abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219998876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:11 schreef Moppie1982 het volgende:
Mensen vergeet niet, haar brein kan dit niet aan, ze is bijzonder en het enigste mens met adhd en autisme

Nou lieve DBM ik heb ook adhd en mijn brein staat ook 24/7 aan, maar mijn lijf ook 🤣

Ik vind haar zo het slachtoffer spelen, met kijk mij eens, is ze wel getest op adhd of schud ze die ook uit haar mouw?

En haar post ik wordt vrouwelijker ik lach nog
hahahaahah en dan de story erna met een t shirt van The simpsons! Ja ze wordt steeds vrouwelijker wel 🙈
pi_219998894
quote:
Mensen vergeet niet, haar brein kan dit niet aan, ze is bijzonder en het enigste mens met adhd en autisme

Nou lieve DBM ik heb ook adhd en mijn brein staat ook 24/7 aan, maar mijn lijf ook 🤣

Ik vind haar zo het slachtoffer spelen, met kijk mij eens, is ze wel getest op adhd of schud ze die ook uit haar mouw?

En 1,5-2 jaar geleden hoorde je haar nooit over dat 'haar brein het niet aankan' of ontprikkelen of whatever.
Autisme leek haar wel interessant voor erbij...
  Moderator / Colorchick woensdag 4 februari 2026 @ 09:24:25 #128
382129 crew  Donna
pi_219998919
quote:

Het is een beetje zoals 'sex sells' vroeger. Op the gram is het ADHD en autisme dat 'sells'.
pi_219998959
Och ons Debbie heeft een ballon gestuurd naar Janneke.
pi_219999014
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:27 schreef Nooomi het volgende:
Hm.. heb niet perse het idee dat zij zo close zijn dat Janneke haar larf avontuur aan Debbie zou appen 🙈
pi_219999063
Tamara schrijft 'hij heeft een poos met Toon wezen spelen'. Is dat streekgebonden taalgebruik?
pi_219999073
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:18 schreef Lalaland79 het volgende:
Dion en Sanneke hadden beide toch een eigen woning? Huren ze nu gemeubileerd? Of staan hun spullen ergens in een opslag? Zo'n chalet zou naar mijn idee compleet met inventaris moeten zijn. Dan zouden hun beide alle huisraad hebben weggedaan. Zou wel kloppen met het idee dat ze hier voorlopig zouden kunnen blijven wonen.
Ik mag hopen dat ze nog ergens spullen hebben staan.
Ik heb eens gekeken naar het woningaanbod in Hellevoetsluis (geen idee of ik alles kan zien als niet ingelogd persoon). Ik zie 1 flat aangeboden worden en meer is er niet (zoals ze zelf ook al meerdere keren heeft aangegeven). 2 slaapkamers en alles moet eraan gedaan worden. Geen vloeren, geen lampen, geen gordijnen, geen apparaten in de keuken aanwezig. Ik vind dit zo niet duurzaam, maar dat is een andere discussie.

Maar als dit hem is, dan is de locatie in ieder geval top voor Sanneke, dan kan zo lopende de winkels in en heerlijk shoppen elke dag. Spare rib express zit beneden, alle supermarkten binnen een paar honderd meter, een Bruna voor alle pakketten, wat wil ze nog meer!
pi_219999193
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:18 schreef Bibii13 het volgende:
Mijn mond valt echt open.. DBM wordt wakker van strooiwagens (je weet wel, die ervoor zorgen dat het leefbaar is buiten en mensen wellicht wel naar hun werk kunnen) en krijgt een paniekaanval omdat ze om 5u wakker is en daarna ‘op haar tandvlees moet lopen’.
Maar volgens haar worden de kinderen ‘s nachts fokkong vaak ziek. Heel erg ziek. En hebben ze vreselijke nachtmerries. En dan moet zij er uit want de hele bovenverdieping moet gedweild worden en ze moest naast sapperdeflap zitten.

En alle keren krijgt ze een paniekaanval?

Ze kan weer om 19 uur naar bed want de rest doet man. Dat is dan toch een normale ‘werk’dag?

DBM kan niet aan de wedstrijd meedoen want ‘oeps’ vergeten in te schrijven, maar van mij krijgt ze een medaille: de eerste prijs voor het overdrijven.
pi_219999270
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:18 schreef Bibii13 het volgende:
Mijn mond valt echt open.. DBM wordt wakker van strooiwagens (je weet wel, die ervoor zorgen dat het leefbaar is buiten en mensen wellicht wel naar hun werk kunnen) en krijgt een paniekaanval omdat ze om 5u wakker is en daarna ‘op haar tandvlees moet lopen’.

Er wordt hier steeds gezegd dat Sanneke op zoek moet naar een coach maar ik denk eerder dat DBM daar meer gebaat bij is.
0 draagkracht en draagvlak. Ongekend bijzonder hoe je zo in het leven kunt staan en het ook nog schaamteloos in een filmpje vertellen.
In dat filmpje zegt ze wel dat er momenteel oorlogen zijn en dat dat 1000x erger is....DBM, dat is 100.000 miljoen keer erger, jouw gezeur, geklaag en gezever over dingen stelt helemaal NIKS voor.
pi_219999346
Op Threads zegt iemand; ik hoop dat je hulp hebt met je paniekaanvallen.
DBM; geld zal helpen. Doneer nu aan stichting K op Giro 123.

Tot zover haar paniekaanvallen. Dan zou je zo’n reactie niet geven.
pi_219999357
Sanneke heeft zoveel geld apart gezet als ze gaat ontvangen op een tikkie die ze tegen die tijd wel open zal zetten, omdat volgers zeggen dat ze dit moet doen. Want het is haar zo gegund..

DBM moet niet zo zeuren, als ze geen NL alert had gehad, had ze daarover kunnen zeuren. Ik kan het me niet voorstellen, want hier schijnt de zon, maar ik hoorde net op de radio dat zelfs de strooiwagens niet overal veilig de weg op konden in het noorden. Dus wees blij dat je gewaarschuwd wordt. En dan paniekaanvallen krijgen omdat je ff een uurtje minder slaapt. Ze hoeft niks te doen vandaag, maximaal schermtijd voor haar en de kinderen en ze kan vanavond weer vroeg naar bed 🤷‍♀️.

Tamara heeft altijd een beetje bijzonder taalgebruik, weet niet of t streekgebonden is, hier zeggen mensen ook wel 'zijn wezen spelen' mijn nekharen gaan er van overeind staan haha.
pi_219999396
Ik had zo'n vriendin die na een slechte nacht volledig uit de running was. Afhankelijk van slaapmedicatie. Maar die liet haar man later naar week gaan zodat hij de kinderen naar school kon brengen. En liet hem eerder thuiskomen, zodat hij de kinderen uit school kon halen. Of liet mij de kinderen doen. Uiteindelijk gezegd dat ze hulp moet zoeken want dit is niet normaal. Masr dat was het aller gemeenste wat ik kon zeggen. Jank dank ook niet.

Ze zou een goede vriendin voor DBM zijn. Ik kan er niet mee omgaan. Kop op en bikkel even door.
pi_219999431
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:00 schreef Maremare het volgende:
Sanneke op Threads:

"Mensen geven al hun spaargeld uit aan kerst terwijl ze na jaren kans maken op een woning?"

Dit gaf ze als reactie op iemand die reageerde op haar bericht over alle afhakers op de woning die ze mogen bezichtigen.

Ik weet niet hoor 🫣
Zij snapt niet waarom mensen op een woning reageren en dan afhaken als ze mogen komen bezichtigen.

Hoe kan je zo simpel zijn? Ik kan zo wel 10 redenen bedenken.

Mijn zoon probeert ook aan een woning te komen, ik heb met mijn account op twee woningen gereageerd om te kijken hoeveelste ik zou worden. STEL dat ik zou mogen komen kijken, zou ik ook afzeggen natuurlijk.
pi_219999461
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:13 schreef Maremare het volgende:

[..]
Dit was vooral waarom ik aansloeg op haar opmerking. Ze verbaast zich erover dat mensen alles uitgeven. Doet ze zelf ook. En straks zielige huilie huilie verhalen over dat alles zo duur is en of iedereen even geld wil overmaken via haar Tikkie-linkje, omdat niemand haar eerder heeft verteld dat alles duur is en dat het niet handig is om al je geld uit te geven aan weekendjes weg.
Alsof zij weet wat de reden is dat iemand een reactie intrekt. Is gewoon een wilde gok. Haar fantasie gaat met haar op de loop. Dat kan zomaar komen doordat haar eigen leven zo beperkt is, dat kan rare dingen met een brein doen. Sanneke is daar een goed voorbeeld van.
Ik wil blijven.
pi_219999496
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:49 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
In dat filmpje zegt ze wel dat er momenteel oorlogen zijn en dat dat 1000x erger is....DBM, dat is 100.000 miljoen keer erger, jouw gezeur, geklaag en gezever over dingen stelt helemaal NIKS voor.
precies dat, of mensen die ongeneselijk ziek zijn en elke dag vechten tegen die ziekte 😔 Laat haar maar hulp zoeken bij haar paniek aanvallen om niks
pi_219999636
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:59 schreef Mirp het volgende:
Op Threads zegt iemand; ik hoop dat je hulp hebt met je paniekaanvallen.
DBM; geld zal helpen. Doneer nu aan stichting K op Giro 123.

Tot zover haar paniekaanvallen. Dan zou je zo’n reactie niet geven.
Ook zo onaardig als iemand iets tegen je zegt _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219999716
Milou moet even aan GPT vragen wanneer het weer tijd is om de oven te poetsen.
pi_219999736
Als DBM nou eens wat nuttigs zou gaan doen met dat mega actieve brein van haar, dan is dat brein ‘s nachts misschien ook wat rustiger.

Gewoon 4 (!!) minuten kunnen praten over hoe erg het is dat ze geen volledige nacht heeft gehad. Terwijl ze vandaag de deur letterlijk niet uit hoeft. Sanneke zegt soms: geef mij deze problemen.
In deze zou ik dat snappen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219999816
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:34 schreef Snaky het volgende:
Tamara schrijft 'hij heeft een poos met Toon wezen spelen'. Is dat streekgebonden taalgebruik?
Nee dat is niet streekgebonden. Maar ze zegt het vaak. Net als dat ‘hij wilt’ dat zie je ook steeds vaker. Niet alleen hier dus. Zag op threads laatst daar een hele post over van iemand die zich daar enorm aan stoorde.
pi_219999854
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:15 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Maar flap eet toch niets. Lekker makkelijk 🙈
Wel chips snoep en bifi... als je bak naast de bank zet kan je het zo naar ze toe gooien
pi_219999905
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:43 schreef LeSage het volgende:
Als DBM nou eens wat nuttigs zou gaan doen met dat mega actieve brein van haar, dan is dat brein ‘s nachts misschien ook wat rustiger.

Gewoon 4 (!!) minuten kunnen praten over hoe erg het is dat ze geen volledige nacht heeft gehad. Terwijl ze vandaag de deur letterlijk niet uit hoeft. Sanneke zegt soms: geef mij deze problemen.
In deze zou ik dat snappen.

Zo echt... als ze mijn avond/ochtend hadden gehad zouden ze helemaal overhoop liggen 😵‍💫 (ik ook wel een beetje 😂🤣 maar ik heb daar toevallig vandaag geen tijd voor)
pi_219999938
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:27 schreef Nooomi het volgende:
Zag ik ook, en dan die app erbij. Toch voel ik nog steeds geen vriendschap, jammer Deb!
pi_219999996
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:04 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik had zo'n vriendin die na een slechte nacht volledig uit de running was. Afhankelijk van slaapmedicatie. Maar die liet haar man later naar week gaan zodat hij de kinderen naar school kon brengen. En liet hem eerder thuiskomen, zodat hij de kinderen uit school kon halen. Of liet mij de kinderen doen. Uiteindelijk gezegd dat ze hulp moet zoeken want dit is niet normaal. Masr dat was het aller gemeenste wat ik kon zeggen. Jank dank ook niet.

Ze zou een goede vriendin voor DBM zijn. Ik kan er niet mee omgaan. Kop op en bikkel even door.
Heet jouw vriendin toevallig Debbie? 😋 #grapjehe
pi_220000013
Dbm wil ik het niet eens over hebben. Die had beter gewoon lui kunnen heten,dat die vent van haar ook nooit eens optreedt
pi_220000021
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:42 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Milou moet even aan GPT vragen wanneer het weer tijd is om de oven te poetsen.
Ze zal het klusje wel laten liggen voor taaktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')