En niet te vergeten veel ste! Maar….. jezelf wel bestseller auteur noemen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:26 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Net als de meenste mensen hier denk ik 😜
Maar ik vind het ook irritant. Net als is ipv eens en me ipv mijn
Maar dat is weer een andere discussie
Zijn er al vrijwilligers om spandoeken te maken? 😂quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:39 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik hoop dat AM binnenkort de datum deelt van haar event! Hoop dat Koen die dag beschikbaar is met zijn bus 🚍 Ik verheug me er nu al op!
En allemaal een tuinbroek aan en klompen en je haar in een teletubbie-antenne. Vooraf een week niet douchen, geen make-up en oefenen met luid blèren! Dan kunnen we een yell doen!quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:27 schreef Maremare het volgende:
[..]
Zijn er al vrijwilligers om spandoeken te maken? 😂
Vooral die Teletubbie antenne!quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
En allemaal een tuinbroek aan en klompen en je haar in een teletubbie-antenne. Vooraf een week niet douchen, geen make-up en oefenen met luid blèren! Dan kunnen we een yell doen!
Dat word een top uitje!quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:39 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik hoop dat AM binnenkort de datum deelt van haar event! Hoop dat Koen die dag beschikbaar is met zijn bus 🚍 Ik verheug me er nu al op!
Als iemand nu een dildo cam op zijn hoofd doet, dan kan alles gefilmd worden voor de gramquote:Op woensdag 4 februari 2026 15:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
En allemaal een tuinbroek aan en klompen en je haar in een teletubbie-antenne. Vooraf een week niet douchen, geen make-up en oefenen met luid blèren! Dan kunnen we een yell doen!
Zag alleen gister een klein stukje jij RTL Tonight erover. Lieten geen beelden zien, maar wel dat ze de kinderen uitbuiten en dat ze ver van de realiteit afstaanquote:Op woensdag 4 februari 2026 14:40 schreef poohenzo het volgende:
volgt iemand hier de Bellinga's? Ik zie op tiktok massa's filmpjes waarin ze belachelijk worden gemaakt omdat ze ergens in het buitenland blijkbaar nogal ongepast zich hebben gedragen tegen kinderen in weeshuizen?
Het zou me overigens niet verbazen want die lui zijn knettergek
Oh en waaneer zeggen i.p.v. wanneer. Echt half Nederland zegt dat eerste.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:26 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Net als de meenste mensen hier denk ik 😜
Maar ik vind het ook irritant. Net als is ipv eens en me ipv mijn
Maar dat is weer een andere discussie
Tiktok staat er ook vol mee. Waar ze belachelijk worden gemaakt. Mensen die ze na doen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:40 schreef poohenzo het volgende:
volgt iemand hier de Bellinga's? Ik zie op tiktok massa's filmpjes waarin ze belachelijk worden gemaakt omdat ze ergens in het buitenland blijkbaar nogal ongepast zich hebben gedragen tegen kinderen in weeshuizen?
Nog een ergernis: we gaan richting...quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Oh en waaneer zeggen i.p.v. wanneer. Echt half Nederland zegt dat eerste.
of je was wegbrengen (waar naar toe? )quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nog een ergernis: we gaan richting...
Nee je gaat ergens naar toe. Je rijdt niet die richting op om halverwege te stoppen of om te leren 🙈
En moeder het interessant genoeg vindt om het te filmen en op insta te plaatsen..quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zielig dat, Louay die van armoe maar op de grond tussen de chips in slaap valt
Hoeveel volgers heeft ze dan nu (zit in de blokkendoos )quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ohja en voor wie zich ooit afvroeg waar de instateller van AM is gebleven… die is weg omdat AM het niet kon aanzien dat haar volgers drastisch afnamen.
Heeft wezen spelen is hartstikke fout,quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:16 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik erger me ook enorm aan 'hij wilt' komt zo dom over. Net als 'me moeder'.
Klopt ze doen alsof ze in de dierentuin lopen en die oudste jongen zegt letterlijk; Ze zijn niet schuw hè?! ( en aait dan zo n kindje over zn bol) Echt stuitend!quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:40 schreef poohenzo het volgende:
racisme in plain sight... marketingvrouw zou hier nu prima op los mogen gaan wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:59 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Klopt ze doen alsof ze in de dierentuin lopen en die oudste jongen zegt letterlijk; Ze zijn niet schuw hè?! ( en aait dan zo n kindje over zn bol) Echt stuitend!
Wow, serieus?!quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:59 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Klopt ze doen alsof ze in de dierentuin lopen en die oudste jongen zegt letterlijk; Ze zijn niet schuw hè?! ( en aait dan zo n kindje over zn bol) Echt stuitend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |