abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219996731
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:51 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Echt wat een gezwatel van AM en wat een pertinente onzin weer wat ze allemaal verkondigt. Eigen straatje schoonvegen en lekker dom blijven doen want ja....het verdient zo lekker.
En dat die mensen van de denktank niet wijzer zijn, daar snap ik ook niets van
pi_219996736
Als ik zie wat er allemaal als aanbevelingen staat van de denktank, dan zou AM heel veel moeten veranderen.

Maar uiteraard geldt dat allemaal niet voor haar, zij doen wat het beste voor haar kinderen is en ze overleggen met ze.

Het lijkt me sterk dat de tweeling het prima vindt dat er met zo’n 90.000 mensen wordt gedeeld welk menstruatieondergoed ze dragen tijdens de gymles.
pi_219996741
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]
MCW zegt niet dat ze zelf niet van de carnaval is, waarschijnlijk heeft ze het over Tim.
Aha gelukkig maar anders wisten wr zeker de meid niet helemaal lekker in haar pannetje was
pi_219996747
Zo mooi hoe Am spreekt over "we" mbt de denktank.

Al haar publieke optreden en ook stories waarin ze zichzelf filmt is ze enorm onzeker, grote verbaasde, verschrikte ogen, veel hakkelen, steeds hetzelfde bekende, vertrouwde, ingestudeerde, riedeltje herhalen en bij kritische vragen geen fatsoenlijk antwoord kunnen produceren.

Dat "we" zal wel meevallen, ze zit er waarschijnlijk alleen voor de diversiteit bij.
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 22:02:15 #80
184769 crew  Deisyy
pi_219996786
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:56 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Aha gelukkig maar anders wisten wr zeker de meid niet helemaal lekker in haar pannetje was
Valt dus best mee :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219996800
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:33 schreef Missinglink24 het volgende:
Dat Judith heel zuinig is moet ze zelf weten toch? Doet ze niemand kwaad mee, de jumbo zal ook vast niet failliet gaan van een blik knakworstjes gratis meegeven. Ze heeft ze niet gestolen he?
Klopt, ze heeft ze niet gestolen. Maar als het Judith uitkomt dan wijkt ze maar wat graag af van de regels en voorwaarden! Totdat dat in haar nadeel zou zijn, dan staat ze op haar achterste benen en moet iedereen voor haar rennen om het te corrigeren. Dat steekt mij zo van deze actie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danielle_ op 03-02-2026 22:22:07 ]
pi_219996855
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou deelde vandaag dat ze tijdens het wandelen altijd een beetje op haar telefoon loopt te scrollen. Wat zonde zeg! Wandelen kan zoveel positiefs opleveren, maar niet als je op je telefoon blijft scrollen.
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet benoemen/omschrijven. Maar ik vind het heel ongezond ofzo?
Wellicht met haar meerdere accounts op al haar linkjes klikken? 🙈
pi_219996928
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:11 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Wellicht met haar meerdere accounts op al haar linkjes klikken? 🙈
En Chinezen kopen. 😂
pi_219996964
Dat filmpje wat AM deelt, een volwassen vrouw die een suf grapje doet met een middelvinger, dat vindt zij echt humor he? Eigenlijk zegt dat toch al alles… 😅
pi_219996985
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:28 schreef Danielle_ het volgende:
Dat filmpje wat AM deelt, een volwassen vrouw die een suf grapje doet met een middelvinger, dat vindt zij echt humor he? Eigenlijk zegt dat toch al alles… 😅
En dan praat AM over "haar huis". Ze gedraagt zich als CEO van een onderneming.
pi_219996991
Mijn hemel wat dbm nu weer plaatst 😵💫 Die vrouw heeft echt het niveau van een puber zeg
pi_219996999
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:28 schreef Danielle_ het volgende:
Ja, en of we allemaal op haar willen stemmen als Hahahihihoho beste grappenmaker.

Want dan komt ze misschien ook wel grappig doen *kuch* op de fenklupdag.
pi_219997007
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:33 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En dan praat AM over "haar huis". Ze gedraagt zich als CEO van een onderneming.
Haar kinderen, haar huis..
MG is een soort wormvormig aanhangsel, heb ik regelmatig het idee.
pi_219997208
Waarom schrijft DBM altijd 'meenste'? Dat is toch geen typfout of dialect? Zou ze echt denken dat je het zo schrijft?
pi_219997554
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 23:36 schreef Snaky het volgende:
Waarom schrijft DBM altijd 'meenste'? Dat is toch geen typfout of dialect? Zou ze echt denken dat je het zo schrijft?
*dyslexie*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219997681
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 23:36 schreef Snaky het volgende:
Volgens mij denkt ze echt dat je dat zo schrijft
pi_219997788
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 00:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Volgens mij denkt ze echt dat je dat zo schrijft
En ze gebruikt t zo vaak dat haar telefoon het waarschijnlijk niet meer corrigeert
pi_219998063
Nou DBM kan blij zijn, we werden hier net ruw gewerkt door een NL alert vanwege ijzel.(code rood) Ze mag haar kindjes dus neem ik thuishouden,dit keer hoeft ze geen smoes te verzinnen. (Maar ja die sportschool, daar moet ze natuurlijk heen)
  Moderator / Colorchick woensdag 4 februari 2026 @ 07:22:12 #94
382129 crew  Donna
pi_219998174
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 06:49 schreef IlseMarije het volgende:
Nou DBM kan blij zijn, we werden hier net ruw gewerkt door een NL alert vanwege ijzel.(code rood) Ze mag haar kindjes dus neem ik thuishouden,dit keer hoeft ze geen smoes te verzinnen. (Maar ja die sportschool, daar moet ze natuurlijk heen)
School is hier helemaal gesloten. Eerst was het tot 11 uur en nu volledig.
Zal bij DBM ook wel zo zijn.
pi_219998207
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 06:49 schreef IlseMarije het volgende:
Nou DBM kan blij zijn, we werden hier net ruw gewerkt door een NL alert vanwege ijzel.(code rood) Ze mag haar kindjes dus neem ik thuishouden,dit keer hoeft ze geen sm
oes te verzinnen. (Maar ja die sportschool, daar moet ze natuurlijk heen)
Nee joh, tuurlijk is de blije mama weer boos, terwijl ze in dr bed kan blijven stinken, op Threads schrijft ze nl dit:

'ik had verdorie lekker kunnen slapen nu.

Tot ik om 5 uur gewekt werd door twee strooiwagens die stapvoeds door de straat gingen (door de gladheid natuurlijk). En daarna sliep ik bijna weer kwam die nl alart met code rood. School is dicht, ik HAD kunnen slapen.

En hier kan ik dus paniek aanvallen van krijgen want ik heb nu te weinig geslapen en nu ga ik heel de dag op mijn tandvlees moeten lopen.

Wat heeft de mijt het toch zwaar hé😂
pi_219998211
Ja hier ook eerst later beginnen en nu helemaal dicht.
pi_219998226
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Als ik zie wat er allemaal als aanbevelingen staat van de denktank, dan zou AM heel veel moeten veranderen.

Maar uiteraard geldt dat allemaal niet voor haar, zij doen wat het beste voor haar kinderen is en ze overleggen met ze.

Het lijkt me sterk dat de tweeling het prima vindt dat er met zo’n 90.000 mensen wordt gedeeld welk menstruatieondergoed ze dragen tijdens de gymles.
Als er geen filmpje of foto van de tweeling bij is, dan weten die 90000 volgers toch niet over welk kind het gaat? Daar heeft AM echt over nagedacht hoor. Ze mis/gebruikt haar kinderen niet voor het geld, echttt niettt
pi_219998241
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 07:29 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Nee joh, tuurlijk is de blije mama weer boos, terwijl ze in dr bed kan blijven stinken, op Threads schrijft ze nl dit:

Tot ik om 5 uur gewekt werd door twee strooiwagens die stapvoeds door de straat gingen (door de gladheid natuurlijk). En daarna sliep ik bijna weer kwam die nl alart met code rood. School is dicht, ik HAD kunnen slapen.

En hier kan ik dus paniek aanvallen van krijgen want ik heb nu te weinig geslapen en nu ga ik heel de dag op mijn tandvlees moeten lopen.

Dat tandvlees moet onderhand toch wel kapot zijn bij haar, daar loopt ze iedere dag op.
pi_219998247
quote:

[..]

Zij spoort echt niet.
pi_219998274
quote:

[..]

😂🤣 in haar geval kan ze toch gewoon op de bank gaan liggen met flip en flap op hun eigen switchjes er naast... af en toe wat chips en snoep er in en het is zo 7 uur 👍
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')