abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219993254
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219993272
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:28 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Jij hoeft mij niet de les te lezen! Stop daarmee! Er wordt hier gesproken over wat de forummers plaatsen toch? Ja Judith heeft gekke acties, maar de storie van vanochtend word volledig uit zijn verband getrokken!
Uh, nee!
pi_219993299
Dat Judith heel zuinig is moet ze zelf weten toch? Doet ze niemand kwaad mee, de jumbo zal ook vast niet failliet gaan van een blik knakworstjes gratis meegeven. Ze heeft ze niet gestolen he?
pi_219993306
Alleen het feit al dat Judith een storie plaatst over dat ze gratis een blikje knakworstjes heeft gescoord laat al zien dat ze niet spoort.
Het is haar hoogtepunt van de week denk ik.dat ze daar zooo blij mee is
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219993392
Baukjesnieder deelt dat ze ambassadeur is van HEMA, zou AM dat ook zijn zonder dit te vermelden?
Ik heb geen idee wat t inhoud als je dat bent en wat je dan moet doen/laten zien.
pi_219993498
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:33 schreef Missinglink24 het volgende:
Dat Judith heel zuinig is moet ze zelf weten toch? Doet ze niemand kwaad mee, de jumbo zal ook vast niet failliet gaan van een blik knakworstjes gratis meegeven. Ze heeft ze niet gestolen he?
Gezien de eerdere stories van Judith over de Jumbo en haar acties kan het ook zo zijn dat ze daar denken: hebben we haar weer.
En nee, de Jumbo zal niet failliet gaan door haar iets gratis te geven. Zo denken de mensen die stelen vaak ook.
Ik wil blijven.
pi_219993610
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:55 schreef Weerikier het volgende:
Alsof ze in een 18e eeuwse kolenmijn werkt. Altijd dat enorme overdrijven van die influencers, dat vind ik nou effing irritant!
Hahaha spot on dit!
pi_219993898
Op Threads heeft DBM KNEITER ERGE koppijn, maar op IG tig stories vol lullen over dure poeder drankjes..
pi_219993920
De jongste van HVK heeft knalrode wangen. Van vermoeidheid?
pi_219994060
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:51 schreef opwegnaar het volgende:
Op Threads heeft DBM KNEITER ERGE koppijn, maar op IG tig stories vol lullen over dure poeder drankjes..
Ze heeft weer eens troep gekocht zo te zien. En van die hoofdpijn zie ik weinig. Maar vanavond vast weer om 19.00 uur naar bed om tv te kijken, Sims te spelen of threads vol te barfen, alles op karakter!
pi_219994132
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:51 schreef opwegnaar het volgende:
Is weer eens wat anders dan dat ge-effing🙈
pi_219994184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Gezien de eerdere stories van Judith over de Jumbo en haar acties kan het ook zo zijn dat ze daar denken: hebben we haar weer.
En nee, de Jumbo zal niet failliet gaan door haar iets gratis te geven. Zo denken de mensen die stelen vaak ook.
Zou kunnen dat ze dat denken. En ze hadden ook nee kunnen zeggen.
pi_219994188
4 autisten en 4 dyslecten in huis? #DBM Volgens mij loopt ze op de zaken vooruit, bovendien is haar dochter 5 en kan ze nog niet eens zeker dyslexie hebben en haar zoon moet nog getest worden. Net als autisme, zij heeft nog geen uitslag van de test en zijn de beide kinderen al wel getest op autisme? De jongste is net 5.
pi_219994203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 16:27 schreef IlseMarije het volgende:
4 autisten en 4 dyslecten in huis? #DBM Volgens mij loopt ze op de zaken vooruit, bovendien is haar dochter 5 en kan ze nog niet eens zeker dyslexie hebben en haar zoon moet nog getest worden. Net als autisme, zij heeft nog geen uitslag van de test en zijn de beide kinderen al wel getest op autisme? De jongste is net 5.
Staat me iets van bij dat de oudste wel getest is of die richting op ging. Maar er niet genoeg was om edn diagnose te kunnen stellen.

De jongste is nooit getest. Of dat heeft ze dan niet gedeeld, maar dat lijkt me stug.
  dinsdag 3 februari 2026 @ 16:31:49 #15
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219994210
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 16:27 schreef IlseMarije het volgende:
50% kans dat ze dyslexie hebben. Maar getest kan zeker nog niet :+
pi_219994264
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 16:27 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zou kunnen dat ze dat denken. En ze hadden ook nee kunnen zeggen.
Soms is het net als opvoeden: pick your battles. En bij Judith past stampij maken, dus het zou zomaar kunnen dat ze bij die Jumbo kiezen voor het koest houden van Judith.
Aan mij zou ze een verkeerde hebben hoor, maar dit is al de 3e keer dat ze iets deelt over een ‘akkefietje’ bij de Jumbo.
Ik wil blijven.
pi_219994268
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Baukjesnieder deelt dat ze ambassadeur is van HEMA, zou AM dat ook zijn zonder dit te vermelden?
Ik heb geen idee wat t inhoud als je dat bent en wat je dan moet doen/laten zien.
Ja, AM is dat ook, waarom zou iemand anders in hemelsnaam een stel levensgrote takkie knuffels in huis halen elke sinterklaas
pi_219994271
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
De jongste van HVK heeft knalrode wangen. Van vermoeidheid?
Oververmoeidheid denk ik. Ongezonde situatie daar.
pi_219994365
Wel knap dat het groep 1 kind blijkbaar al dyslexie heeft. Zit net een jaar op school. Rondje Google leert:
in groep 1 kun je nog géén dyslexie vaststellen. Dat kan pas echt vanaf groep 3, als lezen en spellen structureel wordt aangeboden.

Wat je in groep 1 wél kunt zien, zijn signalen. Dat betekent niet dat er iets “mis” is, maar dat een kind misschien wat extra ondersteuning nodig heeft.

DBM zuigt weer eens wat uit die dikke duim van haar. Wat een diagnosegeil zeikwijf is dit zeg.
pi_219994379
quote:
Debbie was ambassadeur van Zeeman.
Dan ren je er dus naar toe en laat wat van de nieuwste collectie zien. En dan neem je dat gratis mee
pi_219994398
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 16:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Wel knap dat het groep 1 kind blijkbaar al dyslexie heeft. Zit net een jaar op school. Rondje Google leert:
in groep 1 kun je nog géén dyslexie vaststellen. Dat kan pas echt vanaf groep 3, als lezen en spellen structureel wordt aangeboden.

Wat je in groep 1 wél kunt zien, zijn signalen. Dat betekent niet dat er iets “mis” is, maar dat een kind misschien wat extra ondersteuning nodig heeft.

DBM zuigt weer eens wat uit die dikke duim van haar. Wat een diagnosegeil zeikwijf is dit zeg.
Dat meisje is ook ondervoed en heeft n te kleine kledingmaat. Maar wat ik gister zag vond ik haar niks te klein of te tenger.
Fijn voor dat meisje maar wat een overdreven gedoe van DBM
  dinsdag 3 februari 2026 @ 16:59:02 #22
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219994414
quote:

Wat ik zei. Als zijzelf echt dyslexie heeft hebben de kinderen 50% kans om het ook te hebben. Maar dan nog moeten ze slecht scoren op de cito/iep whatever..
pi_219994418
quote:
Ipv gratis knakworst krijg je gratis rookworst of zo
pi_219994458
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 16:59 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Ipv gratis knakworst krijg je gratis rookworst of zo
Gratis tandenborstelhouders, die je dan kunt showen met compleet vergane tandenborstels, want nieuwe zaten niet in de samenwerking.
pi_219994475
quote:

Zulke zitten dus wekelijks bij een huisarts voor werkelijk waar elke scheet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')