Misschien woont ze aan een doorgaande route waar bussen (OV) rijden. Hier strooien ze echt geen woonwijken als het glad is. Hooguit hoofdwegen en routes waar OV rijdt. Maar bij DBM is alles altijd anders en extreem. Je zal er mee moeten samenleven 🫣quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar zij heeft zo'n absoluut gehoor dat ze de strooiwagens aan de andere kant van t dorp hoorde 😉.
Ik weet niet hoe zij woont, dus geen idee of er strooiwagens langs haar huis komen.
Bij extreme ijzel is het strooien van woonwijken vaak onmogelijk of ineffectief, en is het advies vooral om binnen te blijven.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:36 schreef Maremare het volgende:
[..]
Misschien woont ze aan een doorgaande route waar bussen (OV) rijden. Hier strooien ze echt geen woonwijken als het glad is. Hooguit hoofdwegen en routes waar OV rijdt. Maar bij DBM is alles altijd anders en extreem. Je zal er mee moeten samenleven 🫣
Ik was benieuwd naar het bericht dus ik heb anoniem gekeken. Het bericht zit zo slecht in elkaar dat ik mij echt afvraag of ze dit niet zelf heeft geschreven.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:33 schreef Nooomi het volgende:
Ik vind dat bericht van Pascal niet geloofwaardig overkomen. Als ik zo mail met mijn cliënten, wordt ik denk ik ook op het matje geroepen.
Na strooien moet het zout ook wel "ingereden" worden door voertuigen. Als er niemand de weg op gaat gebeurt dat niet. Maar zoals zovaak bij DBM: een hoop heisa en aanstelleritis om niks. Aandachtsorgel.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:38 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Bij extreme ijzel is het strooien van woonwijken vaak onmogelijk of ineffectief, en is het advies vooral om binnen te blijven.
Dus waarschijnlijk gewoon broodje aap verhaal.
Hier nog een , welkom in onze club 🤪quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:07 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja echt zo hoor! En geloof me adhd is echt niet fijn om te hebben en je bent echt niet stoer of zielig als je dat label hebt, maar je kan er gewoon mee leven en hoeft het niet als excuus overal op te gebruiken.. en dat is natuurlijk ook wat vele doen..
Ik denk dat ze een soort samenvatting heeft geprobeerd de schrijven van de echte mail.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar het bericht dus ik heb anoniem gekeken. Het bericht zit zo slecht in elkaar dat ik mij echt afvraag of ze dit niet zelf heeft geschreven.
Prikkels komen bij haar veel harder binnen wat ze is zo effing autistisch.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar zij heeft zo'n absoluut gehoor dat ze de strooiwagens aan de andere kant van t dorp hoorde 😉.
Ik weet niet hoe zij woont, dus geen idee of er strooiwagens langs haar huis komen.
En dus zo geschreven dat de zorg er slecht uitkomt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:44 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een soort samenvatting heeft geprobeerd de schrijven van de echte mail.
Ze zegt in een reactie ook dat sondevoeding nu niet medisch wenselijk is, en dat het geen langetermijn oplossing is. Dat klopt, maar ze is momenteel in levensgevaar, dan ga je toch aan de sondevoeding totdat je niet meer in levensgevaar bent en de kracht hebt om weer therapie te gaan volgen? Van mij part zit ze een jaar of meer aan de sondevoeding, maar ze moet toch ook eerst uit die kritieke fase komen? Volgens mij de keren dat zij sondevoeding kreeg is zij er vroegtijdig uit eigen wil mee gestopt. Ben bang dat ze haar idd niet kunnen verplichten om dat te doen, omdat ze een volwassen vrouw is...quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:44 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een soort samenvatting heeft geprobeerd de schrijven van de echte mail.
Ik kan me ook niet voorstellen dat een psycholoog dit zo verwoord. En communiceren via de mail? Via Minddistrict of andere beveiligde omgeving neem ik aan. Er zijn dus geen behandeldoelen meer, alleen nog begeleiding op angst en spanning. Vier maanden geleden eerder vertrokken uit de kliniek. Sondevoeding geen optie meer, geen nieuwe opname mogelijk. Wat verdrietig dat dat kritische stemmetje in haar hoofd het zo heeft overgenomen en ze nu zo verzwakt is dat er geen opties zijn behalve een diëtiste die zich er nog aan wil wagen met nutridrink. Maar ik zou mijn energie niet steken in mijn volgers op de hoogte houden, maar in aansterken.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:33 schreef Nooomi het volgende:
Ik vind dat bericht van Pascal niet geloofwaardig overkomen. Als ik zo mail met mijn cliënten, wordt ik denk ik ook op het matje geroepen.
Ik vind het een vreemd bericht. Zou ze dit zelf geschreven kunnen hebben?quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:33 schreef Nooomi het volgende:
Te triest voor woorden 🤦♀quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ohja en voor wie zich ooit afvroeg waar de instateller van AM is gebleven… die is weg omdat AM het niet kon aanzien dat haar volgers drastisch afnamen.
Ach Soof toch, dat je in de trein met je 2 jongsten, je vooral bezig bent met je kijk-ons-eens socials. En als een puber dat dan ook nog post. Als je jezelf zo verheven voelt boven het klootjesvolk (wat wel jouw klanten in je winkel zijn), en het allemaal jaloerse lui zijn die je volgen, dan zou je daar dus juist niets over zeggen. Maar de kids mogen vast uitkiezen waar ze gaan eten. Dan kan Eline straks voor de rest eten maken, want dat doet ze graag. Tot zover de drukke werkdag van Jan en Soof.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sofie laat nog even merken dat ze meeleest. Tip van flip: meid, ga je eens om je kinderen bekommeren ipv je lieve vrienden
Een meisje die de hele dag in de bakkerij heeft gewerkt en dan nog zin heeft om te koken geef mij zon dochter😂quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:11 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ach Soof toch, dat je in de trein met je 2 jongsten, je vooral bezig bent met je kijk-ons-eens socials. En als een puber dat dan ook nog post. Als je jezelf zo verheven voelt boven het klootjesvolk (wat wel jouw klanten in je winkel zijn), en het allemaal jaloerse lui zijn die je volgen, dan zou je daar dus juist niets over zeggen. Maar de kids mogen vast uitkiezen waar ze gaan eten. Dan kan Eline straks voor de rest eten maken, want dat doet ze graag. Tot zover de drukke werkdag van Jan en Soof.
Ik erger me ook enorm aan 'hij wilt' komt zo dom over. Net als 'me moeder'.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:48 schreef Earring het volgende:
[..]
Nee dat is niet streekgebonden. Maar ze zegt het vaak. Net als dat ‘hij wilt’ dat zie je ook steeds vaker. Niet alleen hier dus. Zag op threads laatst daar een hele post over van iemand die zich daar enorm aan stoorde.
Ja dat weet ik.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:16 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik erger me ook enorm aan 'hij wilt' komt zo dom over. Net als 'me moeder'.
‘Me mannetje’quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:16 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik erger me ook enorm aan 'hij wilt' komt zo dom over. Net als 'me moeder'.
Die kinderen weten gewoon niet beterquote:Op woensdag 4 februari 2026 14:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Een meisje die de hele dag in de bakkerij heeft gewerkt en dan nog zin heeft om te koken geef mij zon dochter😂
Ze is al heel erg lang ziek, ik zie echt geen toekomst meer voor haar helaas. Ze is helemaal overgenomen door de ziekte. Triest!quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:54 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ze zegt in een reactie ook dat sondevoeding nu niet medisch wenselijk is, en dat het geen langetermijn oplossing is. Dat klopt, maar ze is momenteel in levensgevaar, dan ga je toch aan de sondevoeding totdat je niet meer in levensgevaar bent en de kracht hebt om weer therapie te gaan volgen? Van mij part zit ze een jaar of meer aan de sondevoeding, maar ze moet toch ook eerst uit die kritieke fase komen? Volgens mij de keren dat zij sondevoeding kreeg is zij er vroegtijdig uit eigen wil mee gestopt. Ben bang dat ze haar idd niet kunnen verplichten om dat te doen, omdat ze een volwassen vrouw is...
Het lijkt mij wel zelf geschreven.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemd bericht. Zou ze dit zelf geschreven kunnen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |