk nu al uit naar haar gezeur en geklaag over hoeveel werk het is en hoeveel alles kost.
Volgens mij ligt het ook een beetje in je interesse in inhoudelijke details. Toen ik met m’n vriend een huis zocht, had hij die details ook niet scherp en ik wist dan ook de plattegronden en stelde dan super gedetailleerde vragen. Het is dan echt niet dat mn vriend dan minder een huis wilde.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:51 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Nou indd.
Wij zijn net begonnen met een zoektocht naar een huis. Ik kijk naar de foto's op Funda, ik heb nog geen enkele plattegrond geopend 😅
Zo ingewikkeld kan het niet zijn, de indeling van een huis.
Echt hè, en dan dit plaatsenquote:Op woensdag 4 februari 2026 15:16 schreef Nooomi het volgende:
Ach die jongste van HVK ligt tussen de chips op de grond te slapen.
Werkelijk ik snap echt niks van deze vrouw...
precies, ook dat denk ik al een poosje (maar weet niet of het dus ook benoemend mag worden 🙈) Haar lage belastbaarheid, volgens mij heeft ze ook een slecht besef van tijd.. En ze wil leven, dat zeggen de mensen om mij heen die ernstig ziek zijn en niet meer beter worden ook!!! En die doen dat ook, hoe ziek ze zich ook voelenquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:52 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Dat denk ik al tijden dat ze lvb is. Er klopt iets niet, gevoelsmatig
En de klapper; " ze blijven maar bezuinigen" ja domme gans, waar zou dat nou door komen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:44 schreef Weerikier het volgende:
De week van DBM (let op, het is pas woensdag)
Bloedprikken in het ziekenhuis want griep/verkouden/heeft snot.
Afspraak autisme onderzoek afgesloten in tranen voelt zich slechte moeder en is nu zwaar overbelast.
Hondjes uitlaten, daarna KNEITER ERGE hoofdpijn.
Sportwedstrijd te laat met inschrijven, weer janken.
4 autisten in huis, zijn ook allemaal dyslectisch (niet allemaal gediagnosticeerd)
Wakker geworden door 2 strooi wagens en een NL-alert, daardoor niet kunnen uitslapen, gevolg; paniekaanval en de hele dag op het tandvlees
Teleurgesteld in de zorg want al de waardes zijn goed maar heeft zich LANG NIET ZO SLECHT gevoeld. Is nu verdrietig en wil gewoon LEVEN.
Tot zo ver...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |