Uh, nee!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:28 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Jij hoeft mij niet de les te lezen! Stop daarmee! Er wordt hier gesproken over wat de forummers plaatsen toch? Ja Judith heeft gekke acties, maar de storie van vanochtend word volledig uit zijn verband getrokken!
Gezien de eerdere stories van Judith over de Jumbo en haar acties kan het ook zo zijn dat ze daar denken: hebben we haar weer.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:33 schreef Missinglink24 het volgende:
Dat Judith heel zuinig is moet ze zelf weten toch? Doet ze niemand kwaad mee, de jumbo zal ook vast niet failliet gaan van een blik knakworstjes gratis meegeven. Ze heeft ze niet gestolen he?
Hahaha spot on dit!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:55 schreef Weerikier het volgende:
Alsof ze in een 18e eeuwse kolenmijn werkt. Altijd dat enorme overdrijven van die influencers, dat vind ik nou effing irritant!
Ze heeft weer eens troep gekocht zo te zien. En van die hoofdpijn zie ik weinig. Maar vanavond vast weer om 19.00 uur naar bed om tv te kijken, Sims te spelen of threads vol te barfen, alles op karakter!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:51 schreef opwegnaar het volgende:
Op Threads heeft DBM KNEITER ERGE koppijn, maar op IG tig stories vol lullen over dure poeder drankjes..
Is weer eens wat anders dan dat ge-effing🙈quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:51 schreef opwegnaar het volgende:
Op Threads heeft DBM KNEITER ERGE koppijn, maar op IG tig stories vol lullen over dure poeder drankjes..
Zou kunnen dat ze dat denken. En ze hadden ook nee kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Gezien de eerdere stories van Judith over de Jumbo en haar acties kan het ook zo zijn dat ze daar denken: hebben we haar weer.
En nee, de Jumbo zal niet failliet gaan door haar iets gratis te geven. Zo denken de mensen die stelen vaak ook.
Staat me iets van bij dat de oudste wel getest is of die richting op ging. Maar er niet genoeg was om edn diagnose te kunnen stellen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:27 schreef IlseMarije het volgende:
4 autisten en 4 dyslecten in huis? #DBM Volgens mij loopt ze op de zaken vooruit, bovendien is haar dochter 5 en kan ze nog niet eens zeker dyslexie hebben en haar zoon moet nog getest worden. Net als autisme, zij heeft nog geen uitslag van de test en zijn de beide kinderen al wel getest op autisme? De jongste is net 5.
50% kans dat ze dyslexie hebben. Maar getest kan zeker nog nietquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:27 schreef IlseMarije het volgende:
4 autisten en 4 dyslecten in huis? #DBM Volgens mij loopt ze op de zaken vooruit, bovendien is haar dochter 5 en kan ze nog niet eens zeker dyslexie hebben en haar zoon moet nog getest worden. Net als autisme, zij heeft nog geen uitslag van de test en zijn de beide kinderen al wel getest op autisme? De jongste is net 5.
Soms is het net als opvoeden: pick your battles. En bij Judith past stampij maken, dus het zou zomaar kunnen dat ze bij die Jumbo kiezen voor het koest houden van Judith.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zou kunnen dat ze dat denken. En ze hadden ook nee kunnen zeggen.
Ja, AM is dat ook, waarom zou iemand anders in hemelsnaam een stel levensgrote takkie knuffels in huis halen elke sinterklaasquote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Baukjesnieder deelt dat ze ambassadeur is van HEMA, zou AM dat ook zijn zonder dit te vermelden?
Ik heb geen idee wat t inhoud als je dat bent en wat je dan moet doen/laten zien.
Oververmoeidheid denk ik. Ongezonde situatie daar.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
De jongste van HVK heeft knalrode wangen. Van vermoeidheid?
Debbie was ambassadeur van Zeeman.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Baukjesnieder deelt dat ze ambassadeur is van HEMA, zou AM dat ook zijn zonder dit te vermelden?
Ik heb geen idee wat t inhoud als je dat bent en wat je dan moet doen/laten zien.
Dat meisje is ook ondervoed en heeft n te kleine kledingmaat. Maar wat ik gister zag vond ik haar niks te klein of te tenger.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Wel knap dat het groep 1 kind blijkbaar al dyslexie heeft. Zit net een jaar op school. Rondje Google leert:
in groep 1 kun je nog géén dyslexie vaststellen. Dat kan pas echt vanaf groep 3, als lezen en spellen structureel wordt aangeboden.
Wat je in groep 1 wél kunt zien, zijn signalen. Dat betekent niet dat er iets “mis” is, maar dat een kind misschien wat extra ondersteuning nodig heeft.
DBM zuigt weer eens wat uit die dikke duim van haar. Wat een diagnosegeil zeikwijf is dit zeg.
Wat ik zei. Als zijzelf echt dyslexie heeft hebben de kinderen 50% kans om het ook te hebben. Maar dan nog moeten ze slecht scoren op de cito/iep whatever..quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Wel knap dat het groep 1 kind blijkbaar al dyslexie heeft. Zit net een jaar op school. Rondje Google leert:
in groep 1 kun je nog géén dyslexie vaststellen. Dat kan pas echt vanaf groep 3, als lezen en spellen structureel wordt aangeboden.
Wat je in groep 1 wél kunt zien, zijn signalen. Dat betekent niet dat er iets “mis” is, maar dat een kind misschien wat extra ondersteuning nodig heeft.
DBM zuigt weer eens wat uit die dikke duim van haar. Wat een diagnosegeil zeikwijf is dit zeg.
Ipv gratis knakworst krijg je gratis rookworst of zoquote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Gratis tandenborstelhouders, die je dan kunt showen met compleet vergane tandenborstels, want nieuwe zaten niet in de samenwerking.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:59 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Ipv gratis knakworst krijg je gratis rookworst of zo
Zulke zitten dus wekelijks bij een huisarts voor werkelijk waar elke scheet.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |