Ja echt zo hoor! En geloof me adhd is echt niet fijn om te hebben en je bent echt niet stoer of zielig als je dat label hebt, maar je kan er gewoon mee leven en hoeft het niet als excuus overal op te gebruiken.. en dat is natuurlijk ook wat vele doen..quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals 'sex sells' vroeger. Op the gram is het ADHD en autisme dat 'sells'.
Die vent is ook een sulletje rozenwater. Ik 'ken' hem van toen ik 16 was. Niet echt kennen hoor, onze groepjes kruisten elkaar wel eens. Ik weet wie hij is.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:03 schreef Iris2.0 het volgende:
Dbm wil ik het niet eens over hebben. Die had beter gewoon lui kunnen heten,dat die vent van haar ook nooit eens optreedt
Snap ik ook niet, als je er zo'n last van hebt dan ga je toch gewoon naar huis?quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
En dan gaat Milou met hoofdpijn en moe zijn lekker een rondje door de stad. Dan denk ik waarom, om nog meer meuk te halen?? Ga dan lekker wat in huis aanrommelen, haar zoontje speelt heus wel
Als ik een paniekaanval heb, kan ik dat even niet natypen hoor, überhaupt ga ik niet op me telefoon, die vrouw is echt rijp voor slachtofferhulpquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar volgens haar worden de kinderen ‘s nachts fokkong vaak ziek. Heel erg ziek. En hebben ze vreselijke nachtmerries. En dan moet zij er uit want de hele bovenverdieping moet gedweild worden en ze moest naast sapperdeflap zitten.
En alle keren krijgt ze een paniekaanval?
Ze kan weer om 19 uur naar bed want de rest doet man. Dat is dan toch een normale ‘werk’dag?
DBM kan niet aan de wedstrijd meedoen want ‘oeps’ vergeten in te schrijven, maar van mij krijgt ze een medaille: de eerste prijs voor het overdrijven.
En dan verwacht je dat dbm gewillig 'ja en amen' zegt?quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:03 schreef Iris2.0 het volgende:
Dbm wil ik het niet eens over hebben. Die had beter gewoon lui kunnen heten,dat die vent van haar ook nooit eens optreedt
Ik heb ADHD dus ik weet er alles van idd. Ik vind het wel tof dat er meer aandacht komt voor vrouwen met ADHD op social media, maar dit is echt een heel andere kant, helaas.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:07 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja echt zo hoor! En geloof me adhd is echt niet fijn om te hebben en je bent echt niet stoer of zielig als je dat label hebt, maar je kan er gewoon mee leven en hoeft het niet als excuus overal op te gebruiken.. en dat is natuurlijk ook wat vele doen..
Ja het is ook fijn, wij hebben vaak een andere adhd dan mannen, en dat weet ik ook..ik sta smorgens ook moe op, en om 14:00 ben ik bekaf.. maar weet je doorzetten kan je leren ook met adhd. Ik ben pas verhuisd en dan ben ik echt blij met me adhd, bij mij blijft niets liggen ik ga door en door.. en eerlijk dbm speelt vaak uren spelletjes, ik kan dat niet hoor.. te snel afgeleid net als films en series, dan bedenk ik van alles weerquote:Op woensdag 4 februari 2026 11:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb ADHD dus ik weet er alles van idd. Ik vind het wel tof dat er meer aandacht komt voor vrouwen met ADHD op social media, maar dit is echt een heel andere kant, helaas.![]()
![]()
alles om de oudste kinderen maar in de schijnwerpers te zetten.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:53 schreef Moppie1982 het volgende:
Am kan je niet serieus nemen, kind van 22 nog een puber noemen
En andere fluflu’s noemen hun kind puber wanneer ze net van de peuterspeelzaal af zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:53 schreef Moppie1982 het volgende:
Am kan je niet serieus nemen, kind van 22 nog een puber noemen
De puberteit is tegenwoordig vanaf 6jaar tot een jaar of 30 als je de fluflu's moet geloven 😅quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En andere fluflu’s noemen hun kind puber wanneer ze net van de peuterspeelzaal af zijn.
Och ja, MCW en JvP deden/doen dat ook altijd.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De puberteit is tegenwoordig vanaf 6jaar tot een jaar of 30 als je de fluflu's moet geloven 😅
Wat ik ook zo'n irritante trend vind: bij een foto van een 6/7jarige zetten: 'sinds wanneer ben jij 16?'.
Sinds nog nooit, stop met je kinderen groter (of kleiner) te kijken dan ze zijn
Pfff die is echt irritant, die zeggen ze zo vaakquote:Op woensdag 4 februari 2026 12:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De puberteit is tegenwoordig vanaf 6jaar tot een jaar of 30 als je de fluflu's moet geloven 😅
Wat ik ook zo'n irritante trend vind: bij een foto van een 6/7jarige zetten: 'sinds wanneer ben jij 16?'.
Sinds nog nooit, stop met je kinderen groter (of kleiner) te kijken dan ze zijn
Daarom draagt de oudste van Debbie ook al make up toch? Is ook al een puber.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En andere fluflu’s noemen hun kind puber wanneer ze net van de peuterspeelzaal af zijn.
Hier krijg je niet alleen punten als je ingeschreven staat, maar juist als je actief zoekt en reageert. En dan zeg je het af als je er nog niet aan toe bent, ofzo.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:08 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Zij snapt niet waarom mensen op een woning reageren en dan afhaken als ze mogen komen bezichtigen.
Hoe kan je zo simpel zijn? Ik kan zo wel 10 redenen bedenken.
Mijn zoon probeert ook aan een woning te komen, ik heb met mijn account op twee woningen gereageerd om te kijken hoeveelste ik zou worden. STEL dat ik zou mogen komen kijken, zou ik ook afzeggen natuurlijk.
Misschien wel tot er een herindicatie WMO is, of herkeuring UWV? Dat ze daardoor nu offline is op de gram, voor wat betreft haar eigen feed dan toch.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben benieuwd hoelang Debbie het nog offline vol gaat houden
Maar zij heeft zo'n absoluut gehoor dat ze de strooiwagens aan de andere kant van t dorp hoorde 😉.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:25 schreef IlseMarije het volgende:
Maar het verhaal van DBM he dat er midden in de nacht strooiwagens (2 stuks ook nog) dwars door een woonwijk rijden kan ik me bijna niks bij voorstellen. Toen hier laatst sneeuw lag kwamen ze pas na 2 of 3 dagen aan de woonwijken toe om de schuiven/strooien en op de snelwegen in Friesland gleden vanmorgen vroeg nog allemaal auto’s van de weg en dan zouden ze midden in de nacht in het dorpje van DBM gaan strooien. Volgens mij woont ze ook niet aan een doorgaande weg dus ik geloof het niet zo. En dan nog, daar word je toch niet wakker van? Je hoort misschien wat brommen maar echt super wakker zou ik er niet van worden al hoor ik zonder hoorapparaten niet veel dus mijn situatie is iets anders. 😆 (man wordt vaak wakker van een huilend buurmeisje maar ik hoor niks, best ideaal soms 😆)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |