abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219998304
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 07:29 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Nee joh, tuurlijk is de blije mama weer boos, terwijl ze in dr bed kan blijven stinken, op Threads schrijft ze nl dit:

'ik had verdorie lekker kunnen slapen nu.

Tot ik om 5 uur gewekt werd door twee strooiwagens die stapvoeds door de straat gingen (door de gladheid natuurlijk). En daarna sliep ik bijna weer kwam die nl alart met code rood. School is dicht, ik HAD kunnen slapen.

En hier kan ik dus paniek aanvallen van krijgen want ik heb nu te weinig geslapen en nu ga ik heel de dag op mijn tandvlees moeten lopen.

Wat heeft de mijt het toch zwaar hé😂
En doorrrrrr op karakter 🫣
pi_219998327
quote:

[..]
Nee joh, tuurlijk is de blije mama weer boos, terwijl ze in dr bed kan blijven stinken, op Threads schrijft ze nl dit:

Tot ik om 5 uur gewekt werd door twee strooiwagens die stapvoeds door de straat gingen (door de gladheid natuurlijk). En daarna sliep ik bijna weer kwam die nl alart met code rood. School is dicht, ik HAD kunnen slapen.

En hier kan ik dus paniek aanvallen van krijgen want ik heb nu te weinig geslapen en nu ga ik heel de dag op mijn tandvlees moeten lopen.

Een paniekaanval omdat je een paar keer wakker bent geworden?
Dan gaat ze vanmiddag toch in bed liggen? Daar heeft ze normaal ook niet zo’n moeite mee.

Ben benieuwd of zij zich er bewust van is dat werkende mensen dit dus ook wel eens hebben, weinig slaap, en dat die dan alsnog een dag moeten werken _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219998338
Ze heeft overigens 2 uur geleden ook al liggen posten op Threads. Als je wil slapen zou je misschien beter niet online kunnen zijn :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219998397
Sanneke op Threads:

"Mensen geven al hun spaargeld uit aan kerst terwijl ze na jaren kans maken op een woning?"

Dit gaf ze als reactie op iemand die reageerde op haar bericht over alle afhakers op de woning die ze mogen bezichtigen.

Ik weet niet hoor 🫣
pi_219998403
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:49 schreef Earring het volgende:
Oh wacht, het zijn de volgers die ook druk opleggen lees ik bij AM
Tuurlijk gewoon niet bedenken dat jezelf de schuldige bent
Ja dezelfde volgers natuurlijk die graag willen dat ze zegt wanneer ze er niet is , zei ze een keer ,
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219998426
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:00 schreef Maremare het volgende:
Sanneke op Threads:

"Mensen geven al hun spaargeld uit aan kerst terwijl ze na jaren kans maken op een woning?"

Dit gaf ze als reactie op iemand die reageerde op haar bericht over alle afhakers op de woning die ze mogen bezichtigen.

Ik weet niet hoor 🫣
Zij wordt met de dag dommer.
Er kunnen zoveel redenen zijn waarom iemand een reactie intrekt.

Ben trouwens benieuwd hoeveel geld zij hebben gereserveerd voor een andere woning. Verf, vloeren, raambekleding, meubels etc. tikt lekker aan.

[ Bericht 8% gewijzigd door JaNeeDan op 04-02-2026 08:24:57 ]
Ik wil blijven.
pi_219998459
quote:

[..]

Stapvoeds :)
Fijn dat ze er even bij stil staat dat er mensen zijn die 's nachts hun bed uitkomen voor de veiligheid van andere mensen.
pi_219998483
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 23:36 schreef Snaky het volgende:
Waarom schrijft DBM altijd 'meenste'? Dat is toch geen typfout of dialect? Zou ze echt denken dat je het zo schrijft?
Ze schrijft zoveel dingen vreemd.
Meenst, meenstal, vannochtend, jongentje, stapvoeds, veel woorden hakt ze door 2. Deze dame wil zoveel aandacht en verzint van alles om dat te krijgen.
pi_219998530
quote:

[..]

Die vrouw is echt niet goed. DBM kan alleen maar haarzelf als middelpunt zien en totaal niet redeneren vanuit anderen. En empathie zie ik ook niet echt.

Ik schrok ook wakker van de NL alert, maar was blij dat het mooi optijd kwam. Anders waren sommige van mijn collega's al naar werk vertrokken.
pi_219998569
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:00 schreef Maremare het volgende:
Sanneke op Threads:

Ik weet niet hoor 🫣
En zij geeft alles uit aan weekendjes weg 🫣
pi_219998579
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Ben trouwens benieuwd hoeveel geld zij hebben gereserveerd voor een andere woning. Verf, vloeren, raambekleding, meubels etc. tikt lekker aan.
Weinig denk ik. Ze heeft weleens gezegd dat ze alles nieuw moeten kopen
pi_219998584
quote:

[..]

Niks, daar stuur je toch tikkies voor?
pi_219998586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:29 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En zij geeft alles uit aan weekendjes weg 🫣
Nou ja dat snap ik wel, ze is daar ook zó aan toe steeds!
pi_219998622
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:32 schreef Mirp het volgende:

[..]
Niks, daar stuur je toch tikkies voor?
Zij waarschijnlijk wel. Zou alles wat in de keet staat bij de keet horen? Dus ook de pannen etc.?
Ik wil blijven.
pi_219998627
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Weinig denk ik. Ze heeft weleens gezegd dat ze alles nieuw moeten kopen
Misschien gaat ze gordijnen maken van de bizarre hoeveelheid kleding die ze voor haar zoon koopt.
Ik wil blijven.
pi_219998639
Gisteren schreef iemand hier dat marijke1212 een foto van haar spugende kind had geplaatst. Ik heb nog nooit bij haar gekeken maar nu kwam deze foto voorbij op mijn insta (ik blijf het bizar vinden hoe dit werkt). Ik vind hier zoveel van. Het enige wat mijn kinderen nodig hadden als ze moesten spugen of dachten dat ze moesten spugen waren mijn handen die ze vasthielden.
Ik wil blijven.
pi_219998675
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien gaat ze gordijnen maken van de bizarre hoeveelheid kleding die ze voor haar zoon koopt.
Dat kan ze vanaf de bank doen
pi_219998707
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Gisteren schreef iemand hier dat marijke1212 een foto van haar spugende kind had geplaatst. Ik heb nog nooit bij haar gekeken maar nu kwam deze foto voorbij op mijn insta (ik blijf het bizar vinden hoe dit werkt). Ik vind hier zoveel van. Het enige wat mijn kinderen nodig hadden als ze moesten spugen of dachten dat ze moesten spugen waren mijn handen die ze vasthielden.
Ik vind haar sowieso wel in het rijtje Kaya, DBM enz passen. Ik volg haar niet, ze komt wel regelmatig voorbij, en zij heeft ook al-tijd iets.
pi_219998752
quote:
88s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:52 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik vind haar sowieso wel in het rijtje Kaya, DBM enz passen. Ik volg haar niet, ze komt wel regelmatig voorbij, en zij heeft ook al-tijd iets.
Kaya ken ik ook niet en DBM heeft mij geblokkeerd. Bij DBM kijk ik heel af en toe via mollygram maar dat is eigenlijk alleen wanneer hier iets wordt geschreven over haar bijzondere outfits.
Ik wil blijven.
pi_219998833
Mensen vergeet niet, haar brein kan dit niet aan, ze is bijzonder en het enigste mens met adhd en autisme

Nou lieve DBM ik heb ook adhd en mijn brein staat ook 24/7 aan, maar mijn lijf ook 🤣

Ik vind haar zo het slachtoffer spelen, met kijk mij eens, is ze wel getest op adhd of schud ze die ook uit haar mouw?

En haar post ik wordt vrouwelijker ik lach nog
pi_219998839
quote:

[..]

Dit was vooral waarom ik aansloeg op haar opmerking. Ze verbaast zich erover dat mensen alles uitgeven. Doet ze zelf ook. En straks zielige huilie huilie verhalen over dat alles zo duur is en of iedereen even geld wil overmaken via haar Tikkie-linkje, omdat niemand haar eerder heeft verteld dat alles duur is en dat het niet handig is om al je geld uit te geven aan weekendjes weg.
pi_219998840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat kan ze vanaf de bank doen
Ze zit sinds een paar weken op filmpjes minder op de bank. Maar hangt dan bij Dion aan het keukenblad, of zit opeens op de grond, of aan de keukentafel. O, wat voelt zij zich aangesproken, maar ze leest hier niet hoor.

De zin over kerst doet ze overkomen alsof het raar is dat mensen hun spaargeld uitgegeven zouden hebben aan kerst terwijl ze een woning willen. Nou ik weet niet, maar ik krijg niet het idee dat zij voldoende geld hebben om een woning in te richten. Maar misschien krijgt ze nog wat van haar moeder en schoonouders ofzo, nog wat tikkies eruit, dan heb je inderdaad geen spaargeld nodig.
pi_219998849
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 07:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂🤣 in haar geval kan ze toch gewoon op de bank gaan liggen met flip en flap op hun eigen switchjes er naast... af en toe wat chips en snoep er in en het is zo 7 uur 👍
Maar flap eet toch niets. Lekker makkelijk 🙈
pi_219998872
Mijn mond valt echt open.. DBM wordt wakker van strooiwagens (je weet wel, die ervoor zorgen dat het leefbaar is buiten en mensen wellicht wel naar hun werk kunnen) en krijgt een paniekaanval omdat ze om 5u wakker is en daarna ‘op haar tandvlees moet lopen’.

Er wordt hier steeds gezegd dat Sanneke op zoek moet naar een coach maar ik denk eerder dat DBM daar meer gebaat bij is.
0 draagkracht en draagvlak. Ongekend bijzonder hoe je zo in het leven kunt staan en het ook nog schaamteloos in een filmpje vertellen.
pi_219998873
Dion en Sanneke hadden beide toch een eigen woning? Huren ze nu gemeubileerd? Of staan hun spullen ergens in een opslag? Zo'n chalet zou naar mijn idee compleet met inventaris moeten zijn. Dan zouden hun beide alle huisraad hebben weggedaan. Zou wel kloppen met het idee dat ze hier voorlopig zouden kunnen blijven wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')